Companii de transport aeriene + aeroporturi, pareri & experiente & costuri
Companii de transport aeriene + aeroporturi, pareri & experiente & costuri
C a t a l i n |
5 May 2011, 20:52
Post
#241
|
||
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
|
||
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|||
AlexC |
6 May 2011, 21:36
Post
#242
|
Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti |
QUOTE(Ake @ 5 May 2011, 20:01) Are cineva idee care sunt conditiile de calatorie ale minorilor pe rutele INTERNE? (Tarom) La Tarom am sunat si mi-au spus ca sunt pe site. Pe site sunt clar reguli pentru calatorii externe(declaratii notariala ambii parinti, etc...). Ma intereseaza situatia in care copilul nu are nici buletin[11ani] , nici pasaport (a expirat) si trebuie sa calatoreasca intr-o excursie cu clasa insotit de un profesor. Cel mai sigur suni din nou la Tarom si le ceri ceva in scris. Dupa parerea mea nu au cum sa ii permita minorului sa calatoreasca fara pasaport, chiar daca e curs ainterna. El nu are buletin, si e nevoie de dovada clara ca nu e alt copil in cauza. Daca asta nu e o problema, oricum ar trebui sa ceara procura de la parinti. |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
leinad |
16 May 2011, 20:06
Post
#243
|
Membru dacionist Group: Members Posts: 395 Joined: 17 March 05 From: Constanța |
Ce parere aveti despre site-ul de rezervari pt bilete avion vola.ro? observ ca preturile la bilete pe acest site sunt cam cu 20-30 E mai mici fata de preturile de la agentiile de turism.
sau exista un alt site si mai serios de unde se pot cumpara bilete pt avion? multumesc This post has been edited by leinad: 16 May 2011, 20:07 |
--------------------
Logan
Preferance
75 ponei
|
|
i96nds |
16 May 2011, 20:56
Post
#244
|
Stefan Group: Moderatori Posts: 2.707 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti |
QUOTE Spre USA si Mexic, prefer Air France. Aoleu... da, vinul e foarte bun Insa singura problema e escala in Paris, unde au celebrul talent de a intarzia, strica sau chiar pierde valizele... Asa ca daca va trebuie bagajul la destinatie, evitati Charles de Gaulle. Eu era sa platesc 20 dolari in USA pe un aparat de ras ca sa nu ma duc ca maimuta la intalnire, ca valiza mea nu mai venea. Si multi altii patesc la fel... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
nasty |
15 Nov 2011, 13:16
Post
#245
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.326 Joined: 3 January 05 |
QUOTE(nasty @ 18 Sep 2009, 11:31) "Ruta feroviara Gara de Nord - Otopeni, introdusa de Ministerul Transporturilor in luna martie a acestui an, a ajuns la un trafic mediu zilnic de 350 de persoane, triplu fata de cel din primele doua luni" " "In urmatoarele saptamani va fi montat si acoperisul statiei CFR de la Aeroportul Otopeni, dupa ce mai multi clienti s-au plans ca atunci cand ploua nu au unde sa se adaposteasca. " "Am facut investitii in infrastructura liniei de cale ferata si in semnalizari si am reusit sa reducem timpul calatoriei de la 45 de minute la 40 " ...daca trenul ar avea viteza medie de 90 km/h, ceea ce nu e cine stie ce, s-ar ajunge in 15 min la Otopeni... [ visul imobiliarilor din zona baneasa se va realiza in martie 2012: "Zborurile low cost vor fi mutate de pe Aeroportul Baneasa pe cel din Otopeni in luna martie a anului viitor, a anuntat vineri ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, preluata de Mediafax. Potrivit declaratiilor lui Boagiu, costul suplimentar pentru un bilet va fi de 4 euro" http://www.hotnews.ro/stiri-esential-10671...martie-2012.htm ar trebui ca pana in martie 2012: 1. sa se mareasca viteza trenului Gara de Nord - Otopeni si sa se prelungeasca linia pana la aeroport ( exista linie pana la depozitele de carburant) 2. 783 si 780 sa fie mai dese si sa se asigure corelat cu avioanele si intre 22-6 dimineata ( cum poti ajunge la un avion care decoleaza la 6 dimineata, la ora 4.30 la Otopeni? 3. metrou pana la Otopeni ( macar pana in 2015) |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
