Am un Renault 25, an fabricatie 1989,1995 cm cubi., La relanti motorul nu merge rotund.
![]() ![]() ![]() |
Am un Renault 25, an fabricatie 1989,1995 cm cubi., La relanti motorul nu merge rotund.
Petry |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
|
||
--------------------
Renault
25 TX
- DJ06XMJ
1989 Injectie 120CP
|
|||
Petry |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
Heloooo.Nu mai intra nimeni pe acest forum?Ultimele postari sunt destul de vechi.
Mi-au aparut ceva probleme la masinuta.Motorul are scurgeri de ulei pe la delcou si inca intr-un loc,pe undeva pe sub galeria de evacuare,dar nu-mi dau seama pe unde iese. Va rog help me.La fel si la cutia de viteze,iese pe la ax.Am inteles ca acolo ar fi un semering.Nu stiti daca se potriveste de la Dacia sau cum se pot rezolva aceste probleme?Termometrul din bord imi arata temperatura atmosferica aiurea,unde se afla senzorul cu pricina? Multumesc. |
--------------------
Renault
25 TX
- DJ06XMJ
1989 Injectie 120CP
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Salut
E cam slaba miscarea pe aici, cred ca toata lumea e ocupata. Referitor la problemele tale. Intai pune toate datele de identificare ale masinii. Ma refere la cele de pe placuta ovala , nu seria sasiului, codul motorului si numarul de fabricatie, la fel si cutia, tipul si numarul de fabricatie. Asta ca sa-ti pot spune exact ce piese ai nevoie si ce coduri.La delcou e un fel de o-ring care se strica si curge uleiul. Pe sub galerie e nasol. Singuru loc pe unde pe acolo e pe la garnitura de chiulasa. Verifica cu atentie. Senzorul de temperatura la tine se afla in oglinda din stanga, partea soferului. Astep detaliile si mai vorbim. Cum pot sa aflu pretul pieselor din Bulgaria? |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
Tzache |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 19 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut avem cam aceleasi probleme. 1. Simeringuriile de palier sunt la mine si se manifesta la fel, adica curge 1 - 2 picaturi la 8 - 10 ore. Spune-mi daca ai apucat sa te uiti pe sub mashina sa vezi exact pe unde curge, eventual sa pui si niste poze. Pe sub galeria de evacuare, sunt 2 sonde puse pe bloc, cumva pe acolo sau pe sub blocul motor. Da-mi mai multe detalii. Daca curge pe la sondele alea (poti verifica punand degetul sub ele sa vezi daca au ulei) se rezolva relativ simplu. este 5 RON sonda (presiune ulei) la magurele cu tot cu montaj. Iti urez numai bafta. Revino cu detalii.
Apropo zii mai multe detalii de preturiile de la bulgari. This post has been edited by Tzache: 3 May 2007, 09:05 |
--------------------
Renault
25
- B 88 TZK
TXI '90
|
|
Petry |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
M-am uitat azi mai bine sa vad pe unde da ulei.Intr-adevar sub galerie este ceva ca un fel de surub rotund cu o chestie patrata in adincimea lui.Pe acolo iese dar nu mult.La delcou am schimbat acea garnitura dar tot mai iese,ceva mai putin decit inainte.
In legatura cu preturile de la Bulgari,eu personal nu am fost,dar am vreo doua cunostinte care au cumparat si de la care am aceasta informatie. Unul are un R25 cu motor de 2845 cm iar celalalt un Renault Megane.Cel cu R25,este un criminal de masini, a avut tot felul de masini tari la care le-a spart motoarele. La R25 inca n-a reusit dar in schimb ia bulit injectia.Cel cu Megan-ul a fost acum vreo doua saptamini la Bulgari si cu doua sute de euro a cumparat doua telescoape spate, distributia cu intinzatoare (are doua intinzatoare?)si nu mai stiu ce, ca nu-mi aminte.Eu vreau sa merg dupa 14Mai sa-mi iau tampoanele de la motor si cutie si sa vad ce preturi mai au pe la celelalte piese.Spuneti ce va intereaza si pot sa intreb. Apropo este normal un consum de aproximativ 14l la suta urban?Mie mi se pare cam mult.Extraurban nu-mi sare de 7l la suta chiar daca o calc,si va rog sa ma credeti ca o cam biciuiesc,pentru ca este masina care poate si foarte sigura si manevrabila. Adevarata problema sunt mecanicii,care va rog sa ma credeti ca nu au habar pe ce lume traiesc,sunt de-o prostie crasa de ma sperie.Nu va mai povestesc prin ce am trecut din cauza lor. Mai vorbim. |
--------------------
Renault
25 TX
- DJ06XMJ
1989 Injectie 120CP
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
La motorizarea ta cartea da asa:
-extraurban la 90km/ora: 6,8l -extraurban la 120kn/ora: 8,5l -urban: 12,6l |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
Petry |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
Multumesc ptr. informatii.Si intrebarea ptr. care am deschis topicul.La relanti motorul nu merge rotund,bordul trepideaza si parca are o pauza asa ca si cum o bujie nu lucreaza.Am schimbat bujiile,am pus dealea bune de firma dar degeaba,sa fie din cauza tampoanelor rupte de la motor dreapta si cutie amindoua? Trebuie sa le schimb neaparat ca am inteles ca e belea mare.
