Greva - la uzinele Dacia
![]() ![]() ![]() |
Greva - la uzinele Dacia
Gusti78 |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 28 June 09 From: heaven ![]() |
|
||
--------------------
dacia
cu roti.........
2007
|
|||
doctorasul |
![]()
Post
#152
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Toti angajatii gandesc ca Gusti78(inclusiv eu)
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
rtBK |
![]()
Post
#153
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
good luck with that...
oricum ei au mai multe informatii din interior, legat de noul logan... poate o sa fie mai scump si asa dusterul nu se mai incadreaza in low-cost ca si pret. Probabil din cauza asta au inceput sa se agite spiritele... |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#154
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 4 Mar 2011, 22:55) Renou' cauta ingineri. Daca-i cunosti personal p-acesti nefericiti, am auzit ceva de Titu. Recomanda-le sa se duca acolo. Muttley, tu ai face zilnic naveta Pitesti->Titu->Pitesti sau Bucuresti->Titu->Bucuresti, naveta care e de 2 x 2h/zi + munca de 9h/zi pentru un loc de munca la firma RTR SRL Otopeni, IF cu punct de lucru in jud. DB? Sunt curios cand ai mai avea timp si de familie sau sa stai in fata blocului sa mesteresti pe la masinuta dupa-amiaza, la sfarsitul programului de munca? Sunt o gramada de ingineri care au facut pasul sa se mute cu serviciul la Titu si dupa cateva saptamani au renuntat si au plecat la alte firme (fie in interiorul grupului, fie in exterior)...... anu' acesta se auzea ca urmeaza o noua transa din cei 2000 de angajati de la Bucuresti |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Muttley |
![]()
Post
#155
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Naveta pana la Titu, cu cele 4 ore pe zi (scenariul optimist) inseamna 80 de ore pe luna.
Cum eu dorm cam 10 ore pe noapte, imi raman 14 ore de veghe pe zi. 80/14 ~ 6. Ori nu, nu mi-as pierde 6 zile de viata pe luna de dragu' unui angajator care da 19 milioane unui inginer cu 3 ani vechime (nu io-s ala!). Nu cred c-as face-o nici pentru 2000 de euro pe luna. Cand sa cheltui banii aia, in viata de apoi?!? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#156
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(Gusti78 @ 4 Mar 2011, 22:25) Cand lucrezi la privat, ti se spune din prima: Iti convine, bine, ramai. Nu iti convine, ori pleci ori s p ![]() Cat despre cei care vor salarii mari pe munca putina, le recomand sa-si aminteasca momentele in care cauta meseriasi "buni si ieftini" sa-si schimbe un calorifer, sa-si varuiasca, sa-si schimbe tevile de la baie, etc. Nimeni bun in ceva nu se va vinde ieftin. This post has been edited by Laurentziu83: 6 Mar 2011, 00:34 |
--------------------
.
.
.
