Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Vreau sa imi iau megane. Astept sfaturi de la voi

adi_ar
post 26 Mar 2007, 10:41
Post #31


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




QUOTE(alinescoo @ 26 Mar 2007, 07:33)
... Merita 1.5 dci? Ce diferente sunt intre EURO3 si EURO 4?
*



Toate cele ce urmeaza reprezinta "parerea mea", care nu vrea sa ofenseze pe nimeni!

Parerea mea este ca merita, e-adevarat ca al meu 1,5 dCI nu are decat 35.000 (si-un pic) si il am de relativ putina vreme. Cu toate ca am schimbat la 35k bieletele si faimoasele "flanse" (desi mecanicii spuneau ca nu e cazul, daca tot era in service m-am lasat dus de valul forumului!) - nu stiu daca este de mirare atata timp cat a cam vazut drumuri de tara si alte alea, eu sunt multumit deocamdata!
Filtre si alte consumabile se schimba la toate, mai ales daca "filtrezi" drumurile mioritice mai prafuite.
Mai mult ma mir ca am vandut D1310 CLI 2002 cu 38.000 si n-am schimbat nimic, nici macar filtrul de benzina, dar nu se compara pretentiile!
Diferente:
- intre euro3 si euro4 este norma de poluare (si taxa de inmatriculare),
- echiparea cu cutie in 6 trepte (dar nu sunt prea sigur daca este si la 85CP) - asta chiar te va ajuta la croaziere > 100 Km/h - dar nu cred ca va ajuta la demaraj oricum nu duce lipsa de asa ceva, se descurca bine in conditii normale de trafic, poate doar daca vrei sa faci liniute!?
- face lift - este mai reusita !!!,
- se pare ca s-au rezolvat unele probleme de fiabilitate (flanse, colier coloana directie etc. - vezi prin forum) dar au aparut alte "probleme" (vezi "Pietre captive la discul de frana").

Eu am facut alegerea (dupa ce am batut toate showroom-urile din zona, am facut drive-test cu n masini si i-am abramburit pe toti dealerii) dupa urmatoarele criterii:
- aproape toti colegii si prietenii a caror parere conteaza pentru mine, care si-au luat masina inaintea mea, dupa catva timp au facut afirmatii de genul "Pai, daca ma gandesc bine as avea vreo 10 obiectii", incepand cu pozitia si modul de functionare ale diverselor comenzi si terminand cu "inertia care se manifesta cand se intersecteaza tangential fortele ... " wacko.gif;
- daca esti familist, in masina trebuie sa se simta bine toti cei care vor calatori in ea (inclusiv copilul - ai sa fi incantat ca masina are garaj pentru masinute si patut pentru papusele, ca sa nu vorbesc de "cutia pentru cobai" - pe care recomand s-o folosesti la altceva, totusi biggrin.gif ), sa fie suficient de confortabila in raport cu talia ta si a familiei, atat in spate cat si in fata (pe mine m-a "uns la suflet" New Corolla dar si sotia avea dreptate cand spunea "Merita miile de Euro in plus? Tot acelasi lucru il face, tot la fel o sa-ti fie vandalizata - lovita - frecata de-o sa te doara sufletul iar fiabilitatea net superioara nu stiu daca ne folseste, doar speram sa nu fie ultima masina! E un fier, acolo! huh.gif );
- conteaza in primul rand feelingul tau si nu parerile tehniciste, masina este relativ ieftina pentru dotarile pe care le are, motorul este fiabil, fara discutie, iar problemele care apar depind de foarte multi factori.
Multe probleme, discutate si pe aici pe forum, apar datorita faptului ca romanu' este obisnuit ca, dupa ce incearca de toate si nu reuseste, sa citeasca instructiunile (Noroc cu unii ca Cipman si multi altii de pe forum care nu ezita sa impartasasca experienta. Multumiri tuturor!).
Daca o s-o ai, neaparat trebuie sa te familiarizezi cu toate detaliile de automatizare pe care le ofera! ... si are o gramada de "algoritmi";
Problemele care apar in perioada cat sari la fereastra la orice fosnet de vant, zgomot, alarma declansata la 2-3 cvartale mai incolo se ignora iar cele de genul "greierasi" nu se pun, din punctul meu de vedere, ei sunt prietenii mei, dupa cum spune cineva (spun asta pentru ca eu nu prea i-am auzit decat sezonier, poate sunt mai fudul de urechi sau ascult muzica mai tare). Daca totusi te deranjaza ii vanezi, ii poftesti afara cu tuburi, leocoplast, banda dublu-adeziva si restul arsenalului, ca doar n-a pierit spiritul vajnic de mecanic (obligatoriu inarmat cu un patent si o sarma) al romanului! Mai fac si eu de-aste, stai linistit, cand sunt in cate un "liber" ca si acum!
- poate era mai potrvit sa postez la "Cat consuma" dar este economica cu-adevarat, o sa te incante sa vezi la croaziera 2,7-3,2 l/100 instantaneu, parca-ti vine sa tot mergi. Atentie! Sa nu te lasi , totusi, furat de consumul instantaneu si sa stai subturat, nu-i place si ai sa sfarsesti pe tester, confuzat ca n-are nimic, dar cu niste gaze de esapament ca de tractor! Daca face asa (ca "toate face asa"), da-i o talpa de 100 Km cu 3000 rpm si-i trece (chestii cu turbina care turbioneaza wink.gif )
La ultima evaluare, trasee mai mult pe-afara din oras (cam 75%), medie 40 Km/h, condus hotarat dar nu sportiv, consum mediu 4,2 l/100 Km
- nu ezita sa renunti la dotari "de palmares" (spun asta cu toate ca a mea, in afara de ESP, piele si tempomat are cam de toate), nu-ti da banii pe mofturi! Mai bine viziteaza Parisul cu banii aceia (sau ce-ti trece prin cap) si trimite-ne impresii de calatorie!

