Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 14 15 16 17 18 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Laguna 3, noua laguna :)

aphophis
post 16 Aug 2007, 22:24
Post #451


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




hmm.. dar un sofer obisnuit, ce conduce pe autostrada, sau un familist (ca masinile astea sunt luate mai mult de familisti) va observa diferenta si mai ales.. o va folosi? cati vor conduce la limita incat sa foloseasca aceasta diferenta?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 16 Aug 2007, 22:41
Post #452


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Exact la punctul asta vroiam sa ajung si eu. Consider ca diferenta se vede doar in situatii limita. Acolo unde un sofer obisnuit nu ajunge niciodata. Sau foarte rar. Dar si acolo un ESP aproape anuleaza diferenta intre cele doua punti. In termeni de securitate ma refer.

PLus de asta o suspensie independenta nu asigura automat un comportament mai bun decat una semi. Asa ca sa asteptam niste drive teste, pentru ca eu sunt convins ca Laguna cu semi se va comporta mai bine decat unele concurente cu independenta.

This post has been edited by ssilviu: 16 Aug 2007, 22:44


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 16 Aug 2007, 22:45
Post #453


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Intr-un cuvant ''compromis''...puteau sa bage independenta si gata...asa o sa zicem si de esp...ca nu fortez masina asa de mult incat sa folosesc esp...e o comparatie mai aiurea dar asta mi-a venit in minte acum..numai asta am auzit in ultimul timp : reducere de costuri ....si tot asa...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 17 Aug 2007, 00:39
Post #454


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




pai depinde de publicul tinta. a fost vreodata laguna preferata de cei cu atitudine sportiva in sange? nu pot exista si masini ceva mai putin sportive, unde publicului CUMPARATOR sa nu ii pese ca are suspensie independenta pt ca nu ii foloseste? oricum, vorba lui ssilviu sa asteptam drive-testele


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 17 Aug 2007, 07:04
Post #455


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- comportamentul rutier nu are legatura cu targetul catre un segment ce doresc sportivitate... am vazut multi soferi obisnuiti ''familisti'' care au fost pusi in situatie limita in traficul de zi cu zi si au facut accidente unii pierzandu-si viata... sa spunem asa, daca intra un familist noaptea intr-o curba accentuata prost/deloc semnalizata si cu viteza mare? atunci un astfel de ''compromis'' este diferenta dintre viata si moarte... nu mai spun de alte situatii in trafic care pot avea consecinte grave si care pot fi intalnite de orice sofer de zi cu zi familist etc... o masina indiferent de destinatie/target trebuie sa aiba un comportament rutier cat mai bun, sa fie cat mai neutra in viraje etc...

- eu am preferat Laguna de cand a aparut primul model (sa ne aducem aminte laguna I cate campionate de circuit a castigat) tot timpul m-a impresionat comportamentul ei rutier si ceia ce se poate obtine din ea prin modificari... toate astea la un pret bun si fara concurenta directa...

This post has been edited by laguna_2_interceptor: 17 Aug 2007, 07:08


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Aug 2007, 07:16
Post #456


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(aphophis @ 16 Aug 2007, 23:24)
.. dar un sofer obisnuit, ce conduce pe autostrada, sau un familist (ca masinile astea sunt luate mai mult de familisti) va observa diferenta
Diferenta se simte si cand treci cu o singura roata printr-o groapa. Altfel te balaseaza masina. Nu trebuie neaparat situatii limita.

This post has been edited by IRONICK: 17 Aug 2007, 07:17


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 17 Aug 2007, 07:20
Post #457


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Puțin off-topic:
Nu știu cum e puntea de Oltcit, dar dacă e cu bară de torsiune, atunci eu zic că este peste multe mașini cu punte rigidă. R9, R11, R21, R19, Clio, astea le știu eu la Renault cu așa ceva pe spate.
Și la urma urmelor roțile cam sunt independente, cuplate doar printr-un sistem antiruliu.
Am avut R9 și era al naibii de stabil. Iar puntea spate era o plăcere.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 17 Aug 2007, 08:14
Post #458


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(laguna_2_interceptor @ 17 Aug 2007, 07:04)
- comportamentul rutier nu are legatura cu targetul catre un segment ce doresc sportivitate... am vazut multi soferi obisnuiti ''familisti'' care au fost pusi in situatie limita in traficul de zi cu zi si au facut accidente unii pierzandu-si viata... sa spunem asa, daca intra un familist noaptea intr-o curba accentuata prost/deloc semnalizata si cu viteza mare? atunci un astfel de ''compromis'' este diferenta dintre viata si moarte... nu mai spun de alte situatii in trafic care pot avea consecinte grave si care pot fi intalnite de orice sofer de zi cu zi familist etc... o masina indiferent de destinatie/target trebuie sa aiba un comportament rutier cat mai bun, sa fie cat mai neutra in viraje etc...

