Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Oprire motor in mers, Motorul se opreste in mers

0sAND1s
post 11 May 2011, 10:35
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 May 07




Salut,

La masina din semnatura, am problema asta intermitent, de vreo 3 ani, se opreste motorul in mers. Pare sa apara in scenariul de mai jos:

- temperatura de afara peste 25-30 de grade, deci doar vara
- rezervorul e plin cel mult pe jumatate, cel mai des apare la 2 linii ale indicatorului de nivel benzina
- stau in coloana, la semafor de exemplu, fac porniri de pe loc/opriri dese, in viteza 1-a, a 2-a

Simptomele sunt:
- scade brusc duratia, devine instabila, si inevitabil se opreste motorul
- nu raspunde la acceleratie, doar rar isi revine si raspunde
- porneste apoi la urmatoarea cheie, desi mai greu
- se repeta problema la 1-2 minute dupa pornire
- uneori cand scade turatia, se aud pocnituri pe toba de esapament, indiciu ca amestecul de combustibil - aer e dezechilibrat, ca si cum nu are destul aer sau destul combustibil
- se remediaza facand plinul la prima benzinarie, si problema dispare pe moment smile.gif
- la service nu apare nimic dubios pe calculator

Cauze posibile, din ce am citit pe forum:
- senzor (captator) turatie - l-am inlocuit
- corp clapeta - s-a curatat
- mizerie in rezervor - verificat
- pompa de benzina murdara - verificat (mi-am bagat eu mainile si am rupt garnitura capacului de la pompa, s-a inlocuit la service, ~160 RON)
- pompa de benzina obosita - trebuie verificata presiunea de combustibil pompat - asta e ultima chestie de facut

E greu de diagnosticat, pentru ca apare neregulat, si cand apare, e greu sa ajung la service in starea in care e smile.gif.

Ceva idei? Cum incepe sa se incalzeasca, mi-e teama ca se va repeta mai des problema.

Multumesc.

This post has been edited by 0sAND1s: 11 May 2011, 10:45


--------------------
Renault Clio II Phase 2 2002/Hatchback/Authentique/1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 11 May 2011, 10:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti






--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 15 May 2011, 17:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




salut .poate e filtrul de benzina . un prieten a patit la logan asa ceva . se oprea motorul chiar si stand pe loc . i-au schimbat la service aproape tot ce tine de alimentare . tot la fel facea . pana la urma era de la senzorul de turatie . mai verifica-l o data .


--------------------
renault symbol 2005 - B-46-ANU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 15 May 2011, 21:09
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




vezi si partea cu aprinderea...bobine, fise....o fisa dusa poate sa mearga f bine si apoi sa faca probleme si iar sa mearga bine si tot asa, la un prieten cu solenza ii se taia acceleratia in mers ,ii fierbea apa si se oprea motorul. a schimbat pompe de benzina si multe altele si erau prost reglati tachetii(distante nepotrivite)


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0sAND1s
post 22 Jul 2011, 12:12
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 May 07




Salut,

Am mai descoperit un indiciu. Am parcat pe un teren foarte inclinat, cu botul in sus, si a aparut instant problema. Cum am plecat de acolo, pe drum drept, nu s-a mai oprit. Tot cald era, aprox. 38 grade. Deci e un indiciu dupa mine ca e pompa de benzina obosita, si nu poate trage bine cand scade nivelul de combustibil. Inca nu m-am prins de ce e afectata si de caldura. Poate pentru ca se dilata conductele.
Am cautat pompa, dar e foarte scumpa, 1300 RON originala, 750 RON marca MEAT&DORIA. Ar mai fi o varianta sa schimb doar partea electrica, dar mi-e sa nu fie infundat ceva la partea mecanica (desi am desfacut-o si sita parea OK).

Am sa schimb pompa si va tin la curent.


--------------------
Renault Clio II Phase 2 2002/Hatchback/Authentique/1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flooriin
post 28 Jul 2011, 22:26
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Te rog, tine-ne la curent. Si eu am aceleasi/identice simptome; si la mine trebuie inlocuita, teoretic, pompa de benzina. S-a pus masuratorul de presiune pe pompa si dupa un timp de functionare de cateva zeci de secunde ii scade presiune de la 3bar la 0 si se opreste motorul.

This post has been edited by flooriin: 28 Jul 2011, 22:27


--------------------
Renault Clio Bicorp 2001 1.4 16V - b40rxo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudorelghiorghiasa
post 28 Jul 2011, 22:37
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 24 November 07
From: IASI




Inainte de a va gandi sa schimbati pompa de benzina va recomanda sa verificati/curatati motorasul pas-cu-pas de la corpul clapeta. costa manopera 10 sau 20 lei (in cazul in care nu vreti sa lucrati voi) iar o pompa cateva milioane.

