Filmare onboard Dacia Logan - Raliul Banatului, Turbatu Cristian/Stefanescu Silviu
![]() ![]() ![]() |
Filmare onboard Dacia Logan - Raliul Banatului, Turbatu Cristian/Stefanescu Silviu
Mario_b |
![]()
Post
#31
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
|
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
- MBM
Ambition War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
cataWRC |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 23 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Salutare!
Desi sunt membru de forum de ceva mai mult timp, am gasit aceste topicuri ce privesc modeul Logan de grupa N si ma simt dator cu cateva explicatii in speranta ca lucrurile va vor fi mai clare. @kAndrei : Daca tu crezi ca intr-o masina de raliu trebuie sa gasesti mocheta pe jos, te inseli. Din cabina, se scot in mare parte componentele non-ignifuge (fete de usi, accesorii din plastic si mai ales plafonul si mocheta) pentru a preveni riscul incendiilor. Vreau sa atrag atentia in primul rand asupra a ceea ce vrea sa fie aceasta competitie numita raliu. Ca in fiecare ramura a sportului, este evidentiata performanta omului. Asadar, in cadrul grupelor masinile trebuiesc sa fie egale pentru a se putea observa performanta pilotilor (deci nu conteaza daca sunt mai lente sau ultrarapide). Trofeele monomarca sunt cele care evidentiaza diferentele dintre piloti. Practic, doar in cadrul acestora masinile sunt cu adevarat egale. Exemplul clar se poate vedea la diferenta dintre Citroen Saxo si VW Polo, ambele de grupa N1.6. Desi specificatiile sunt cele de serie, Polo are un motor mai vioi, iar frana de mana este hidraulica ... deci diferente mari (vezi duelul din anii trecuti dintre Vali Porcisteanu si Claudiu David). Cam acelasi lucru s-a dorit cu introducerea trofeului Mitsubishi Lancer, insa fiind vorba de bugete enorme nu toti si-au putut echipa cap-coada bolidul... Raliul este mai degraba tehnic decat de viteza....asadar cine vrea viteza poate sa mearga la curse de circuit sau la coasta unde slava domnului sunt cateva "piese" ce te fac sa ai emotii cu adevarat chiar si ca spectator. Recomandarea mea este ca inainte de a considera ca personajul din filmare ruleaza incet sa incercati sa faceti acel lucru, sa dovediti ca sunteti mai rapizi si atunci Jos Palaria. Va voi aplauda cu placere. Vis-a-vis de sponsorizarea lui Cristi pot sa spun ca este doar loterie. A avut rezultate remarcabile si cu Nova, si cu Saxo si tot degeaba asa ca este la modul "fiecare face cat poate" In privinta mochetei (m-a amuzat teribil replica ta ![]() Pe scurt, treaba sta cam asa : 1. Se cheleste complet caroseria. ( se scot si ultimele cleme de plastic pana ramane numai fierul ) 2. Se construieste cusca de protectie din interior, se sudeaza placi si contraplaci la imbinarea acestuia cu caroseria, se intaresc toate sudurile facute de fabrica (contraaripi-lonjerane-plafon-traverse-stalpi...) , se aplica traverse de rigidizare intre oalele amortizoarelor, etc ... dupa care se aplica la loc geamurile si chederele 3. Se monteaza instalatia electrica si se izoleaza suplimentar ptr ca in caz de vibratii sau impact usor sa nu apara vre-un scurt-circuit 4. Se monteaza suspensia (de curse, de strada sau de strada modificata....dupa buget) 5. Se monteaza mototrul, puntile, bordul, extinctoarele(automat si manual), volanul si scaunele cu centurile aferente 6. Se aplica folia de protectie pe geamurile laterale deoarece in caz de impact cioburile pot sari direct in ochi. 7. Finisaje si gata @MihaiD Un super 1600 ultima evolutie (adica nou) sare lejer de 150.000 Numai bine! |
--------------------
Dacia
Nova GTI grupa N1.6
- B 71 WRC
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 19:10 |