Laguna 3, noua laguna :)
![]() ![]() ![]() |
Laguna 3, noua laguna :)
aphophis |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|||
ssilviu |
![]()
Post
#452
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Exact la punctul asta vroiam sa ajung si eu. Consider ca diferenta se vede doar in situatii limita. Acolo unde un sofer obisnuit nu ajunge niciodata. Sau foarte rar. Dar si acolo un ESP aproape anuleaza diferenta intre cele doua punti. In termeni de securitate ma refer.
PLus de asta o suspensie independenta nu asigura automat un comportament mai bun decat una semi. Asa ca sa asteptam niste drive teste, pentru ca eu sunt convins ca Laguna cu semi se va comporta mai bine decat unele concurente cu independenta. This post has been edited by ssilviu: 16 Aug 2007, 22:44 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
M i h a i |
![]()
Post
#453
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Intr-un cuvant ''compromis''...puteau sa bage independenta si gata...asa o sa zicem si de esp...ca nu fortez masina asa de mult incat sa folosesc esp...e o comparatie mai aiurea dar asta mi-a venit in minte acum..numai asta am auzit in ultimul timp : reducere de costuri ....si tot asa...
|
--------------------
------
------
------
|
|
aphophis |
![]()
Post
#454
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
pai depinde de publicul tinta. a fost vreodata laguna preferata de cei cu atitudine sportiva in sange? nu pot exista si masini ceva mai putin sportive, unde publicului CUMPARATOR sa nu ii pese ca are suspensie independenta pt ca nu ii foloseste? oricum, vorba lui ssilviu sa asteptam drive-testele
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#455
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- comportamentul rutier nu are legatura cu targetul catre un segment ce doresc sportivitate... am vazut multi soferi obisnuiti ''familisti'' care au fost pusi in situatie limita in traficul de zi cu zi si au facut accidente unii pierzandu-si viata... sa spunem asa, daca intra un familist noaptea intr-o curba accentuata prost/deloc semnalizata si cu viteza mare? atunci un astfel de ''compromis'' este diferenta dintre viata si moarte... nu mai spun de alte situatii in trafic care pot avea consecinte grave si care pot fi intalnite de orice sofer de zi cu zi familist etc... o masina indiferent de destinatie/target trebuie sa aiba un comportament rutier cat mai bun, sa fie cat mai neutra in viraje etc...
- eu am preferat Laguna de cand a aparut primul model (sa ne aducem aminte laguna I cate campionate de circuit a castigat) tot timpul m-a impresionat comportamentul ei rutier si ceia ce se poate obtine din ea prin modificari... toate astea la un pret bun si fara concurenta directa... This post has been edited by laguna_2_interceptor: 17 Aug 2007, 07:08 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#456
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(aphophis @ 16 Aug 2007, 23:24) .. dar un sofer obisnuit, ce conduce pe autostrada, sau un familist (ca masinile astea sunt luate mai mult de familisti) va observa diferenta Diferenta se simte si cand treci cu o singura roata printr-o groapa. Altfel te balaseaza masina. Nu trebuie neaparat situatii limita.This post has been edited by IRONICK: 17 Aug 2007, 07:17 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#457
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Puțin off-topic:
Nu știu cum e puntea de Oltcit, dar dacă e cu bară de torsiune, atunci eu zic că este peste multe mașini cu punte rigidă. R9, R11, R21, R19, Clio, astea le știu eu la Renault cu așa ceva pe spate. Și la urma urmelor roțile cam sunt independente, cuplate doar printr-un sistem antiruliu. Am avut R9 și era al naibii de stabil. Iar puntea spate era o plăcere. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
aphophis |
![]()
Post
#458
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(laguna_2_interceptor @ 17 Aug 2007, 07:04) - comportamentul rutier nu are legatura cu targetul catre un segment ce doresc sportivitate... am vazut multi soferi obisnuiti ''familisti'' care au fost pusi in situatie limita in traficul de zi cu zi si au facut accidente unii pierzandu-si viata... sa spunem asa, daca intra un familist noaptea intr-o curba accentuata prost/deloc semnalizata si cu viteza mare? atunci un astfel de ''compromis'' este diferenta dintre viata si moarte... nu mai spun de alte situatii in trafic care pot avea consecinte grave si care pot fi intalnite de orice sofer de zi cu zi familist etc... o masina indiferent de destinatie/target trebuie sa aiba un comportament rutier cat mai bun, sa fie cat mai neutra in viraje etc... - eu am preferat Laguna de cand a aparut primul model (sa ne aducem aminte laguna I cate campionate de circuit a castigat) tot timpul m-a impresionat comportamentul ei rutier si ceia ce se poate obtine din ea prin modificari... toate astea la un pret bun si fara concurenta directa... pai voi credeti ca diferentele sunt asa de catastrofale? incat laguna cu laguna aia sa faci accident, iar cu alta sa nu faci? eu cred ca depinde mai mult sa iti stii limitele masinii, nu? |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#459
