Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

bucse cadru motor

serveru'
post 22 Jun 2009, 22:01
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 22 December 08




asta inseamna ca nu te-ai prins ca aia de la reno timisoara nu sunt in stare de nimic cind e vorba de laguna1?


--------------------
renault megane scenic 1.4 16v 2002 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 22 Jun 2009, 23:37
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Au logistica, aparatura, manuale si instruirea necesara. La ce service-uri am fost pana acum, in afara de Auto Europa, m-am luat cu mainele de cap. Dar sa mergem fiecare unde ne place. Tu la baieti si eu la Renault.

This post has been edited by ricochet2: 22 Jun 2009, 23:38


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 23 Jun 2009, 12:26
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




Nu e numai Laguna1 cu probleme la Timisoara...nici la altele nu prea o lovesc baietii


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fabyan
post 2 Jul 2009, 00:47
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 18 September 08
From: Brad/HD




Ia sosit vremea de a iesi la pensie si bucsa de la cadrul motor...o problema de temut pt. mine wink.gif . am facut ceva poze:
Voi ce parere aveti daca o fac din teflon,poliamida sau altceva?Ar fi in regula?
In prima poza e bucsa de la suportul motor? care cred eu ca e pensionata si ea

This post has been edited by fabyan: 2 Jul 2009, 00:49

Attached thumbnail(s)
Fotografii_0101.jpg ( Size: 59.21k ) Number of downloads: 449
Fotografii_0102.jpg ( Size: 60.03k ) Number of downloads: 492


--------------------
Renault, laguna 1 / laguna 3 - HD 07 TZG 1995 2,2 dT / 2008 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 2 Jul 2009, 01:45
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Fabyan, ai PM.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 3 Jul 2009, 07:55
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




in functie de rezultatele testului e posibil sa am un cadru motor intreg de care ma pot dispensa...


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GREENLAGOON
post 5 Jul 2009, 08:06
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 28 April 07




QUOTE(vreausastiusigur @ 22 Mar 2009, 19:50)
Ce reprezinta cadru motor ?
*


Laguna 1 nu are cadru motor care se inlocuieste !
Acel cadru de care se spune pe aici (mai este numit de unii si tren rulant) nu are nici o legatura cu prinderea motorului si este in contact direct cu motorul doar prin suportul spate al motorului, suport care are rolul de a atenua socurile partii de jos a motorului de pe longitudinala masinii. Asa ca nu pe acel cadru se prinde motorul. Cadru motor exista intradevar la R9, R11, R19, R21...etc
Laguna 1 pe acel cadru are caseta de directie ,bratele cu pivoti si acel suport (tampon) care difera ca forma in functie de motorizare.
Zgomotul motorului transmis in toata caroseria l-am rezolvat ieri schimband suportul spate al motorului. Si ce simplu era ca-mi vine sa-mi trag palme (ca am cautat peste tot numai acolo nu mi s-a parut nimic uzat)
Salutari si sper sa va fie de folos !


--------------------
RENAULT LAGUNA 1995-2.0i-full options
Hyundai Sonata 2005/6-2.4 16V-avion !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fabyan
post 5 Jul 2009, 21:48
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 18 September 08
From: Brad/HD




QUOTE(GREENLAGOON @ 5 Jul 2009, 08:06)

Acel cadru de care se spune pe aici  (mai este numit de unii si tren rulant) nu are nici o legatura cu prinderea motorului si este in contact direct cu motorul doar prin suportul spate al motorului, suport care are rolul de a atenua socurile partii de jos a motorului de pe longitudinala masinii. Asa ca nu pe acel cadru se prinde motorul.
*



Ai o oarecare dreptate dar dac e gata o singura bucsa a cadrului motor adica aceea intre cadru motor si suportul spate al motorului....? aia cum se mai schimba decat cu tot cu cadru?


--------------------
Renault, laguna 1 / laguna 3 - HD 07 TZG 1995 2,2 dT / 2008 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GREENLAGOON
post 6 Jul 2009, 11:01
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 28 April 07




[quote=fabyan,
Cred ca nu m-ai inteles. Acel suport spate are bucsa(tamponul) pe el. Pe trenul rulant nu e bucsa. Este vorba de suportul din imagine in cazul meu

This post has been edited by GREENLAGOON: 6 Jul 2009, 11:37

Attached thumbnail(s)
Suport_motor_spate.jpg ( Size: 67.23k ) Number of downloads: 397


--------------------
RENAULT LAGUNA 1995-2.0i-full options
Hyundai Sonata 2005/6-2.4 16V-avion !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 6 Jul 2009, 11:04
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Eu stau si ma intreb cat costa manopera sa schimbi toate bucsele si tampoanele astea.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GREENLAGOON
post 6 Jul 2009, 11:43
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 28 April 07




