Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages < 1 2 3 4 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Taxa de prima inmatriculare auto

Amedeus
post 26 Apr 2007, 20:39
Post #31


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Pentru o masina noua cica se va plati mai mult deoarece circula mai multi ani pe drumurile publice decat una care deja are 10 ani. radmasa.gif Astia sunt tampiti, Vosganian habar n-avea de ce explica acolo. wacko.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 26 Apr 2007, 21:02
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pana la urma.... s-a stabilit concret modul de calcul al taxei?


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dd gheorghe
post 26 Apr 2007, 21:10
Post #33


membru... de membru nu alta!


Group: Members
Posts: 51
Joined: 13 April 06
From: Constanta




1. Nu mai este TVA la vama
TVA se plateste in vama din nou sau este optiune de amanare (daca ti se aproba).


--------------------
Dacia 1310 - CT 04 STC 1989 -MLS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musicall
post 27 Apr 2007, 02:30
Post #34


musicall


Group: Members
Posts: 547
Joined: 6 February 05
From: Braila




"Atunci cand o masina este exportata si are o vechime de, sa zicem, 5 ani si se socoteste ca durata ei de viata este de 15 ani, atunci taxa speciala va avea in vedere o perspectiva de poluare de 10 ani. Daca, dupa 5 ani, proprietarul autovehiculului vinde automobilul intr-o alta tara, atunci lui i se va restitui taxa speciala corespunzator perioadei din durata normata de viata a masinii in care masina nu va mai fi pe teritoriul Romaniei", a aratat ministrul Vosganian.

Desi nu au fost inca agreate de expertii UE, Varujan Vosganian a afirmat ca modificarile propuse sunt acoperitoare pentru observatiile CE. El a aratat ca, pentru autovehiculele cu nivel de poluare Euro 5, taxa este zero. Conform noilor modificari, pentru un autovehicul cu nivel de poluare Euro 4, cu o vechime mai mare de patru ani, taxa de prima inmatriculare se injumatateste, existand reduceri semnificative pentru toate nivelurile de poluare. Astfel, potrivit unor calcule preliminare, dupa amendarea Ordonantei, vom plati 140 euro pentru masini Euro 3 si Euro 4, noi, de productie romaneasca, 500 de euro pentru automobile Euro 4, noi, importate, 900 de euro pentru vehicule Euro 3, noi, importate, si 600 de euro pentru masini Euro 4 cu vechime de patru ani. Pentru Euro 5, taxa va fi in continuare, 0.

Ministrul Economiei a subliniat ca, in cazul in care nu se va reusi retrimiterea Ordonantei 110 la comisia parlamentara, Guvernul ar putea introduce modificarile in proiectul de OUG privind reducerea TVA la exporturi. Procedurile de modificare a taxei second-hand ar putea dura insa si cateva luni, pana cand Parlamentul va fi de acord cu noile reglementari, timp in care romanii vor scoate din buzunar sume corespunzatoare actualei grile de taxare, cea contestata de UE.

.::: sursa CronicaRomana.ro


--------------------
Fiat Punto Classic | - delfinul.com Blogu personal
Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 27 Apr 2007, 07:14
Post #35


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Am zis ca mor de ras aseara cand l-am vazut pe dl. ministru al Economiei si Finantelor caznindu-se sa explice cum se va schimba taxa.
Dincolo de penibilul situatiei (un ministru liberal aratand presei cum pune el taxe mai mari pe achizitiile noi decat pe cele vechi pe ideea ca cele noi vor polua mai mult), ramane valabila teoria conform careia nevoia de bani la buget e asa de mare incat motivele instituirii de noi taxe nu mai conteaza.
Nu m-ar mira sa puna impozite pe salarii mai mari pentru persoanele mai tinere, fiindca, statistic cel putin, au mai mult timp de trait.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 27 Apr 2007, 08:11
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Vosganianul are o sarcina ingrata. Pe de o parte Taraganeanu il preseaza sa faca o taxa care sa mentina ritmul actual de vanzari de masini noi (adica sa protejeze interesele APIA). Pe de alta parte trebuie sa respecte cerintele UE de a nu discrimina masinile second hand din import. Misiune imposibila.


