Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

GPL pro/contra

padre
post 28 Sep 2007, 13:17
Post #61


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




[quote=Aleks,28 Sep 2007, 10:41]

(adică nu vrea să-l jignească personal, că-n rest, la modul general, îi jignește practic pe toți proprietarii unor mașini cu astfel de instalații – în plus, chipurile pe el l-ar interesa cum miroase în urma mașinii lui !).

Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar mirosul acela generat de instalatia de gaz nu imi place (nu gazul miroase, ci adaosul special, am trecut si eu pe la scoala din cand in cand...)

(de ce? el nu o face nicăieri în tot acest periplu aberant de postări aiuritoare !)

periplu aberant de postari aiuritoare blush.gif Ce frumos suna. Deci "periplez" si aberez cu postari care aiuresc, cu alte cuvinte?! Poate de aici si acest inchizitoriu.


GPL fara catalizator... astea doua au vreo legatura, si in absenta catalizatorului arunci in spate mirosul ala ingrozitor si intepator de gaz? Nu stiu, intreb doar

(punct de vedere nedocumentat, adică aiureală - vezi pct. 2; ca să nu mai zic că-ncepe să mă exaspereze cu mirosul ăsta, care, repet, nici măcar nu-i de gaz! cine-i curios, se poate documenta).

NU este un punct de vedere, este o intrebare! A se remarca si semnul intrebarii de la sfarsitul interogarii!

Faptul ca tu consideri ca eu jignesc... poate esti tu mai sensibil, in acest caz: mea culpa.

Toate postarile mele de mai sus au un caracter partial subiectiv cauzat de faptul ca nu suport acel miros lasat in urma de masinile pe GPL...
Exista si ceva obiectivitate, dar nu se vede asa usor daca privesti cu un ochi acuzator.
OK, hai sa o lasam aici. Eu raman la parerea mea SUBIECTIVA ca "GPL sucks" si ca ma deranjeaza acel miros neplacut. Si cam atat.

This post has been edited by padre: 29 Sep 2007, 01:19


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 28 Sep 2007, 22:28
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




Domnilor...domnilor.... nu merită să polemizați pe considerații personale.
Un motor cu o funcționare defectuoasă va genera un miros deranjant indiferent de natura combustibilului utilizat (chiar și la biodiesel). Hmmmmm.......poate hidrogenul....că indiferent cum ar arde tot apă iese tongue.gif . Problemele majore în existența mirosului la GPL (am mai spus-o pe la începutul topicului) sunt:concentrația mult mai mare de mercaptan întrucât se folosește GPL-ul pentru butelii de uz casnic și reglajul instalației.
Cea mai comodă metodă de înlăturare a mirosului este să dai climatizarea pe recirculare pentru moment după care revii la normal. Simplu nu?


--------------------
renault laguna 2 2001 Privilege 1,8 I 16V - AG 70 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 28 Sep 2007, 23:05
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Detalii despre instalatia mea GPL
Tomasetto STAG 200 Euro 4


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 2 Oct 2007, 17:48
Post #64


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Foarte bine. huh.gif

Inchizitoriu e FOARTE mult spus... Mie mi-e paralel subiectul. Mă "băgam în seamă" numai pentru că m-au mirat postările "dușmănoase", bazate pe simplul disconfort olfactiv... Oricum, aprecierile obiective sunt FOARTE greu de detectat în această criză a mirosului generalizată... rolleyes.gif

Evident că ne oprim aici. Nici mie nu-mi place diesel-ul. Sunt "fan benzină", că veni vorba. Fiecare cu papilele lui. radmasa.gif

Ori poate din cauza amintirilor cu drumurile "la mare" din copilărie? Și acuma mi se "trezesc" în urma cîte unui "Carpați" (mai sînt și de-astea pe șosele - încă). Așa că, deh, înțeleg chestia cu nasul, dar mai greu aia cu interzisu'. wacko.gif But I'm working on it.


--------------------
Renault 11 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 - 126.000 km
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 19 Nov 2007, 12:31
Post #65


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Tocmai ma gandeam in weekend ce miros naspa lasa Daciile astea vechi cu GPL montat cine stie unde si cum... la care ma refeream mai demult cand argumentam aversiunea mea pentru GPL....
Cand colo.. ia uite stire.

318 km/h cu un BMW pe GPL! 19 noiembrie 2007

Tunerii germani de la AC Schnitzer au reusit un record de viteza pentru un model alimentat pe GPL: 318 km/h.
GPL-ul, asa cum il cunoastem noi, este utilizat mai ales in scopuri economice, pretul unui litru de gaz fiind mult mai mic decat cel al combustibililor clasici in conditiile unui consum mai bun. Germanii ne dezvaluie insa si o alta fata a GPL-ului.
AC Schnitzer a dus la circuitul de la Nardo, in sudul Italiei, un BMW Seria 3 Coupe alimentat cu GPL cu care tunerii germani intentionau sa doboare recordul mondial la viteza pentru un vehicul alimentat cu acest tip de combustibil.