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(laguna_2_interceptor @ 17 Aug 2007, 08:04) o masina indiferent de destinatie/target trebuie sa aiba un comportament rutier cat mai bun, sa fie cat mai neutra in viraje etc... Eu cred ca multe lume pe aici confunda reglajul suspensiei cu caracteristicele tipice solutiei constructive. O masina ca sa fie neutra din viraje nu trebuie sa aiba doar suspensie indepedenta. Reglajul este mult mai important. O usoara deterioare a imaginii celor doua tipuri de suspensii a fost data si de modul in care acestea au aparut. Cea semi a fost pe masini mai ieftine, mai obisnuite etc, pe cand cea independenta pe unele mai scumpe ce se vroiau mai sportive de obicei. Laguna 2 cu semi a fost considerata una din cele mai confortabile masini din clasa sa. Megane 2 RS cu semi este la tinuta de drum, acolo unde vad ca unii vad avantajul de partea celei full independente, peste modele precum Focus RS si Golf GTI. Ambele cu independenta. Desi o punte semi independenta, in functie de reglaj poate fi si confortabila si sportiva. Daca Laguna 3 avea independenta nu am mai fi avut aceasta discutie. Pentru ca lumea considera ca era un lucru bun. Ce vroiam eu sa spun ca important era modul in care era setata acea suspensie, pentur ca daca era o independenta reglata prost s-ar fi comportat mai prost ca una semi bine pusa la punct. Dar baietii intrau mai tare cu ea in viraje ca na, avea independenta. De asta zic, sa asteptam drive testele si sa vedem pe urma daca solutia asta. Pentru ca decat sa am una independenta si reglata proast, si sa ma falesc doar cu solutia constructiva (asa si posesorii de masini chinezesti se pot fali ca au airbaguri in masinile lor ![]() ![]() Eu am mers cu o groaza de masini, cu ambele solutii constructive si nu pot sa spun ca am simtit vreo diferenta intre ele. Bine, daca nu am simtit eu, nu inseamna ca altcineva nu simte....Dar... |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dadu |
![]()
Post
#460
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
mai asteptam sa o vedem si apoi ne certam in voie desi mi-e teama ca o sa fie doar o alta masina frantuzeasca (adica o vor da in bara exact acolo unde te astepti mai putin).
This post has been edited by dadu: 17 Aug 2007, 09:02 |
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#461
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
la design..dadu.....parerea mea.....
This post has been edited by b76bgaarh: 17 Aug 2007, 11:57 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dadu |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
mda.. ma abtin totusi, e o chestie de gust (chiar si prost uneori) dar in rest nu le iert nimic. iar daca n-o primesc gratis nu cred ca o sa dau banii pe asa ceva.
![]() |
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
ncristi |
![]()
Post
#463
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE Eu am mers cu o groaza de masini, cu ambele solutii constructive si nu pot sa spun ca am simtit vreo diferenta intre ele Nici eu ![]() Plus ca, asa cum spunea si silviu, conteaza enorm cum este setata acea suspensie ... ex la octavia cu pachetul de drumuri grele este practic imposibil sa-ti dai seama ca masina are suspensie indpendenta spate (chiar si in fata in anumite situatii ![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
ssilviu |
![]()
Post
#464
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Parca pe masura ce vad tot mai multe poze imi place tot mai mult:
001.jpg 002.jpg 003.jpg 004.jpg 005.jpg 006.jpg 007.jpg 008.jpg 009.jpg 010.jpg 100.jpg 101.jpg 102.jpg 103.jpg 104.jpg 105.jpg 106.jpg 107.jpg 108.jpg 109.jpg 18 Aug 2007, 20:30: 110.jpg 111.jpg 112.jpg 113.jpg 114.jpg 115.jpg 116.jpg 117.jpg 118.jpg 119.jpg 120.jpg 121.jpg 122.jpg 123.jpg 124.jpg 125.jpg 18 Aug 2007, 20:31: 125.jpg 126.jpg 127.jpg 128.jpg 129.jpg 130.jpg 131.jpg 132.jpg 133.jpg 134.jpg 18 Aug 2007, 20:32: 200.jpg 201.jpg 202.jpg 203.jpg 204.jpg 205.jpg 206.jpg 207.jpg This post has been edited by ssilviu: 18 Aug 2007, 19:32 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
IRONICK |
![]()
Post
#465
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dil |
![]()
Post
#466
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
@ssilviu: Cred ca te indragostesti.
