Clio 1.5dCI: scurgere de lichid pe sub masina!, care este problema...
![]() ![]() ![]() |
Clio 1.5dCI: scurgere de lichid pe sub masina!, care este problema...
danutz_r |
![]()
Post
#1
|
||
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
|
||
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
S-ar putea sa fie ulei scurs de la schimburile de ulei ... cand se schimba filtrul mai curge si pe afara putin (sau mai mult).
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
ionutmar |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
ceea ce se vede patat de ulei e catalizatorul, iar uleilul este de la turbina. Cauzele pot fi mai multe:
- filtru de aer imbacsit - tubulatura de aer sparta sau slabit colierul. - conductele tur/retur ulei care lubrifiaza turbina, pot sa scape ulei, - turbina pe duca vezi ca mai sunt topicuri referitoare la aceeasi problema. |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#4
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
am mai gasit un topic asemanator ( http://www.reno.ro/index.php?showtopic=58476&hl= )dar nimic ...
![]() pata a aparut dupa ce am facut prima revizie, de atunci am mai facut 3k km.. daca defectiunea ar fi cauzata de pierderea de ulei a turbinei nu ar insemna sa scada nivelul la ulei??? in cazul meu nu a scazut nimic ![]() -masina trage bine, se infige iar filtrul de aer a fost shimbat si el la revizie cu unu de la ei...sa se fi imbacsit asa repede??? ![]() mi-ar placea sa cred ca este de la schimbul de ulei dar postarile lui ionutmar m-aupus pe ganduri ![]() This post has been edited by danutz_r: 2 Apr 2007, 15:34 |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
verde |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
o picatura de ulei pe ceva fierbinte se intinde incredibil de mult! Si orice-ar fi nu e normal.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Incearca si in topicul acesta poate reusesti sa descoperi unde este defectiunea :
http://www.reno.ro/Separator-vapori-de-ule...dCi-t64363.html |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#7
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
am verificat aici pata23ns.jpg ( Size: 219.91k )
Number of downloads: 315
si se vede scurgere de ulei... azi am fost la service, mi-au zis sa revin pe la 13-14 ca nu aveau elevator liber... cel de la receptie caruia i-am expus problema s-a uitat destul de ciudat, nu-si putea imagina cum sa fie ulei pe catalizator ![]() astept sa ma duc sa faca si ei constatarea si va tin la curent ... edit ... : am fost la filaret: - pana sa ridice masina pe elevetor a inceput un mecanic sa-si dea cu parerea si sa_mi spuna ca e turbina dusa si ca reparatia costa cam mult : i-am spus ca e in garantie si are doar 13k km, altul a zis ca s-ar putea sa fie de la o supapa de la turbina sau de faptul ca nu etanseaza bine furtunele alea... - alt mecanic a desfacut capacu de la motor si se vedea scurgere pe la coliere, a zis ca sunt colierele slabe si de aceia pierde si ca au intalnit problema asta la foarte multe masini de la clio pana la laguna... au strans colierele si au degresat - a ridicat-o pe elevator, a dat scutul jos si a strans si pe acolo ceva suruburi care erau slabe, a degresat zona inclusiv scutul si asta a fost toata treaba... ![]() mi-au zis sa vin dupa aprox. 500 km. sa vada daca au mai aparut pete de ulei si atunci vor da un verdict final... sper sa nu mai apara ![]() This post has been edited by danutz_r: 3 Apr 2007, 16:07 |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
S-ar putea sa ai aceeasi problema care am avut si eu : separatorul de ulei defect , dar pana la urma a fost de la filtrul de aer care era foarte plin de praf si de aceea imi apareau vapori de ulei in admisie .
Pune-i sa curete filtrul de aer si vezi cum se manifesta . Turbina este foarte putin probabil sa cada . |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#9
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
la turbina nici eu nu ma astept sa fie dusa...
am sa ma duc dupa 500 km asa cum au zis ei sa vada care e treba... |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
FlorinG |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Și eu am văzut acum, fiind pus în temă, ulei sus la turbină.Cu ce se poate degresa? Am impresia că pentru prăfoasa Ro este cam mic fitru de aer. Am să-l schimb la 5 kkm, adică între revizii. Cât are prețul un filtru și dacă se potrivește cel de la Logan diesel?
This post has been edited by FlorinG: 7 Apr 2007, 11:28 |
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
ionutmar |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
filtru aer mann C3875 = 46 RON, AutoTotal
|
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 13:01 |