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 27 Apr 2007, 08:18
Post #37


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Nu e imposibila. Solutia cea mai cinstita ar fi renuntarea la orice taxa de inmatriculare si majorarea cotei unice de impozitare si/sau a cotei TVA-ului. Oricum asta se va intampla in curand, deci balbaielile lui nea Varujan pe tema "Uite taxa, nu e taxa" sunt inutile.
Ciudat cum un om tare in goarna ca el (amintiti-va cat de convingator vorbeste despre "piata de capital", "bursa", "banci", "politici monetare" etc.) s-a fastacit ca un elev mediocru scos la tabla cu lectia necitita.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 27 Apr 2007, 08:23
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Vijelie tu ai probleme cu logica. Daca face cum zici tu, cum mai protejeaza interesele APIA? Astia (APIA) vor profituri cat mai mari.

This post has been edited by gdm: 27 Apr 2007, 08:23


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 27 Apr 2007, 16:13
Post #39


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e





Romanii isi pot recupera in instanta banii pe taxa de prima inmatriculare
Data: 27 apr 2007

Un oficial de rang înalt al Comisiei Europene a explicat, în exclusivitate pentru ziarul „Adevărul", cum își pot recupera cetățenii români banii achitați pentru taxa de primă înmatriculare.

Practic, este vorba despre diferențele apărute ca urmare a scăderii nivelului taxei conform noii formule anunțate de Ministerul Economiei și Finanțelor.

Astfel, Guvernul României ar putea să recurgă la așa-numitele „aranjamente interne" și să hotărască dacă și în ce fel cetățenii români vor primi diferența de bani înapoi. Dacă nu se va întâmpla acest lucru, cetățenii pot da oricând statul în judecată. Oficialul european a explicat că românii se pot adresa oricărei instanțe din România, nefiind neapărat nevoie de Curtea de Justiție a UE. Motivul? Reglementarea statului român prin care s-a stabilit că vechea taxă de primă înmatriculare este incompatibilă cu Tratatul Comunității Europene, mai exact cu articolul 90.

Finanțele nu s-au consultat cu UE

Oficialul Comisiei Europene cunoștea încă de miercuri seara declarațiile noului ministru al finanțelor și economiei, numai că la biroul comisarului european Laszlo Kovacs nu s-a primit încă nicio notificare oficială din partea statului român. Declarațiile și intențiile pozitive ale ministrului Vosganian sunt apreciate la Bruxelles, dar statul român trebuie nu doar să notifice, ci să și adopte până la 15 mai o nouă lege care să reglementeze taxa auto. Aceasta trebuie să fie perfect compatibilă cu Tratatul CE. În caz contrar, în ciuda declarațiilor de bună intenție, procedura prin care Comisia Europeană a dus statul român în fața Curții de Justiție a UE va merge înainte. Până pe 15 mai, guvernul român este sfătuit să discute în mod informal cu oficialii Comisiei pentru a verifica împreună dacă noua grilă de calcul este în întregime compatibilă cu Tratatul comunitar.

Citeste articolul complet in Adevarul


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 27 Apr 2007, 16:17
Post #40


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(gdm @ 27 Apr 2007, 08:23)
Vijelie tu ai probleme cu logica. Daca face cum zici tu, cum mai protejeaza interesele APIA? Astia (APIA) vor profituri cat mai mari.
*

Posibil. Dar in cazul de fata, logica ta se bazeaza pe ipoteza ca guvernul e bodigardu' lui APIA. E, uite ca nu prea mai e. wink.gif
Logica mea a mers pe ideea ca guvernul are nevoie de bani. Si nu conteaza de unde ii scoate: de la samsari sau de la APIA.

This post has been edited by vijelie: 27 Apr 2007, 16:23


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 27 Apr 2007, 17:30
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(vijelie @ 27 Apr 2007, 16:17)
.... guvernul are nevoie de bani. Si nu conteaza de unde ii scoate: de la samsari sau de la APIA......
*


Mare ADEVAR graitai


--------------------
Pegas 22 - TL 11 PAA 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 27 Apr 2007, 17:31
Post #42


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




Si pana la urma "eu cu cine votez?" alcoholic.gif

Taxa de prima inmatriculare a fost introdusa de Ministerul Mediului si colectata de Ministerul de Finante.
Ministerul Mediului a introdus-o ca "asa i s-a cerut" iar Ministerul de Finante o colecta ca are "parghiile mecanismului."

