Faruri care palpaie, problema alternator?
![]() ![]() ![]() |
Faruri care palpaie, problema alternator?
C a t a l i n |
![]()
Post
#31
|
||
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|||
padre |
![]()
Post
#32
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
La vizita la service m-am gandit si eu, dar sunt 2 probleme:
1. problema se manifesta aleator, fara sa o pot provoca eu. Aseara la serivce-ul de baterii nu s-a manifestat, de exemplu. 2. Am f putin timp si chef de service...care ma programeaza peste 1 saptamana, etc. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#33
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Văd că mai are cineva această problema, deși are xenon, deci consum mai mic pe faruri... și baterie de capacitate mai mare cred... http://www.reno.ro/-Palpaie-lumina-faza-mi...ord-t82898.html
Probabil că problema e legată de releul de încărcare, și poate face figuri doar când se încălzește... Nu mă pricep să zic mai multe... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Christu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.094 Joined: 9 June 07 From: Bucuresti ![]() |
E perfect normal sa scada intensitatea odata ce intra mai multi consumatori....mai ales clima, dezaburire, proiectoare, etc - bateria aia si alternatorul care o incarca nu sunt izvoare nesecate.....
Faza cu palpaielile e altceva si nu cred ca e normal... |
--------------------
Alfa
Romeo
159 ex: Renault Megane Sedan 2007
|
|
Liviu |
![]()
Post
#35
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Scaderea in intensitate a farurilor cand masina este la ralanti este perfect normala. Alternatorul are doua infasurari , una pentru turatii peste un prag si una pentru turatii sub pragul respectiv.
Alternatorul scoate curent proportional cu turatia cu care se invarte. Cum el este legat mecanic de motor, va scoate cu atat mai mult curent cu cat ai rpm mai multe. Din cauza asta, alternatorul nu va genera niciodata acelasi curent la turatii diferite. Regimul de ralanti este cel mai slab regim de turatii si alternatorul chiar daca lucreaza in mod de turatii scazute (unde randamentul lui este foarte mare) nu poate genera intr-un mod eficient suficienta energie electrica pentru multi consumatori si in felul asta tensiunea in sistem poate scadea un pic ... daca o sa va uitati la specificatiile de incarcare ale unei baterii, veti vedea ca ele se cuprind intre 13.8 si 14.4 volti. Un bec cu halogen, va avea intensitate luminoasa mai mica la 13.8V decat la 14.4V ... este un fenomen perfect normal. Daca vreti o lumina perfect constanta si fara nici cea mai mica fluctuatie de intensitate, luati-va instalatii xenon si ati rezolvat problema (prin xenon ma refer la HID nu la halogenele ordinare din targ care dau lumina alba ca cea generata de un hid). |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#36
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Da, dar din ce înțeleg eu, lumea se plânge de variația rapidă a intensității, la un regim aproximativ constant al motorului...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Liviu |
![]()
Post
#37
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Daca sunt palpairi dese, trebuie verificate:
1. regulatorul de tensiune care daca lucreaza la un prag critic mai poate da rateuri (ca orice sisem electronic). 2. Bateria care, daca e terminata din punct de vedere chimic, nu mai poate asigura o fluenta a tensiunii in sistem in conditiile in care regulatorul de tensiune cupleaza si decupleaza alternatorul (ma rog, firul de excitatie al acestuia) 3. circuitele de masa (foarte foarte importante) |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Hack |
![]()
Post
#38
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Am masurat si eu ieri tensiunea pe baterie in diferite conditii si iata ce am obtinut:
12,4V - cu motorul oprit fara consumatori mari(faruri, dezaburire, AC) 12V si in scadere - cu motorul oprit dar cu farurile aprinse(faza lunga si proiectoare de ceata) 14,23V - cu motorul pornit fara consumatori mari 14,19V - cu motorul pornit + faza scurta aprinsa 14,15V - cu motorul pornit + faza lunga aprinsa 14,28V - cu motorul pornit + faza lunga + proiectoare + dezaburire + AC Deci regulatorul de tensiune isi face bine treaba, zic eu. E clar ca exista o diferenta intre intensitatea luminii data de faruri cand motorul este oprit sau pornit, si asta se si observa. Tot asa se observa diferenta de intensitate a luminii in momentul cand turatia motorului scade putin sub turatia de relanti(daca de exemplu vreau sa plec de pe loc si nu accelerez destul), insa farurile nu ar trebui sa palpaie la un regim de turatie constant. Daca cineva are probleme de genul asta e cel mai bine sa mearga in service. Bafta! |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
rac |
![]()
Post
#39
|
![]() teo Group: Members Posts: 276 Joined: 23 July 06 From: Rosiori de Vede ![]() |
Poate facem un poll. Cred ce e din seria asa fac toate.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- TR 78 VIV