Un ultim sfat, daca-mi dai voie, pe AutoMotor era prezentat un drive-test cu Megane care-l caracteriza, zic eu, foarte bine: "O masina de familist, docila dar cu performante notabile, economica si confortabila fizic si psihic (spatiu, zgomot interior, 5* ENCAP, etc) atat pentru sofer cat si pentru pasageri"

Sa-ti fie de folos!


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 26 Mar 2007, 12:17
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




Frumos smile.gif Daca nu aveam Renault, cred ca ma convingeai sa-mi iau unul. Felicitari!


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 26 Mar 2007, 14:32
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




Incepand de luna aceasta clima e in standard pe privilege.
Din cate cunosc in standard gasesti si jenti de aluminiu , tempomat.
Mai ramane vopseaua metalizata si mp3.
Eu unul am primit cadou de la dealer senzori de parcare , alarma si covorase originale de cauciuc.
Sunt multumit de alegere si iti recomand motorizarea de 100cp.
Daca nu te grabesti , spre toamna poti opta pentru cea de 105 cp euro4 cu cutie in 6 trepte. Cea de 85 cp are doar 5 trepte.
Pret 15086 la care adaugi vopseaua si mp3.
Si celebra taxa de 558euro.
Daca poti sa faci acest efort ... eu spun ca se merita.


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinescoo
post 26 Mar 2007, 14:36
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 March 07




Multumesc inca o data pentru pareri. Din pacate nu am prea mult timp sa meditez deoarece sunt la serviciu, dar o sa revin mai tarziu cu pareri. Am condus un 1.6 si intr-adevar nu e la fel de 'nervos' ca si pejoul meu. Da, service-ul de la Peugeot nu mi se pare nici ieftin, nici eficient. In sprijinul acestei idei pot spune ca inca am intinzatorul de la cureaua de la alternator care bate de zici ca e tractor masina si nici un mecanic nu a stiut sa imi zica care e problema. Din pacate am pe masina filtru FAP care v-a trebui schimbat pe la 150.000 Km si care costa 1000 euro + aditiv vreo 20 de milioane. Nu are rost sa intru in detalii, insa ma asteapta cheltuieli prea mari. Initial am vrut sa imi iau 407 ST Excecutive, cu care ajungeam pe la 22.500 euro. Dupa aia mi-am zis sa aleg un sedan mai ieftin (cu restu banilor mai bine fac altceva), si singura masina care m-a atras ca pret/dotari a fost megane. Cu 1.5 dci nu am fost, deci, cum ziceti si voi, o sa fac un drivetest cand o sa am ocazia. Sper doar ca e silentios. Cat despre consum, mi se pare excelent. Dupa cum FOARTE BINE a spus si adi, e o masina de familie si exact asta vreau si eu.
Studiez ofertele si revin. Inca o data multumiri. Mari domni.

