48 de km cu un litru de motorina, Opel Eco Speedster
![]() ![]() ![]() |
48 de km cu un litru de motorina, Opel Eco Speedster
papa_mulo |
![]()
Post
#31
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
MuciX |
![]()
Post
#32
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
unsapte nu era vestitul motor de Isuzu?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Dupa ce au schimbat si taximetristii cateva seturi de injectoare si turbine, au invatat si ei sa conduca. Si mie mi s-a parut la fel in ultima vreme cand am mers cu taxiul. Loganurile 1.5dci cu care am mers, aveau soferi care schimbau vitezele mereu la 2500 rpm cel putin.
In era pre-Logan dci erau la moda Clio Symbol dci prin Bucuresti pt taximetrie. Pe atunci niciunul nu tura motorul la mai mult de 2000. Stiu ca tare injurate erau acele Symboluri de catre taximetristi, pe motiv ca sunt motoare proaste 1.5 dci-urile. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#34
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
QUOTE(testike @ 7 Aug 2012, 17:48) In ultimele 2 drumuri, singurele facute cu taxiul anul acesta, am prins taximetristi care turau diselurile - schimbau la 2500-3000. Unul avea 230 mii cu un Logan dci 65 cp, si celalalt un Peugeot combi, tot cu vreo 200 mii. Cel cu Peugeot avea consum 5.2 afisat de computerul de bord. Eu am ramas cu impresia ca au invatat taximetristii ca conduca. ![]() Nu toti au invatat, de exemplu acum o saptamana am fost cu un tip cu o astra g break diesel..schimba la 1200-1300!! |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
papa_mulo |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
IsNa |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(papa_mulo @ 8 Aug 2012, 11:02) Corect, motoarele diesel n-au fost niciodata (sau foarte demult) de fabricatie GM, dar totusi, sa iei un Lotus, sa-i pui un motor Fiat (demonstrativ) si sa-i zici Opel la un salon auto, parca totusi e prea mult. In piata inteleg, e business, se practica "badge-engineering"-ul, dar la un salon auto ar trebui sa-ti prezinti propriile inovatii! |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 21:08 |