Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Indicator combustibil, Acul indicator nu ajunge la capat de cursa cand pl

dantes
post 17 Dec 2008, 08:27
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Dar plutitor nu se gaseste separat? Ce naiba...daca se sparge plutitorul ala sau ce naiba face el, trebuie sa schimbi toata pompa? Ce nu merge sa pui un alt plutitor sau sa incropesti unul?
Imi vine greu sa cred....


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 17 Dec 2008, 16:15
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




plutitorul tot ce este posibil sa se gaseasca si separat(nu stiu)dar sonda se schimba cu tot cu pompa(asta stiu sigur)


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 17 Dec 2008, 18:00
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Pai plutitorul e vinovatul...Imi e greu sa cred ca se strica asa usor sonda...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 17 Dec 2008, 18:11
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Din experienta mea cu diverse masini, plutitorul nu prea se strica/sparge, ca n-are de ce, sonda care consta intr-un potentiometru pe care se plimba o lamela actionata de parghia plutitorului se strica/uzeaza.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 17 Dec 2008, 18:33
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




"plutitorul nu prea se strica/sparge, ca n-are de ce,"
Atunci la berlinele clasice de ce schimbam plutitoarele? ...binenteles, se poate defecta si sonda ca e un potentiometru, dar si la asta eventual jonglam cu o rezistenta externa ? ca doar e ca o rezistenta reglabila .....


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 17 Dec 2008, 18:35
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Alea care se spargeau, erau din tabla de alama prost cositorita sau prea tensionata la ambutisare, astea de acum sunt din plastic.

Eu cel putin, n-am patit nici-o data sa intre benzina in plutitor, in schimb, la diverse masini am avut aceeasi problema: uzura pistei potentiometrului mai accentuata pe portiunea corespunzand aproximativ celui de al 2-lea sfert de la gol spre plin, probabil datorita oscilatiilor plutitorului in timpul mersului, cu cat rezervorul e mai aproape de gol, cu atat oscilatiile au amplitudine mai mare (cred)... si totodata "metalizarea" acelei portiuni de la lamela mobila care se tot plimba pe acolo, ceea ce face sa aiba o rezistenta totala mai mica si sa nu mai indice corect.

This post has been edited by 19vik: 17 Dec 2008, 19:01


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 17 Dec 2008, 18:49
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Sefu'...vorbesc de plutitor... am schimbat destule la berlina si unu singur la dsn care are pompa in rezervor... Adica plutitorul ala de plastic si de regula sunt albe tongue.gif

Tu vorbesti de rezervoare...da-le incolo....


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 18 Dec 2008, 12:55
Post #38


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Eu cred ca omul (ionita) cand s-a referit la self test, s-a referit la faptul ca inchide si deschide masina si atunci automat se face reset la tot bordul(toate ceasurile... referitor la de ce nu indica bine decat dupa acest self test explicatia cred eu ca este destul de simpla, acul este defect si agata in anumite momente si nu se schimba decat cu tot panoul si costa aprox 2400RON blink.gif .Am patit eu cu acul de la temparatura motor si avea exact aceleasi simtome... pana la urma am rezolvat-o cu un mecanic mai priceput... laugh.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MaxPayne
post 21 Dec 2008, 15:15
Post #39


White Power Member


Group: Members
Posts: 237
Joined: 7 April 07
From: Still fu*kin' Romania...




Am avut si eu aceeasi problema, dar a fost rezultatul faptului ca in graba am alimentat cu benzina in loc de motorina... Fiind duminica, am ajuns la un nea Gica pt. golirea rezervorului. Cand am facut plinul am costatat acelasi lucru... acul indicatorului statea la penultima linie care indica nivelul carburantului din rezervor. Dupa ce am fost la cateva service-uri cu pretentii si unde am auzit tot felul de teorii SF (gen: pe plutitor e un senzor care trebuie inlocuit pt. ca pozitia a fost memorata de computerul de bord) pana la urma s-a rezolvat la IPSO. Problema era f. simpla: la nivel maxim, plutitorul intra intr-un locas din plafonul rezervorului, iar suportul sau fiind montat incorect, plutitorul se bloca in plafon, nu in locas... Sper sa fie de folos aceasta experienta up.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Bicorp 1.5 dci DimSport Power
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 24 Dec 2008, 10:45
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




tocmai ce am facut plinul, si acul sta foarte foarte putin sub ultima gradatie sad.gif , desi am umplut rezervorul cat de mult s a putut.. inainte aproape ca trecea de aceasta ultima "liniuta"


