Probleme la calorifer
![]() ![]() ![]() |
Probleme la calorifer
PhilipMorris |
![]()
Post
#31
|
||
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
|
||
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|||
mad_biker |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
Parerea mea e sa-ti iei unul nou si sa-l inlocuiesti daca tot te apuci de treaba. E pacat sa se fisureze iar dupa ce ai demontat si montat bordul. Poate nenea respectiv il cositoreste bine cu toate ca nu prea vad cum pentru ca are partea in care vin introduse furtunele din plastic iar conductele din curpu. Pentru a scoate conductele din cupru si lipi ar trebui desfacut, iar din moment ce l-ai desfacut nu o sa mai fie niciodata etans pentru ca nu mai ai cum etansa plasticul de tabla. Caloriferul care l-am pus are conductele din aluminiu si culmea e ca da mai multa caldura ca celalalt. Eu recomand schimbare lui si nu repararea plus ca volumul de munca e mare asa ca nu se merita sa desfaci lunar bordul si sa-l montezi la loc.
![]() |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
zarul |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 5 March 09 ![]() |
Nu sti....asta e radiatorul care l-ai schimbat?
http://www.autokarma.ro/catalog_fisa.php?i...41173&filtru=80 cu dimesiunile 234-158-42?ms This post has been edited by zarul: 14 May 2009, 23:59 |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4mpi
|
|
mad_biker |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
Da, chiar ala e de la AVA cu dimensiunile specificate de tine 234/158/42
|
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
gheorghita88 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 25 November 08 From: pitesti ![]() |
se pot cositori radiatoareleindiferent de locul unde sunt sparte, eu nu am clio dar radiatorul samana cu cel de nova si nu ar strica sa faceti niste masutatori poate se potriveste si e si mai ieftin
16 May 2009, 19:20: varianta cu dat bordul jos nu e cea mai buna eu cand am schimbat radiatorul cn am tras putin in fata de bord si am desfacut cutiuta in care era pus si l-am scos pe acolo incercati sa desfaceti bordul doar de jos si sa il stlabiti putin sus nu mai il dati de tot jos This post has been edited by gheorghita88: 16 May 2009, 19:20 |
--------------------
renault
laguna 2 grandtour
2002 1,8 16v
|
|
mad_biker |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
La clio trebuie data aeroterma in partea dreapta pentru a putea scoate radiatorul, iar aeroterma e tinuta fixa de structura metalica care sustinte bordul, asa ca fara a da jos bordul nu merge. Nu degeaba da si in documentatie ca trebuie desfacut tot. Crede-ma ca nu am facut-o din plictiseala si inainte de asta m-am documentat bine. Radiatoarele s-ar putea sa semene dar ne intereseaza dimensiunile daca ni le poti da sa le putem compara, ca asa din ochi nu prea merge pentru ca cel de clio sta destul de fix acolo. Varianta cu dat bordul jos nu o fi cea mai buna da e singura pentru clio, pentru alte modele si marci nu comentez pentru ca nu sunt in masura.
|
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
zarul |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 5 March 09 ![]() |
are legatura si cu aerul conditionat acest calorifer?
This post has been edited by zarul: 17 May 2009, 08:26 |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4mpi
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#38
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
[Eu recomand schimbare lui si nu repararea plus ca volumul de munca e mare asa ca nu se merita sa desfaci lunar bordul si sa-l montezi la loc.
![]() [/quote] Nu cred ca am alta sansa, decat sa il cositoresc. Magazinele de aici nu au piese pt. clio modelul symbol, si, sa dau comanda pentru o piesa care nu se potriveste, nu prea ma incanta. S-a mai intamplat, nu ma mai risc. O sa il dau jos, sper sa mearga. Sau mai astept pana ma intorc in tara, dar nu e o optiune. Momentan merg fara covorasele de burete, le-am pus la uscat...De la ce se pot sparge aceste calorifere, atata vreme cat nu le atinge nimeni? Sper sa nu fie caloriferul, totusi, ci doar o imbinare de furtune, ceva ![]() |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#39
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pune o poza cu placuta ovala, eu iti zic codul piesei, tu te duci cu el la magazin si nu iti va veni alta piesa decat cea potrivita.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mad_biker |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
Nu ai nici o imbinare de furtune in habitaclu. Cele 2 furtune care intra in calorifer se afla in compartimentul motor. Gaura facuta pentru a scoate cele 2 tevi din plastic ale caloriferului in compartimentul motor este etansata de catre 2 garnituri, una din plastic si una din cauciuc. Daca ar fi sa-ti piarda pe acolo si sa se prelinga in habitaclu ai avea antigel doar in partea stanga fata si nu in dreapta.
