Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema la pornire, Pornire cu motorul rece

crn
post 7 Dec 2007, 17:12
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 1 September 05




Atunci cind e rece afara si motorul rece, la pornire motorul face foarte urit: trepideaza destul de tare (parca ar merge in 3 cilindri) si se aprinde si se stinge intermitent martorul catalizator timp de aproximativ 2 minute poate mai putin, dupa care dispare trepidatia si martorul ramine stins.

Acest lucru se intimpla numai cind e motorul rece. Aveti vreo idee de ce face asa?


--------------------
Renault Symbol 2005
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billabong
post 7 Dec 2007, 21:07
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




wow bobina de inductie? smile.gif e vreo 1 mil jumate una.


--------------------
Renault Clio II - 2003 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 7 Dec 2007, 21:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Dar numai la rece..........
Bobina bulita nu se manifesta si la cald?

7 Dec 2007, 21:25:
Cati km are masina?
Arunca o privire la bujii.

This post has been edited by $$ilvviu: 7 Dec 2007, 21:25


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billabong
post 7 Dec 2007, 21:30
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




la mine cand sa dus bobina facea moturul la pornire de zici va vroia sa merga in sus si jos...asa se simte....plus un miros de benzina puternic.


--------------------
Renault Clio II - 2003 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 7 Dec 2007, 23:00
Post #5


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




bujiile cum arata ? ale mele originale si aproape noi(1300km parcursi) erau negre si dimineatza pornea greu si cand o lua mergea de ziceai ca merge in 3 pistoane...si mirosea si a benzina pe evacuare......dupa ce le-am schimbat merge ok.....nu e de la bobina ptr ca bobina ,de regula , face urat la cald nu la rece.....mai degraba bujii,fise.....dupa ce ai verificat bujiile poti sa te legi de bobina....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 8 Dec 2007, 00:30
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ce vad de aici e o functionare defectoasa a IAC-ului (Idle Air Control in manualele englezesti sau Papillon Motorise in cele frantuzesti), cel care se ocupa de debitul de aer, exact cum era cu clapeta de soc la dacii.
Poti sa incerci urmatoarea manevra, ca nu se intampla nimic:
1. Pune contactul pentru minim 5 secunde. IAC-ul se va ajusta automat.
2. Taie contactul.
3. Asteapta inainte de a pune contactul pentru a permite calculatorului sa memoreze valorile inregistrate de IAC (papillon motorise):
- minim 10 secunde la motorul rece (temperatura sub 85 de grade);
- minim 130 de secunde pentru motorul cald (temperatura egala sau superioara valorii de 90 de grade);
4. Pune contactul, porneste motorul si lasa-l la relanti minim 1 minut pentru ca debitul de aer sa fie reglat corect de catre IAC (papillon motorise);

Nu stiu daca asta iti va rezolva problema, dar, atata timp cat se regaseste in manualul MR348CLIOV6D, poti sa o incerci.

This post has been edited by Laurentziu83: 8 Dec 2007, 00:31


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crn
post 9 Dec 2007, 09:04
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 1 September 05




Mersi, am sa incerc. S-ar putea sa fie asta cauza pentru ca si eu mai gindesc ca ar trebui sa fie de la "socul automat".


--------------------
Renault Symbol 2005
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumeu
post 9 Dec 2007, 10:30
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 2 January 07




am si eu o problema similara de f mult timp.la pornire cu motorul rece masina porneste f greu si dupa ce porneste scoate extrem de mult fum iar martorul bujiilor incandescente imi ramane aprins, si e motorul e mai zgomotos.am fost in service o data pt asta si mia resetat calculatorul.dupa cateva zile sa aprins iar, mam intors in service mia mai spalat contacte pe acolo, mi la resetat iar si mia zis ca daca mi se mai aprinde o sa ma trimta la alt service cu un soft mai bun.binenteles ca sa aprins iar, aceleasi simptome.am fost iar la el si de data asta mia zis ca a identificat problema ca fiind un anume senzor presiune admisie defect.ok.mi la schimbat si numai la o zi distanta sa aprins iar martorul....nu stiu ce sa mai fac...problema se pare ca este sigur de natura elctronica/electrica pt ca masina se comporta perfect normal in mers, numi consuma mai mult, nu trage greu, ci doar e motorul mult mai zgomotos.


