Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane 2.2 vs Grande Punto, Care e alegerea potrivita?

octav99
post 19 Mar 2007, 20:23
Post #31


membru


Group: Members
Posts: 209
Joined: 13 November 06
From: Romania




@catalin
NU! e vorba de traditia marcii si de modul in care a evoluat in decursul timpului
intradevar a avut constanta( spre deosebire de alfa, maseratti sau bugati) , dar me nivel slab , nici macar cand a intervenit pininfarina nu au avut rezultate spectaculoase asa ca................ wink.gif


--------------------
- - - - -
Megane2.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu
post 19 Mar 2007, 22:49
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 June 05




oricum, e o masina mult prea noua ca sa poti sa afirmi ceva despre fiabilitatea si stiti prea bine ca difera foarte mult gradul de fiabilitate de la ei pana la noi. in alta ordine de idei, masina aia mi s-a parut cam scumpa fata de cuma arata si aici ma refer la impresia generala.


--------------------
Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege
Peugot 207
1.6 hdi 90cp, Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Greentransitions
post 19 Mar 2007, 22:53
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 13 March 07




Am trecut si de atat ravnitul test drive ...cu bine..... Pareri:
In primul rand se cunoaste o diferenta intre cele 2 masini ca si demaraj nu doar de pe loc, chiar si la 130 de km/h, GP mai sprinten in ambele cazuri poate si datorita geometriei variabile si deferentei de 5 cai pe hartie, 10 cai practic din cate am inteles.
M-am dus la Fiat cu ideea de a face un test drive, dar in nici un caz optimist ci chiar pesimist, vroiam cu tot dinadinsul sa scot in evidenta stabilitatea defectuasa data de lipsa celor 30 de cm in latime a masinii fata de megane.
NU am avut din nici un punct de vedere cum sa scot GP sub Megane. Asta inseamna:
1. Trepidatii mult mai putine in pedala de acceleratie, aproape insesizabile fata de Megane.
2. Nici un fel de trepidatie in schimbatorul de viteza, pe cand la Megane acesta facea in toate felurile si pe acceleratie si pe deceleratie, eu fiind obisnuit cu un VW Passat 2.0 FSI (benzina) 150 cp.
3. Este adevarat ca interiorul albastru da o tenta de plastic invechit, dar plasticul negru cu care vine Megane Dynamique da acceasi impresie.
4. Pe franare nu am remarcat nici un fel de traiectorie gresita pe care ar putea sa o aiba masina, in franare de urgenta de la 130-140 km/h chiar facand miscari bruste din volan stanga -dreapta. Acest lucru fiind valabil la ambele masini.
5. GP cu care am facut test drive avea 7000 km, nu am sesizat nici un fel de greieras nici pe autostrada, nici pe drum de tara, nici cu boxele date tare. Meganul avea pe drum de tara dupa 2000 km un greiere in usa soferului iar cand volumul era dat tare aparea un alt greiere in usa din stanga spate.
6. Am remarcat ca GP are destul spatiu si pentru pasagerii din spate. Chiar daca Meganul ar avea mai mult spatiu de oferit, sa zic pe hartie...dar nu neg faptul ca si practic acesta ofera mai mult spatiu pt picioarele pasagerilor, ma declar multumit de GP.
7. Antifonarea net superioara Meganului, lucru clar din primul km de mers. Atat antifonarea motorului cat si a zgomotelor exterioare.
8. GP masina scoasa pe piata 2006 vs Megane 2003.

Faptul ca GP are un motor mai performant, silentios si fiabil decat Meganul este cert. Meganul are de oferit mai mult spatiu pentru cei ce au nevoie si un look care de acum il cam intalnesti pe toate strazile.

Mentionez faptul ca am plecat la Fiat cu gandul de a-mi cumpara Megane pt ca chiar imi place. Clar nu am avut prin nici un fel de motiv tehnic ( motor, tinuta de drum, stabilitate, optionale, frana care sunt pe disc si pe spate ca si meganul) sa scot in fata meganul.
Si acum imi doresc Megane dar nu am nici un argument sa-mi sustin dorinta.
Remarc insa atitudinea si scuzele cum ca: Fiat masina italiana= fiabilitate proasta, e un lucru neadevarat, dar o buna scuza pentru cei ce nu pot.
Look-ul GP-ului este unul deosebit, pentru cei ce isi doresc altceva care sa aiba si personalitate.
Chiar daca meganul este clasa superioara, nu am nici un motiv in afara de dimensiuni sa cred asta.
Toate comparatiile facute sunt in favoarea GP-ului.
Eu inca nu mi-am cumparat masina, nu vreau sa ma intelegeti gresit, ca laud GP, nu am nimic de castigat, tot ce am scris aici sunt aprcierile si parerile mele, iar daca am deranjat pe cineva imi cer scuze, dar concret cu masina in fata nu cred ca poate nimeni sa nege ce am scris.
In concluzie GP este superior Meganului din punctul meu de vedere ca si tehnica, plasticurile din masina nu sunt cu nimic mai prejos decat cele de pe Megane( vorbesc de cele albastre), cele portocalii sau negre din punctul meu de vedere arata mai bine si dau alt aspect, superior interiorului Megenului.
Pot raspunde oricaror intrebari, foarte impartial si corect.
Va multumesc pentru ajutor.


