Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Car tester la numai 60 EUR, o fi adevarat?

dack
post 1 Nov 2007, 09:35
Post #1


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Salut.

La adresa atasata, recte http://www.4-cars.ro/Articol.aspx?id=652 , exista o descriere a unui tester care ar costa 60 EUR.

Intrebarea mea este daca a auzit cineva de acest aparat, iar din partea specialistilor de pe forum, poate primim niste opinii vizivi de eficacitatea unui asemenea device.
Multumesc.

PS. Atasez si textul totusi, sa nu dispara pagina...smile.gif

"A trecut vremea cand mecanicul auto era singura persoana care putea sa iti spuna ce se intampla cu masina ta. Acum si tu poti sti, in orice moment, daca masina ta are vreo hiba si care este aceea, cu Creader IV.

Creader IV face parte din gama de aparate de diagnoza Launch si este considerat a fi cel mai bun de pe piata, mai ales prin prisma raportului calitate/pret. Cu doar 60E cu TVA poti stii tot ce se intampla la grupul moto-propulsor al masinii in orice moment. Creader IV poate fi folosit pentru toata gama de marci care au protocoalele OBDII si CAN (majoritatea dupa 1996) si, pe langa citirea codurilor de eroare, acesta are si posibilitatea stergerii lor.

Cum functioneaza?
Dupa pornirea motorului masinii se conecteaza la mufa de diagnosticare iar Creader-ul incepe initializarea.
Urmatorul pas este redarea codurilor de eroare care sunt detaliate in manualul de utilizare al produsului.
De asemenea, dupa ce ai fost informat privind problemele masinii, poti sterge codurile de eroare, insa, daca este o problema grava a sistemului, codul de eroare va reaparea pana la rezolvarea acesteia.
Creader verifica integritatea circuitelor si, individual, functionarea senzorilor pentru fiecare componenta a autoturismului. Practic, iti detecteaza “locul” unde are loc o problema iar printre acestea se afla in primul rand:

Motorul – pozitia arborelui cotit, controlul ralanti-ului, presiunea uleiului de motor, axa cu came, temperatura lichidului de racire, functionalitatea injectoarelor (a grupului sau individual) etc.
Bateria, alternatorul
Circuitul de admisie
Sistemele servo (frana si directie asistata)
Cutia de viteze
Sistemul de alimentare (de la presiunea, nivelul, calitatea si temperatura combustibilului si pana la avertizarea in cazul existentei unei scurgeri sau a unei erori in functionarea valvei de sistare a admisiei de combustibil)
Circuitul electric – voltajul sistemului, starea martorilor electrici, a alternatorului etc.
Cilindrii – detectarea rateelor atat a sistemului cat si individual.
Starea sistemului de aer conditionat (temperatura din evaporator, presiunea agentului de racire etc.)."


Importator si distribuitor:
Factor Industries SRL
Str. 1 Mai nr. 43
(fost Compozitorilor)
Tel. 021-408.60.86


PS2. Si un link la pagina producatorului http://www.launchtech.co.uk/single%20pages/creader4.html

This post has been edited by dack: 1 Nov 2007, 10:06


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 3 Nov 2007, 09:36
Post #2


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




o diagnoza dureaza cam 1 ora cu asa ceva deoarece vei avea un cod de eroare gen 154368 pe care tre sa il cauti intr-o brosura de a lor si in care de multe ori codurile importante nu sunt recunoscute


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Nov 2007, 11:11
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Mai bine te orientezi spre o interfata pentru motorul tau, cu care te vei conecta la motor prin intermediul unui laptop si cu care vei lucra mult mai eficient. Nu se compara display-ul de laptop cu micul tester pe care il ai.
Intr-adevar, iti rezulta un cod, pe care il vei cauta prin carti.
Incearca aici pentru a vedea schemele interfetelor pe care le poti folosi.
Bineinteles, mai ai nevoie si de un soft pentru laptop, dar si pe asta il poti gasi.
Nu mai tin minte momentan (si nici nu am timp sa caut) unde am gasit ce interfata ai nevoie la motorul 1.5 dci, stiu doar ca la 1.4 8V am nevoie de ELM 323.
Ia la lecturat site-ul, are traducere in engleza, si te vei lamuri cum e cu diagnoza prin software.

This post has been edited by Laurentziu83: 7 Nov 2007, 11:14


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 7 Nov 2007, 18:07
Post #4


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Multumesc pentru raspunsurile detaliate, dar nu ma agit foarte tare sa fac diagnoza personal. Pur si simplu am gasit materialul pe net si ma intrebam daca aparatul in cauza poate fi folosit si de amatori...

A, ce nu mi-e mie clar este urmatoarea treaba - ca sa imi dea un mesaj de eroare, inseamna ca respectivul device are in memorie parametrii de functionare ai fiecarui motor pe care il testez sau cum?

This post has been edited by dack: 7 Nov 2007, 18:09


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 22:10
Dacia