Eu am schimbat o pompa ce era foarte bune. si totul s-a rezolvat cu schimbarea acelui motoras (care costa cativa zeci de ron-pana in 50).


--------------------
scenic 2000 1.6 16 v peugeot 207 diesel 2007 - IS 09 >>>
RENAULT SCENIC 2000 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flooriin
post 29 Jul 2011, 15:26
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 28 January 07
From: Bucuresti




Te rog, imi poti spune de unde ai cumparat motorasul?

Multumesc.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2001 1.4 16V - b40rxo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 29 Jul 2011, 15:39
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(0sAND1s @ 22 Jul 2011, 13:12)
Salut,

Am mai descoperit un indiciu. Am parcat pe un teren foarte inclinat, cu botul in sus, si a aparut instant problema. Cum am plecat de acolo, pe drum drept, nu s-a mai oprit. Tot cald era, aprox. 38 grade. Deci e un indiciu dupa mine ca e pompa de benzina obosita, si nu poate trage bine cand scade nivelul de combustibil. Inca nu m-am prins de ce e afectata si de caldura. Poate pentru ca se dilata conductele.
Am cautat pompa, dar e foarte scumpa, 1300 RON originala, 750 RON marca MEAT&DORIA. Ar mai fi o varianta sa schimb doar partea electrica, dar mi-e sa nu fie infundat ceva la partea mecanica (desi am desfacut-o si sita parea OK).

Am sa schimb pompa si va tin la curent.
*


Nu prea are nici o parte mecanica. Vasul acela in care se monteaza motorasul este un vas tampon care trebuie sa stea in permanenta plin cu benzina. De verificat ar mai fi supapa de pe fundul pompei, este de cauciuc parca si are un arculet. In rest nu are nimic. Nu mai stiu exact daca la Clio regulatorul de presiune este tot pe pompa sau in compartimentul motor.
Deci daca ar fi sa schimbi, schimba doar motorasul. Restul o demontezi si cureti mizeria din ea.
Ca sa-ti faci o impresie despre cum arata, uite aici: http://www.daciaclub.ro/Pompa-de-benzina-d...uta-t25486.html.
Pompele de pe Solenza, SRN si Logan se gasesc si pe modelele Renault.

This post has been edited by cristio_79: 29 Jul 2011, 15:40


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0sAND1s
post 1 Aug 2011, 08:35
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 May 07




Salut,

Am facut in sfarsit un drum lung si am testat pompa noua. Merge brici acum! Am ajuns cu benzina la rosu, s-a aprins si becul de atentionare, pe care nu-l mai vazusem de cativa ani, pentru ca n-o lasam asa jos cu nivelul benzinei, ca sigur se oprea. Mai erau 5 litri, si totusi a mers foarte bine. Deci de la pompa era.
Daca presiunea circuitului de benzina scade, masurata cu manometru sau chiar cu mana, e sigur pompa. La mine nu se oprea pompa, se auzea motorasul, dar totusi nu mai facea fata.
Pompa a fost 680RON cu totul, o marca nemteasca, nu mai stiu cum se chema (nu Boch).
E amuzant ca la toate reprezentantele la care am fost, dadeau din umeri, nu stiau ce sa-i faca. Nu aparea nimic pe tester, si pace. Noroc cu forumul, ca am prins pista asta cu pompa.

Success si cat mai putine defecte.


--------------------
Renault Clio II Phase 2 2002/Hatchback/Authentique/1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ideeart
post 29 Oct 2015, 20:22
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 31 December 07
From: Constanta




Buna seara, astazi am vrut sa ajut un coleg un cu Glof Polo dandu-i curent la masina mea -Meganne II benzina 1.6 -, problema este ca a stat conectat cu firele la baterie vreo mea 40 de minute(asa mi-a zis ca alui porneste mai greu). Dupa ce am vazut ca tot nu porneste, am renuntat insa la plecare mi s-a oprit motorul in mers, am zis ca am facut eu vreo manevra gresita, apoi iar s-a oprit...cand acceleram devenea instabil turometrul ...parca se chinuia apoi pierdea mult din putere si se oprea. Se auzeau si pocnituri in toba asta s-a intamplat de 5-6 ori. Apoi dupa ce am mai mers cativa kilometrii si-a mai revenit , nu o acceleram mai mult de 2000--2500 si plecam foarte usor de pe loc, nu a mai facut figuri. Adica si-a revenit...am mai mers 14 km fara probleme. Mentionez ca inainte nu mi-a mai facut asa, cand era frig afara scadea turometrul la 700 dar nu se oprea motorul , se regla automat. Aveti idee de la ce ar putea fi?