QUOTE(ricochet2 @ 6 Jul 2009, 11:04)
Eu stau si ma intreb cat costa manopera sa schimbi toate bucsele si tampoanele astea.
*


Sincer chiar e vorba de ceva manopera nu gluma.Acel cadru se schimba intradevar cu totul iar suportul spate e belea de desfacut surubul care e prins pe acel cadru ca nu puteau sa puna francezii o piulita blocata dobitocii.Acolo trebuie sa bagi o cheie ca sa tii contra doar pe ghicite


--------------------
RENAULT LAGUNA 1995-2.0i-full options
Hyundai Sonata 2005/6-2.4 16V-avion !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 6 Jul 2009, 13:50
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Ma gandesc ca cei de la Renault (service-uri autorizate in Romania) nu lucreaza pe ghicite. Eu acolo as schimba, nu de alta, dar am vazut cum lucreaza prin alte parti. Se scarpina dupa urechi, se intreaba, au niste solutii de te doare mintea. Stiu numai cum au schimbat cureaua de accesorii si fulia de la alternator cei de la ProMotor, de a tinut exact 25 km. Nu vreau sa iasa o idiotenie care sa nu tina. Si stiu ca Renault sint foarte scumpi la manopera, de asta m-am intrebat. Sincer, as schimba si eu tampoanele de la motor, dar ma rupe la buzunar si ma intreb daca intr-adevar se merita sa fac acum operatiunea asta.
Iar cu Renault si "dobitocenia" lor, am spus si repet, ca masina asta e facuta in asa fel incat proprietarul si amatorii de do-it-yourself sa nu-si bage mainile pe acolo. Oftez si acum dupa Alfa Romeo 33, care am facut-o bucati eu cu taica-meu in spatele blocului si am pus-o la loc si mergea brici.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fabyan
post 6 Jul 2009, 23:55
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 18 September 08
From: Brad/HD




QUOTE(GREENLAGOON @ 6 Jul 2009, 11:01)

Cred ca nu m-ai inteles. Acel suport spate are bucsa(tamponul) pe el. Pe trenul rulant nu e bucsa. Este vorba de suportul din imagine in cazul meu
*


In cazul meu difera...dar bine zici, sa sti ca s-ar putea sa ai dreptate. O sa ma documentez un pic. Mersi de informatie


--------------------
Renault, laguna 1 / laguna 3 - HD 07 TZG 1995 2,2 dT / 2008 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 7 Jul 2009, 06:22
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




domnilor,
e bine sa va documentati inainte de a schimba ceea ce francezul denumeste "berceau" si romanul "cadru motor" ceea ce arata Greenlagoon in poza se numeste de fapt "bieleta anticuplu" si face parte dintre suportii cutiei de viteze, nu ai motorului.
bucsele de la "berceau" sunt imposibil de schimbat. se pot carpi dar nu se schimba decat cu tot cu "berceau", care reprezinta in sine jumatate din trenul fata.


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GREENLAGOON
post 7 Jul 2009, 11:57
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 28 April 07




QUOTE(Johnny78 @ 7 Jul 2009, 06:22)
domnilor,
ceea ce arata Greenlagoon in poza se numeste de fapt "bieleta anticuplu" si face parte dintre suportii cutiei de viteze, nu ai motorului.
*


Nu am zis ca acel suport din poza e cadru motor, dar ca de obicei...nu se poate fara interventia unui filozof care rastalmaceste ceea ce spun altii. Citeste cu atentie si o sa-ti dai seama ca nu fac pe filozoful ca altii ci doar vorbeam concret si in conformitate strict cu realitatea deci nu de la vreun birou de mare teoretician. Scuze pentru interventie si precizez ca nu aspir sa-ti iau locul chiar de nici o culoare.


--------------------
RENAULT LAGUNA 1995-2.0i-full options
Hyundai Sonata 2005/6-2.4 16V-avion !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 8 Jul 2009, 11:20
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




din pacate nu sunt filosof, Greenlagoon
si nici nu am pretentii de teoretician. oricine e mai mult decat binevenit sa imi ia locul.
piesa in cauza se numeste "cadru motor", referinta 77 00 413 870 si vine cu tot cu bucse... Dialogys dixit...


