Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Scurt circuit ,la Megane, Baterie pusa gresit

Cristi-C
post 1 Mar 2007, 22:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 1 March 07
From: Piatra Neamt




Buna,
Am un Megane din 2002 , pe motorina , si am urmatoarea problema.Am lasat masina un timp mai indelungat , pe dreapta , si mi s-a descarcat bateria.Am cerut ajutorul unui vecin , care a venit cu o baterie incarcata , si a incercat sa-mi dea curent , dar nefiind atent a pus o fractiune de secunda , bornele invers.Nenorocirea a aparut imediat , si anume un scurt la plusul prin cheie , la siguranta 18 , care alimenteaza bordul.Am desfacut bordul , l-am deconectat de la mufe , dar scurtul persista .In cartea masinii scrie ca siguranta respectiva alimenteaza:feux de stop/tableau de bord/pare-brize degivrant/ABS/interdiction leve-vitrese electriques arriere.Am mai scos si mufa de la ABS , dar scurtul a ramas , alimentarea stopurilor de frana nu are nici o treaba , asa ca raman celelalte.
V-as ruga , daca se poate sa-mi dati o schema cu instalatia electrica eventual niste detalii cu ce alimenteaza aceasta siguranta , in afara de bord si frane(eventual ce mufe deconectez , si locatia lor , pentru a elimina scurtul)Mentionez ca motorul merge bine , luminile , stergatoarele deasemenea.
Va multumesc anticipat , si astept raspunsurile dumneavoastra , si bineinteles nu faceti ca mine mad.gif


--------------------
Renault Kangoo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi-C
post 2 Mar 2007, 14:26
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 1 March 07
From: Piatra Neamt




Salut .As vrea , nu neaparat schema electrica , ci macar sa aflu locul unde sunt amplasate montajele electronice aferente sigurantei care alimenteaza si bordul(plusul prin cheie care alimenteaza ceasurile din bord).Ma intereseaza pentru ca am un scurt pe aceastra siguranta , si am eliminat bordul si frana de picior , ramanand sub semnul intrebarii celelalte circuite alimentate de acea siguranta.Locuiesc in Piatra Neamt.


--------------------
Renault Kangoo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Mar 2007, 15:47
Post #3


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




eu cand am facut prostia asta am ars o siguranta de pe borna de plus. Verifica-le cu un ohmetru.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 2 Mar 2007, 19:55
Post #4


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Nu cumva Megane-ul Classic nu are siguranta directa pe plusul bateriei?
Eu n-am inteles prea bine...arde siguranta "18" de fiecare data - cum s-ar spune, nu? In cazul asta trebuie luat tot cablajul la verificat din interior spre exterior.
La Megane classic sunt putine surse de informatii, dar poate te ajuta cineva.

Trimite-i un pm lui romeo3108ro, daca poate...fara probleme te va ajuta!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi-C
post 2 Mar 2007, 20:30
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 1 March 07
From: Piatra Neamt




Se arde siguranta tot timpul , cand pun contactul , iar scurtul este undeva intr-un circuit electronic(a intrat in scurt vreo dioda ..., in urma inversarii bornelor) , si nu la cablaj.Poate stiti ce inseamna "interdiction leve-vitrese electriques arrieres" , si "par-brize degivrant" , si care sunt circuitele aferente acestora.
Cum am mai spus si mai sus , aceasta siguranta mai alimenteaza bordul si stop frana , dar le-am verificat si sunt ok.


--------------------
Renault Kangoo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 2 Mar 2007, 21:47
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




Este alimentata si luneta ( degrivare ) si eu cred ca ar fi releul de temporizare pentru aceasta ( este un releu electronic care alimenteaza 15 minute luneta ) si cred ca este plasat in compartimentul motor ....