--------------------
Dacia Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 29 Oct 2015, 20:40
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Nu stiu sa iti raspund exact ce s-a intamplat acolo dar cert este ca procedura de incarcare cu cabluri n-ar trebui sa dureze mai mult de 5 minute. Sa nu fi fost vreun scurt ceva...cum sa stai 40 minute cu cablurile conectate. Mai bine isi schimba bateria sau o redreseaza, daca mai poate.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterb
post 29 Oct 2015, 21:56
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 19 May 04
From: Bucuresti




Sa nu te fi lăsat vreo bobina de inducție .....? Nu vad ce legătura sa aibă cu bateria si cu cablurile...mai mult o coincidenta....dar poate ma înșel .simptomele descrise au fost similare cu ce am patit la masina veche un clio 1,4, 16 v benzina . Ledul portocaliu de poluare nu ți s-a aprins la bord? Nu mi s-a oprit motorul in mers dar avea turația neregulată ... Si putere mai mică ...la service au înlocuit 1 bobina ...daca nu e ceva constant si nu mai face probabil ca o fi fost ceva pasager, ...

This post has been edited by misterb: 29 Oct 2015, 21:59


--------------------
Renault Clio IV Estate 0,9 TCe 2015
Clio Estate 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ideeart
post 29 Oct 2015, 22:43
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 31 December 07
From: Constanta




Nu situ..... sper sa fi fost ceva pasager, oricum nu o sa mai las atat la incarcat alta masina,poate a fost o coincidenta.Nu ma pricep la masini ...



29 Oct 2015, 22:49:
Ma gandesc ca nu cumva sa fi dat ceva perste cap...computer..injectie nu stiu..


This post has been edited by ideeart: 29 Oct 2015, 22:49


--------------------
Dacia Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 30 Oct 2015, 06:22
Post #15


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Daca ala avea un scurt, sau bateria poate era in scurt, anyway, cablurile de ajutor pornire sunt pentru atat, ajutor pornire nu incarcare/redresare etc, odata ce a pornit cotetu trebuiau decuplate cablurile, eventual daca vroia incarcata bateria trebuiau decuplate bornele de la masina lui, dar cum am mai zis, daca bateria era in scurt atunci iti strica tie alternator, calculator injectie etc.
Monitorizeaza masina, zici ca ai avut pocnituri in toba, sa nu fi fost rateuri de la calculatorul de injectie.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ideeart
post 9 Nov 2015, 20:06
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 31 December 07
From: Constanta




Revin cu mentiunea ca nu a mai facut nici un fel de problema, masina, deci a avut legatura cu evenimentul respectiv. Multumesc pentru raspunsuri!


--------------------
Dacia Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ideeart
post 15 Dec 2015, 08:46
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 31 December 07
From: Constanta




Deci mi s-a intamplat din nou s-a oprit motorul in mers (la fel ca inainte fluctuatie de turatie si apoi scadea pana la oprire). A pornit abia dupa 15 minute si am reusit sa o duc la service cu turatie mica(undeva la 2000),acolo mi-au zis ca pe calculator nu arata nimic, si intr-adevar la service nu facea probleme, le-am zis sa curete clapeta si o periaoda a fost ok. Dar ieri dimineata am oprit motorul ca un incepator si nu a vrut sa mai porneasca deloc. Am incercat de 3 ori si nimic, electromotorul invartea si...nimic, mi-a fost teama sa nu se termine bateria si nu am mai incetat, dupa alte 2 ore a mers, mi-e teama ca daca o duc la service o sa imi zica acelasi lucru. Ca nu are nimic. sad.gif Si asa nu ma pot baza pe ea, mai ales ca nu stiu ce are...aveti vre-o idee, sugestie?

This post has been edited by ideeart: 15 Dec 2015, 08:49


--------------------
Dacia Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 15 Dec 2015, 08:52
Post #18


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




S-a verificat pompa de combustibil.....mufa si cablajul?


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ideeart
post 15 Dec 2015, 09:05
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 31 December 07
From: Constanta




Nu , nu cred, ei au zis ca nu are de la ce sa fie. Am mai citit pe aici ca si senzorul volanta are legatura. Dar nu stiu, chestia asta ar fi aparut pe calculator. Nu vreau sa judec munca mecanicilor...dar. Nu stiu ce sa zic.