--------------------
renault clio 1.5 dci 65CP - CT-XX-XXX 2002 bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Dec 2007, 12:26
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




La tine e cu totul altceva decat la benzinar.
Sunt bujiile cu incandescenta care nu isi mai fac treaba corect. Schimba-le.
Asta cu resetat soft si curatat contacte e carpeala de meserias necalificat (aia buni au plecat de mult la service-uri mai bine platite) care nu vrea sa arate ca nu se pricepe.

This post has been edited by Laurentziu83: 9 Dec 2007, 12:27


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marin23
post 9 Dec 2007, 15:27
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 9 December 07




am si eu o problema si mai mare
de vreo luna si ceva dupa ce o pornesc sta putin la o mie de ture si dupa aia se opreste cand e rece da dupa ce se incalzeste se mentine bine astea pana azi dimineta cand nu mai vrea sa tina relantiul si gata
sad.gif

9 Dec 2007, 15:29:
am citit ca e posibil sa fie si din cauza la busonul rezervor?

This post has been edited by marin23: 9 Dec 2007, 15:29


--------------------
renault clio symbol 1.4 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Dec 2007, 15:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@marin23: aplica procedeul pe care i l-am descris lui crn mai sus.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marin23
post 9 Dec 2007, 16:00
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 9 December 07




acum 5 min l-am incercat si tot nimic porneste la sfert da dupa aia se opreste daca o tin accelerata merge da ce ma fac in oras?
wacko.gif

9 Dec 2007, 16:10:
si n-as pre vrea sa merg asa repede la service ca aia o sa-mi zica ca sa stricat defectul blush.gif

This post has been edited by marin23: 9 Dec 2007, 16:10


--------------------
renault clio symbol 1.4 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumeu
post 9 Dec 2007, 17:05
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 2 January 07




@Laurentziu83 bujiile sunt aproape noi, leam schimbat vara asta, si mi lea si verificat ultima oara cand am fost.


--------------------
renault clio 1.5 dci 65CP - CT-XX-XXX 2002 bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marin23
post 9 Dec 2007, 17:16
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 9 December 07




cu bujiile am incercat si eu da nimic,ele functioneaza ca am scos fisele pe rand,deci scanteie are,benzina cand ii dau pedala vine da la relanti se opreste! pe mine unu ma depaseste blink.gif


--------------------
renault clio symbol 1.4 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marin23
post 11 Dec 2007, 11:27
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 9 December 07




am rezolvat problema era regulatorul de aer la mers in gol nu-i asa scump biggrin.gif
1.500.000


--------------------
renault clio symbol 1.4 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 12 Dec 2007, 13:51
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Regulatorul de aer la mers in gol. Pai ala e "papillon motorise". Sigur nu putea fi recalibrat?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marin23
post 12 Dec 2007, 14:11
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 9 December 07




de ce sa-l recalibrez ca sa patesc la fel peste juma de an ii sta mai bine cu unu nou biggrin.gif
si nu stiu cum era saracul om sa-l recalibreza ca era intepenit de tot acu eu ce stiu dau si eu cu parerea
unsure.gif

This post has been edited by marin23: 12 Dec 2007, 14:15


--------------------
renault clio symbol 1.4 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniitm
post 8 Mar 2008, 21:37
Post #18


Balasa Daniel


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 May 07
From: Rm Valcea




Aceeasi problema o am si eu cu masinuta mea.Daca pe timp de ploaie o pornesc la 2-3 zile ,cand dau la cheie porneste se simte ca intr asocul ,dar dupa un moment incep sa apara trepidatii puternice care se simt in masina,ca si cum nu ar fi socul tras.se poate sa fie de la IAC sau altceva.Multumesc.


--------------------
Renaul Clio 2 1.2 benzina - VL-05-LPX 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 11:48
Dacia