@j.d de unde ai poza de la avatar? ca arata foarte bine si mi-ar place sa o am ca wallpaper. smile.gif

This post has been edited by alinescoo: 26 Mar 2007, 19:59


--------------------
Skoda Octavia 2 1.9 TDI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 27 Mar 2007, 16:21
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Eu am ales in cele dinurma Megane Privilege 1,6 16 v care cred ca o voi avea in maxim o saptamana,dand deja comanda smile.gif Sper sa nu regret alegerea facuta!...


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinescoo
post 27 Mar 2007, 19:12
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 March 07




cata sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Eu m-am decis sa raman la 1.5 dci 100cp. Din pacate e doar Euro 3. Euro 4 apare in toamna ? Cam pe cand? Daca e o perioada mare de timp, nu cred ca mai astept...


--------------------
Skoda Octavia 2 1.9 TDI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 27 Mar 2007, 19:23
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Multumesc, asemenea! smile.gif


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 27 Mar 2007, 19:28
Post #38


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




QUOTE(alinescoo @ 26 Mar 2007, 08:33)
Mi-ati facut o surpriza foarte placut, vazand multimea de raspunsuri care am primit-o. Va multumesc foarte mult. Am mai cautat pe ici pe colo si chiar daca as renunta la unele optionale, cred ca m-as indrepta spre 1.5 dci. Ce ma incanta e consumul si silentiozitatea, ce nu imi place e EURO3. Merita 1.5 dci? Ce diferente sunt intre EURO3 si EURO 4?
*



Daca tii neaparat la un diesel iti recomand 1.5 dci pentru ca merge ok, zic eu, si consuma putin. Cu silentiozitatea sta bine cat e noua, la mine deja incepe sa se auda ca un TDI wink.gif

Din cate stiu eu, daca iti iei EURO 3 platesti taxa de inmatriculare care e destul de usturatoare, aproximativ 600 euro, si apoi vei avea dificultati la revanzare... Ti-as sfatui sa mergi pe Euro 4...

QUOTE(Madriann @ 26 Mar 2007, 08:35)
"Ceea ce vreau sa am pe masina e: climatronic, jante, asistenta la parcare, mp3 si limitator/tempomat de viteza."
".....eu pana acum nu am avut nici un contact cu renault)."

Te-ai cam invatat cu Pejo-ul  biggrin.gif
*



radmasa.gif

Exista si topicuri cu probleme la 407, Madrianne smile.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinescoo
post 28 Mar 2007, 06:27
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 March 07




Nu am reusit sa gasesc pe net nici o informatie despre data aparitiei motorizarii Euro 4 diesel... Este adevarat ca un motor Euro 3 consuma mai multa motorina Euro 4 ?decat motorina Euro 3


--------------------
Skoda Octavia 2 1.9 TDI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 28 Mar 2007, 09:28
Post #40


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




nu cred...sau cel putin eu nu am vazut pe nimeni sa se plinga de asta
in ceea ce priveste euro 4 la diesel...din ce scrie pe forum cred ca cel mai devreme pe toamna ...
incearca la vocea clientului(viitor biggrin.gif )...si intreaba-i asta pe mail sau telefon(cred ca pe tel iti vor raspunde mai repede la intrebare http://www.renault.ro/ro/service/service_contact.php


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 28 Mar 2007, 11:37
Post #41


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Euro 4 diesel toamna ? Eu stiam de mai ! Plus ca la Megane am inteles ca sunt niste dizelache e4 deja disponibile.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 28 Mar 2007, 12:11
Post #42


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Si eu stiu de la dilar' de sfarsit aprilie-mai, daca nu esti prea grabit poate ca merita sa te informezi bine si sa mai astepti, ar fi pacat sa "ratezi" E4 pentru 1 luna, mai ales ca masina ai!
... dar am eu un feeling ca, odata cu E4, o sa se reduca si discountul (exact cu 500E, ca sa iasa la fel smile.gif )! O fi, ... n-o fi?


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinescoo
post 28 Mar 2007, 14:01
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 March 07




Prin amabilitatea domnului consilier comercial de la Serus am intrat in posesia ofertei de Megane 2.2 Euro 4... care deja exista.
Atasez mai jos aceasta oferta. Multumiri inca o data.