Caloriferul nu are nici o legatura cu aerul conditionat. |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#41
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
R19/16v mersi frumos. Daca asta e ceea ce iti trebuie, te rog.
Azi m-am uitat mai atent, curge vizibil, picatura cu picatura, pe langa capacul de plastic lateral care acopera caloriferul propriu zis. Exista vreo sansa sa sugrum furtunele caloriferului, atata vreme cat e vara si nu il folosesc deloc? Daca as gasi, as cumpara un robinet sa il montez pe furtune, numai sa scap de scurgere. Attached thumbnail(s) DSC02570.JPG ( Size: 171.05k ) Number of downloads: 4348 |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
zarul |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 5 March 09 ![]() |
Am facut rost de un calorifer cu ajutorul lui mad....multe multumiri un baiat de nota 10!
Acum vine partea cu montatul... ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4mpi
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#43
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Am gasit o solutie pentru astupare pori in instalatia de racire. Este ca o pasta, nu e praf din acela clasic. Sper sa merite banii, a fost undeva la 42 lei. Dar nu imi dau seama pe unde se poate ea introduce pe circuit. Nu gasesc in nici un fel clasicul buson de la radiator. Stie cineva pe unde se poate turna solutia in radiator? Modelul este cel din semnatura, symbol '00 1,4 Mpi.
l.e: of course ca stie cineva, intrebarea era daca imi spune si mie cineva... This post has been edited by PhilipMorris: 19 Jun 2009, 12:30 |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Direct in vasul de expansiune. Fii atent la cantitate, de obicei scrie pe ambalaj cat se pune.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#45
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Batrane,
Pe prospect scrie ca ca motorul tre' lasat sa mearga 3-4 minute, dupa care se opreste. Se pune solutia si se lasa motorul iarasi pornit pentru 10-15 minute, cu caldura pe maxim. Ideea e ca nu cred ca are timp solutia sa se dizolve, sa nu se lipeasca pe vas pe undeva. Plus, ca in prospect scrie ca se toarna in radiator, nu pomeneste nimic de vas... Msi de reply. |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am folosit cu succes o solutie de acest gen la SuperNova, care avea cred acelasi motor ca al tau (Renault 1.4 l 8 V Euro 2). Am turnat pe la busonul vasului de expansiune, radiatorul neavand buson, ca si la tine. Pe acolo se toarna de fapt si antigelul la completari si la schimbarea completa a lichidului de racire.
Si eu ma temeam ca nu cumva solutia respectiva sa se depuna si sa-mi obtureze vre-o componenta a circuitului de racire, dar nu se intampla asa ceva - ea se dizolva repede si se intareste numai acolo unde intra in contact direct cu aerul, deci la iesirea prin porul sau porii vinovati. |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
verde |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
In radiator cu motorul f cald.Iar pe busonul radiatorului scrie sa nu-l deschizi cand e fierbinte ca risti sa te oparesti..........!!??!!??
20 Jun 2009, 19:16: Am inteles , nu are buson, dar din viteza am in cap tot vechea Dacie. Asteptam cu interes rezultatele. This post has been edited by verde: 20 Jun 2009, 18:16 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
zarul |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 5 March 09 ![]() |
cu multumirile de rigoare domnului mad biker am reusit sa imi schimb caloriferul de incalzire, si doamne greu a mai fost!iti mananca 1 saptamana din viata
![]() acum intrebarea ar fi cum scot eu buretele ala de sub mocheta sa se usuce ca e dintr-o parte in alta intreg la mine si nu as vrea sa il rup!trebuie sa scot cumva scaunele? |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4mpi
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#49
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Am dat la o parte mochetele prin rulare spre scaunele fata. Am vazut pe unde se cereau buretii taiati si am facut-o. Ma rugau sa ii tai, care mai de care plangea cu lacrimi de antigel - taie-ma, taie-ma... Am dat la o parte masca laterala a consolei din ambele parti si am taiat pe coama, fara mila.
