Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Autoaprindere, Autoaprindere la Reno 9 cu carburator de Dacie

fklco
post 15 Nov 2009, 20:21
Post #1


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Salut

Am o problema interesanta , dupa ce opresc motoru' , motoru nu se opreste mai merge inter 3 si 5 secunde pina sa moara. (evident mersul este foarte neregulat si cu detonatii puternice.

Dati si voi cu parerea de unde sa fie beleaua ?

De la bujii ? (or fi incarcate de calamina si fac "hotspot"
De la supape ? (or fi duse marginile si se inrosesc)
De la amestec sarac ? (adica temperatura mare in cilindru ?)
De la calitatea benzinei ? (merg cu CO95)

Avansu nu pot sa il modific ca e cu aprindere electronica si n-am la ce umbla.

Sau de la ce-o fi ? ........

Multumesc anticipat pentru pareri.


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 - B-ELEA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin007
post 15 Nov 2009, 22:08
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.710
Joined: 20 October 08
From: MIOVENI AG




mereu sau cand este supraincalzit motorul ?? blink.gif


--------------------
RENAULT 11 - AG 04 TKK 85 TXE
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 15 Nov 2009, 22:54
Post #3


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




nu se supraincalzeste nimic, motoru' functioneaza impecabil.


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 - B-ELEA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 15 Nov 2009, 22:54
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Te rog sa ne spui mai multe...

-returul, il ai functional?
-cum stai cu consumul?
-cat de repede porneste imediat dupa oprire, dar si la ceva timp dupa?
-ramane carburatorul ud?
-ai scurgeri de benzina?

Incearca ca atunci cand opresti motorul sa lasi consumatori porniti si sa vezi daca mai face la fel. Este posibil sa ai un curent rezidual care sa intre in aprindere.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 16 Nov 2009, 08:50
Post #5


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




-returul, il ai functional? E DESFUNDAT
-cum stai cu consumul? 8-9 % IN REGIM MIXT
-cat de repede porneste imediat dupa oprire, dar si la ceva timp dupa? DUPA OPRIRE CITODATA O IA MAI GREU, LA RECE PARCA O IA MAI REPEDE
-ramane carburatorul ud? E USCAT
-ai scurgeri de benzina? NU

Incearca ca atunci cand opresti motorul sa lasi consumatori porniti si sa vezi daca mai face la fel. Este posibil sa ai un curent rezidual care sa intre in aprindere. TOT TIMPU MERG CU FARURILE APRINSE.



--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 - B-ELEA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 16 Nov 2009, 10:04
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Interesant, de cat timp ai aceste probleme cu motorul? Si de cand a aparut, ce lucrari ai facut la masina sau ce evenimente s-au produs inainte de a face asa.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 16 Nov 2009, 11:13
Post #7


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Am mai reglat carburatoru (i-am dat nivelu mai jos ca era prea mare) am mai umblat la relantiu. etc.

Face asa de vro luna da nu prea m-a deranjat.


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 - B-ELEA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 16 Nov 2009, 11:57
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Verifica daca mai intra curent in aprinderea electronica dupa ce ai luat contactul, in acele 3-5 secunde. Daca ai curent acolo, ai o problema la alternator, care iti baga curent in instalatie dupa ce s-a luat contactul, daca nu ai curent acolo tine de calitatea combustibilului si probabil de alte reglaje la motor.

Sa ne zici cum este cu curentul...


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 16 Nov 2009, 21:29
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




SALUT,NU STIU DACA TE AJUTA,ACELASI LUCRU AM PATIT SI EU,AM IMPROSPATAT BENZINA ,FISE,BUJII,CAPAC DELCO+LULEA SI A TACUT,MAI MARAIA O IDEE,I AM TRAS UN PIC FORJA SI MERGE ZICI CA E PE INJECTIE
S A SIMTIT SI LA CONSUM SI LA FORJA
CE AM MAI FACUT ?AM SCHIMBAT DELCOUL(CORPUL) ,CRED CA ERA DESCENTRAT AXUL
SUCCES


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 16 Nov 2009, 22:32
Post #10


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Deocamdata am umblat la bujii (erau impecabile nu am avut ce curata) dar aveau distanta mica intre electrozi si le-am facut la 1mm acu vaz ca nu mai face dar cine stie ?? nu prea cred sa fie de la bujii.


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 - B-ELEA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 16 Nov 2009, 22:35
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




DA IN NAS?SAU AI AVUT VREODATA SA ITI DEA IN NAS?


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 17 Nov 2009, 14:54
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




Nivel mic => benzina putina+oxigen mult = bujii albe si incandescente la oprirea curentului. deci autoaprindere. ar putea fi o cauza....


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 17 Nov 2009, 17:25
Post #13


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(jul @ 16 Nov 2009, 22:35)
DA IN NAS?SAU AI AVUT VREODATA SA ITI DEA IN NAS?
*



Da i nas daca nu e cald indeajuns motoru , in rest nu are treaba fuge de "jar maninca"

17 Nov 2009, 17:28:
QUOTE(silvers @ 17 Nov 2009, 14:54)
Nivel mic => benzina putina+oxigen mult = bujii albe si incandescente la oprirea curentului. deci autoaprindere. ar putea fi o cauza....
*




Asa cred si eu dar mai cercetez problema sa vaz daca nu e cumnva de la benzina , azi am pus de la Rompetrol (pina acum mergeam cu Lukoil) sa vedem ce zice ... va anunt miine.

This post has been edited by fklco: 17 Nov 2009, 17:28


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 - B-ELEA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 17 Nov 2009, 18:42
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




Eu lucrez la Rompetrol si sa stii ca avem benzina buna insa la orice benzinarie calitatea combustibilului depinde de mai multi factori. vechimea tancului ar fi unul ,urmat de infiltratii si condens, negativitatea acestor 2 fiind amplificata de o proaspata descarcare de benzina care barboteaza tot ce se afla in tank la momentul respectiv.


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 17 Nov 2009, 18:59
Post #15


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(silvers @ 17 Nov 2009, 18:42)
Eu lucrez la Rompetrol si sa stii ca avem benzina buna insa la orice benzinarie calitatea combustibilului depinde de mai multi factori. vechimea tancului ar fi unul ,urmat de infiltratii si condens, negativitatea acestor 2 fiind amplificata de o proaspata descarcare de benzina care barboteaza tot ce se afla in tank la momentul respectiv.
*




biggrin.gif io sunt fan benzina Rompetrol dar in drumul meu spre casa nu e nici unu, daia iau de la Lukoil (ca au si tzigari de care fumez io, nu spun de care) Azi am zis sa incerc sa vad daca o fi de la benzina .


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 - B-ELEA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomelu
post 28 Nov 2009, 01:05
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 November 09




am aceeasi problema.Nu stiu ce sa-i fac Ai gasit solutzia???


--------------------
renault 11 - bv 13 coc 1987 11 benzina 1700cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fklco
post 28 Nov 2009, 15:03
Post #17


Domnu'


Group: Members
Posts: 84
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Eu am schimbat fisele de la bujii si benzina , acum bag de la rompetrol si vad ca nu mai face (am mai curatat bujiile desi nu erau murdare)


--------------------
Sachs MaddAss125 MaddAss125 - B-ELEA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 16:28
Dacia