Attached File(s)
Attached File  Fisa_produs_pret_Noul_Megane_Sedan_Euro_4.zip ( 180.75k ) Number of downloads: 90


--------------------
Skoda Octavia 2 1.9 TDI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 28 Mar 2007, 20:29
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




Aceeasi dilema am avut-o si eu: Euro 4 sau Euro 3 la motorizarea de 100cp.
Daca as fi stiut sigur ca ar fi fost disponibila din aprilie-mai as fi asteptat. S-ar fi meritat. Motorizarea de 105cp are cuplu crescut la 240nm si performante :demaraj - la fel ca benzinarul de 1,6 ; plus cutie cu 6 trepte - alte rapoarte si alta viteza de croaziera pe autostrada.
Am aflat insa ca va incepe comercializarea abia in iunie-iulie si tot cu bicorpul si estate-ul. Pentru sedan o diferenta de 2-3 luni. Daca mai adaugi si 2 luni pana iti vine masina...nu numai ca trece vara, dar trece si toamna...
Daca nu te grabesti foarte tare atunci asteapta. Eu imi vandusem vechea masina si aveam planuri mari pentru concediul din vara asa ca am optat pentru motorizarea de 100cp existenta. Deocamdata sunt incantat si nu regret alegerea.
Sa ai parte de o decizie inteleapta !

This post has been edited by sorincil: 29 Mar 2007, 18:09


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinescoo
post 29 Mar 2007, 06:07
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 March 07




Hmmm... deci 105 cai va apare totusi mai catre toamna se pare. Se simte diferenta inte motorizarea actuala E3 cu 100 cp si cea E4 cu 85 cp? 85cp e prea putin pentru masina ? Nu trage asa bine? Va rog sa va dati cu parerea, ca daca nu e o diferenta chiar asa de mare, trec pe 85 de caluti.

In alta ordine de idei, mi-am facut o configuratie si as vrea sa vedeti si voi:
Am avut 2 variante:
1.Expression 1,5 dCi 85 CP Euro 4 16 251 - pret final
----------dotari-------------------------------------------------------------
Pack LOOK:4 jante din aluminiu 16" tip Kubera+proiectoare ceata ( PK8450) 434
Pack CLIMATIQUE:Aer conditionat cu reglare automata+senzor de ploaie si lumina (PK843D) 280
Pack CITY: Oglinzi retrovizoare rabatabile electric+sistem de asistenta la parcare (PK8427) 256
Vopsea metalizata 224
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din spate 32
Tempomat si limitator de viteza 198
Radio CD cu MP3 si satelit de comanda (RAD07) 92
-------------------------------------------------------
Total optionale cu TVA 1801
Pret final masina 18 052 total
-2083 reducere
15 969 final

2.Privilège 1,5 dCi 85 CP Euro 4 16 950
------------------dotari------------------------------------
4 jante din aluminiu 16" tip Kubera+proiectoare ceata incluse
Aer conditionat cu reglare automata+senzor de ploaie si lumina incluse Vopsea metalizata 224
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din spate 32 Tempomat si limitator de viteza inclus
Radio CD cu MP3 si satelit de comanda (RAD07) 92
Senzor de parcare 158
------------------------------------------------------------------- optionale cu TVA 602
Pret final masina 17 552 total
-2083 reducere
15 469 final

Ei? e mai ieftin cu privilege ?


--------------------
Skoda Octavia 2 1.9 TDI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 29 Mar 2007, 07:15
Post #46


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Daca ai sa compari P307-2.0 HDI 115CP cu 1,5 dCI - 85CP, e putin 85CP !
La benzinare am "gustat" senzatia trecand de la 2.0 la 1.4 mad.gif dar m-am obisnuit (m-am mai copt, m-am insurat, am facut un copil ... sau, ma rog, am participat cumva si eu)
Acum, mai depinde si cat de bine sta sotia ta cu nervii cand intri in depasiri, de cati saci cu cartofi ai de gand sa pui in portbagaj, cat de optimist esti in privinta proiectelor de "impanzire" cu autostrazi (sau cat de des ai sa "iesi" spre vest (sud-vest), cat de greu ai bocancul, samd.
Cu dotarile vad ca te descurci bine, e OK, toate au sa te "mangaie" placut (mai ales cand aprecierea vine din dreapta)!
In concluzie, depinde mult care parte a paharului o vezi, variabile sunt multe, cel mai important este sa fi tu multumit!
Succes!

PS ..., ca sa-l parafrazez pe Klaus, chiar daca pare, n-am nici un interes referitor la Renault, pur si simplu sunt (printre putinii ?!?) multumit cu "asinul" meu, ma refer la culoare, bineinteles biggrin.gif!