![]() |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
ssilviu |
![]()
Post
#467
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Habar nu am la ce racesc. Cred ca nu o gasim prea curand raspunsul la intrebarea asta. Interesanta este si climatizarea manuala. Cu afisaj. Asta e foarte ciudat. Oricum, in aceeasi poza de remarcat rosturile extrem de mici intre butoane. Si chiar si in versiunile mai ieftine, calitatea pare sa ramana. Sau poate sa fie doar din cauza modului in care sunt facute pozele.
De asemenea se poate vedea clar cum distributia la 2.0 dci e pe lant. Suspect capacul de la torpedou cu un carlig ce pare nu prea bine finisat si cu acelasi contact pentru lumina interioara ce da impresia de fragil ca la megane. De asemenea s-a pastrat de la Megane si modul in care gurile de aerisire sunt integrate in bordul intreg, cu o mica diferenta de nivel, care uneori da impresia de asamblare proasta. Si mi se pare putin dezamagitor ca nu au ales sa puna climatizarea automata in standard la orice versiune. Mai ales ca diferenta de pret e una foarte mica, la Megane 100 de euro. Or smth. Si puteau sa mai tina in standard si ecranul central color, ca la Primera. This post has been edited by ssilviu: 18 Aug 2007, 19:50 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
IRONICK |
![]()
Post
#468
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Poze sunt foarte mult prelucrate.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
2dor |
![]()
Post
#469
|
![]() Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Mda, inca nu imi place, design-ul exterior dar pozele sunt foarte bine facute si parca mai accept putin ciudatenia farurilor si stopurilor.
|
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#470
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Imi plac cei doi arbori cu greutati de la diesel de echilibrare pentru motor. Folosesc solutii implementate de altii, o sa toarca dieselul ala frumos.
Multe se mai vad prin pozele alea. Chestii noi ... This post has been edited by IRONICK: 18 Aug 2007, 21:07 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#471
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Am facut eu o mica restilizatilizare.Nu-mi pregatiti rugul!
![]() Attached thumbnail(s) laguna3b.jpg ( Size: 31.62k ) Number of downloads: 145 |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#472
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Pozele sunt facute sa fie frumoase, dar si masina e frumoasa, imi place f mult. Singurul lucru care nu imi place de nicio culoare e interiorul crem/bej sau ce culoare o fi, e oribil, pare a fi si obositor la ochi.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#473
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Si fundul.Hope u like!
This post has been edited by Arhimede: 18 Aug 2007, 22:09 Attached thumbnail(s) laguna3b2.jpg ( Size: 127.45k ) Number of downloads: 151 |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#474
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Arata mai bine cu stopurile mai jos, dar nu cele de la Q7.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#475
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Eu le-am pus pe cele de la Renault Koleos
|
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#476
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu stiu de ce mi s-au parut ca seamana. Cred ca din cauza cadranului alb ...ca si Q7 are asa ceva dar sunt doua.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Dany |
![]()
Post
#477
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 21 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Cum remarca si Silviu, toate rosturile sint mult mai mici, e mult mai bine finisata. Iar materialul de pe plafon pare de o calitate excaptionala. Chiar si in versiunile ieftine. Daca va uitati atenti in poze o sa observati si cum arata versiunea fara navigatie: intr-un mod chiar elegant au pus un afisaj mai micut. Iar break-ul ala cu scaunele rabatate e genial. Si ce este si mai misto: faptul ca toata rabatarea pe spate se face, pentru versiunea break, prin simpla apasare a unui buton. Asta o sa se vinda foarte bine in tarile vestice, unde oamenii vor masini de familie bine compartimentate.
E interesant si faptul ca are senzori pentru centurile de siguranta in spate (apare mesaj pe afisajul dintre turometru si vitezometru). Tot la capitolul versiuni "ieftine" vad si frina de mina clasica. Chiar arata foarte misto. @Silviu, pe masura ce trece timpul, si mie imi place din ce in ce mai mult. Chiar si din fata a inceput sa imi placa. ![]() This post has been edited by Dany: 18 Aug 2007, 23:28 |
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
2009 / Dynamique
- B 00 XXX "Tata, mama, toti cei dragi tie si restul oamenilor mari pe care ii vezi zilnic mergand la munca platesc taxe si impozite pentru ca noua tuturor sa ne fie mai bine." Ministerul Finantelor, pagina copiilor
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#478
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
A l e x |
![]()
Post
#479
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
|
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#480
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
QUOTE Oribil... Desi fata originala nu-mi place, macar e mai finuta... Oribil dar in 5 minute.Cea reala e la fel de oribila cel putin.Si ai dreptate, e finuta pentru ca e reala. In orice caz a disparut lama de ras din bara fata ![]() Io inteleg sa nu iti placa dar nu ma blestema asa:)) This post has been edited by Arhimede: 19 Aug 2007, 09:15 |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 10:27 |