Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Service Renault - niste nu stiu cum sa le zic

petzre
post 7 Feb 2007, 09:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 27 November 06




Hai noroc, oameni buni! Hai sa va zic ce am patit...in drum spre casa mi s-a ars unul din becurile de la placuta de inmatriculare..(M-a innebunit fata aia din calculator)..in fine ajung la serice, le zic ce problema am si mi-o rezolva...facuta 11 euro becul + 300.000 manopera...am bombanit un pic dar am platit (un bec de 12). Ieri ajung intamplator intr-un magazin de piese auto si stupefactie..2 becuri identice ca ale mele..50.000 lei. Faceti voi socoteala cat e adaosul..strigator la Cer!


--------------------
LAGUNA 2 2003 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Feb 2007, 10:36
Post #2


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu te obliga nimeni sa te duci la ei la service. Fraier e ala care da, nu ala care cere.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SAVAGE
post 7 Feb 2007, 11:14
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 22 June 06




Nu fi rau....plecand de la service beneficiezi de garantie,ai mainile curate si nu trebe' sa-ti faci griji de alte belele...asta e ...satisfactiile au un pretz.


--------------------
RENAULT LAGUNA - CT 81 LAG INITIALE 2002 / PRIVILLEGE 1.5DCI 81KW 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 7 Feb 2007, 11:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Sunt acolo sa faca profit. Ma rog, asta suna a jaf la drumul mare, dar asta e...
Mai nasol ar fi fost sa nu se rezolve problema wink.gif


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 7 Feb 2007, 11:19
Post #5


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu cred ca e vorba de fraierit. Atat costa atata se cere, chiar daca in "mod normal" s-ar putea si cu mai putin (am invatat asta pe pielea mea). Cel mai simplu cred ca era daca ai fi citit putin prin cartea masinii sa vezi ce bec trebuie si cum se schimba (in mod normal scrie) si gata problema, doar cu costul per bec si eventual putina mizerie pe maini. smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dya
post 7 Feb 2007, 11:32
Post #6


Membru fost gras


Group: Members
Posts: 386
Joined: 25 August 05




ce fata din calculator? blink.gif


--------------------
Nissan Qashqai 2008 1.5dCI 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Feb 2007, 11:48
Post #7


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(SAVAGE @ 7 Feb 2007, 11:14)
Nu fi rau....plecand de la service beneficiezi de garantie,ai mainile curate si nu trebe' sa-ti faci griji de alte belele...asta e ...satisfactiile au un pretz.
*




In manualul masinii se prezinta modul in care se pot schimba becurile. Daca aceasta operatiune te priva de garantie cred ca erai anuntat. Deci puteai sa o faci foarte bine la tine in curte. Este de datoria clientului sa regleze piata si sa dea de munca la cei care stiu sa se adapteze. Daca toata lumea nu s-ar mai duce la service la ei, poate si-ar da seama baietii de acolo ca este mai profitabil sa vinzi ceva la pret mic decat sa nu vinzi nimic.

PS. Becurile nu sunt acoperite de garantie? Pentru ca am citit destul de bine carticele si nu tin minte sa se precizeze ca nu ar fi.

This post has been edited by ssilviu: 7 Feb 2007, 11:54


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 7 Feb 2007, 12:16
Post #8


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Din cate stiu consumabilele nu sunt acoperite de garantie, iar becurile sunt consumabile.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 7 Feb 2007, 12:20
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Becurile, din ce stiu eu, nu sunt acoperite de garantie.Se considera consumabile.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Feb 2007, 12:45
Post #10


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pe ce criterii se aleg partile componente ale masinii ca fiind consumabile?

