Anvelope 185/65R15 88T, A omologat cineva la RAR aceste anvelope?Se poate?
![]() ![]() ![]() |
Anvelope 185/65R15 88T, A omologat cineva la RAR aceste anvelope?Se poate?
mpretorian |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|||
iulllyyy |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 291 Joined: 18 December 07 From: buc ![]() |
Probleme tehnice nu sunt.Eu am dimensiunea aceasta la anvelopele de iarna,si mai sunt cateva persoane care folosesc aceasta dimensiune,fiind mai accesibila la pret.La mine in talonul nou nu mai sunt trecute dimensiunile,pana acum nu am avut nicio problema cu politia.Poti sa mai citesti si aici http://www.reno.ro/index.php?showtopic=472...nsiune+anvelope
|
--------------------
vw
UP
2012
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
De curand am schimbat si eu cauciucurile originale cu unele de dimensiunea asta,sunt si mai bune(ai ceva mai multa aderenta) si arata si mai bine.Atata timp cat in talon nu e trecuta vreo dimensiune,politia nu prea are ce sa comenteze.Sunt curios insa daca la ITP e vreo problema cu ele
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
iulllyyy |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 291 Joined: 18 December 07 From: buc ![]() |
Da,la itp cred ca este o problema pentru ca mergi cu cartea de identitate a masinii si acolo sunt trecute dimensiunile din cate stiu ...
|
--------------------
vw
UP
2012
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Cartea de identitate nu o am,pentru ca masina e in leasing.De-asta intrebam,daca stie cineva daca sunt acolo trecute anvelope de dimensiunea asta
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
iulllyyy |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 291 Joined: 18 December 07 From: buc ![]() |
Dimensiunea maxima 185/60/R15 .Deci nu,nu sunt trecute.
|
--------------------
vw
UP
2012
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Mersi de raspuns.E bine ca am ITP-ul in ianuarie,atunci probabil ca va fi cu incaltari de iarna,ceva la dimensiunea legala
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
herculane |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
eu am 205/50/r16 de vara si 185/60/r15 de iarna. cand trebuie sa merg la revizie sau itp le pun pe cele de iarna sa nu fie probleme. in rest, merg linistit cu cele de vara...
@Synyster adererenta nu tine de latimea cauciucului, ci de materialul din care e compus This post has been edited by herculane: 4 May 2010, 23:56 |
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
- xxxxx
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Nu neg rolul important pe care il are compozitia cauciucului,dar dupa parerea mea latime mai mare=suprafata de contact mai mare=aderenta mai buna.Sigur, aprecierea e subiectiva,ca nu am facut masuratori.Oricum,fata de NCT-5 pe care le avea masina,nu e greu sa gasesti ceva mai bun,indiferent de dimensiune
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
herculane |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
latime mai mare nu inseamna suprafata de contact mai mare, chiar daca parca vine natural sa zici asta (suprafata de contact se pastreaza constanta, doar forma suprafetei de contact se modifica)
![]() deasemenea, suprafata de contact mai mare, nu inseamna aderenta mai mare, pt ca forta de frecare nu depinde de marimea suprafetei de contact uite si o poza care sustine prima afirmatie. pt a 2-a e o demontratie destul de simpla, dar mi-e lene s-o fac/sa caut This post has been edited by herculane: 5 May 2010, 10:01 Attached thumbnail(s) contactpatch1.JPG ( Size: 36.9k ) Number of downloads: 1377 |
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
- xxxxx
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#11
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
pt a 2-a e definitia de la liceu: forta de frecare nu depinde de suprafata de contact ci de asperitatile celor doua suprafete(coeficientul de frecare) si a fortei de apasare normale(greutatea pe roata in plan).
latimea mai mare nu inseamna suprafata de contact mai mare a rotii, dar lateste baza masinii si centrul de greutate iese mai greu din baza, deci e mai stabil, dar nu cu mult. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 5 May 2010, 10:35 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Eh,eu si fizica nu am fost niciodata buni prieteni
![]() ![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
MMVI |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
referitor la compozitia cauciucului si comportamentul masinii cu cauciucuri noi: orice cauciuc vechi(odata cu trecerea timpului, chiar daca este folosit sau nu) isi pierde din proprietati(aderenta), asa ca din schimbul cu un cauciuc nou va rezulta si aderenta sporita... deci mare atentie la DOT
![]() |
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
mpretorian |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Am luat decizia sa trec pe 185/65/R15 intrucat le-am gasit si in niste documentatie legata de presiunea rotilor... Este adevarat nu 88 T ci 88 V. Pentru cine nu stie V inseamna ca merg pana la 240km/h vs. T care inseamna 190km/h. Clioul meu cred ca nu a vazut nici 170 prin Germania la vale...
|
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
biscu |
![]()
Post
#15
|
![]() ... Group: Members Posts: 500 Joined: 24 January 07 ![]() |
Cum se comporta?
