Renault 25 gtx - reparatie sau vanzare
![]() ![]() ![]() |
Renault 25 gtx - reparatie sau vanzare
doobie |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
- cj 06 num
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Chestia este ca esti singurul care poate decide daca o repari sau o vinzi
![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cj98czh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Vad ca esti din Cluj...piese are Mircea daca ai nevoie de ceva....pompa de ambreiaj hidraulic cred ca am eu....nu mai stiu exact...
Suna-ma la 0745-322.117 sa vad exact de ce ai nevoie sau da-mi un PM This post has been edited by cj98czh: 26 Mar 2007, 15:03 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ciprianR25TS |
![]()
Post
#4
|
![]() ciprianR25TS Group: Members Posts: 63 Joined: 26 June 06 ![]() |
N-o vinde! A mea e si mai naspa !
Curgerea de ulei este ceva foarte des intalnit, pe la semering, pe la garnitura de chiulasa ... dar acest lucru nu o scoate din functiune ! (boala Renault 25) Craparea si ruperea tevilor de evacuare e si asta un defect f. des intalnit (boala Renault) La bord indicatorul de viteza e straniu ( electronic ) nu mai merge in multe cazuri. Motorul face toc toc toc toc .... ( lumea zice ca de la distributie ) A mea nu ma sperie cu consumul ( 8 - 10 l ) se regleaza din surub. Treaba ta ce vrei sa faci problema e ca prin vanzare nu obti decat f. putini bani iar daca o repari ai o MASINA MARE. |
--------------------
RENAULT
Clio IV 0.9 Tce
- CT 03 NHH
2016
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
@doobie
Salut Nu am vazut postul tau pana acum ca raspundeam mai devreme. Bordul electronic nu e o problema , o sa postez mai jos si un link cu reparatia lui. E o problema de contacte oxidate in majoritatea cazurilor. Tampoanele de la cutie se gasesc la Bucuresti, cauta dupa firma SASIC in posturile anterioare si o sa gasesti tot ce ai nevoie. Desfa tot ce tine de actionare ambreaj, adica cilindru emitor + receptor si schimba toate garniturile , se gasesc usor de cumparat noi. Nu fa nici un fel de improvizatie. Schimba tot lichidul de frana cu unul nou si bun, conteaza foarte mult, unul prost iti distruge toate garniturile. Uleiul curge pe la simeringuri si capacul ax-ului cu came. Simeringurile sunt la: ax cu came fata, vibrochen fata, pompa de ulei parca, vibrochen spate (are probleme cel mai frecvent), delcou. Toate astea costa 60 - 70 RON toate. Garnitura la capac costa 7 RON. Partea proasta e ca pt. a schimba pe cel din spate de la vibrochen trebuie sa dai jos motorul, e sub volanta. Cu consumul sunt mai multe variante. Ce culoare are fumul? Sonda de temperatura (pt calculator ) a apei e buna? Poate sa fie dusa si sa nu simta ca s-a incalzit motorul. Bujiile is noi? Fisele? Capacul la delcou? Filtrul de aer? Tachetii is reglati? Toate astea au influenta asupra consumului. Oricum toate te costa impreuna cu manopera cat o revizie la un Logan. Acum tu hotarasti daca asta e mult sau putin si daca merita. Parerea mea este ca merita. Link-ul cu reparatia bordului Reparatie bord |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 17:14 |