Apropo cum desfac oglinda sa ajung la senzorul de temperatura?Ma mai intereseaza si cum se desfac fetele de usi.Ma impiedica butonul de la inchiderea centralizata,as vrea sa le dau jos si sa incerc sa le lipesc ptr. ca s-au dezlipit. Placuta ovala: B29H 23130039 S043461 608 Nr.identificare:VF1B29H0502038321/1989 Tipul:J7R-D7-22.Cilindree 1995,88KW. La cutie nu am avut timp sa ma uit,trebuie sa o curat de ulei ca sa vad ceva acolo. Si inca ceva,masina asta are ceva in ea ptr. ca ma vrajit,am colindat prin multe locuri in tara am facut si cate 800 de km. pe zi, nu ma lasat niciodata,si culmea nu am vazut decat un R25 in Oradea unul prin Caransebes si in Craiova vreo doua.Chiar ma itrebam ce se intimpla, de ce sunt asa rare aceste masini?Sa fie o problema cu ele?Piesele sunt intr-adevar foarte scumpe in Romania comparativ cu cele de afara.Aici este o mare conspiratie.Trebuie facut ceva in privinta asta, pentu ca este pacat,masina este forte buna,dar ce putem face?Mai este si distanta mare intre noi,ar trebui sa ne intilnim odata toti.Eu stau in Calafat pe malul Dunarii,restul membrilor,marea majoritate sunteti din Bucuresti si Cluj.Se pare ca voi stiti sa apreciati mai bine lucrurile bune. Astep sugestii.Si informatii.Cu respect va salut si sa ne auzim si vedem odata. |
--------------------
Renault
25 TX
- DJ06XMJ
1989 Injectie 120CP
|
|
Tzache |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 19 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Ptery intr-adevar ai dreptate mashina are ceva magic in ea ... dar ca sa vezi acel "magic" trebuie sa te sui in ea si sa te duci pana la munte. Si 99,99 % dintre romani nu au avut ocazia asta. Crede-ma ca toata lumea care a mers cu mine la un drum lung au zis ceva de genu "WOW" ... nu ai ce sa faci decat sa cumperi vreo 10 R25-uri si sa plimbi lumea pe gratis. Intr-adevar e o problema cu 25 urile ca nu prea se gasesc mecanici pe la noi care sa le dea de cap si nici piese bune si ieftine, si fiind mashini vechi au nevoie. Am mers zilele astea cu un pugeot 405 tot din 1990 super intretinut motor 2000 turbo e rai nu se compara cu nici o masina noua, are ceva "special" exact ca 25-u, din pacate am aflat dupaia ca omu a carei mashina era a adus-o din austria si tot ce face face la reprezentata peugeot cu tot original, deci intretinerea este exorbitanta.
|
--------------------
Renault
25
- B 88 TZK
TXI '90
|
|
Petry |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
Tzache sa stii ca am fost in multe locuri cu R 25-ul,inclusiv la munte.Ma impresionat puterea motorului in sarcina maxima(patru persoane destul de grele plus portbagajul plin plus rezervorul de benzina plin).Este intr-adevar o incantare sa simti herghelia de cai cum trage cu putere si am facut de ras multe masini de generatie noua.
Am rezolvat problema pierderii de ulei de sub galerie.Intr-adevar acolo este un surub (sonda?) care intra in blocul motor si are o saiba din cupru, care am aflat ca costa 3000 lei vechi dar mie snapanii de mecanci mi-au luat 100.000 lei ptr.schimbarea acestei saibe.Cu aceasta ocazie am descoperit ca uleiul miroase benzina,deci care sa fie problema?Pe unde intra benzina in baia de ulei?Va rog inca odata ajutatima.In variantele pe care le-am auzit la mecanici nu am incredere(trebuie reglati culbutorii sau schimbat segmentii?)Voi ce ziceti? Astept raspuns urgent. |
--------------------
Renault
25 TX
- DJ06XMJ
1989 Injectie 120CP
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
@ Petry
Salut Pentru problema legata de fete de usi uite aici un link interesant care cred ca o sa te ajute. Reparatie capitonaj usa This post has been edited by R25_GTS: 11 May 2007, 19:09 |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
Petry |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
Multumesc ptr. link R25_GTS.Chiar ma ajuta.
|
--------------------
Renault
25 TX
- DJ06XMJ
1989 Injectie 120CP
|
|
Tzache |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 19 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Uleiul miroase a benzina ?