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#157
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 5 Mar 2011, 20:38) Naveta pana la Titu, cu cele 4 ore pe zi (scenariul optimist) inseamna 80 de ore pe luna. Cum eu dorm cam 10 ore pe noapte, imi raman 14 ore de veghe pe zi. 80/14 ~ 6. Ori nu, nu mi-as pierde 6 zile de viata pe luna de dragu' unui angajator care da 19 milioane unui inginer cu 3 ani vechime (nu io-s ala!). Nu cred c-as face-o nici pentru 2000 de euro pe luna. Cand sa cheltui banii aia, in viata de apoi?!? apropo de proiectul Titu - majoritatea angajatilor de la RTR cu vechime mai mare de 5 ani sunt fosti angajati ai CESAR (CENTRUL DE EXPERIMENTARI SI STUDII PENTRU AUTOMOBILE ROMANESTI SA) care isi desfasurau activitatea la poarta 9 din uzina de la Mioveni. Mai jos o prezentare (film) a ce se facea pe vremea cand francezii de la Renault au hotorat sa faca cercetare in Romania: Prezentare CESAR This post has been edited by Logan_Stepway: 6 Mar 2011, 22:06 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Muttley |
![]()
Post
#158
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Legatura fiind?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
rtBK |
![]()
Post
#159
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#160
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
QUOTE(rtBK @ 6 Mar 2011, 22:17) QUOTE Oricum se stia de 3 ani de proiectul Tander respectiv Alger. Nu a fost niciodata in discutie faptul ca proiectele X67 si X92 se vor fabrica la Mioveni iar de productia Duster in uzina din Alger, Casablanca si Avtovaz se stia inca de anul trecut. La Mioveni se anuntase pe termen scurt, doar productia gamei X52 si H79, eu chiar nu inteleg de ce se folosesc cei de la administratie de proiectul de la Tanger, care oricum n-avea, nu are si nici nu va avea vreo legatura cu uzina de la Mioveni. Dupa ani si ani de negocieri, lumea s-a prins ca administratia vine mereu cu aceeasi placa, ca o vioara stricata. Acum cand au vazut ca nu le mai merge vrajala cu SAD, s-au dus repede la primar si la consilieri sa se dea loviti ca vezi doamne isi ia lucrurile si pleaca intr-o tara mai "buna". Probabil ca o sa apara si stirea ca au hotarat sa-si deschida o uzina in India unde se va fabrica motorul K9 si se va asambla Logan/Sandero/Duster pentru piata locala; cu toate ca acest lucru se stia inca din 2009. QUOTE Salariile angajaților de la Dacia sunt cu 35% peste media pe economie, spun reprezentanții autorităților locale. O femeie de serviciu câștigă 1.700 de lei pe lună, la care se adaugă și sâmbete și duminici care se plătesc suplimentar, precum și masa gratuită pe care o primește zilnic fiecare salariat. cine a declarat acest lucru e cel mai mare idiot, femeile de servici de la uzina Dacia sunt angajate ale unei firme de curatenie care are contract cu ADSA si nu au dreptul la masa gratuita, nici macar subventionata la 2,6RON/zi ci doar daca platesc pretul intreg de 13RON/zi LE: QUOTE "Am ales Tanger acum trei ani deoarece [...]", au spus recent oficiali ai Renault. QUOTE În România, compania franceză a primit ajutoare de stat în valoare de 28 milioane euro pentru centrul de inginerie de la Titu. This post has been edited by loganfan2008: 6 Mar 2011, 22:39 |
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#161
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Vai de AG daca Renault va pleca din Romania. Vor ajunge muritori de foame toti cei care isi "cer" drepturile. Idem daca indianul va inchide combinatul din GL.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
klaus |
![]()
Post
#162
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sunt emotionat!
Cum le spun aia de la Dacia celor de la judet ca in 2012 vor da afara angajati! Adica in anul de ... alegeri. Asta e clar un santaj politic pentru a obtine ceva. Ce descrieri apocaliptice de stare prezenta. Deci pretul la benzina "printre cele mai scumpe din Europa" (??), "instabilitate economica si sociala" (de parca grevele din franta sunt stabilitate sociala, ce sa zic) Dupa care, cum ne spun ei ca au profit de doar 75 milioane euro/an, cand dacia este dupa mercedes si porsche producatorul cu cel mai mare adaos procentual la produsul finit. Si cum se plang ei ca din alea 75 milioane, 45 milioane le cere sindicatul (60%) sub forma unei prime de 700 lei + 500 lei luna de om. Asta inseamna 1560 euro/om pe an. deci ar trebui sa fie 28.846 de angajati care sa primeasca aceasta suma pentru a ajunge pe total la cele 45 milioane. Insa la finalul articolului ups, chiar directorul zice ca au vreo 20.000 angajati (deci de fapt nu ar fi 45 milioane ci doar 31 milioane) Si cum ne vorbeste noua articolul de speranta pentru "atitudine echilibrata" in negocieri, asa cum a fost si in trecut. Asta dupa ce tocmai ne spuse ca Furmont a fost pensionat ca le-a dat la angajati niste sporuri. Pai stunci unde a fost atitudinea echilibrata in negocieri in trecut? Ce smecherie de articol. Manipulator de la un cap la altul. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Chiar vreau sa vad (imi doresc) daca renault isi ia jucariile si pleaca din romania...