nasty |
17 Jan 2012, 11:49
Post
#246
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.326 Joined: 3 January 05 |
http://www.fin.ro/articol_70735/cursele-lo...-25-martie.html
"Cursele aeriene low-cost se vor muta pe Aeroportul International Henri Coanda - Otopeni incepand din 25 martie, odata cu noul orar de vara al zborurilor. Companiile vor achita pe Aeroportul Otopeni o taxa in valoare de aproximativ 4,5 euro pe pasageri in plus fata de Aeroportul Baneasa, insa conditiile vor fi mult mai bune decat pe Baneasa, sustin reprezentantii Companiei Aeroporturi Bucuresti. „Companiile aeriene de pe Aeroportul Aurel Vlaicu - Baneasa isi pot transfera operatiunile pe Aeroportul Henri Coanda incepand cu data de 25 martie. Tarifele pe pasager vor creste cu aproximativ 4 - 4,5 euro " nu se promite nicio imbunatatire a accesului din oras la Otopeni. Sper ca nu se gandesc ca cei care merg cu low costul iau taxiul... si inca la ce preturi!!! ( mai mari decat pretul biletului de avion) |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
gibonu |
17 Jan 2012, 14:06
Post
#247
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.003 Joined: 29 May 06 |
@ nasty
Nu cred ca situatia este asa dramatica. Majoritatea celor care se duc la aeroport, au un prieten, parinte, coleg care sa-i duca/aduca cu masina. Mai exista si transportul in comun. Mai exista (pentru dus) taxi la tarife normale. Partea buna ar fi ca vor disparea acei meseriasi (ca sa nu ma exprim altfel) care stau parcati pe banda 1 din DN1, intre Baneasa si IKEA. Cei care au Mercedes si Audi A6, insa n-au 10-15 lei pentru parcare aeroportului Baneasa, in care erau locuri libere. Stiu ca acesti meseriasi se vor muta pe strada care face legatura intre DN si cladirea aeroportului Otopeni, dar macar acolo incurca mai putina lume. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
nasty |
17 Jan 2012, 16:40
Post
#248
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.326 Joined: 3 January 05 |
cred ca orarul zborurilor va fi cat de cat mentinut si sunt vreo 8 avioane low cost care pleaca intre orele 6 si 7 si sosesc cateva spre ora 24.
Ce poti lua catre aeroport ca sa ajungi la ora 4 sau 5 dimineata? Sau catre oras la ora 24 sau 1 AM? Va dati seama ca nu puteti apela la nimeni la ore asa mici... Credeti ca se vor introduce 780 si 783 din ora in ora toata noaptea? Ma cam indoiesc. Metrou o sa fie prin 2020-2025, iar la varianta cea mai usor de realizat, fata de metrou - prelungirea si reabilitarea caii ferate existente( directia Bucuresti- Urziceni) , pana la aeroport - nici nu e luata in calcul. |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
AlexC |
18 Jan 2012, 02:50
Post
#249
|
Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti |
Haideti mai oameni buni, cand e ultima data cand ati folosit taxiul pentru Otopeni? Costa 20 lei de la metrou Aviatorilor sau 30 lei din centru pana la Otopeni, iar la intoarcere oricine poate chema un taxi cu tarif normal la Otopeni care sa ii duca inapoi in oras.
Daca si asta e pret mare, numiti un oras in lume unde taxiul catre oras costa mai putin (si aici includ si tari low-cost cum ar fi Thailanda, India sau Filipine). |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
tatabobu |
18 Jan 2012, 11:21
Post
#250
|
membru Group: Members Posts: 4.553 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti |
Da ce ma, autobuzul care te lasa frumos la Piata Presei pute?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
kaspersky |
23 Jan 2012, 17:38
Post
#251
|
maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca |
a zburat cineva cu EgyptAir? cum is?