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
- ...
|
|
mpretorian |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Am fost sa cumpar cauciucurile Dunlop Sport SP01 de la Metro dar surpriza. Erau Street Response nu Sport SP01 si am zis pass. Ca sa nu mai zic ca erau facute prin asia... Oricum probabil tot 185/65/R15 imi iau dar nu e urgenta. Va tin la curent.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
alc2 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am fot la ITP in dec 09 , am dimensiunile trecute in talon , dar puteam sa am si gume de 205 ca nici nu s-a uitat la ele .
Voi trece la 185/65/R15 , sunt mai ieftine si ofera o tinuta de drum usor imbunatatita . |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
herculane |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
nu neaparat. la mine de roti s-au luat (le aveam pe cele de vara 205/50/R16). noroc ca stiam patronul service-ului
|
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
- xxxxx
|
|
mpretorian |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Am decis sa raman la o valoare inscrisa deja in talon si in cartea de identitate caci nu vreau sa dau spaga nici la politie, nici la rar si nici in alta parte.
Am luat Bridgestone Turanza ER300 185/60/R15 84H Impresia mea subiectiva e ca sunt mai silentioase atat la denivelari mici cat si la rulaje cu viteze peste 80-90. Parca si masina se inclina mai putin pe curbe. Cat despre aderenta chiar daca am apucat sa fac vreo 500km cu ele de vineri de cand le-am montat nu ma pot pronunta caci nu conduc "sportiv".Oricum ce pot sa bag mana in foc este ca sunt in alta clasa fata de nct 5 pe care le gasesc cam proaste. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
MMVI |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
politie, rar si cel mai important, zic eu, casco(agentul constatator, in caz de "Doamne fereste", poate invoca neechiparea corespunzatoare a masinii)
|
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
biscu |
![]()
Post
#21
|
![]() ... Group: Members Posts: 500 Joined: 24 January 07 ![]() |
Am si eu o intrebare: care ar fi motivul pentru care aceste dimensiuni 185/65/15 nu ar fi ok pentru Clio 3?
![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2007
- ...
|
|
MMVI |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
e foarte simplu: dimensiunile omologate de RAR sunt 175/65/R15 si 185/60/R15 restul sunt echipari necorespunzatoare/neomologate
ca masina poate functiona chiar mai bine cu alte dimensiuni este tuning acceptat dar nu in Romania ![]() This post has been edited by MMVI: 26 May 2010, 09:55 |
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
biscu |
![]()
Post
#23
|
![]() ... Group: Members Posts: 500 Joined: 24 January 07 ![]() |
Nu vad logica .....
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
- ...
|
|
MMVI |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
ok, la ce te referi? ce nu este logic?
|
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
biscu |
![]()
Post
#25
|
![]() ... Group: Members Posts: 500 Joined: 24 January 07 ![]() |
Nu vad logic faptul ca in talon sunt trecute si in acelasi timp agreate de catre constructor doar anvelopele cu dimenisunile 185/60/15 respectiv 175/65/15...de ce nu si 185/65/15 precum la Megane 2
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
- ...
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Megane 2 are 195X65X15... pt .rotile pe 15"... 185X65X15... are loganul...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
MMVI |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
ce legatura are megane 2 cu clio III?
(ce este omologat pentru o masina nu este valabil si pentru alta) |
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
mpretorian |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ce este tipator la cer este faptul ca nu ai voie decat anumiti indici de incarcare respectiv anumiti inidici de viteza in functie de dimensiuni.
Ca si cand masina devine mai grea(cu 400kg) cand ai un anumit cauciuc sau merge mai repede cu 20km Exemple concrete: 165/65R15-81T adica greutate maxima suportata 1848 si viteza maxima 190 175/65R15-88H adica greutate maxima suportata 2240 si viteza maxima 210 185/60R15-84H adica greutate maxima suportata 2000 si viteza maxima 210 Daca as vrea sa imi pun 185/60R15 84T o sa urle rarul ca nu respect ce scrie in talon. Degeaba o sa le explic eu ca masina mea nu prinde mai mult de 170 sau ca pot sa-mi pun cauciuc cu norma T. Ca fapt divers in manualele de service pentru Clio 3 apar si anvelopele 185/65/R15 in sectiunea ce specifica presiunile de umflare a rotilor. PS. Si pentru mine tot CASCO-ul a fost elementul decisiv. |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
herculane |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
care-i faza cu casco-ul? daca ai cauciucuri/jante neomologate ai probleme cu ei? eu am folosit casco-ul de 2 ori si n-a zis nimeni nimic (pt o luneta sparta si niste zgarieturi)
in rest, nu s-a luat nimeni de mine pe sosea cu jantele/anevelopele astea: http://www.reno.ro/Clio-III-Exception-1-6-...t110254-s0.html http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627552771 |
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
- xxxxx
|
|
mpretorian |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai bine iti citesti contractul. Iti garantez ca o sa vezi acolo lucruri interesante si nu este un timp total pierdut. Eu nu l-am mai citit de ceva vreme si nu pot sa-ti garantez ca ai probleme mai ales ca si conditiile contractuale variaza.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 09:54 |