--------------------
VW Passat 2007 Highline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Mar 2007, 23:11
Post #34


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ce mi se pare curios este ca eu am facut drive test cu Corsa cu acelasi motor. Zgomotul in interior era net peste cel din Megane. Iar motorul sub 2000 de ture nu tragea deloc. Poate la Punto aceste lucruri sunt schimbate, dar avand in vedere platforma tehnica impartita imi vine greu sa cred.

Greentransitions, de ce nu incerci Clio 3?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 20 Mar 2007, 12:58
Post #35


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Ma bucur ca ai gasit GP superior Megane-ului, sper sa iti mentii parerea in timp, cand o sa vezi ca fiecare masina are bubele ei dupa 1-2 ani.

Motorul de la GP are cuplu mai mare ca la Megane, ca asta simti tu. Caii putere ii simti doar la viteza mare, iti zic "pana unde ajungi sa accelerezi". Motorul ala de 1,3jtd este mai nou dpdv tehnologic fata de 1,5dci, dar multi se plang de lipsa cuplului pana in 2000rpm, turbina intra prea brusc in functiune. daca tie ti s-a aprut OK atunci cu atat mai bine, iar cutia cu 6 viteze va fi si mai confortabila la drum lung.

This post has been edited by AlexC: 20 Mar 2007, 13:01


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Greentransitions
post 25 Mar 2007, 17:24
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 13 March 07




ssilviu

Din cate stiu eu, nu stiu daca stiu bine, in cadrul firmei Renault , Megane este superior Clio-ului, din chestia asta intelegeand si calitatea constructiei celor 2 masini.
De aceea m-am orientat direct catre un Megane, trecand astfel peste Clio III.

Daca stie cineva un forum Fiat...pentru ca am cautat mult si nu am gasit. V-as fi recunoscator! Multumesc.


--------------------
VW Passat 2007 Highline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 Mar 2007, 17:29
Post #37


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Renault a inceput de cativa ani o campanie puternica de crestere a calitatii. Iar primul model care a beneficiat a aceasta mini revolutie interna a fost Clio 3. Desi este o clasa mai mica decat Megane, Clio e o masina mai atent lucrata.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 27 Mar 2007, 08:26
Post #38


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Mie personal mi s-a parut mult mai calitativ interiorul de la GP decat la Megane sau Clio III. Depinde poate si de varianta de culori din GP, eu am vazut unul cu portocaliu pe bord si plasticele chiar nu par plastice si mai ales nu par ieftine pe culaorea aia. Si consola centrala e mai ergonomica la GP, pe de-a intregul masina este peste Renault, pana la urma e Fiat. Iar Fiat-ul e fiabil acum nu mai e ca acum ceva ani. Sa apara noul Bravo sa vedem atunci concurenta.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renonino
post 27 Mar 2007, 15:23
Post #39


Cuore Sportivo


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 July 05




Fiat a inceput o revolutie in ceea ce priveste calitatea in ultimii ani. Faptul se observa cu succesele Panda si Grande Punto care au avut vanzari foarte bune. Daca cineva doreste fiabilitate atunci sa se orienteze catre masini asiatice pentru ca masinile frantuzesti sau italiene pun mai mult accent pe design, poti spune despre ele ca sunt frumoase dar mai putin ca sunt fiabile.
Indiferent de situatie cred ca GP e o alegere buna, acum tragand linie. Succes.


--------------------
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2006

Daewoo Matiz E 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 27 Mar 2007, 21:48
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




La ce frumusete de drumuri avem, cred ca si un Hummer dezvolta greieri smile.gif

greentransitions.. sa il stapanesti sanatos si fara incidente.

This post has been edited by claus: 27 Mar 2007, 22:32


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Greentransitions
post 27 Mar 2007, 22:27
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 13 March 07




Dupa parerea mea vorbim de 2 masini care nu exceleaza prin fiabilitate. Ambele arata f bine, aici intervine gustul fiecaruia, mie personal placandu-mi amandoua f mult.
Atat Renault cat si Fiat au incercat sa ridice cat mai mult nivelul de calitate al materialelor folosite reusind sa creeze 2 masini decente si bune pt cei ce nu isi permit sa investeasca foarte mult intr-o masina.
Probabil ne chinuim prea mult sa aflam care e mai buna, care nu...se poate sa fie amandoua la fel de bune. Asta este...eu unul am ales GP, din motivele mai sus mentionate. Nu spun ca Megane este inferior, dar GP raspunde mai bine cerintelor mele. tongue.gif smile.gif


--------------------
VW Passat 2007 Highline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 27 Mar 2007, 22:32
Post #42


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




In cazul asta ne bucuram ca ai gasit masina care ti se potriveste. smile.gif
Sper ca ne vei impartasi si noua impresiile despre noua masina. Sa o stapanesti sanatos si drumuri libere! smile.gif


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renonino
post 28 Mar 2007, 13:32
Post #43


Cuore Sportivo


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 July 05




@greentransitions: Bafta cu noul "bolid" sper sa te bucuri de el cat mai curand posibil smile.gif
Cine stie poate ma iei si pe mine la o tura: I'm a sucker for italian cars...
biggrin.gif


--------------------
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2006

Daewoo Matiz E 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 16:19
Dacia