This post has been edited by ssilviu: 7 Feb 2007, 12:45


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 7 Feb 2007, 13:41
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Care au o durata de viata mai mica decat durata de viata a masinii. Adica lubrifianti, garnituri de frictiune, becuri biggrin.gif


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Feb 2007, 13:52
Post #12


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Am gasit in carnetul de garantii si servicii un singur articol sub incidenta caruia pot intra becurile:
"inlocuirea pieselor supuse uzurii normale"
Atunci intrebarea este, cine hotaraste care piese se incadreaza in uzura asta normala. Extrapoland, Renault se poate folosi de acest paragraf pentru a refuza orice piesa schimbata pe garantie. Ai un amortizor scurs? Uzura normala. S-au cojit manerele dupa 1000 dekm? Uzura normala. Are joc directia? Uzura normala.

Attached thumbnail(s)
garantie.jpg ( Size: 53.99k ) Number of downloads: 60


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petzre
post 7 Feb 2007, 14:25
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 27 November 06




Nu te obliga nimeni sa te duci la ei la service. Fraier e ala care da, nu ala care cere....SSILVIU
Prietene sa nu incepem cu vb grele..eu vroiam sa evidentiez cat de mare este adaosul la service...nicidecum faptul ca ma compatimesc..am invatzat o lectie..de-acum imi schimb singur becurile .. eu m-am dus in service sa schimb becul pentru ca nu stiam ce zice....era in franceza si nu intelegeam, si nu eram sigur ca eroarea se va sterge singura......asa ca nu iti doresc niciodata sa ajungi in service wink.gif


--------------------
LAGUNA 2 2003 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 7 Feb 2007, 14:30
Post #14


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




petzre, "Fraier e ala care da, nu ala care cere" e o zicala.. in nici un caz nu se refera la tine silviu
acum, din pacate, adaosul la reno e mare, dar.. tu esti cel care poate alege..
si, ca fapt divers, manopera pt schimbat bec far stanga (sau dreapta).. e 80 ron in service.. pentru megane2 biggrin.gif


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petzre
post 7 Feb 2007, 14:33
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 27 November 06




stiu ca pe langa 11 euro mi-a bagat si 300.00 manopera..eram pt prima oara in service...ce era sa fac?..am schimbat si limba la CB....acum e mai pe intelesul meu....


--------------------
LAGUNA 2 2003 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 7 Feb 2007, 14:49
Post #16


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.619
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




cu toate ca decontez la firma cam tot ce fac la masina, nu voi merge absolut niciodata sa schimb un bec la service sau nu stiu ce filtru, placute sau sa fac reparatii de astea de 2 lei care se pot face in juma de ora in spatele blocului...de banii aia prefer sa imi iau ceva pt masina sau sa pun un ulei f bun, etc

singurele filtre pe care le schimb la service este cel de ulei (si bineintele ca schimb si uleiul), plus filtrul de benzina pt ca nu imi place sa imi curga benzina pana la coate.....iar pe astea le schimb pt ca nu dispun de o rampa pt ca altfel probabil ca le-as schimba si pe astea tot singur

in rest...filtru habitaclu, filtru aer, placute, bujii, bobine, becuri, plus reparatii minore...pe astea le fac intodeauna singur

daca nu vreti sa va murdariti totusi deloc pe maini, pt operatii simple va recomand service-urile de cartier, nu prea au cum sa "greseasca" la schimbarea unui filtru sau a unui bec de ex ....e muuult mai ieftin si tot ei va indruma si ce sa cumparati


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 7 Feb 2007, 17:44
Post #17


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




1. Uneori si piesele consumabile intra pe garantie. Decizia apartine inginerilor de la receptie sau facturare si conteaza in ce nume sta scris pe talon sau ce dispozitie primesc.
2. Pentru ca perioada de garantie a masinii sa nu fie anulata, trebuie efectuate operatiile corespunzatoare garantiei din carnetul de service. Schimbate toate consumabilele din x in x km (10000km sau 15000km).
3. Sunt componente (piese) care se pot schimba si "in spatele blocului" fara a afecta garantia masinii, dar in aceeasi masura o pot anula.
4. Unele reparatii se pot face si "in spatele blocului" cu SDV-uri specifice sau adaptate.
5.D/M trebuie sa fie facute cu profesionalism pentru a nu da ocazia celor din service-urile autorizate renault sa "umble" la garantie


