GPL pro/contra
![]() ![]() ![]() |
GPL pro/contra
padre |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|||
b_gabi |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Domnilor...domnilor.... nu merită să polemizați pe considerații personale.
Un motor cu o funcționare defectuoasă va genera un miros deranjant indiferent de natura combustibilului utilizat (chiar și la biodiesel). Hmmmmm.......poate hidrogenul....că indiferent cum ar arde tot apă iese ![]() Cea mai comodă metodă de înlăturare a mirosului este să dai climatizarea pe recirculare pentru moment după care revii la normal. Simplu nu? |
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Detalii despre instalatia mea GPL
Tomasetto STAG 200 Euro 4 |
--------------------
.
.
.
|
|
Aleks |
![]()
Post
#64
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Foarte bine.
![]() Inchizitoriu e FOARTE mult spus... Mie mi-e paralel subiectul. Mă "băgam în seamă" numai pentru că m-au mirat postările "dușmănoase", bazate pe simplul disconfort olfactiv... Oricum, aprecierile obiective sunt FOARTE greu de detectat în această criză a mirosului generalizată... ![]() Evident că ne oprim aici. Nici mie nu-mi place diesel-ul. Sunt "fan benzină", că veni vorba. Fiecare cu papilele lui. ![]() Ori poate din cauza amintirilor cu drumurile "la mare" din copilărie? Și acuma mi se "trezesc" în urma cîte unui "Carpați" (mai sînt și de-astea pe șosele - încă). Așa că, deh, înțeleg chestia cu nasul, dar mai greu aia cu interzisu'. ![]() |
--------------------
Renault
11
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
- 126.000 km Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
padre |
![]()
Post
#65
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai ma gandeam in weekend ce miros naspa lasa Daciile astea vechi cu GPL montat cine stie unde si cum... la care ma refeream mai demult cand argumentam aversiunea mea pentru GPL....
Cand colo.. ia uite stire. 318 km/h cu un BMW pe GPL! 19 noiembrie 2007 Tunerii germani de la AC Schnitzer au reusit un record de viteza pentru un model alimentat pe GPL: 318 km/h. GPL-ul, asa cum il cunoastem noi, este utilizat mai ales in scopuri economice, pretul unui litru de gaz fiind mult mai mic decat cel al combustibililor clasici in conditiile unui consum mai bun. Germanii ne dezvaluie insa si o alta fata a GPL-ului. AC Schnitzer a dus la circuitul de la Nardo, in sudul Italiei, un BMW Seria 3 Coupe alimentat cu GPL cu care tunerii germani intentionau sa doboare recordul mondial la viteza pentru un vehicul alimentat cu acest tip de combustibil. Si au reusit: versiunea pe GPL a modelului german a reusit sa atinga 318 kilometri pe ora. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
Aleks |
![]()
Post
#66
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Și tocmai mi-am amintit de topicul ăsta...
Taman cînd mi-am "pus" și eu GPL... Și cînd am fost la omologare la RAR și-a rămas mască nea ingineru' cînd au ieșit noxe de Euro 2 pe gaz. La benzină erau, și ele, foarte aproape de Euro 2. Da' nu se aștepta la "nenorocirea" aia pe gaz. Se cam enervase omul, că nu-mi putea găsi nod în papură. Și se uita încrucișat pe dedesubt ca să-mi găseasCĂ CAtalizatorul... Recunosc cu sinceritate că taman topicul ăsta m-a hotărît definitiv spre GPL ! "Paralel"-paralel, cum spuneam mai înainte, da' tot banu' e mai important. A, da... Și miroase groaznic în "spatele meu". Fug toți îngroziți ca Scufița Roșie de Lupul cel Rău. Măcar m-am asigurat că nu-mi "pupă" nimeni "spatele". This post has been edited by Aleks: 20 Nov 2007, 14:25 |
--------------------
Renault
11
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
- 126.000 km Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu mi-am rezolvat problema mirosului de GPL in habitaclu. Mi-am sudat un por de sudura pe catalizator, care cedase in timp, si prinderea catalizatorului pe galeria de admisie, unde nu se imbina corect. Am verificat etansarea la toba, nu mai sunt probleme, motorul se aude mai frumos.
Ce n-am inteles insa, e ca pe buza tevii de catalizator aveam urme de funingine. O fi fost de la benzina, de la pornire? Daca sunt care se plang de mirosul de GPL, oare cum o fi la semafor, cand sta vreunul in spatele meu si nu stie de unde ii miroase? ![]() ![]() Hai sa mai zic una demna de bula: dupa ce termin eu cu toba, zic sa ma duc si la ala cu testerul, sa-i dau de-o bere sa-mi stinga ledul de catalizator din bord (aprins de vreo 7 mii de km). Ma duc eu la ala, ii zic ce vreau sa fac, asta imi zice ca am mers fara element ceramic si ca de asta s-a defectat a doua sonda lambda (cea de dupa catalizator). ![]() Am plecat eu si dupa aceea m-am gandit ca mare aberatie a debitat ala si ca, oricum mie masina imi merge bine, nu merita sau dau 150 ron ca sa sting un bec in bord, cand pot sa scot respectivul bec. Si gata. This post has been edited by Laurentziu83: 20 Nov 2007, 14:53 |
--------------------
.
.
.
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
@Laurentziu83 - păi sonda lambda are un rol major în funcționarea motorul astfel încât să conducă la reducerea noxelor dar motorul poate funcționa bine mersi și fără indicațiile acestea.
@padre - performanțele de care vorbeai s-au obținut probabil pe un motor supraalimentat și cu o instalație GPL cu injecție lichidă care este altceva. Oricum nu o să ajungă GPL-ul în DE la notorietatea din IT sau europa de est ...iar explicația, după părerea mea este nivelul de trai. |
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
Aleks |
![]()
Post
#69
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
"Masinile cu grad de poluare 4 primesc placheta verde. Aici se inscriu automobilele pe benzina cu catalizator normat, ca si cele pe gaz, curent electric, biocombustibil, sau cele Diesel din grupa Euro4. Celelate Diesel, normate Euro2 sau Euro3, primesc placheta rosie, respectiv galbena."
Asta referitor la discutii stupide pro si contra "gepeleului" ... Normele sunt valabile in Germania, nu in Romania. Bine, si nemtii astia-s suficient de fraieri sa nu le pese de miros ? Prin urmare, ce polueaza mai putin ? |
--------------------
Renault
11
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
- 126.000 km Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
SorinV |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
Bicicleta!!!
NU va puneti domnilor instalatii gpl. O sa ramana pretul gazului mic din cauza cererii mici si o sa fim si noi fericiti. |
--------------------
a
a
a
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#71
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Eu unul, daca pana la sfarsitul anului tot asa creste pretul benzinei si depaseste 5 ron / litru, o sa ma gandesc serios la o instalatie de GPL.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
Aleks |
![]()
Post
#72
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Nooo ... Gipanu' poluează ăl mai puțin din toate ! Trăiască Gipanu' !
|
--------------------
Renault
11
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100
- 126.000 km Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 18:53 |