Symbol 1.5dci 80cp sau 1.4 16v ?, dilema
![]() ![]() ![]() |
Symbol 1.5dci 80cp sau 1.4 16v ?, dilema
gabriel_25 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 28 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
symbol
2007, 1,5 dci 82cp
|
|||
sagetator |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Eu zic sa-ti petreci cateva ore citind pe acest forum despre cele doua motoare, apoi trage o linie si decide-te singur.
Avantajele si dezavantajele s-au discutat mult aici, asa ca spor la citit. Cand te-ai hotarat, sa ne dai de veste. |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
![]() Sa vedem -argumente pro diesel: - consum mai mic de combustil - cuplu mai mare - e trendy cat despre 1.4 16v: -cost de achizitie si revizii mai ieftine -motor evident mai silentios ca doar e pe benzina -sound-ul motorului e chiar f misto atunci cand urca de la 3000-5000 rpm acum e destul de greu sa compari un motor pe benzina cu unul pe motorina dar ar tb sa sti urmatoarele: -1.4 e unul din cele mai fiabile motoare de la reno -1.5dci a avut ceva pb cu injectia asa cum poti citi pe forum, se pare ca acum s-a rezolvat...n-ai vrea sa stii cat costa reparatia .. ![]() - cu toate astea dci-ul e silentios in comparatie cu petardele de tdi de la skoda-vw si placut in conducere. Trage pe o plaja de turatie destul de larga si e vioi.Crede-ma pe cuv pt ca le-am condus. -acum 1.5 80cp e euro 3, poti sa intrebi dc a aparut var E4 de 85cp, nu ai vrea sa platesti taxa de prima inmatriculare pt e3. Cel mai bine te duci faci un test drive cu amandoua si-l iei pe ala care-ti place mai mult. Ia dynamique nu fidji ca e mai misto si iesi cam la fel cu reducerea :-) Succes! |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Abu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Pot sa spun si eu ca m-a surprins cat de silentios e dCi-ul (ptr. un diesel fireste).
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
amalia25pop |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 17 April 07 ![]() |
scurt(a) si la obiect - 1.5 dci -80 cp .
asta e parerea mea ![]() |
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
Ro! |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 23 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Sunt foarte multumit de dci 80 cp.
Am numai 10 k km dar nu prevad probleme din ce am auzit si citit. In plus problema cu injectoarele s-a dus de mult timp! |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.5 DCI 80cp
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Si eu tot dci 80cp recomand. Se infige bine, sunt suficienti 80cp pentru masa masinii, mai ales la cuplul pe care il are.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Ionut92tir |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 April 07 ![]() |
desi sunt nou pe aici...ma bag si eu in seama....
![]() ![]() |
--------------------
BMW
E30
327Ii 1990
- B 92 TIR Clio for town, Bmw e30 for fun
|
|
ramm |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 13 July 06 ![]() |
dci recomand si eu
![]() |
--------------------
Honda
Civic
2007 Honda Del Sol Vti
|
|
Duyu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
dCi 80 CP
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
hellcat |
![]()
Post
#11
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Ionut92tir |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 27 April 07 ![]() |
Pe bune....Mie unul mi se pare ca modelele tdi, dci, tdci, sunt mult mai odihnitoare la condus, poate din prisma faptului ca motoarele pe motorina de generatie noua au cuplul mai mare, merg mai putin turate...mie asa mi se pare....mai odihnitor la drum lung....acum nu stiu, poate e doar efectul placebo.
![]() |
--------------------
BMW
E30
327Ii 1990
- B 92 TIR Clio for town, Bmw e30 for fun
|
|
pablo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
mai odihnitor la drum lung ?
Nici eu nu inteleg ce vrei sa zici. Confortul la drum lung e dat de pozitia de condus /ergonomie. Nu prea depinde de motorizare. Mie dieselul nu mi se pare mai "odihnitor" de condus. Schimbi vitezele mai des decit la benzinar (ca sa fie in zona de cuplu). Iar cuplul mare il simti mai ales in oras la plecarile de pe loc. Degeaba are cuplu mai mare motorul diesel ca depasirile tot prin turarea motorului le faci (nu intri in depasire la 2.000 ture). Pina la urma e in principal o chestie de gust / rentabilitate. Mergi sa faci un drive test cu ambele motorizari si decizi dupa . Succes |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
CGB |
![]()
Post
#14
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
daca nu e problema de bani (pret initial, revizii ulterioare)si iti plac dieselurile, ia dci.