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
neumann |
24 Jan 2012, 13:44
Post
#252
|
Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu |
aia cica iti dau parasute individuale. Tie iti trebuie doua.
|
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
kaspersky |
24 Jan 2012, 13:52
Post
#253
|
maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca |
toate ca toate, da' cetesc pe net ca nu-ti dau nimic alcool de beut, ceea ce la un drum lung suna najpa
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
neumann |
24 Jan 2012, 14:22
Post
#254
|
Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu |
Pai ia-ti si tu niste sticlutse de-alea mici de schnaps, de la diuti fri, inainte sa te sui in avion. Pentru curaj..
|
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
corbex |
24 Jan 2012, 14:57
Post
#255
|
Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti |
La coborire ii pune Fratia Musulmana echilotextul.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
kaspersky |
4 Feb 2012, 03:07
Post
#256
|
maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca |
a inceput bine treaba cu egyptair, au anulat 2 curse/saptamina Cairo - Budapesta. teoretic, acum ar trebui sa pierd o zi prin cairo. culmea e ca n-au dat un mail, nimic, m-am uitat din greseala pe rezervare si asa am observat
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
ipiq |
4 Feb 2012, 19:54
Post
#257
|
The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO |
cica a dat faliment Malevu'...
|
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
kaspersky |
4 Feb 2012, 20:08
Post
#258
|
maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca |
mda, niste subventii de la stat, ilegale, pe care trebuie sa le returneze
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
kaspersky |
10 Feb 2012, 12:56
Post
#259
|
maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca |
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
ipiq |
10 Feb 2012, 14:46
Post
#260
|
The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO |
in sfarsit!!! destinatii numa' bune de un weekend break, la pret normal! |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
nasty |
13 Mar 2012, 14:45
Post
#261
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.326 Joined: 3 January 05 |
http://www.zf.ro/companii/inchiderea-aerop...de-euro-9369706 "Aeroportul Aurel Vlaicu (Băneasa), cel mai vechi din România și al doilea ca mărime din țară, situat la doar 9 kilometri de centrul Bucureștiului și inaugurat în 1920, a devenit în ultimii ani cel mai important hub pentru zborurile low-cost, adică pentru 2,4 milioane de pasageri anul trecut. Cu toate acestea, și mai ales în condițiile în care pista de 3.200 de metri lungime este considerată de un specialist în aviație ca fiind cea mai bună din țară, Compania Națională de Aeroporturi București și Ministerul Transporturilor au decis închiderea aeroportului. Cele 180 de hectare pe care se întinde aeroportul, la care se mai adăugă un teren de 20 de hectare, potrivit ultimelor date disponibile, ar putea constitui obiectul unei tranzacții de proporții, dată fiind valoarea de un miliard de euro la care ar putea ajunge dacă se ia în calcul un preț mediu de 500 de euro/mp. În vecinătatea aeroportului Băneasa mai mulți oameni de afaceri, printre care Gabriel Popoviciu, Ion Țiriac, Dan Ioan Pop sau Gigi Becali au importante suprafețe de teren. De ce s-a luat această decizie, mai ales că aeroportul Băneasa dispune de cea mai bună pistă și oferă un acces lejer pasagerilor dat fiind apropierea de București? După reparațiile din 2007 pista are cea mai bună structură de rezisență, un covor de asfalt cu elemente de memorie (covorul de asfalt înregistrează la aterizare/decolare mișcările avionului ) cum nu mai are nicio pistă din țară. " Ce se va intampla daca aeroportul Otopeni devine inoperabil? Se aterizeaza la Constanta in loc de ce e mai aproape - aeroportul Baneasa? Chiar nu-si da nimeni seama de POZITIA STRATEGICA a aeroportului? Banii le-au intunecat mintile? 