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege - 1,5 dci 100 CP 2006
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 7 Feb 2007, 19:54
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




japca asta se intampla numai la Renault Romania


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilpopa
post 25 Feb 2007, 18:03
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 14 February 07
From: Bucuresti




Apropo de ce spunea ssilviu cu uzura normala, eu am patit-o la IPSO cu clio personal.Nu au vrut sa-mi schimbe pe la 19.500 km esapamentul final spart(cam 5 cm) deoarece este o uzura normala pt.un stil de condus in oras cu drumuri scurte. Mentionez ca la reno garantia este de 20.000 km pt majoritatea pieselor, exceptind motorul. Evident ca pe la urmatoarea revizie au scris cu rosu "de urgenta a se inlocui toba esapament". Am intrebat cit costa si m-i s-a raspuns :aprox.950 Ron si.... am inteles de ce nu au schimbat-o in garantie,pt ca e scumpa.
Apropo de faimoasa garantie de 100.000 km la motor, eu tot nu inteleg la ce se refera exact: la ce se afla in interiorul motorului sau la ce se afla prins pe ansamblu motor. Ca daca este vorba doar de ce se afla in interior(pistoane, segmenti,samd) eu nu am mai vazut masina moderna stricata inainte de 100.000 km.Ce zic eu moderna,pina si OLCITUL meu vechi are acum peste 250.000 km si nu a umblat nimeni niciodata in motor. Esapamentul l-am schimbat in alta parte,in alt service dar nu la IPSO si vreau sa va spun ca a costat 350 RON inclusiv manopera.
EU CRED CA ESTE O MARE PACALEALA CHESTIA ASTA CE GARANTIA DE 100.000 km. Daca aveti alte pareri este dreptul vostru,eu mi-am format-o deja, mai ales ca in aceasta garantie eu nu am schimbat nimic gratis: toba (deja v-am zis), probleme la tambur spate dreapta 19.500 km tot pe bani, surub de stringere toba de sub motor rupt tot pe bani, probleme racire tot pe bani....evident toate cu diverse explicatii savante de la faptul ca fac drumuri scurte, ca nu a fost utilizat conform, ca nu avem piesa acum si mai veniti, etc,etc.
Si cu masina de servici care este un Logan la fel de bine se beneficiaza de garantie: nici macar 3 suruburi rupte de la scut la 2500 km nu au vrut sa le schimbe gratis; au gasit motivul ca a lovit de jos masina pt ca era un pic de noroi pe acolo. degeaba m-am "tiganit" cu ei tot am marcat 6 Ron/surub + manopera, si va jur ca masina aia a vazut doar asfalt.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji,AC automat 04/2008 - 1,4 -8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 25 Feb 2007, 18:37
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Trebuia sa faci panarama, eu la mine Clio e a doua masina buna (comparativ cu berlinele) pe care o am pe mana si cam imi dau seama ce poate sa pice si ce nu la uzura normala.
Nu exista ca mergi doar prin oras si alte baliverne ei de fapt pe asta se bazeaza: ca toti soferii au avut berline inainte la care orice groapa luata, orice talpa scapata mai tare in acceleratie, etc, va duce la stricaciuni si ca vor inghiti gogoritele lor. Uite ca nu e asa.
Mie nu mi-e rusine sa turez motorul pana in 5-6000 de ture la vreo depasire, daca e sa mi se sparga vreun piston voi da vina pe fabricant ca a facut piesa aia proasta, nu sa-mi vina seful de service sa-mi zica ca am mers eu prea brutal cu masina. Atata timp cat mi-au pus limitare la 6000 de ture inseamna ca pana in turatia aia pot sa merg linistit.