Nu a trebuit sa dau jos ornamentele de la praguri, au iesit asa. La montarea lor la loc e posibil sa le dau la o parte. Ca ma pregatesc si eu sa le pun, se pare ca nu mai da antigel. Mai merg o saptamana cu caldura aprinsa (pe cadura asta, rad curcile de mine) pentru a fi sigur ca apa circula prin calorifer suficient cat sa astupe porii asa cum trebuie. Msi de reply-uri. |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
mad_biker |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
Degeaba mergi cu caldura in continuare. Apa circula prin calorifer si daca dai tu la caldura si daca nu. Cand dai la caldura ai o clapeta care se deschide si-ti modifica circuitul aerului bagat de ventilator, astfel incat sa treaca si prin radiator. Mergi linistit fara caldura ca e tot aia. Acest lucru il poate confirma si user-ul "zarul" care a demontat toata aeroterma
![]() "zarul" Cu placere! ![]() |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#51
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Adica, vrei sa spui ca imi ard fata de pomana de vreo cateva zile? Sa nu mai spui la nimeni, sa nu afle baietii de pe forum ca rad de mine si cu c()5().
Astazi o sa inchid caldura. Macar, mergand cu caldura, cred ca am reusit sa evapor stratul de lichid deja existent pe calorifer, ca simt un miros greu cand se incalzeste. Nu mai pornisem caldura de mult, tocmai pe premiza ca opresc circulatia apei in calorifer. Acum pute in masina, dar se atenueaza zilnic. Mersi mult pentru sfat, util, ce sa mai ![]() |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Antigelul curge tot timpul prin conducte, doar la vechile dacii se intrerupea circuitul de antigel cand dadeai pe racoare. Motivul: cresterea fiabilitatii.
Exact aceeasi problema am avut-o la Matizul tatalui meu, la fel, s-a lasat cu demontat bord, demontat climatizare, demontat radiator, si apoi munca de prins furtunele la loc. Aerisirea s-a facut automat, lasand sa curga antigelul pe circuit. This post has been edited by Laurentziu83: 24 Jun 2009, 21:18 |
--------------------
.
.
.
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#53
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Un scurt update la problema de mai sus. La o luna dupa ce am pus solutia, nu mai da pic de antigel. Nivelul se mentine constant, mochetele sunt curate, mirosul greu care era in masina a disparut total. Solutia am pus-o asa cum a zis Batranul, prin vasul de expansiune. Si inca ceva, am observat ca a disparut si problema aburirii pe timp de ploaie a parbrizului. Buna solutia asta de astupat pori, m-a salvat de schimbarea caloriferului.
![]() |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
acid_bgd |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 28 May 08 ![]() |
RADIATOR INCALZIRE e Caloriferul care baga caldura ?
|
--------------------
Renault
Clio
2001
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#55
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Da.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
dan condrea |
![]() ![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 8 August 09 From: Bucuresti ![]() |
spuneti-mi si mie de ce nu baga caldura in masina ? cind dau drumul la caldura imi baga tot rece, si se simte un miros cidat, ca de antigel. ce tre sa fac ?
|
--------------------
renault
clio symbol
2000. 1,4 8v. 55KW
- B-82-EDC
|
|
vallixx |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Cum stai cu nivelul lichidului de racire ( antigelul ) ?
Un miros " ca de antigel " sugereaza o pierdere pe undeva si asta poate explica de ce nu-ti baga caldura . |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
dan condrea |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 8 August 09 From: Bucuresti ![]() |
stau foarte bine, nu pare sa piarda deloc
16 Oct 2009, 13:24: pe unde ar trebui sa ma uit daca pirde, si in cazul in care pierde ce tre sa fac ? This post has been edited by dan condrea: 16 Oct 2009, 13:24 |
--------------------
renault
clio symbol
2000. 1,4 8v. 55KW
- B-82-EDC
|
|
vallixx |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Pai in primul rand pierderea ar trebui sa o vezi in vasul de expansiune.
Daca pierde, trebuie sa vezi pe unde si in functie de asta sa decizi daca se rezolva doar cu etansare sau si cu piesa schimbata. This post has been edited by vallixx: 16 Oct 2009, 13:29 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
dan condrea |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 8 August 09 From: Bucuresti ![]() |
pai treaba este ca in vas nivelul nu a scazut deloc
16 Oct 2009, 14:02: pe caldura, baga aer, dar este aproape rece. pe unde ar trebui sa caut, si ce anume ? This post has been edited by dan condrea: 16 Oct 2009, 14:02 |
--------------------
renault
clio symbol
2000. 1,4 8v. 55KW
- B-82-EDC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:54 |