13 Mar 2012, 14:57: O nenorocire nu vine niciodata singura: http://www.evz.ro/detalii/stiri/trenul-de-...rta-970510.html CFR Călători a anulat trenul Henri Coandă Expres: " Pe 25 martie, toate companiile aviatice low-cost care operează acum pe Aeroportul Băneasa se vor muta la Otopeni, iar traficul de pe primul aeroport al țării va crește cu aproximativ 50%. Dacă anul trecut aeroportul a fost utilizat de aproximativ cinci milioane de pasageri, este de așteptat ca în 2012 numărul lor să crească la 7,5 milioane. Făcând un calcul simplu, rezultă o medie de peste 20.000 de persoane pe zi. Acestora li se adaugă cei veniți să-i conducă sau să-i întâmpine pe pasageri la aeroport. Cu alte cuvinte, o oportunitate de transport extraordinară. În atare situație, orice operator de transport se gândește să mărească frecvența curselor către și dinspre aeroport. CFR Călători a procedat exact pe dos, anulând trenul Henri Coandă Expres. Cauzele eșeculuiE drept, trenul avea foarte puțini mușterii, câteodată numai doi-trei oameni într-o garnitură de tip "Săgeata Albastră", a cărei capacitate este de 100 de locuri. Cauzele eșecului sunt multiple. În primul rând, tariful de 8 lei pe călătorie este prohibitiv, în comparație cu cel de numai 3,5 lei practicat de RATB la autobuzele 780 și 783. Apoi, peronul de la P.O. Aeroport Haltă este undeva în mijlocul câmpului, iar dacă plouă sau ninge nu ai unde să te adăpostești, deoarece copertina a fost furată și dusă la Remat. Nu în ultimul rând, transferul călătorilor de la haltă în incinta aeroportului se făcea cu un microbuz de doar 14 locuri, cu un portbagaj neîncăpător. Așa se face că, în unele situații, șoferul microbuzului a fost nevoit să facă mai multe curse sau să-i înghesuie pe oameni cu bagajele în brațe. Metoda transferului auto de la tren la aerogară este practicată și la aeroportul londonez Lutton, însă acolo sunt autobuze confortabile, nu microbuze de 14 locuri. In 2010 CFR Călători a obținut autorizație de transportator rutier de persoane și a hotărât să presteze serviciul de transfer cu forțe proprii, pentru reducerea cheltuielilor. De atunci, călătorii au fost înghesuiți în duba cu pricina, de numai 14 locuri" This post has been edited by nasty: 13 Mar 2012, 14:57 |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
gibonu |
13 Mar 2012, 17:23
Post
#262
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.003 Joined: 29 May 06 |
@ nasty
Hai sa nu-i mai plangem atata de mila Aeroportului Baneasa. Ca mullte altele din RO, a fost administrat cu curu'. Pe de o parte s-au bagat senzori in pista (covorul de asfalt înregistrează la aterizare/decolare mișcările avionului). Pe de alta parte: - sala de check-in foarte mica; - sala de imbarcare la fel de mica; - portile de imbarcare erau niste usi nenorocite de termopan; - banda de bagaje (la sosire) in lungine de 5 metri. - si multe alte neajunsuri. Tu n-ai zburat niciodata de pe Baneasa? Tu n-ai prins un full-sezon de capsunari care se intorc la munca in Italia si Spania sa vezi cum stai ca sardeaua in aeroport? Este adevarat ca am mai prins si perioade care nu erau pline de capsunari, si nu se statea ca sardeaua. Cu putin bunavointa, as putea spune ca erau conditii OK. Daca ignori ce am scris mai sus. Acum nu cred ca se va face gaura in cer pentru ca low-costurile vor zbura de pe Otopeni. Oricum, eu ma mir ca aeroptul Baneasa a rezistat si pana acum, avand in vedere locatia si vecinii. This post has been edited by gibonu: 13 Mar 2012, 17:25 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
nasty |
18 Mar 2012, 19:41
Post
#263
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.326 Joined: 3 January 05 |