![]() |
--------------------
Renault
25
- B 88 TZK
TXI '90
|
|
Petry |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
I-am facut consumul de ulei si nu consuma.Se poate sa fie ptr. faptul ca am peste 10000 de km.de la ultimul schimb?Dar i-am pus un aditiv si tocmai ma hotarisem sa schimb uleiul.Am avut ceva probleme si nu am avut" timp"sa ma ocup de problema asta.Acum nu stiu ce sa fac ,sa schimb uleiul si sa nu ma trezesc ca i-mi baga ulei in baie.
Astept si alte pareri.Multumesc. |
--------------------
Renault
25 TX
- DJ06XMJ
1989 Injectie 120CP
|
|
MDM |
![]()
Post
#14
|
![]() Fan Renault Group: Members Posts: 163 Joined: 29 August 06 From: Cluj ![]() |
In primul rand trebuie sa vezi daca a crescut cumva nivelul de ulei in baie, daca da si miroase a benzina, schimba garnitura de chiulasa (90%),daca nu ai un nivel crescut in baia de ulei, schimba uleiul si pune de la inceput un aditiv, iar dupa aproximativ 500-1000 km vezi cum se comporta.S-ar putea cu asta sa se rezolve......sper.Spor la treaba.
|
--------------------
Renault
25 TX 1989;
19 1,8 90CP, 1993; Laguna 1,6 16v, 107CP, 1998 Fan Renault inrait !!!!!!!!
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Eu zic sa stai linistit, sa schimbi uleiul si sa-i dai talpa, nu are nimic, la toate miroase asa, din cauza arderilor incomplete.
|
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
MDM |
![]()
Post
#16
|
![]() Fan Renault Group: Members Posts: 163 Joined: 29 August 06 From: Cluj ![]() |
R25_GTS nu te supara dar eu personal cunosc 3 persoane cu motoare pe benzina de R25, dar nici unul nu are problema asta iar de exemplu al meu, ca decuriozitate l-am verificat, nu are nici macar tenta de miros de benzina, ci de ulei ars. Deci sunt de parere ca nu chiar toate miros a benzina.....
![]() ![]() |
--------------------
Renault
25 TX 1989;
19 1,8 90CP, 1993; Laguna 1,6 16v, 107CP, 1998 Fan Renault inrait !!!!!!!!
|
|
Tzache |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 19 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Nici al meu nu miroase ... poate ale noastre fac arderiile complete ...
![]() This post has been edited by Tzache: 18 May 2007, 05:01 |
--------------------
Renault
25
- B 88 TZK
TXI '90
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
@MDM stai linistit n-am de ce sa ma supar.
Avand in vedere ca Petry zice ca are peste 10000KM de la ultimul schimb eu inclin sa cred ca un schimb de ulei si bujii noi rezolva problema. Poate ma insel, eu sper ca nu, altfel trebuie masurata compresia > segmenti. O zi buna |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.390 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca circuli foarte mult in regim urban cam la toate miroase putin a benzina uleiul...am vazut asta si la un Twingo caruia acuma i-am facut revizia si la un Logan care avea 30.000 de km, deci este exclus ca motorul sa aiba uzura.....
Mirosul de benzina in ulei mai poate fi si datorita mersului subturat...sunt multe cauze, nu poti sa te gandesti direct la probleme majore gen segementi, garnitura de chiulioasa, etc, etc... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Petry |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 27 April 07 From: Calafat Dolj ![]() |
Multumesc ptr.sugestii.
Apropo cum se regleaza culbutorii?Eu intreb despre distanta care se masoara cu"lera",ptr.ca asa cum va spuneam, motorul la relanti nu merge rotund,are o pauza si turatia este oscilanta,adica idicatorul nu sta bat la 850 de ture.Sa fie din culbutori? Astept raspuns.Va salut. |
--------------------
Renault
25 TX
- DJ06XMJ
1989 Injectie 120CP
|
|
ciprianR25TS |
![]()
Post
#21
|
![]() ciprianR25TS Group: Members Posts: 63 Joined: 26 June 06 ![]() |
Cauta si pe la aprindere. Eu am avut necazuri acolo si pana mi-am dat seama...
1)Acel captator magnetic de punct mort ( situat pe deasupra carcasei ambreiajului) De 2 sau in alte cazuri 3 fire e legat si intra in aprindrea electronica. Se verifica rezistenta lui cu ohmetru 250 ... 300 ohmi = bun 2)Fisele de bujii ( cateodata mai scapa scinteile pe langa) noaptea se observa mai bine 3)Bujiile bune, curate si placut reglate la 0,9 mm sau cat trebuie la motorul tau 4)Capacul de la delcou ( ploturile se cam uzeaza in timp ) |
--------------------
RENAULT
Clio IV 0.9 Tce
- CT 03 NHH
2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th August 2025 - 19:56 |