--------------------
Dacia Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 15 Dec 2015, 09:16
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




daca ''nu are ce sa fie'' masina ar porni fara probleme.... senzorul despre care spui tu face probleme mai mult cand motorul e cald (cel putin asa facea la mine, nu mai pornea in situatiile in care motorul ramanea caldut pana la urmatoarea pornire)

daca vrei sa fii cu inima impacata, da-l jos si curata-l bine, apoi monteaza-l la loc... dar nu cred sa fie de acolo problema...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 16 Dec 2015, 22:46
Post #21





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(ideeart @ 29 Oct 2015, 20:22)
Buna seara, astazi am vrut sa ajut un coleg un cu Glof Polo dandu-i curent la masina mea -Meganne II benzina 1.6 -, problema este ca a  stat conectat cu firele la baterie vreo mea 40 de minute(asa mi-a zis ca alui porneste mai greu). Dupa ce am vazut ca tot nu porneste, am renuntat insa la plecare mi s-a oprit motorul in mers, am zis ca am facut eu vreo manevra gresita, apoi iar s-a oprit...cand acceleram devenea instabil turometrul ...parca se chinuia apoi pierdea mult din putere si se oprea. Se auzeau si pocnituri in toba asta s-a intamplat de 5-6 ori. Apoi dupa ce am mai mers cativa kilometrii   si-a mai revenit , nu o acceleram mai mult de 2000--2500 si plecam foarte usor de pe loc, nu a mai facut figuri. Adica si-a revenit...am mai mers 14 km fara probleme. Mentionez ca inainte nu mi-a mai facut asa, cand era frig afara scadea turometrul la 700 dar nu se oprea motorul , se regla automat. Aveti idee de la ce ar putea fi?
*


In ce loc ai cablat clestii cablurilor pe masina ta? direct pe borna sau prin preajma?

This post has been edited by bundy220: 16 Dec 2015, 22:47


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 18 Dec 2015, 09:24
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




ideeart daca motorul se opreste din senin (ca si cum iei contactul) la turatii de relanti sau cand apesi ambreajul ca sa schimbi viteza ( 1-2, 2-3, 3-2) ai mari sanse sa fie senzorul de volanta.

Chiar si daca se chinuie la relanti ( si pare ca e din clapeta de acceleratie) poate sa fie clapeta electronica sau cum e la tine sau din nou senzorul de volanta.
In ambele cazuri nu gaseste nimic pe tester. Am patit-o eu la Clio II, 1.4 8V benzina.


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ideeart
post 28 Dec 2015, 08:54
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 31 December 07
From: Constanta




Pentru - bundy220 am cablat in preajma bornei, ca in imagine

28 Dec 2015, 09:22:
Vreau sa fac o programare pentru a-mi curata senzorul de turatie deoarce s-a oprit din nou dupa 110 km ( ce este adevarat am mers cam turat pe la 3000- 3500) apoi cand am ajuns in oras, "a dat in nas" cum se zice popular (cred ca a dat sa se opreasca motorul), atunci am realizat ca va face probleme di nou, am incercat sa nu o turez prea tare ca sa evit oprirea motorului si fara sa-mi dau seama acesta s-a oprit chiar la semaforul de la Miga si nu a vrut sa mai porneasca decat dupa 15 minute, cand s-a mai racit motorul, dadeam la cheie-invartea dar....nimic, pana nu s-a racit motorul nimic, azi dimineata am venit la munca (12 km) si nu a facut probleme, probabil are legatura si cu temperatura motorului.?!?

This post has been edited by ideeart: 28 Dec 2015, 09:22

Attached thumbnail(s)
borne_masina.jpg ( Size: 69.35k ) Number of downloads: 342


--------------------
Dacia Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 28 Dec 2015, 11:11
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




ideeart.
Daca tot platesti manopera pentru curatare senzor de turatie eu te sfatuiesc mai bine sa cumperi unul nou.
Dute la service EUROSERVICE in zona Amzacea din Constanta.Il cumpara cei din service si il monteaza tot ei. Te costa cam 100 lei cu manopera cu tot.

La asemenea probleme electrice se merge pe ghicite. Nu este exclus sa fie un senzor defect ceva legat de temperatura motorului.

Oricum, dute si intreaba la mai multe service-uri si vezi ce ideii au la problema ta.


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ideeart
post 28 Dec 2015, 17:32
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 31 December 07
From: Constanta




Multumesc pentru raspuns, am vazut mai tarziu, iau in calcul si varianta aceasta.
Am fost la Iulius Service, si mi-au schimbat senzorul de pe volanta. Sa vedem...


--------------------
Dacia Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ideeart
post 24 Feb 2016, 08:50
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 31 December 07
From: Constanta




Multumesc tuturor pentru raspunsuri, am fost in service si mi-au schimbat senzorul de pe volanta, si...nu se mai opreste. biggrin.gif


--------------------
Dacia Supernova Confort 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 23:21
Dacia