- eu am preferat Laguna de cand a aparut primul model (sa ne aducem aminte laguna I cate campionate de circuit a castigat) tot timpul m-a impresionat comportamentul ei rutier si ceia ce se poate obtine din ea prin modificari... toate astea la un pret bun si fara concurenta directa...
*




pai voi credeti ca diferentele sunt asa de catastrofale? incat laguna cu laguna aia sa faci accident, iar cu alta sa nu faci? eu cred ca depinde mai mult sa iti stii limitele masinii, nu?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 17 Aug 2007, 08:54
Post #459


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(laguna_2_interceptor @ 17 Aug 2007, 08:04)
o masina indiferent de destinatie/target trebuie sa aiba un comportament rutier cat mai bun, sa fie cat mai neutra in viraje etc...


Eu cred ca multe lume pe aici confunda reglajul suspensiei cu caracteristicele tipice solutiei constructive. O masina ca sa fie neutra din viraje nu trebuie sa aiba doar suspensie indepedenta. Reglajul este mult mai important. O usoara deterioare a imaginii celor doua tipuri de suspensii a fost data si de modul in care acestea au aparut. Cea semi a fost pe masini mai ieftine, mai obisnuite etc, pe cand cea independenta pe unele mai scumpe ce se vroiau mai sportive de obicei. Laguna 2 cu semi a fost considerata una din cele mai confortabile masini din clasa sa. Megane 2 RS cu semi este la tinuta de drum, acolo unde vad ca unii vad avantajul de partea celei full independente, peste modele precum Focus RS si Golf GTI. Ambele cu independenta. Desi o punte semi independenta, in functie de reglaj poate fi si confortabila si sportiva.

Daca Laguna 3 avea independenta nu am mai fi avut aceasta discutie. Pentru ca lumea considera ca era un lucru bun. Ce vroiam eu sa spun ca important era modul in care era setata acea suspensie, pentur ca daca era o independenta reglata prost s-ar fi comportat mai prost ca una semi bine pusa la punct. Dar baietii intrau mai tare cu ea in viraje ca na, avea independenta. De asta zic, sa asteptam drive testele si sa vedem pe urma daca solutia asta. Pentru ca decat sa am una independenta si reglata proast, si sa ma falesc doar cu solutia constructiva (asa si posesorii de masini chinezesti se pot fali ca au airbaguri in masinile lor icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif ) mai bine una semi, usor de intretinut si care isi face treaba foarte bine.


Eu am mers cu o groaza de masini, cu ambele solutii constructive si nu pot sa spun ca am simtit vreo diferenta intre ele. Bine, daca nu am simtit eu, nu inseamna ca altcineva nu simte....Dar...


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu
post 17 Aug 2007, 09:01
Post #460


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 June 05




mai asteptam sa o vedem si apoi ne certam in voie desi mi-e teama ca o sa fie doar o alta masina frantuzeasca (adica o vor da in bara exact acolo unde te astepti mai putin).

This post has been edited by dadu: 17 Aug 2007, 09:02


--------------------
Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege
Peugot 207
1.6 hdi 90cp, Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 17 Aug 2007, 11:57
Post #461


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




la design..dadu.....parerea mea.....

This post has been edited by b76bgaarh: 17 Aug 2007, 11:57


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu
post 17 Aug 2007, 14:52
Post #462


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 June 05




mda.. ma abtin totusi, e o chestie de gust (chiar si prost uneori) dar in rest nu le iert nimic. iar daca n-o primesc gratis nu cred ca o sa dau banii pe asa ceva. biggrin.gif


--------------------
Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege
Peugot 207
1.6 hdi 90cp, Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 17 Aug 2007, 20:52
Post #463


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
Eu am mers cu o groaza de masini, cu ambele solutii constructive si nu pot sa spun ca am simtit vreo diferenta intre ele


Nici eu icon_mrgreen.gif ...pe drumuri mai bunicele este aproape imposibil sa vezi diferenta. Am inteles ca pe asta s-au si bazat cand au ales solutia asta.

Plus ca, asa cum spunea si silviu, conteaza enorm cum este setata acea suspensie ... ex la octavia cu pachetul de drumuri grele este practic imposibil sa-ti dai seama ca masina are suspensie indpendenta spate (chiar si in fata in anumite situatii icon_mrgreen.gif ).


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Aug 2007, 19:20
Post #464


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri






--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Aug 2007, 19:34
Post #465


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Conductele astea oare ce racesc ?

0.jpg ( Size: 272.04k ) Number of downloads: 136


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 18 Aug 2007, 19:36
Post #466


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.370
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




@ssilviu: Cred ca te indragostesti. wub.gif


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 18 Aug 2007, 19:40
Post #467


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Habar nu am la ce racesc. Cred ca nu o gasim prea curand raspunsul la intrebarea asta. Interesanta este si climatizarea manuala. Cu afisaj. Asta e foarte ciudat. Oricum, in aceeasi poza de remarcat rosturile extrem de mici intre butoane. Si chiar si in versiunile mai ieftine, calitatea pare sa ramana. Sau poate sa fie doar din cauza modului in care sunt facute pozele.

