Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault 5 ... 1.1 '89, caut sfaturi

Adisor
post 5 Jan 2007, 17:21
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 5 January 07
From: TARGOVISTE




Salut.
Detin un 5 de 1100 cc fabricat in 89.Il am din 2004 si sunt multumit de el.E o masina super misto.Am insa o durere:lipsa de putere.Sant momente in care ,cu masina goala si acceleratia la podea nu pot sa o duc mai sus da 85-90 km/h...
Masina e foarte ingrijita.Franele sunt ok,nu ma "tin" ,motorul trage bine pana acolo...I-am masurat compresia si e ok,ulei papa prea putin pentru ai da importanta...Nu mai stiu ce sa-i fac .Motorul are doar 200 mii km.
Am vazut undeva o turbina electrica si ma bate un gand .A-ti auzit ceva ,a montat cineva pe masina?
Sau a-si inlocui motorul cu unul mai mare ,de 1.4 cc .E dificil (la acte ma refer) ?
Multumiri.


--------------------
R5 CAMPUS 1.1 OPEL ASTRA 2.0 89 / 00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Jan 2007, 17:26
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Care sunt momentele alea ? adica ai observat ceva anume ? se incinge prea tare, o anumita benzina ? etc. nici in treapta 3 nici in 4 nici in 5 nu merge ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 5 Jan 2007, 17:40
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Cumva disc de ambreiaj? nu patineaza cumva?


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adisor
post 6 Jan 2007, 09:47
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 5 January 07
From: TARGOVISTE




Nu depinde de ceva anume(benzina,incarcare etc..).Are momente cand trage de rupe (se duce 110-120 km/h) si momente cand nu vrea.O duc cu a 4- a la 65-70 km/h ,ii dau a5-a si moare...Nu se tureaza in gol (ambreiaj ok), pur si simplu moare cu acceleratia la podea!Ii dau a3-a sau a4-a si o iau de la capat!Sant schimbate toate filtrele ,bujii noi,aprindere si avans ok ,nu stiu...


--------------------
R5 CAMPUS 1.1 OPEL ASTRA 2.0 89 / 00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 6 Jan 2007, 11:53
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




O chestie e ca motorul e micut, la mine nici nu accepta a 4-a sub 55-60 kmh, deci poate ca ar fi mai bine s-o duci pana la75-80 cu a 4-a si numai dupa aceea sa-i dai 5. Dar cu toate astea ramane ciudat.. trebuie sa fie ceva problema. Daca ai carburator cu soc manual, verifica sa fie complet apasat la loc. Daca nu e reglat bine cablul, are o portiune unde inca modifica amestecul, dar becul nu mai arde. In rest nu stiu ce sa zic, la aprindere nu ma pricep. Daca ai termometru la lichidul de racire (desi nu cred, eu nu am) ar putea fi util sa observi daca are ceva legatura cu temperatura motorului.


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 6 Jan 2007, 12:20
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Daca trage cand este rece motorul si cand este cald nu sunt posibile urmatoarele cauze:
- intrare filtru de aer pusa pe aer cald
- socul ramane tras
- sau mai grav desi nu cred compresia mica, segmenti dusi.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adisor
post 10 Jan 2007, 15:37
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 5 January 07
From: TARGOVISTE




Salut.Am rezolvat problema ,era de la filtru de aer!Am incercar o adaptare de la Nova si se pare ca n-a mers cum trebuie(e un pic mai mare in diametru si nu mai respira motorul cum trebuie) blush.gif Am practicat niste fante in carcasa filtrului si acum e mult mai bine biggrin.gif Multumesc.


--------------------
R5 CAMPUS 1.1 OPEL ASTRA 2.0 89 / 00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandurenault
post 3 Apr 2007, 20:09
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 7 March 07




filtrul de aer la 1100 cc este complet cu carcasa de plastic


--------------------
renault scenic - SB10REN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adisor
post 3 Apr 2007, 20:42
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 5 January 07
From: TARGOVISTE




da ,asa este ,motiv pentru care e si mai scump...
asa ca am folosit carcasa veche ,care se desface fiind prevazuta cu cleme ,si am pus in ia elementul filtrant de nova . am obtinut un filtru cu aspect si sunet sport la pret de ras...


--------------------
R5 CAMPUS 1.1 OPEL ASTRA 2.0 89 / 00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 23:36
Dacia