2006 Bicorp Confort Dynamique, 1.6, 16V, VVT, 2006. 118.000km;1.1.2020.
|
|
radu83 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 22 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Se pare ca o sa readuc la viata acest topic ![]() Am pus 2 filmulete pe youtube care arata comportamentul farurilor mele. Uitati-va cu mare atentie la lumina farurilor, si spune-ti-mi si mie ... asa fac toate? Mai are sens sa ma duc in service (mi-e scarba), se merita sa-mi iau baterie cu mai multi Ah? Astea-s filmuletele video 1 video 2 Astept pareri ![]() P.S. Am baterie "Mutlu" de 50Ah. This post has been edited by radu83: 5 Nov 2007, 22:14 Attached thumbnail(s) IMG_4153_1_.jpg ( Size: 557.26k ) Number of downloads: 1810 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 / Passat B6 ---
1.6 16v / 1.4 TSI
|
|
nlu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 20 February 07 ![]() |
Asa imi fac si mie luminile, am masurat cum incarca si electricianul a spus ca incarca perfect si sa nu-mi fac probleme.
|
--------------------
Renault
Megane sedane Expression 1.6 16v 2007
Megane IV estate 1,3 tce 140/2019
|
|
radu83 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 22 March 07 From: Bucuresti ![]() |
electrician marca "reno"?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 / Passat B6 ---
1.6 16v / 1.4 TSI
|
|
pit-bull |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.182 Joined: 9 October 05 From: Banat ![]() |
O problema asemanatoare o am si eu, cu masina pornita cand actionez butonul geamurilor(oricare dintre ele) pe inchis chera daca sunt inchise gemaurile si am farurile aprinse se vede cum se pierde din lumina farului ceva de genul ca ar fura curent, nu mi se pare normal la prima revizie am sa le explic, si la voi face asa???
|
--------------------
DACIA
Solenza
2004 Confort Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris |
|
radu83 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 22 March 07 From: Bucuresti ![]() |
E normal sa faca asa.
La mine nu asta e problema, problema e ca farurile palpaie numai in momentul in care motorul revine la turatia de relanti dupa o accelerare, asta fara sa pornesc alti consumatori in momentul respectiv, deci fara motiv. This post has been edited by radu83: 6 Nov 2007, 00:32 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 / Passat B6 ---
1.6 16v / 1.4 TSI
|
|
nlu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 20 February 07 ![]() |
La mine face si cand revine la ralantiu si cand actionez un consumator, geam, dezaburire, aeroterma etc, consumatori mai importanti dar dupa ce scade isi revine imediat si electricianul e de la mine de la munca care a mai lucrat pe la service-uri prin afara si se pricepe omul la multe masini straine nu doar megane si a spus ca incarca O.K..
Deci nu mai e nevoie sa stresez gibonii. ![]() This post has been edited by nlu: 6 Nov 2007, 18:17 |
--------------------
Renault
Megane sedane Expression 1.6 16v 2007
Megane IV estate 1,3 tce 140/2019
|
|
bebecool |
![]()
Post
#46
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
Salut.
Am si eu o mica problema cu luminile de la masina(faza scurta, lumini interioare, afisaj lcd km, se observa cel mai bine). Imi pâlpâie luminile la relanti.Daca o accelerez numai pâlpâie. Mentionez ca nu se intampla tot timpul, dar din ce in ce mai des in ultima perioada(sau eu am devenit mai interesat...). Bateria am Mutlu, originala din 2007. Ma gandeam la alternator? Mi-a spus cineva de un condesator la alternator sau masa la caroserie. |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
- B-08-BBM
2007 Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
semit |
![]()
Post
#47
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
ai xenon aftermarket?
|
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
bebecool |
![]()
Post
#48
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
Salut,da am instalat xenon after market de aproximativ 2 ani in care nu am avut probleme.
![]() |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
- B-08-BBM
2007 Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 00:36 |