Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Zgarieturi mari, Un sfat de remediere

sdj_ro
post 10 Mar 2008, 13:47
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 25 February 07
From: Constanta




de curand am observat ca la imbinarea aripii stanga spate cu plafonul a apurut o crapatura in vopsea,nu are cum sa fie lovita deoarece crapatura este sub nivelul plafonului,pff o sa fac o poza poate intelegeti mai bine;problema e daca ma duc la garantie se poate face ceva?
asa cum am promis iata si pozele:
t_DSC02608m_80f91d8.jpg

t_DSC02609m_b391de3.jpg

t_DSC02610m_9164ee8.jpg

This post has been edited by sdj_ro: 10 Mar 2008, 15:10


--------------------
RENAULT/BMW CLIO SYMBOL/320D E90 2007 1.5 dci 70cp/2006 2.0 163cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 10 Mar 2008, 14:06
Post #32


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




teoretic da ... vopseaua e garantata 2 ani, daca nu sunt urme de lovire iarasi da ... ca o sa aiba ei grija sa te faca sa crezi ca a fost totusi lovita intr-un fel sau altul - iarasi da ...

inteleg ca masina e alba ... pete de rugina in zona? - ar fi imediat vizibile fiind alba, e posibil sa fie tabla netratata corespunzator, sa rugineasca pe dedesubt si sa se umfle vopseaua si sa crape?

unii se intrebau daca nu cumva aceasta vopsea alba e "pacatoasa' ...

oricum, ar fi fost interesant sa ramana deschis topicul cu RUGINA (OXID) sa fi vazut ce avea de spus initiatorul dupa vizita in service ... sleep.gif ...

deoarece inclusiv topicul cu Garantie Clio s-a inchis, il rog pe hellcat sa posteze aici sau altundeva poza/pozele promise cu o "perforare dinspre interior spre exterior" ... sau daca are altcineva astfel de poze

This post has been edited by crisolro: 10 Mar 2008, 14:10


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traffictours
post 10 Mar 2008, 16:05
Post #33


Membru autentic


Group: Validating Reno
Posts: 1.013
Joined: 9 January 07
From: Bucuresti




Nu cred ca garantia acopera asa ceva. Acolo e o imbinare intre 2 piese de caroserie care se misca una fata de cealalta cand masina circula prin denivelari mai mari sau mai mici si vopseaua ce acopera masticul dintre placi crapa la o denivelare mai mare(se torsioneaza caroseria). E un fenomen des intalnit, eu am avut asa ceva la un Ford Transit si aflandu-ma in Olanda la un moment dat am incercat o interventie pe garantie la o reprezentanta Ford si acolo mi s-a explicat ca garantia nu acopera acest fenomen neplacut. La Mercedes Sprinter de exemplu(e mai lung si torsiunea e mai mare) intre elementele de caroserie mai supuse acestui efect se pune un mastic negru, elastic, care nu se mai vopseste si atunci nici nu mai apare acest fenomen.


--------------------
BMW - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 10 Mar 2008, 16:22
Post #34


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cam la toate clio symbol vedem asa ceva ... din pacate sad.gif ... dar nu am observat "probleme" ... adica e crapata vopseaua si asa ramane ... nu se intinde nu se exfoliaza etc.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 10 Mar 2008, 16:30
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




e normal sa fie asa. sub crapaturile alea este mastic. caroseria se indoaie la denivelari, urcat borduri etc. Singura solutie e rigidizarea.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traffictours
post 10 Mar 2008, 16:40
Post #36


Membru autentic


Group: Validating Reno
Posts: 1.013
Joined: 9 January 07
From: Bucuresti




Daca toate fac asa si asa ramane e bine, eu am avut problema asta si la un VW Transporter, unde imbinarea fiind verticala(deci tensiuni mai mari), cu timpul a patruns apa, umezeala si a ruginit pe toata lungimea, umflandu-se vopseaua. La Ford Transit insa a crapat imediat si asa a ramas, nu a mai tras umezeala(era masticul mai de calitate probabil). Dupa parerea mea nu e ceva grav daca ramane asa, doar crapat, mai ales ca parca e orizontala imbinarea, deci solicitarea e mai mica, sunt sanse mai mici ca sa crape mai in profunzime.


--------------------
BMW - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sdj_ro
post 10 Mar 2008, 18:50
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 25 February 07
From: Constanta




am inteles,e bine macar ca este mastic pe dedesubt,sper sa nu se infiltreze apa si sa apara rugina,multumesc pentru raspunsuri


--------------------
RENAULT/BMW CLIO SYMBOL/320D E90 2007 1.5 dci 70cp/2006 2.0 163cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 10 Mar 2008, 19:27
Post #38


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.564
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




SorinV, nu te supara pe mine dar nu ai dreptate, sau cel putin EU nu cred ca ai dreptate. Zici ca e normal sa fie asa, dar eu nu cred ca e normal ca la o masina de ~10000 de euro sa apara crapaturi in vopsea, indiferent de motiv. Ce naiba, am vazut masini noi , de 5,6, 7....9 mii de euro la care nu crapa nimic si aici ma refer la Fiat Albea~9000E, VW Lupo sau Polo, Cielo~9000E, Suzkui Swift, Daewoo ( Chevrolet) Spark....si chiar si la Logan. Ai dreptate si tu si cmandrei cand explicati din ce motiv se intampla, dar asta nu mi se pare ca este sau trebuie sa fie un lucru normal. Parearea mea e ca este un viciu de fabricatie la care cei de la Renault trebuiau sa ia masuri. Daca nu gaseau solutii destepte, sau poate s-ar fi gasit dar sunt scumpe , macar ce sa spunea mai sus, sa nu mai dea cu vopsea pe masticul ala si sa-l lase negru. Era poate mai cinstit asa. As putea sa zic aealasi lucru despe zeci de alte lucruri marunte ( faseta torpedou, fire inchidere electrica portbagaj.....) dar ies prea mult din topic asa ca ma opresc aici.

This post has been edited by vallixx: 10 Mar 2008, 19:29


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 10 Mar 2008, 20:34
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Pot sa va confirm ca la masina sefului meu un symbol din 2001 au aparut de circa 2 ani si nici vorba de rugina in zona respectiva, probabil este cum se spune mastic sau tabla este tratata corespunzator in zona respectiva.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cameleon_boy
post 11 Mar 2008, 21:00
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 21 October 05




M-am uitat si eu,si eu le am pe ambele parti,eu am vopsea aceeasi culoare cu masina mea,si am dat cu un betisor de ureche in zone aceea,nu se mai cunoaste.Azi am capatat si eu o ditamai zgarietura pe bara fata cred ca de la un dobitoc cu sacosa,culmea nu s-a dus vopseaua,parca a facut un sant in vopsea,am dat cu polish dar tot adanc a ramas,sa vedem ce voi face.


--------------------
fara fara - fara fara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 01:16
Dacia