daca e problema de bani si nu mergi nici destul de mult intr-un an ia benzina. iesi mai ieftin la revizii (cam la juma'). parerea mea e ca masina pe motorina nu prea mai renteaza, decat daca o iei pe firma. sau daca iti place in mod deosebit dieselul. cum la symbol dci reviziile sint din 10.000 in 10.000, chiar si la 60.000 km pe an, tot ii faci 6 revizii (altfel pierzi garantia). plus de vreo 3 ori schimbat filtrul de motorina (parca la 20.000 se schimba acu' filtrul asta....sau la 15.000). si daca faci socoteala cat te costa toate astea, iti cam bagi picioarele in diesel.cam ce scoti din economia de combustibil bagi in revizii. o revizie la diesel (cu filtrul diesel inclus) e cam 5-6 mil. aia fara filtru diesel e cam 3-4 mil (depinde de service). deci fa socoteala la 4-5-6 revizii pe an (din care 2-3 cu schimbare filtru diesel) cat te-ar costa intretinerea la un diesel. calculele astea is valabile in cazul in care conteaza banii. dar, daca nu se pune problema preturilor ptr intretinere, ia dci-ul. trage bine, consuma putin, e silentios ptr un diesel. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
crn |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 1 September 05 ![]() |
Problema pe care trebuie sa o pui este daca vrei sa conduci in mod special diesel. Presimt ca vei alege motorina dar aceasta este numai decizia ta.
O sa te incinte la Diesel autonomia masinii fara indoiala, consumul fiind cu mult mai mic decit Otto si cuplul mai mare la turatii mai joase, util in oras. Dupa cum spunea un coleg de forum mai sus in depasiri trebuie oricum sa turezi motorul si cuplul este mai putin relevant decit puterea. Totodata reviziile sint mult mai scumpe decit la benzina si motorul este mai complicat si astfel reparatiile sint mai scumpe. Asigurarea CASCO mai scumpa, extinderea garantiei (optionala) mai scumpa dar si valoarea la revinzare mult mai buna decit la benzina. Pe de alta parte pot sa-ti spun ca motorul pe benzina are atuurile lui. Desi eu nu sint adeptul mersului cu viteza foarte mare ma incinta faptul ca stiu ce am sub capota si ce poate masina. Acest fapt este de folos in depasiri (in situatii mai "nasoale" de genul depasirilor in scurt, la limita, e important sa stii ca poti sa ajungi in treapta a III-a chiar la 120-130 km/h sau 4500-5500 ture fara probleme). Urca repede in ture si creste puterea "instant". Nu stiu daca dci-ul are discuri ventilate pe fata cum are 1.4 16v. Aceasta este prima mea masina si am fost sfatuit de familie si prieteni ca mai bine imi iau benzina pentru inceput pentru ca e mai usor de condus. ![]() ![]() This post has been edited by crn: 2 May 2007, 10:10 |
--------------------
Renault
Symbol
2005 Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
dci-ul are discuri ventilate, chiar si cel de 65cp avea. Intr-adevar cred ca la sprinturi 1.4 16v e mai vioi. Eu de fel nu ma bag in depasiri periculoase, fac depasirile cu calm turand motorul pana la 4000rpm. In felul asta am depasit pe sosea cam tot ce mi-am propus. Cuplul ajuta in sensul ca si cu masina plina nu am simtit diferenta mare de comportament in accelerari.
Eh, reviziile sunt mai scumpe, nu cred ca sunt chiar dublu la pret, si faci 6 revizii pe an daca faci 60.000km/an. Dupa ce ai trecut de perioada de garantie poti cumpara piese mai ieftine din alte parti... |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
gabriel_25 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 28 April 07 ![]() |
am ales in final varianta diesel de 80 cp. varianta de echipare dynamique + aer conditionat automat. astept sa o iau sapt viitoare. va multumesc pentru pareri
![]() |
--------------------
renault
symbol
2007, 1,5 dci 82cp
|
|
hellcat |
![]()
Post
#18
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Adica euro 3? E masina in tara...sper ca ai intrebat daca e an de fabr. 2007, sa nu fie 2006.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
cipriann |
![]()
Post
#19
|
![]() cipriann Group: Members Posts: 514 Joined: 28 April 07 From: Brasov, Romania ![]() |
Eu as recomanda motorul diesel care este de ultima generatie common rail,zgomotul este foarte redus,consumul deasemenea redus...este o alegere buna mai ales daca faci multi kilometrii pe an.....
|
--------------------
Renault
Clio 2 Hatchback by France
Year : 2001 , Engine : 1149 cmc , Power : 58 hp
- BV026638 cipriann love: Volkswagen & Renault & Toyota & Skoda.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 09:43 |