Singurul motiv pentru care ar fi trebuit sa-ti refuze inlocuirea esapamentului ar fi lovituri pe suprafata lui, daca esapamentul nu resista la condens sau la mers doar prin oras e problema lor. Clio e masina de oras, totusi. La surubul ala rupt la fel, ca intra in componenta tobei.
La tamburi daca au sigiliul pe el n-au ce sa zica.

La faze dintr-astea de 2 lei tu, client fiind, ar fi trebuit sa le spui: baieti, ori imi schimbati pe garantie, ori va fac publicitate negativa prin care arat ca tobele reno nu rezista la coroziune, ca se strica la mersul in oras, in concluzie ca nu e bine sa le folosesti in romania. radmasa.gif
Nu e asa, ei abereaza.




--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 25 Feb 2007, 21:46
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




Din ciclul "după război mulți viteji se arată" să-ți spun și părerea mea: cred că trebuia să-i obligi să-ți scrie pe foaia de observații defectul, motivul real pentru care refuză să ți-l schimbe în garanție (în afară de jigodism) și cum au cosntatat acest motiv, iar apoi cu respectivul înscris făcută o plângere la oficiul pentru protecția consumatorului - Renault (mă rog.. rețeaua autorizată) a mai făcut obiectul unor astfel de sesizări care s-au terminat în favoarea clienților "reclamagii" - chiar am urmărit acum ceva timp o emisiune la un radio legat de aceleași probleme cu garanțiile la Renault. Atâta timp cât ai garanție trebuie profitat la maximum de ea.
În altă ordine de idei cum crezi că dacă ai ceva cunoștințe unde trebuie poți obține de la cei care lucrează la garanții piese la prețuri subvenționate?


--------------------
renault laguna 2 - AG 70 BUB 2001 Privilege 1,8 I 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virgilpopa
post 26 Feb 2007, 12:39
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 14 February 07
From: Bucuresti




Corect. Aveti dreptate!! Dar,ca am fost fraier realizez......dar am circumstante atenuante. In acea perioada aveam nevoie de masina si daca mai tin bine minte chiar plecam in concediu peste citeva zile. Aveam la bord aprox.19.500 Km si iesea din "marea garantie" de 20.000 Km. Cind am auzit ca trebuie sa mai astept, cit? nu se stia, am lasat-o asa ,credul fiind, sperind ca daca este inregistrat acest lucru il voi rezolva ulterior. Dar se pare ca am fost doar credul si....atit pt.ca dupa vreo 3 saptamini cind am revenit la ei ,seful de receptie ,amabil, mi-a zis ca s-ar fi rezolvat dar nu se mai poate pt.ca am peste 21.000 Km si raspunsul e CATEGORIC NU. Trebuia sa se rezolve atunci pina in 20.000 Km si daca nu s-a rezolvat este vina mea ca nu am asteptat si ca nu am cerut expres in scris la seful de service care aproba sa mai circul cu masina pina la sosirea pieselor........bla ,bla ,bla.
Asa ca ,sfatul meu este ca daca aveti vreo problema si mai aveti garantie nu va lasati,chiar daca tineti masina pe dreapta citeva zile, pt.ca dupa cum se vede piesele si reparatiile costa.Profitati la maxim de garantie si semnalati orice nu v-i se pare in ordine,chiar daca e un kkt, si nu va lasati dusi cu vorba, fiti fermi si faceti "git" daca nu se rezolva repede, si incercati sa v-i se argumenteze in SCRIS refuzul sau intirzierea remedierii.Macar de atita lucru sa profitati pt.ca pina la 100.000 Km profita DIN PLIN ei. Si inca ceva: nu aveti incredere in cuvintul sefului de receptie, doar in scris tata....
Stiti cum e....pina nu te lovesti........nu stii.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji,AC automat 04/2008 - 1,4 -8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 22:00
Dacia