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinescoo
post 29 Mar 2007, 09:43
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 March 07




Hmmm... in ce dilema sunt. Eventual daca as putea face un drivetest cu 1.5 dci E3 100cp si cu 1.5 dci E4 85cp. Eu am 110cp la PGO dar mi se pare tare lenes in primele 2 viteze... Si, ca ma tot bate sotia la cap, zice ca 1.5 e prea mic motorul (comparabil cu 2.0 care e la PGO), ce influienta are chestia asta ? Ce diferenta e intre un motor de 1.5 si 2.0 ? (sau in cazul renault 1.9dci)
By the way, eu sunt din Bihor si am concesionar in Oradea, cum sunt service-urile Renault? Ca de cele de la Peugeot m-am saturat.
Inca o data va multumesc. Sper ca impreuna cu voi sa iau decizia corecta. Am scris la Reno Oradea sa vad care e situatia cu motorizariel Euro 4. Astept raspuns


--------------------
Skoda Octavia 2 1.9 TDI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 29 Mar 2007, 10:08
Post #48


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




De la coada la cap:
- O sa te saturi si de service Renault (ca sa nu se creada ca tin cu ursu') dar eu iti doresc sa n-ai treaba cu ei decat la revizii;
- nu stiu ce insemana "lenes" la PGO in vitezele 1-2 dar la 1,5 dCI 80 CP prima viteza-i sa pornesti cu un cuplu de tractoras, vitezele 2-3 sunt lungi, mai ales 3 (un coleg de forum spunea pe aici ca-i "viteza de ajuns la servici" - parca nici nu mai trebuie s-o schimbi in oras da' te "trage" pana la 90 daca vrei) si, daca insisti, poti sa scoti fum din roti. Intre 1800-2000 si 3500-4000 rpm motorul "trage" binisor si pentru viteze pana la 140-150 Km/h nu prea ai de ce sa-ti faci probleme, cu masina nu prea incarcata! (cu exceptia zgomotului - care se "invinge" cu volumul adaptiv al RCD).
Daca ai ajuns aici, insista sa faci drive-test cu 85CP si 100CP (E3-E4 nu cred ca asta conteaza, decat daca ar fi cu 6 trepte), negociaza s-o "tai" spre Cluj - cred ca-i mai bun drumul decat spre Arad dar n-am mai fost de multisor prin zona - ca in oras (mai ales Oradea) mare diferenta n-o sa constati!
Succes!

PS Doamna ta (saru'mana si salutari !) constat ca are nervii tari !


This post has been edited by adi_ar: 29 Mar 2007, 10:09


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 29 Mar 2007, 10:18
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




alinescoo pai nu ai dezavantaje majore (diferenta intre un motor de 1.5 si 2.0).
1,5 dCi de 100 CP nu e departe de 2,0 HDI 115 CP.La cuplu nu stiu.Ciudat e ca dCi-ul sotiei trage bine in treapta 1+2 iar tu zici ca la Pejo e slab.
De service Reno din Oradea nu pot zice de rau prea multe dar din pacate nici de bine.Depinde la care mecanic ajunge masina ta.
Am avut 3 probleme pe garantie la Megane si s-au rezolvat operativ.La Clio la ultima revizie au fost mici neplaceri (cu scuzele lor de rigoare).
Cit despre consum .... calculeaza cca 2 litri/100 km diferenta intre benzina si diesel.Eu sint foarte multumit de 1,6 16V.In Oradea am consum mediu de 8,2 - 8,5
Rezonabil zic eu.


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 29 Mar 2007, 11:36
Post #50


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Eu cred ca am cam spus tot ce aveam de spus pe thread-ul asta si totusi ... vezi si asta
Drive test
poate te ajuta !


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mutzunache
post 29 Mar 2007, 15:57
Post #51


Milk my sheep, bitch!


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




1.9 dci 16.000? Unde? E 19.557 cu toate taxele - 2083 discount, ajungi la 17.474+501 taxa de inmatriculare=17.974 - fara optionale.

This post has been edited by Mutzunache: 29 Mar 2007, 15:59


--------------------
M. Outlander 2019 Honda Civic 2021 Cadillac Eldorado 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu
post 29 Mar 2007, 19:22
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 June 05




in vara, cand a fost lansat motorul E4, era dat ca avand 240 nm, in fisa de mai sus vad a sunt tot 200nm, ce mai stiti de asta?
la 240 nm nu cred ca vor mai fi diferente mari intre 1.5 dci si 2.0 hdi.