QUOTE(gibonu @ 13 Mar 2012, 17:23) @ nasty Hai sa nu-i mai plangem atata de mila Aeroportului Baneasa. Ca mullte altele din RO, a fost administrat cu curu'. Pe de o parte s-au bagat senzori in pista (covorul de asfalt înregistrează la aterizare/decolare mișcările avionului). Pe de alta parte: - sala de check-in foarte mica; - sala de imbarcare la fel de mica; - portile de imbarcare erau niste usi nenorocite de termopan; - banda de bagaje (la sosire) in lungine de 5 metri. - si multe alte neajunsuri. Tu n-ai zburat niciodata de pe Baneasa? pai tocmai ca zbor ( am zburat) cam de 6-8 ori pe an de pe Baneasa si inconvenientele stiute de toata lumea nu ar fi trebuit sa duca la inchiderea aeroportului, ci ar fi trebuit rezolvate simplu : - largirea salii de imbarcare cu 30 metri- prin latirea spre pista ( implicit marirea nr de porti de check-in) sau ceva mai costisitor - lungirea spre hangarul care a luat foc. O largire de genul asta s-a facut la aeroportul Ciampino - schimbarea portilor de imbarcare - schimbarea benzii de bagaje cu una mai lunga Bineinteles ca nu din cauza neajunsurilor de mai sus ( remediabile la un pret f mic) s-au mutat cursele de low cost pe Otopeni, ci din cauza rechinilor imobiliari. Prin cresterea nr de pasageri cu 2.5 - 3 milioane/an,preluati din Baneasa, aceleasi neajunsuri se vor muta pe Otopeni - o sa-l inchida? O sa mute low cost-ul la Alexeni? Special a fost lasat Baneasa sa para o autogara. Baneasa au mai vrut sa fie inchis dar la summitul NATO de acum cativa ani era aeroportul de rezerva, in caz de ceva. revin totusi cu : 'Ce se va intampla daca aeroportul Otopeni devine inoperabil? Se aterizeaza la Constanta in loc de ce e mai aproape - aeroportul Baneasa? Chiar nu-si da nimeni seama de POZITIA STRATEGICA a aeroportului? Banii le-au intunecat mintile?" la care nu raspunde nimeni... |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
nasty |
23 Mar 2012, 12:08
Post
#264
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.326 Joined: 3 January 05 |
totul are o logica, nu? Sa nu ai alta alternativa decat a lua taxiul de la Otopeni:
http://www.rfi.ro/articol/stiri/social/cli...egea-taximetrie "Luni au fost reintroduse noi amendamente la Legea Taximetriei, care le permite să opereze majorarea de 41 de bani. Mai exact, una dintre prevederi presupune ca fiecare consiliu local să decidă un tarif unic care se știe deja și-anume 1,8 lei pe kilometru. Cristian Lăzărescu, vicepreședintele Federației Operatorilor Români de Transport, afirmă într-un interviu acordat RFI că modificarea de tarif a fost facută în interesul unor oameni politici care dețin companii de taximetrie, fără niciun studiu de piață. Noul tarif nu are la bază niciun studiu de piață, cum nu are la bază nici decizia limitării numerice a autorizațiilor de taxi, cum nu are nicio bază nici eliminarea taximetriștilor de Ilfov din București. Această modificare a legii, într-un final–noi vom face publice toate documentele pe care le avem, vom demasca absolut totul-este o implicare masivă a politicului. Sunt oameni politici foarte importanți, care au afaceri în domeniu, care sunt membri în comisiile prin care a trecut această lege, care au firme de taxi și prin urmare au interes direct și sunt membri ai asociațiilor profesionale, care doar ele au luat parte la consultări”, spune Lăzărescu. E un clientelism politic, iar această lege are drept beneficiari marii evazioniști fiscali din București " |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
aleksanders |
23 Mar 2012, 12:38
Post
#265
|
. Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... |
abia astept sa se dubleze pretul la biletele de avion ca s apot zbura si eu linistit- sa scapam odata de sistemul de ghereta ( zona de asteptare din baneasa) si de toti papornicarii ce manaca slanina cu ceapa pe avion - sa se muta la autogara filaret...
|
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
L!nuX |
27 Mar 2012, 13:07
Post
#266
|
Membru decent Group: Members Posts: 1.316 Joined: 4 January 08 From: Bucuresti |
@aleksanders si eu cumpar bilete ieftine de avion pentru city break pentru ca nu imi convine sa dau 500-600 E pe bilete pana in Barcelona cand pot sa dau 150-200 ...