De asemenea se poate vedea clar cum distributia la 2.0 dci e pe lant. Suspect capacul de la torpedou cu un carlig ce pare nu prea bine finisat si cu acelasi contact pentru lumina interioara ce da impresia de fragil ca la megane. De asemenea s-a pastrat de la Megane si modul in care gurile de aerisire sunt integrate in bordul intreg, cu o mica diferenta de nivel, care uneori da impresia de asamblare proasta. Si mi se pare putin dezamagitor ca nu au ales sa puna climatizarea automata in standard la orice versiune. Mai ales ca diferenta de pret e una foarte mica, la Megane 100 de euro. Or smth. Si puteau sa mai tina in standard si ecranul central color, ca la Primera.

This post has been edited by ssilviu: 18 Aug 2007, 19:50


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Aug 2007, 19:46
Post #468


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Poze sunt foarte mult prelucrate.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 18 Aug 2007, 19:51
Post #469


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Mda, inca nu imi place, design-ul exterior dar pozele sunt foarte bine facute si parca mai accept putin ciudatenia farurilor si stopurilor.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Aug 2007, 20:52
Post #470


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Imi plac cei doi arbori cu greutati de la diesel de echilibrare pentru motor. Folosesc solutii implementate de altii, o sa toarca dieselul ala frumos.

Multe se mai vad prin pozele alea. Chestii noi ...

This post has been edited by IRONICK: 18 Aug 2007, 21:07


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 18 Aug 2007, 21:36
Post #471


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Am facut eu o mica restilizatilizare.Nu-mi pregatiti rugul! biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
laguna3b.jpg ( Size: 31.62k ) Number of downloads: 145


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 18 Aug 2007, 21:38
Post #472


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Pozele sunt facute sa fie frumoase, dar si masina e frumoasa, imi place f mult. Singurul lucru care nu imi place de nicio culoare e interiorul crem/bej sau ce culoare o fi, e oribil, pare a fi si obositor la ochi.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 18 Aug 2007, 22:06
Post #473


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Si fundul.Hope u like!

This post has been edited by Arhimede: 18 Aug 2007, 22:09

Attached thumbnail(s)
laguna3b2.jpg ( Size: 127.45k ) Number of downloads: 151


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Aug 2007, 22:16
Post #474


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Arata mai bine cu stopurile mai jos, dar nu cele de la Q7.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 18 Aug 2007, 22:23
Post #475


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




Eu le-am pus pe cele de la Renault Koleos


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Aug 2007, 22:29
Post #476


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu stiu de ce mi s-au parut ca seamana. Cred ca din cauza cadranului alb ...ca si Q7 are asa ceva dar sunt doua.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dany
post 18 Aug 2007, 23:24
Post #477


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 21 November 02
From: Bucuresti




Cum remarca si Silviu, toate rosturile sint mult mai mici, e mult mai bine finisata. Iar materialul de pe plafon pare de o calitate excaptionala. Chiar si in versiunile ieftine. Daca va uitati atenti in poze o sa observati si cum arata versiunea fara navigatie: intr-un mod chiar elegant au pus un afisaj mai micut. Iar break-ul ala cu scaunele rabatate e genial. Si ce este si mai misto: faptul ca toata rabatarea pe spate se face, pentru versiunea break, prin simpla apasare a unui buton. Asta o sa se vinda foarte bine in tarile vestice, unde oamenii vor masini de familie bine compartimentate.

E interesant si faptul ca are senzori pentru centurile de siguranta in spate (apare mesaj pe afisajul dintre turometru si vitezometru).

Tot la capitolul versiuni "ieftine" vad si frina de mina clasica. Chiar arata foarte misto. @Silviu, pe masura ce trece timpul, si mie imi place din ce in ce mai mult. Chiar si din fata a inceput sa imi placa. wub.gif

This post has been edited by Dany: 18 Aug 2007, 23:28


--------------------
Renault Laguna III Coupe 2009 / Dynamique - B 00 XXX
"Tata, mama, toti cei dragi tie si restul oamenilor mari pe care ii vezi zilnic mergand la munca platesc taxe si impozite pentru ca noua tuturor sa ne fie mai bine." Ministerul Finantelor, pagina copiilor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Aug 2007, 00:31
Post #478


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri






--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 19 Aug 2007, 08:42
Post #479


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




QUOTE(Arhimede @ 18 Aug 2007, 22:36)
Am facut eu o mica  restilizatilizare.Nu-mi pregatiti rugul! biggrin.gif
*



Oribil... Desi fata originala nu-mi place, macar e mai finuta...


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 19 Aug 2007, 09:07
Post #480


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




QUOTE
Oribil... Desi fata originala nu-mi place, macar e mai finuta...



Oribil dar in 5 minute.Cea reala e la fel de oribila cel putin.Si ai dreptate, e finuta pentru ca e reala. In orice caz a disparut lama de ras din bara fata radmasa.gif

Io inteleg sa nu iti placa dar nu ma blestema asa:))

This post has been edited by Arhimede: 19 Aug 2007, 09:15


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

5 User(s) are reading this topic (5 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 10:27
Dacia