BAFTA

This post has been edited by dcsiki: 2 Mar 2007, 22:17


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi-C
post 3 Mar 2007, 13:09
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 1 March 07
From: Piatra Neamt







QUOTE(dcsiki @ 2 Mar 2007, 22:47)
Este alimentata si luneta ( degrivare ) si eu cred ca ar fi releul de temporizare pentru aceasta ( este un releu electronic care alimenteaza 15 minute luneta ) si cred ca este plasat in compartimentul motor ....
BAFTA
*


Merci de raspuns.Totusi unde ar fi mai exact acel releu?Nu cumva este in blocul de sigurante de sub bord?
Mai ramane sub semnul intrebarii ce este "interdiction leve-vitrese electriques arrieres"Este vre-un circuit electronic care blocheaza maneta schimbatorului de viteze pe pozitia marchariere , atunci cand se afla masina in mers?


--------------------
Renault Kangoo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 3 Mar 2007, 13:18
Post #8


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




interdiction leve-vitrese electriques arrieres inseamna interdicitia de ridicare a geamurilor electrice spate
si par-brize degivrant inseama dezaburirea electrica a parbrizului, desi nu cred ca ai...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 4 Mar 2007, 09:21
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




interdiction leve-vitrese electriques arrieres inseamna interdicitia de ridicare a geamurilor electrice spate
si par-brize degivrant inseama dezaburirea electrica a parbrizului, desi nu cred ca ai...

Ai dreptate ..... daca este asa scoate cupla de la intrerupatorul de blocare geamuri spate ( este langa siurante) si vezi se mai ard......

la mine la acea siguranta scrie
Lanterna stop frana /tablou de bord/degrivare parbriz/ABS/interdictie actionare geamuri spate
deci sa le iei pe rand eu unul as incepe cu tabloul de bord vezi pentru desfacere :
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=423...ndpost&p=602778 este pentru afisaj casetofon dar explicatie de desfacere bord este super.

This post has been edited by dcsiki: 4 Mar 2007, 09:24


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi-C
post 4 Mar 2007, 09:50
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 1 March 07
From: Piatra Neamt




Cum spuneam si mai sus , am dat jos bordul si scurtul persista.Mai raman celelalte circuite.Deci ce mufe sa scot pentru a elimina interdictia de ridicare a geamurilor(in afara de buton de comanda) , dezaburirea electrica a parbrizului (in afara de buton de comanda) , ABS.
Stop frana nu este pentru ca am scos mufa din intrerupator , si tot apare scurtul.


--------------------
Renault Kangoo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sab197
post 4 Mar 2007, 17:36
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 7 July 06




Am facut ceva asemanator la un logan numai ca acolo am pus bateria invers......a urmat un mare nor de fum de la alternator.....am scos bornele si i-am chemat pe astia de la asistenta.....urmarile au fost alternator si demaror ars plus o gramada de scurturi .....masina era in garantie si s-a rezolvat gratis.Sper sa nu ai ceva asemanator si tu.Bafta


--------------------
Renault Megane II.2 Privilege 1.6l 16v 2007 - B 60 BOP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 5 Mar 2007, 17:05
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




Scoate relele , noteaza cum sunt pozitionate si verifica apoi daca mai persisita scurtul ..... ai scos inclusiv lampile de spate , ........ eu unul as mai scoate tot ce vad cuple , tot nu ai cum sa le incurci - sunt de diferite marimi - ..... parerea mea este ca s-a bulit vreun releu electronic .
Da-mi o adresa de mail mare ca sa pot sa-ti trimit ce am eu parte electrica - are 5.52MB , dar sa nu te astepti ca gasesti mare lucru pe ea .

BAFTA

This post has been edited by dcsiki: 5 Mar 2007, 17:13


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi-C
post 11 Mar 2007, 10:51
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 1 March 07
From: Piatra Neamt




Am rezolvat problema.Era de la un releu , la care s-a impuscat dioda (cea care este pusa in paralel cu bobina releului).Releul il gasiti deasupra blocului de sigurante , in partea stanga , dupa ce in prealabil dati la o parte protectia de cauciuc care protejaza de eventualele scurgeri de apa.Ceea ce ma incurcat , a fost ca scurtul mai disparea cate odata deoarece dioda respectiva avea momente cand nu facea bine contact cu terminalele releului.Multumesc celor care m-au ajutat , si grija mare cum puneti bateria wink.gif


--------------------
Renault Kangoo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 16:35
Dacia