De ce schimba aplicarea ei (reguli si valori noi) Ministerul de Finante? 052.gif

Lamuriti-ma si pe mine, plis 1zhelp00.gif


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege - 1,5 dci 100 CP 2006
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 27 Apr 2007, 19:34
Post #43


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Pai hai sa va spun de ce nu se baga taxa in impozit, mi-au explicat si mie niste baieti destepti si au dreptate. Pai cate berline sunt in tara asta? Posesorii acestor berline pe cine mai voteaza daca se baga taxa in impozit? Nu sunt prosti guvernantii nostrii.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 28 Apr 2007, 14:48
Post #44


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




Inca un mare adevar....


--------------------
Nissan Leaf - RLU cu baterie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 28 Apr 2007, 14:57
Post #45


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




QUOTE(vijelie @ 27 Apr 2007, 07:14)
Nu m-ar mira sa puna impozite pe salarii mai mari pentru persoanele mai tinere, fiindca, statistic cel putin, au mai mult timp de trait.
*


vezi ca le dai idei smile.gif
in ceea ce priveste taxa eu cred ca este o banala tragere de timp pentru ca UE nu va aproba taxa in forma aceasta, mai ales daca le-o prezinta vosganian in maniera in care ne-a prezentat-o noua


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 2 May 2007, 13:34
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Parca spuneau ca sapatamana asta vor modifica legea.
Mi se pare extrem de grav ca nu se consulta cu oficialii europeni pentru modificarea legii. Am eu o banuiala ca si aceasta modificare a legii este doar pentru a trage de timp.
O vor face tot in favoarea APIA. Dar sa nu anticipez... mad.gif


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 2 May 2007, 13:36
Post #47


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Pai o sa fie clar in favoarea APIA din nou.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pixule
post 2 May 2007, 18:54
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 25 February 06
From: Zalau




pai acu poa sa-i manance cancerul de guvernanti, ca am dat 4040ron taxa de prima prostie a romanului care i-a votat pe astia. de curios, dar pentru euro3 second, cat o fi taxa dupa noua imbecilitate debitata de astia? blink.gif


--------------------
Renault Laguna 1ph2 RXE - SJ69LOL 1.6/16v/107
Cateodata ajungi la concluzia ca e mult mai bine sa fii prost.Desi la mine e cam tardiv acum sa ma mai gandesc la asta.Altii insa o pot face cu succes
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 3 May 2007, 08:00
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Pentru a accepta UE aceasta taxa, va trebui sa fie aplicata si pentru masinile din tara. Pana atunci sunt jmechereli si praf in ochi.

Eu daca vreau masina X Euro 4, si-l cumpar din romania, nu ma costa nimic, daca o iau de afara ma costa taxa...ceea ce dpdv al UE e discriminare. PUNCT

Deja mi-e scarba...


--------------------
O masina oarecare - . .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 3 May 2007, 10:16
Post #50


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Ba din contra, daca iti iei masina noua E4 din tara o sa platesti mai mult deoarece durata de utilizare (poluare) este mai mare (asta dupa Vosganian radmasa.gif ). Daca iei un E3 de afara vei plati mai putin decat pe un E4 nou luat din RO. Singura solutie e un E5 ca la asta taxa e 0 sleep.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matraguna
post 3 May 2007, 13:38
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 31 January 07
From: Cluj Napoca




Nu platesti mai mult pt un e3 vechi decat pt un e4 nou, vechi, watever.
Platesti mai mult pt un e4 nou decat pt un e4 vechi (aceasi clasa).


Oricum, discriminarea ramane.

This post has been edited by BOG: 3 May 2007, 15:44


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1.6 16V 2007, pack AUTENTIQUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 4 May 2007, 08:12
Post #52


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




In principiu e bun graficul, nu e bun cine il explica...
Deci consider si eu ca o masina cu euro 4 mai veche (de ex. de 4 ani), va polua mai putin decat una noua daca ne raportam doar la durata de viata/de utilizare, insa poluarea vine din numarul de km parcursi si implicit din litri de carburant ars.
Dar diferenta intre euro 3 si euro 4 e doar pe hartie...


--------------------
Nissan Leaf - RLU cu baterie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 4 May 2007, 12:10
Post #53


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




nu prea cred ca e doar pe hartie. Poate intre E4 si E5 (nu vad mari diferente)
Normele pt. motoare cu benzina si diesel:

euro_norme.jpg ( Size: 46.02k ) Number of downloads: 159


dupa acest tabel un E3 polueaza dublu fata de un E4. Diferente mici sunt intre E2 si E3.