Sa sti ca nu mananc slanina si ma dau si cu deodorant , asa ca nu mai generaliza la modul acesta . Si totusi daca esti asa nemultumit ce te opreste sa iei curse de linie unde zboara numai oameni unu si unu ? This post has been edited by L!nuX: 27 Mar 2012, 13:35 |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v - 2007
- Numar personalizat !
|
|
neumann |
29 Mar 2012, 14:14
Post
#267
|
Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu |
Sunt 1000 de exemple similare din Europa. Imi vine in minte acum Broma din Stockholm, care e relativ in centru, la fel de mic ca Baneasa, si de pe el zboara low cost sau zboruri pe distante scurte. Evident ca politica cu cresterea semnificativa a tarifelor pe Baneasa e facuta sa falimenteze aeroportul, ca sa il poata inchide si vinde pe nimic. Mai bine faceau un tunel si un tren/metrou de legatura cu Otopeniul, pentru aia 5 km cat e distanta intre ele.
le: si tot asa, rapid, din memorie, cazuri similare in Londra si Milano, cu aeroporturi mici care deservesc low-cost. This post has been edited by neumann: 29 Mar 2012, 15:17 |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
Han Solo |
29 Mar 2012, 14:23
Post
#268
|
Potiphar Breen Group: Members Posts: 355 Joined: 8 June 11 From: Arstotzka |
QUOTE(L!nuX @ 27 Mar 2012, 13:07) Si totusi daca esti asa nemultumit ce te opreste sa iei curse de linie unde zboara numai oameni unu si unu ? Buahaha, cat de corect! un 'invingator', insa se plange ca e lumea 'indoielnica' pe low cost. liniile 'legacy' decoleaza de pe otopeni de cand lumea, iar pentru un mic supliment te bagi la business, ca sa eviti orice surpriza neplacuta. e un thread grozav la cafenea unde ar merge chestia asta |
--------------------
White Star
Titanic
1912 - un an bun sa fii iceberg
- 131428 Maidanezii ajung in bordelurile zoofililor europeni!
N-am nimic cu tine, va urasc pe toti :) Rage against the dying of the light. |
|
neumann |
29 Mar 2012, 14:30
Post
#269
|
Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu |
QUOTE(aleksanders @ 23 Mar 2012, 13:38) abia astept sa se dubleze pretul la biletele de avion ca s apot zbura si eu linistit- sa scapam odata de sistemul de ghereta ( zona de asteptare din baneasa) si de toti papornicarii ce manaca slanina cu ceapa pe avion - sa se muta la autogara filaret... Ieczac, d-alea la preturi duble cu oamenii unu si unu (am zburat odata la business pe Europa, si spre rromania erau cativa ghertoi de prin ministere, patrunsi de importanta proprie) se mai gaseste, asa ca unde e problema ca si aia de mananca ciapa sa poata zbura la Bruxelles pentru niste varza la preturi de si le permit? (sccuzati folosirea abuziva a partitivului) |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
nasty |
29 Mar 2012, 14:55
Post
#270
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.326 Joined: 3 January 05 |
QUOTE(aleksanders @ 23 Mar 2012, 12:38) abia astept sa se dubleze pretul la biletele de avion ca sa pot zbura si eu linistit- sa scapam odata de sistemul de ghereta ( zona de asteptare din baneasa) marti, 27.03.2012,ora 17.30, Otopeni- au sosit cam deodata 5 low-cost si vreo 4 de linie- s-a dat totul peste cap. Otopeniul era total depasit, toti calatorii au fost dusi cu autobuzele la sosiri ( burduful nu functiona), coada la control pasapoarte, coada la banda de bagaje, coada la 780, 783 si microbuz pt tren. Nimeni la taxi (toate erau cu 3.5 lei/km) O veste proasta pentru aeroportul Otopeni: se construiesc pe la Dimieni si in zona capatului pistei, cartiere de vile, care cand vor fi gata, vor cere inchiderea aeroportului, din cauza zgomotului...si asa va arata la momentul acela ca o autogara... |
--------------------
.
bicl/trt
2006/2020
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th May 2024 - 13:39 |