M-am saturat de "politici" din astea... ca e mai ieftin nu stiu unde si ca nu mai e rentabil in Ro. Problema e ca romanii "pun botu'" si au emotii, ca vai cel mai mare "donator" la buget si mizerii din astea. Atita timp cit romanii or sa accepte sa traiasca mizerabil, asa vor trai, iar ce se vor face romanii fara dacia? pai probabil ce fac si alte tari care nu construiesc automobile. |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
xcss |
![]()
Post
#164
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#165
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
QUOTE(klaus @ 7 Mar 2011, 11:15) Si cum se plang ei ca din alea 75 milioane, 45 milioane le cere sindicatul (60%) sub forma unei prime de 700 lei + 500 lei luna de om. Asta inseamna 1560 euro/om pe an. deci ar trebui sa fie 28.846 de angajati care sa primeasca aceasta suma pentru a ajunge pe total la cele 45 milioane. Insa la finalul articolului ups, chiar directorul zice ca au vreo 20.000 angajati (deci de fapt nu ar fi 45 milioane ci doar 31 milioane) Contribuțiile angajatorului au fost luate în calcul? Pentră ăia 1.200 lei net, angajatorul are cheltuieli de cca. 2.200 lei … |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
klaus |
![]()
Post
#166
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
in primul rand e vorba de 700 prima anuala + 500 lei/luna = 700 + 500x12 = 1560 euro/an, nicidecum de 1200 lei/luna (=3350 euro/an ar reveni)
In al doilea rand, daca ar fi vorba de net 1560, ar insemna brut cca. 2880, deci din 45 milioane s-ar putea plati doar vreo 15.600 muncitori, nu 20.000 In general aia de la sindicat negociaza brutul. Considerand ca ar fi vorba de brutul de angajare (fara contributiile platite de angajator), suma totala ar reveni la cca. 2030 euro/an de angajat, deci ar rezulta vreo 22.200 angajati. In orice situatie sumele declarate de directorul dacia sunt umflate, si nu cu pompa ci cu trompa. In cel mai fericit caz ar fi vorba doar de vreo 10%. Ori 10% din 45 milioane sunt vreo 4,5 milioane, care nu-s de colea. Alea-s de fapt niste minciuni prin supraevaluare. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#167
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
apropo de Marco: Indrumar_afaceri_Maroc_2009.pdf
sursa: http://www.dce.gov.ro/ - MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI - Departamantul pentru Comert Exterior Morocco_mapNewv11.jpg This post has been edited by Logan_Stepway: 7 Mar 2011, 15:52 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
IsNa |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Oameni buni, voi ati vazut cum isi transporta Dacia masinile pentru export in Europa de Vest? Ati vazut convoaiele de camioane care se tarasc anevoios de-a lungul a jumatate din Romania pe sosele sparte si supraaglomerate? Voi aveti macar idee ce costuri si ce calvar de logistica e aceasta cale de transport?
Si se asteapta cineva ca Renault sa extinda productia la Mioveni in conditiile in care piata interna e in continua contractie? Serios? |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
rtBK |
![]()
Post
#169
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
colegu... da transportu feroviar cine-i opreste sa il foloseasca?
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
claudiu.manda |
![]()
Post
#170
|
![]() Think green! Group: Members Posts: 369 Joined: 19 July 10 From: Bucharest ![]() |
@rtBK: fara suparare, si cam in cat timp sa ajunga la destinatie?
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2008 Dinamique 1.5 dCi 85 hp 10,000 km - 22.06.2009 / 20,000 km - 25.02.2010
30,000 km - 28.11.2010 / 40,000 km - 26.08.2011 50,000 km - 08.06.2012 / 60,000 km - 04.05.2013 |
|
bucatzel |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.462 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Desi iesim prin balarii, reteaua feroviara e facuta sa fie ieftina, nu rapida.