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raylou
post 28 Jan 2009, 21:47
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11 October 04




rezolvat, se pare ca in perioada friguroasa <0 deg C, s-a facut codens in rezervor si nu mai culisa sonda.
ieri am alimentat si am ramas surprins ca acul indica corespunzator >6 deg C.
zilele astea am sa fac o purja la filtru sa vad ce gasesc in el.

deci, nu cred ca este o problema de plutitor.


--------------------
Renault Megane 2.2 2007 Sedan 1.5/100cp - IL-04-PCT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red_dog
post 18 Apr 2009, 14:24
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 13 December 07




Am si eu o problema cu indicatorul din bord de benzina astazi cand alimentam nu stiu ce prostie mi-a trecut prin cap si amn pornito in timp ce alimentam si mi-a aratat un nivel pe urma am continuat sa alimenteze si nu mai i-mi arat decat primul nivel adica undeva la sfert am mai bag bezina pe urma de la alta pompa si nimic poate sa ma ajute si pe mine cineva.ce dreaq are ph34r.gif


--------------------
megane EX-treme 2 2008 - gr-63-dog
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ru55eL
post 18 Apr 2009, 15:15
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 16 February 09




sa nu mai faci asa ceva...cand o alimentezi lasi motorul oprit , nu se alimenteaza cu el pornit si nici cum ai facut u... daca faci asta ce am zis o sa ati indice corect.


--------------------
Renault Megane Sedan Decembrie 2005/ Privilege - 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanavas
post 12 Nov 2011, 13:44
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 14 April 09
From: Bacau




am patit si eu o data chestia asta dar eram cu masina in peco la Sovata intr-o panta.Si tot alimentam si acul nu ajungea aproape la plin de-mi venea sa o iau la bataie pe cea din peco.Aveam impresia ca ma fura la benzina.
Dupa ce am plecat in 5-10km si-a revenit acul dar a plecat spre gol foarte greu dupa 300km.Ma gandesc ca l-am dat cum ziceam o data la dacii"peste cap"


--------------------
skoda fabia Renault megane 2007 1,6 16 valve GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L!nuX
post 12 Nov 2011, 14:41
Post #45


Membru decent


Group: Members
Posts: 1.316
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




cand alimentezi cu motorul pornit nu inregistreaza benzina bagata , realimenteaza cu 30-50 de lei si o sa vezi ca isi revine si arata nivelul curent ...

am patit-o de 2 ori , deh , nu se aude deloc motorul cand e pornit ...


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - 2007 - Numar personalizat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtremer
post 16 Nov 2011, 09:19
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 27 October 11
From: Chisinau




La cati litri ramasi va aparea martorul pentru nivel scazut de carburant ? Mersi.


--------------------
Renault Megane II 2004 1.5dCi 100hp - MD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxis2001ro
post 16 Nov 2011, 10:24
Post #47


mvp


Group: Members
Posts: 213
Joined: 5 February 09
From: Timișoara




in jur de 5-6 l


--------------------
renault megane II sedan 2004 comfort privilege 1.5 dci - TM - XX - XXX
Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih_mlv
post 20 Nov 2011, 12:55
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 17 September 10
From: Calarasi(CL)/Sicilia (CT)




Salut,problema cu indicatorul de benzina am patit o si eu,dar nu este nici o problema fiindca el revine "la adevar"la urmatoarea alimentare.


--------------------
Renault Megane 2.2 bicorp 1.6 115cp 2006 CL 79 MLV/ Clio III 1.5 dci 2008 CL 04 LAV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile002
post 20 Nov 2011, 18:09
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 10 November 11




nu face contact plutitorul in rezervor.