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GREENLAGOON
post 9 Jul 2009, 10:57
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 28 April 07




[quote=Johnny78
Nu mi se par deloc constructive contrazicerile astea fara sfarsit !
Consider doar ca: numai o informare corecta poate fi utila celorlalti, toti suntem egali, deci nu trebuie sa fii fericit daca-ti ia cineva locul pentru ca nu ai unul.
Si daca tot ma ataci iti reamintesc ca mai sus spui ca motorul sta pe acel cadru asa ca hai sa o lasam balta ca asa nu ajutam pe nimeni.
Propagarea sunetului de la motor la caroserie se face cam asa: de la motor prin suportul spate in cadru si de la motor in planetare,fuzeta si de acolo se imparte catre
1 prin pivot,bratul pivotului apoi in acel cadru
2 caseta de directie si apoi in acel cadru
3 prin telescoape la caroserie
In concluzie daca s-au dus bucsele cadrului clar acesta trebuie schimbat daca toate cele mai sus mentionate sunt in stare buna.
Salutari tuturor si numai bine !

This post has been edited by GREENLAGOON: 9 Jul 2009, 11:55


--------------------
RENAULT LAGUNA 1995-2.0i-full options
Hyundai Sonata 2005/6-2.4 16V-avion !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 9 Jul 2009, 12:41
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




Foarte pertinent din punct de vedere tehnic.

Daca tu vezi un atac intr-o corectare, ori nu stiu eu sa corectez, ori avem viziuni diferite asupra termenului de "atac".
Nu vreau sa iau nimanui nimic, nici macar locul. Daca cineva doreste sa ajute pe ceilalti este mai mult decat liber sa o faca dar nu cu parul ci cu observatii pertinente, asa cum ai facut inainte
Nu stiu si nu inteleg de ce ai impresia ca vreau sa minimizez cunostintele tale tehnice. Nu suntem la vreun concurs. Ultimul lucru pe care mi-l doresc este o stare conflictuala. Pe de alta parte sunt in stare sa imi recunosc greselile si sa fac corectiile necesare, si asta am dovedit-o de cateva ori.


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolf_ciprian
post 11 Jul 2009, 14:53
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 April 08




@GREENLAGOON ce ai aratat tu in poza este se numeste bieleta de descarcare si se afla in spatele motorului si caroserie pe mijlocul masini si are rol de a prea socurile motorului la pornire oprire si alccelerare prusca in momentul cat se buce bieleta in momentul cand accelerez brusc se simte in schimbatorul de viteza


--------------------
Renault b568 - PH-84-WAY Laguna 16.16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 11 Jul 2009, 15:09
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Stai asa Cipi. Si la mine cand smuceste se simte in maneta. Sa fie o problema aditionala ambreiajului (pe care il suspectez) ?


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolf_ciprian
post 12 Jul 2009, 18:09
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 April 08




este si asta posibil ,verifica mai intai bieleta aceea si apoi continui ,


--------------------
Renault b568 - PH-84-WAY Laguna 16.16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 12 Jul 2009, 18:52
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Si cum sa verific bieleta ?


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 13 Jul 2009, 06:26
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




se verifica tinand mana pe schimbator.
daca se misca mai mult de 5 cm cand accelerezi sau decelerezi, trebuie schimbata bieleta. pana atunci e considerat normal


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 13 Jul 2009, 12:22
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Dar nu se misca Johnny mai mult de 1cm !


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 13 Jul 2009, 12:51
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




atunci e mai mult decat ok...


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 13 Jul 2009, 12:57
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Super. Merci. Sa nu schimb piese fara sa fie nevoie, ca am deja destule la activ.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 13 Jul 2009, 13:51
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




deja cred ca ai facut-o.
chiar nu mai e cazul...


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
euuu27
post 22 Jul 2009, 10:07
Post #58


alin76


Group: Members
Posts: 38
Joined: 4 June 09
From: Caracal




chiar asa mare problema au lagunele cu aceste bucse cadru motor?a mea este diesel si bateau telescoapele pe fata si avea un balans de barca.bun ,am schimbat telescoapele cu arcuri si flanse,a disparut balansul dar tot tronacane sub ea jos,tare de tot,deja cred ca o sa trec pe masina nemteasca decat sa dau atatia bani pe un cadru motor.ar putea fii din alta parte acele troncaneli,se simt doar la denivelari.merci.


--------------------
renault laguna 1 - M 2346 AK 1996,2.0 benzina RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 22 Jul 2009, 10:16
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




cadrul motor e o problema intr-adevar, dar se gasesc cu bucsele in stare buna si la preturi acceptabile...


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolf_ciprian
post 30 Jul 2009, 10:24
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 April 08




da din pacte si la mine a inceput sa se uzeze,deci cam trebuie sa ma pregatesc sa il schimb si cadru ,am tot sperat sa nu fie cadru,dupa ce am schimbat tot trenul de rulare cu tot amortizoare si restu,acum trevuie sa schimb si asta, dar sper ca dupa aia nu mai am treaba cu nimic.


--------------------
Renault b568 - PH-84-WAY Laguna 16.16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 10:34
Dacia