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tonyus
post 5 May 2007, 19:58
Post #54


Simply clever...


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 April 04
From: Oradea






--------------------
Skoda Fabia Combi 1.4 16v 2002
"A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU

Subscriu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 5 May 2007, 20:23
Post #55


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




Noua formula a taxei de prima inmatriculare

Valoarea taxei de prima inmatriculare se calculeaza pe site-ul Ministerului de Finante:
http://www.mfinante.ro/taxa_auto.html

Noua formula a taxei de prima inmatriculare favorizeaza piata second-hand

Guvernul a adoptat in sedinta de miercuri proiectul de modificare a taxei de prima inmatriculare, prin care valoarea taxei scade in functie de vechimea masinii.
Varujan Vosganian, ministrul Economiei si Finantelor, a declarat intr-o conferinta de presa ca Guvernul a aprobat mai multe modificari ale legii privind taxa de prima inmatriculare, printre care si o prevedere conform careia valoarea taxei percepute scade pe masura ce vechimea masinii creste.

Astfel, valoarea taxei speciale pentru un automobil Euro 4 si cu o vechime de patru ani scade, conform proiectului, la jumatate fata de cat este in prezent. In plus, scala de vechime utilizata pentru calcularea taxei se extinde pana la 15 ani. In prezent, masinile cu o vechime de sase ani sau mai mult au acelasi coeficient in calculul taxei.

"Noua modalitate de calcul vine in intampinarea cumparatorilor de masini second-hand", a spus Vosganian.

O alta prevedere a taxei permite proprietarilor de autovehicule sa conteste taxa, Registrul Auto Roman urmand sa aiba un rol tehnic in comisia ce va fi infiintata pentru analiza plangerilor.

Conform proiectului, autoheviculele cu standard de poluare Euro 5 nu vor plati taxa de inmatriculare.

O alta prevedere adoptata astazi de Guvern stipuleaza ca proprietarul unui autovehicul poate recupera, in anumite conditii, o parte din taxa de inmatriculare platita.

Astfel, in cazul unui autovehicul cu o durata de viata estimata conform unui algoritm tehnic de 15 ani, daca proprietarul vinde autoturismul pe o piata din afara tarii dupa cinci ani de la achizitionare, legea i-ar putea da dreptul sa recupereze o cota din taxa platita, reprezentand valoarea aferenta celor 10 ani din viata estimata a masinii in care insa nu va mai emite noxe in Romania.

"Aceasta propunere raspunde solicitarilor Comisiei Europene", a afirmat Vosganian, explicand ca noua formula nu este inca in vigoare. Oficialul a declarat ca proiectul guvernului va fi trimis la Comisia Europeana pentru examinare. Intre timp, saptamana aceasta Ministerul Finantelor va transpune in text de lege propunerile adoptate de Guvern si le va trimite catre Parlament spre aprobare.


sursa: autoghid

This post has been edited by danutz_r: 5 May 2007, 20:26


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 May 2007, 20:54
Post #56


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Din lac in put.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver
post 5 May 2007, 21:43
Post #57


i'm not driving fast, i'm flying low...


Group: Members
Posts: 542
Joined: 10 November 04
From: South Coast




QUOTE(danutz_r @ 5 May 2007, 20:23)
Noua formula a taxei de prima inmatriculare

Valoarea taxei de prima inmatriculare se calculeaza pe site-ul Ministerului de Finante:
http://www.mfinante.ro/taxa_auto.html




Danutz_r dragule acesta e modul actual de calcul al taxei.


--------------------
Nissan Leaf - RLU cu baterie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 5 May 2007, 21:46
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




Domane dar cind scapam odata de taricenii astia?
Auzi tu Euro5. Pai in germania anul trecut se comercializau E3 si E4 in paralel. Noi dupa un an nu taxam E5.Bravo guvern roman .... si la ..... anticipate dry.gif


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vick20
post 5 May 2007, 22:02
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 13 January 07




are careva grila noua de taxare?....cea pusa mai sus pe link e veche...

oare chiar noua grila favorizeaza piata second?!....mie nu-mi vine a crede asa bazaconii...


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCi vanduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 May 2007, 22:05
Post #60


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Explicatie de la domn ministru

Pacat de el, citisem niste editoriale semnate de el chiar competente.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages < 1 2 3 4 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 10:58
Dacia