Si au reusit: versiunea pe GPL a modelului german a reusit sa atinga 318 kilometri pe ora.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 20 Nov 2007, 14:24
Post #66


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Și tocmai mi-am amintit de topicul ăsta...

Taman cînd mi-am "pus" și eu GPL...

Și cînd am fost la omologare la RAR și-a rămas mască nea ingineru' cînd au ieșit noxe de Euro 2 pe gaz. La benzină erau, și ele, foarte aproape de Euro 2. Da' nu se aștepta la "nenorocirea" aia pe gaz. Se cam enervase omul, că nu-mi putea găsi nod în papură. Și se uita încrucișat pe dedesubt ca să-mi găseasCĂ CAtalizatorul...

Recunosc cu sinceritate că taman topicul ăsta m-a hotărît definitiv spre GPL ! "Paralel"-paralel, cum spuneam mai înainte, da' tot banu' e mai important.

A, da... Și miroase groaznic în "spatele meu". Fug toți îngroziți ca Scufița Roșie de Lupul cel Rău. Măcar m-am asigurat că nu-mi "pupă" nimeni "spatele".

This post has been edited by Aleks: 20 Nov 2007, 14:25


--------------------
Renault 11 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 - 126.000 km
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Nov 2007, 14:40
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu mi-am rezolvat problema mirosului de GPL in habitaclu. Mi-am sudat un por de sudura pe catalizator, care cedase in timp, si prinderea catalizatorului pe galeria de admisie, unde nu se imbina corect. Am verificat etansarea la toba, nu mai sunt probleme, motorul se aude mai frumos.
Ce n-am inteles insa, e ca pe buza tevii de catalizator aveam urme de funingine. O fi fost de la benzina, de la pornire?
Daca sunt care se plang de mirosul de GPL, oare cum o fi la semafor, cand sta vreunul in spatele meu si nu stie de unde ii miroase? radmasa.gif Ca multi se uitau cam crucis la mine cand ma vedeau la pompa, cred ca sunt singurul cu Clio pe GPL in Galati. biggrin.gif

Hai sa mai zic una demna de bula: dupa ce termin eu cu toba, zic sa ma duc si la ala cu testerul, sa-i dau de-o bere sa-mi stinga ledul de catalizator din bord (aprins de vreo 7 mii de km). Ma duc eu la ala, ii zic ce vreau sa fac, asta imi zice ca am mers fara element ceramic si ca de asta s-a defectat a doua sonda lambda (cea de dupa catalizator). blink.gif (sa inteleg ca sonda lambda e sensibila la calitatea noxelor???) "Cumparati o sonda lambda obisnuita, gasiti si la 150 ron, veniti cu ea si pe baza ei va sterg eroarea din calculator".
Am plecat eu si dupa aceea m-am gandit ca mare aberatie a debitat ala si ca, oricum mie masina imi merge bine, nu merita sau dau 150 ron ca sa sting un bec in bord, cand pot sa scot respectivul bec. Si gata.

This post has been edited by Laurentziu83: 20 Nov 2007, 14:53


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 20 Nov 2007, 20:53
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




@Laurentziu83 - păi sonda lambda are un rol major în funcționarea motorul astfel încât să conducă la reducerea noxelor dar motorul poate funcționa bine mersi și fără indicațiile acestea.
@padre - performanțele de care vorbeai s-au obținut probabil pe un motor supraalimentat și cu o instalație GPL cu injecție lichidă care este altceva. Oricum nu o să ajungă GPL-ul în DE la notorietatea din IT sau europa de est ...iar explicația, după părerea mea este nivelul de trai.


--------------------
renault laguna 2 2001 Privilege 1,8 I 16V - AG 70 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 4 Mar 2008, 13:21
Post #69


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




"Masinile cu grad de poluare 4 primesc placheta verde. Aici se inscriu automobilele pe benzina cu catalizator normat, ca si cele pe gaz, curent electric, biocombustibil, sau cele Diesel din grupa Euro4. Celelate Diesel, normate Euro2 sau Euro3, primesc placheta rosie, respectiv galbena."

Asta referitor la discutii stupide pro si contra "gepeleului" ... Normele sunt valabile in Germania, nu in Romania. Bine, si nemtii astia-s suficient de fraieri sa nu le pese de miros ?

Prin urmare, ce polueaza mai putin ?


--------------------
Renault 11 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 - 126.000 km
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 10 Mar 2008, 08:46
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




Bicicleta!!!
NU va puneti domnilor instalatii gpl. O sa ramana pretul gazului mic din cauza cererii mici si o sa fim si noi fericiti.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 11 Mar 2008, 12:21
Post #71


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




Eu unul, daca pana la sfarsitul anului tot asa creste pretul benzinei si depaseste 5 ron / litru, o sa ma gandesc serios la o instalatie de GPL.


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp Decembrie 2006 - B-XX-FUZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 11 Mar 2008, 12:54
Post #72


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Nooo ... Gipanu' poluează ăl mai puțin din toate ! Trăiască Gipanu' !


--------------------
Renault 11 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 - 126.000 km
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 18:53
Dacia