Renault 5 ... 1.1 '89, caut sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Renault 5 ... 1.1 '89, caut sfaturi
Adisor |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 5 January 07 From: TARGOVISTE ![]() |
|
||
--------------------
R5 CAMPUS 1.1
OPEL ASTRA 2.0
89 / 00
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Care sunt momentele alea ? adica ai observat ceva anume ? se incinge prea tare, o anumita benzina ? etc. nici in treapta 3 nici in 4 nici in 5 nu merge ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
mihai1677 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Cumva disc de ambreiaj? nu patineaza cumva?
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Adisor |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 5 January 07 From: TARGOVISTE ![]() |
Nu depinde de ceva anume(benzina,incarcare etc..).Are momente cand trage de rupe (se duce 110-120 km/h) si momente cand nu vrea.O duc cu a 4- a la 65-70 km/h ,ii dau a5-a si moare...Nu se tureaza in gol (ambreiaj ok), pur si simplu moare cu acceleratia la podea!Ii dau a3-a sau a4-a si o iau de la capat!Sant schimbate toate filtrele ,bujii noi,aprindere si avans ok ,nu stiu...
|
--------------------
R5 CAMPUS 1.1
OPEL ASTRA 2.0
89 / 00
|
|
tomi87 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 25 October 05 From: Tg Mures ![]() |
O chestie e ca motorul e micut, la mine nici nu accepta a 4-a sub 55-60 kmh, deci poate ca ar fi mai bine s-o duci pana la75-80 cu a 4-a si numai dupa aceea sa-i dai 5. Dar cu toate astea ramane ciudat.. trebuie sa fie ceva problema. Daca ai carburator cu soc manual, verifica sa fie complet apasat la loc. Daca nu e reglat bine cablul, are o portiune unde inca modifica amestecul, dar becul nu mai arde. In rest nu stiu ce sa zic, la aprindere nu ma pricep. Daca ai termometru la lichidul de racire (desi nu cred, eu nu am) ar putea fi util sa observi daca are ceva legatura cu temperatura motorului.
|
--------------------
Nissan
Micra K13
2011, 1.2 Acenta ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca trage cand este rece motorul si cand este cald nu sunt posibile urmatoarele cauze:
- intrare filtru de aer pusa pe aer cald - socul ramane tras - sau mai grav desi nu cred compresia mica, segmenti dusi. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Adisor |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 5 January 07 From: TARGOVISTE ![]() |
Salut.Am rezolvat problema ,era de la filtru de aer!Am incercar o adaptare de la Nova si se pare ca n-a mers cum trebuie(e un pic mai mare in diametru si nu mai respira motorul cum trebuie)
![]() ![]() |
--------------------
R5 CAMPUS 1.1
OPEL ASTRA 2.0
89 / 00
|
|
sandurenault |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 7 March 07 ![]() |
filtrul de aer la 1100 cc este complet cu carcasa de plastic
|
--------------------
renault
scenic
- SB10REN
2001
|
|
Adisor |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 5 January 07 From: TARGOVISTE ![]() |
da ,asa este ,motiv pentru care e si mai scump...
asa ca am folosit carcasa veche ,care se desface fiind prevazuta cu cleme ,si am pus in ia elementul filtrant de nova . am obtinut un filtru cu aspect si sunet sport la pret de ras... |
--------------------
R5 CAMPUS 1.1
OPEL ASTRA 2.0
89 / 00
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 23:36 |