problema haion
![]() ![]() ![]() |
problema haion
doruletz75 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 6 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna
- B 75 DRU
2000 Cand eram pic imi doream sa lucrez la Dacia Pitesti si sa fac Politehnica si acum......ce vremuri
|
|||
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#32
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
QUOTE(GARDIANUL PUBLIC @ 25 Dec 2007, 00:35) M-am inarmat cu surubelnite, chei, imbusuri si un ciocan pentru cazul in care ma lasa nervii... m-am dus hotarat la masina si ... ca in filmele cu prosti... avand cartela in buzunar, si punand mana pe manerul de la hayon... surpriza... s-a deschis... Sa nu-mi vina sa innebunesc ?! Am zis merci, m-am calmat am injurat sistemul inventat probabil de un francez cu nasul coroiat, si de doua saptamani nu s-a mai intamplat nimic... adica nu s-a mai blocat. Presupun ca ploaia a fost de vina, cazuta in exces in acele zile in Bucuresti. Oricum mi se pare ca prea multe probleme de genul acesta are Laguna II (macarale de geam, senzori de presiune, senzori de parcare, lumini interioare, etc..etc..)... bine ca majoritatea se rezolva de la sine... si asta e partea cea mai frumoasa. Bafta si sa fiti feriti de asemenea neplaceri. - vezi tu... nu stiu cum se face ca problemele astea apar doar la Lagunele cumparate foarte ieftin... dau si un exemplu concret... cunostinta care a cumparat recent o LII GT 2,2DCi din 2003 full option (trapa mare, navi, piele etc) cu o suma absolut derizorie pentru mine si anume 8000 EUR inmatriculata etc... parte frumoasa a aparut dupa... masina e o epava... km dati inapoi, injectia varza, toate plasticele de la motor crapate, rupte... cand am dat sa deschid capota si sa o priponesc cu suportul de sustinere am ramas cu el in mana... masina trancane din toate incheiturile... evacuarea toata varza, zanganeala in katalizator, zanganeala in toba finala, absolut inspaimantator, arata de parca cel care a detinut-o inainte nu a facut altceva decat sa se urce in ia si sa mearga fara sa o fi spalat macar odata in intreaga ei existenta, nu tu service la timp etc... si uite asa vine omul imi spune mandru ca uite ce masina mi-am luat cu 8000 EUR de la Bucuresti din targ, full ca a ta si nu 10000 cat e una luata din Germania (care era si intretinuta ireprosabil etc) si la care mai trebuia platita taxa de inmatriculare etc apoi vine spasit ca masina nu trage, ca scoate fum negru, ca se aprind erorile pe display ca pomul de craciun ca trancane toata de parca se dezmembreaza si ca e cam dezamagit de Renault Laguna II ca se astepta la mai mult etc... nu e vina masinii ca a fost facuta varza de oameni care pur si simplu nu le pasa... e vina celor care le cumpara apoi la mana a2a, se bucura ca dau putin pe ia si cumpara o capcana de masina in care vor baga o groaza de bani si niciodata nu va mai fi OK, apoi i auzi ca vai doamne masina e de rahat... de rahat e mentalitatea asta de a cumpara gunoaie ieftine de la toti samsarii care profita din plin... ca orice sh masina e buna daca nimeresti (si stii sa cumperi) una buna... daca cumperi cu buna stiinta un gunoi ieftin asta nu are nici o legatura cu marca, modelul, natia care a produs-o etc, daca platesti pretul real al masinii ai toate sansele sa cumperi o masina... daca te bucuri la chilipiruri sigur cumperi un gunoi... si asta indiferent ca e VW, Renault, BMW etc @GARDIANUL PUBLIC... daca ai merge la intervale regulate in service ai vedea ca la orice masina exista o procedura de intretinere standard care implica printre altele sa se dea cu sparay uri speciale pe la incuietori, balamale, chedere, diverse contacte(cum ar fi si cele de la hayon si geam hayon) etc... alea nu sunt de ochii lumii doar ca sa iti ia banul (ca in reteaua Renault sau alte retele asa ceva se plateste cu o spinare de bani nu inseamna ca sunt facute degeaba) la fel de bine poti face si tu aceasta intretinere cumparand ce ai nevoie si pierzand putin timp cu efectuarea operatiunii... vei ajunge si mai ieftin ca in service dar cel mai important... nu te vei plange niciodata de ceia ce spui mai sus... bafta... |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Aveti grija si cu spalatul cand sunt ceva grade sub zero. Eu am patit-o si cu oglinzile care nu se mai opreau in pozitia normala la depliere si cu haionul care nu se mai inchidea (noroc ca e destul de greu si nu a troncanit la gropi). Am plecat cu ele asa si si-au revenit dupa cateva zeci de km cu dezaburirea pornita (pt oglinzi) si cu clima pusa pe la 22 de grade.
This post has been edited by dan73205: 26 Dec 2007, 19:11 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
INGERUL_DANUTZ |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 2 August 05 ![]() |
am si eu o mare problema,
de cateva zile haionul nu se mai inchidea cum trebuie, in partea dreapta ramanea loc sa bagi un deget, am zis ok, nu-l mai folosesc pana in week-end cand merg cu ea la mecanic. dar astazi din necesitate l-am folosit si cand l-am inchis, a cedat de tot, de sus din balamaua dreapta ... balamaua a ramas pe masina, dar s-a rupt cuiul ala... poate sa-mi spuna cineva cum este modelul de prindere, pare a fi un cui...?! se gasesc balamale separat? incerc sa revin cu poze... am demontat pistonul din partea dreapta sa-l pot inchide, el sta acum inchis...dar in bord apare martorul ca este deschis. trebuie sa o rezolv neaparat This post has been edited by INGERUL_DANUTZ: 9 Jun 2012, 18:53 |
--------------------
ex. Renault
LAGUNA
2001 - DYNAMIQUE " ... decat sarac si bolnav, mai bine bogat si sanatos... "
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 20:46 |