--------------------
Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege
Peugot 207
1.6 hdi 90cp, Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 29 Mar 2007, 19:59
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




200 nm sunt pentru noul dci de 85cp . Pentru cel de 105 cp o sa fie 240nm.
Cel de 85cp are cutie in 5 trepte dar aproape ca egaleaza la demaraj si consum motorul actual de 100cp euro 3. Am mai spus, cel de 105cp se va apropia de performante sportive de cel pe benzina de 1,6 16v ... si la ce cuplu motor...si la ce consumuri...un vis mult prea frumos...


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinescoo
post 29 Mar 2007, 20:15
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 March 07




ok, foarte clara treaba, multumesc de lamuriri. Si asa, ca o ultima curiozitate, difera bordul la versiuni, ma refer fata de authentique e vreo diferenta la privileje ? Aici ma refer la plastice, ornamente.. etc.


--------------------
Skoda Octavia 2 1.9 TDI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 29 Mar 2007, 20:32
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




Sunt diferite culorile , optiuni in plus pe privilege.
E o chestiune de gusturi.
Din propria experienta dar si din ceea ce am citit pe aici iti pot spune ca atmosfera dintr-un privilege are o nota aparte de eleganta.
Nu iti ramane de facut decat sa le vezi la fata locului si neaparat sa faci un drive test.
Bafta!


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinescoo
post 30 Mar 2007, 08:21
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 March 07




Hehe... in cazul asta cred ca raman la cel de 85 de cai... ca nu's eu prea vitezoman. Daca cel de 105 cai face ce se spune, atunci probabil ca si pretul va fi pe masura... iar in cazul acesta ar trebui sa mai renunt din optionale (si nu vreau sa fac asta).
Oricum, vorba ta, neaparat un drivetest! si neaparat pe un drum ca lumea unde sa imi pot da seama de performantele masinii.
In alta ordine de idei, va mai stresez cu o ultima intrebare: vad ca in oferte sunt diferite tipuri de jante de 16"... Pe Privileje este deja ca inclus in dotari setul de jante. Chestia e ca eu habar nu am cum arata aceste jante de la diferitii producatori. Am incercat sa caut pe net si nimic... V-as fi recunoscator daca mi-ati putea oferi un link unde sa vad modelele.
Inca o data multumiri blush.gif sofer1.gif


--------------------
Skoda Octavia 2 1.9 TDI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 30 Mar 2007, 23:42
Post #57


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti






--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinescoo
post 31 Mar 2007, 11:21
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 March 07




@firechief - mersi mult. Silly me, nu am gasit pe forum la o prima cautare.
Decizia a fost luata: Megane 2.2 Privilege 1.5 DCI 85 cp Euro 4 + dotarile mentionate anterior in plus. Jantele care sunt pe ea imi plac. Va multumesc tuturor pentru sfaturile voastre, m-ati ajutat enorm de mult.
Totusi, o ultima intrebare. Pe piata, am vazut ca daca cumperi senzori de parcare, ai si un display in care iti afiseaza distanta si alte lucruri. Cel din optionalele de la Megane cum arata ? Are display sau e doar Sonor ?

Inca o data multumesc. Mari domni.


--------------------
Skoda Octavia 2 1.9 TDI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
margi
post 31 Mar 2007, 16:08
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 12 March 07




Salut

Si eu ma chinui sa-mi aleg un Megane, si dupa ce am reusit sa ma hotarasc la o motorizare (1,5dci 100 CP) acu nu stiu daca Bicorp sau Sedan.
Va rog, daca se poate, niste pareri pro sau contra ca sa-mi pot face o idee mai buna.

Multumesc.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mefmef
post 31 Mar 2007, 17:22
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 17 October 06




@margi, pai depinde care iti place. smile.gif
Diferentele principale sunt la design-ul spate. Cel putin eu nu stiu alte diferente. A, unul e facut in Franta, altul in Turcia, daca te incalzeste cu ceva precizarea.

La Bicorp - parerile despre design sunt cam limpede delimitate - adica ori iti place foarte mult ori nu iti place deloc. smile.gif

Daca preferi varianta in 3 volume si ai nevoie de un portbagaj mai mare alege Sedan-ul.
Daca vrei un look mai aparte - mergi pe Bicorp. dry.gif

Sau poate preferi pletele in vant si alegi Megane CC. biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 20:39
Dacia