--------------------
Renault Megane 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gxi_ali
post 10 Apr 2012, 11:39
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 8 May 10




am si eu o problema aproape mai ciudata cand i-mi indica sub prima liniuta dupa rosu masina imi da injection fault si nu mai porneste am intrat in test mod si imi arata 12 l de motorina. Problema e ca nu imi mai trage motorina din rezervor. Am crezut ca nu indica bine si am schimbat ceasurile cu totul cu ale unui prieten si imi indica la fel. Am scos plutitorul din rezervor am crezut ca e ridicat mai sus am auzit povesti de genul asta dar nu se poate umbla la el si plus faptul ca el numai indica nu si trage motorina din rezervor sa fie problema la pompa de presiune???


--------------------
renault renault megane II - vl-06-aaa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zugry
post 24 Oct 2014, 09:33
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 December 07
From: Galati, Romania




Am si eu o problema legata de indicatorul de carburant. Cand ii fac plinul nu-mi mai arata la autonomie mai mult de 984km indiferent cati litri ii pun, daca da sau nu pe afara...
In plus, nu pot lasa pompa pe automat pentru ca nu mai "sare". Pur si simplu curge pana da pe langa... care sa fie problema oare?


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer GT Line 1,5 dCi 110CP - aprilie 2015 - de Bucuresti... :)
Renault rulez...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 24 Oct 2014, 09:38
Post #52


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Autonomia se calculeaza in functie de consumul mediu. Daca pui 50 de litrii si ai medie 10l/100km, autonomia va fi de 500km.
Reseteaza computerul de bord si vei vedea ca ti se va modifica autonomia. Oricum 984km e bine biggrin.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zugry
post 24 Oct 2014, 11:37
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 December 07
From: Galati, Romania




nu e asa
media pe care o am in mod bord in mod constant e 5,6% (era 5.5% inainte, a crescut de la o vreme)
In mod normal la plin imi arata peste 1000, undeva pe la 1040km autonomie. crescand cu 0,1% ar insemna un minus 20km, deci... nu 984km. Ideea e ca 984km imi arata fix vreo 1-2 zile dupa ce fac plinul, pana coboara sonda...
cum pot umbla la ea?


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer GT Line 1,5 dCi 110CP - aprilie 2015 - de Bucuresti... :)
Renault rulez...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 24 Oct 2014, 11:47
Post #54


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(zugry @ 24 Oct 2014, 12:37)
cum pot umbla la ea?

O gasesti sub bancheta spate dupa ce ridici sezutul pasager....este un capac de cauciuc care acopera ansamblul plutitor.
La interventia asupra piulitei trebuie cheie speciala si schimb garnitura.....daca vrei sa mai faci plinul!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zugry
post 24 Oct 2014, 11:58
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 December 07
From: Galati, Romania




QUOTE(espacern @ 24 Oct 2014, 11:47)
O gasesti sub bancheta spate dupa ce ridici sezutul pasager....este un capac de cauciuc care acopera ansamblul plutitor.
La interventia asupra piulitei trebuie cheie speciala si schimb garnitura.....daca vrei sa mai faci plinul!
*




care e ideea? smile.gif


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer GT Line 1,5 dCi 110CP - aprilie 2015 - de Bucuresti... :)
Renault rulez...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 24 Oct 2014, 12:01
Post #56


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nici o idee!
Doar un raspuns la intrebarea ta....ce n-ai inteles?


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zugry
post 24 Oct 2014, 12:45
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 December 07
From: Galati, Romania




n-am inteles de ce sa schimb garnitura daca mai vreau sa fac plinul...


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer GT Line 1,5 dCi 110CP - aprilie 2015 - de Bucuresti... :)
Renault rulez...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 24 Oct 2014, 13:22
Post #58


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pentru ca daca nu folosesti cheia speciala pentru demontat/montat si nu schimbi garnitura cu una noua.....nu o se etanseze perfect si cand faci plinul da combustibil pe afara pe langa garnitura/piulita plastic.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zugry
post 25 Oct 2014, 15:48
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 December 07
From: Galati, Romania




ok, am priceput acum smile.gif

Vreo ideeee, de ce nu mai sare pistolul la pompa cand las sa se faca plinul? si cum se poate sa curga pe langa? oare pe unde curge... ?!


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer GT Line 1,5 dCi 110CP - aprilie 2015 - de Bucuresti... :)
Renault rulez...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 16:53
Dacia