Nu conteaza cat de rapid ajunge la destinatie, cata vreme le alimentezi (trinurili) pe banda rulanta. This post has been edited by bucatzel: 7 Mar 2011, 17:55 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
rtBK |
![]()
Post
#172
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
pai scuza-ma ... fara investitii nimic nu se poate dezvolta. Am fost de 2 ori la sibiu in ultima vreme si chiar mi se pare inutila energia risipita de camioane sa transporte diverse marfuri. Erau mai multe camioane decat turisme... si sinele de tren de langa rugineau. E clar ca la inceput n-ar merge lucrurile rapid, dar cu timpul...eventual cu niste contracte care sa ceara specific imbunatatirea calitatii s-ar fi ajuns la un castig a tuturor.
This post has been edited by rtBK: 7 Mar 2011, 18:00 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
ssilviu |
![]()
Post
#173
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Cu cât sunt salariile mai mari cu atât mai mulți bani din veniturile Reno rămân în România. Iar asta e de bine. Atâta timp cât pot să negocieze fără a-l face pe reno să plece din țară sau să renunțe la locuri de muncă, numai de bine
![]() Însă e un joc periculos. Mă îndoiesc că liderii de sindicat au neuronul ăla necesar pentru a evalua corect cât de mult să impingă. Ei știu doar una și bună: salarii cât mai mari. PS. Argumente că vai 1800 de lei (binișor peste salariul mediu din România) sunt puțini și suntem niște amărâți ... sunt cel puțin penibile ![]() This post has been edited by ssilviu: 7 Mar 2011, 18:15 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
claudiu.manda |
![]()
Post
#174
|
![]() Think green! Group: Members Posts: 369 Joined: 19 July 10 From: Bucharest ![]() |
Cam asa e. I-as da unui lider de sindicat din asta o ecuatie simpla:
Salarii mai mari cu 25% + productie in scadere cu 10% = locuri de munca actuale + X Sa se calculeze X si sa se explice de ce da cu minus, in conditiile in care pretul nu poate fi marit din cauza concurentei. ![]() This post has been edited by claudiu.manda: 7 Mar 2011, 18:16 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2008 Dinamique 1.5 dCi 85 hp 10,000 km - 22.06.2009 / 20,000 km - 25.02.2010
30,000 km - 28.11.2010 / 40,000 km - 26.08.2011 50,000 km - 08.06.2012 / 60,000 km - 04.05.2013 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#175
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 7 Mar 2011, 17:54) Desi iesim prin balarii, reteaua feroviara e facuta sa fie ieftina, nu rapida. Nu conteaza cat de rapid ajunge la destinatie, cata vreme le alimentezi (trinurili) pe banda rulanta. Pai cu logistica chefereului care este ![]() Trenurile rapide si accelerate circula cu maxim 4-5 vagoane pe ruta Galati-Bucuresti. Ar circula ele cu 10 vagoane si ar da faliment firmele de maxi-taxi daca ar obtine o medie de macar 80-90 km/h, cum ar fi normal pe o cale de fier. Din acelasi motiv nu mai foloseste nimeni posta romana cand trimite un colet, ci firmele de curierat. |
--------------------
.
.
.
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#176
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Dar toate investitiile si toti banii aia dati la CHEFERE pentru "modernizarea infrastructurii" cine ia papat? Unde mama lor sunt?
Dar CFR marfa (societatea cu cele mai mari datorii) oare ce a facut cu banutul, ca sa avem pardon, CFR SA si Electrificare CFR au datorii de 900 milioane lei respectiv 454,7 milioane lei, din care 202,5 milioane lei sunt numai dobanzile si penalitatile. PS astia fiind lei NOI (deci MULTI). Se lucreaza la linia aia "de mare viteza" pe tronsonul Bucuresti - Cernavoda - Constanta de vreo 10 ani... Cu trinul CLAR nu este o solutie...(cel putin in urmatorii 20 de ani). Cel putin in europa tot cu TIR-urile este solutia... vrea nu vrea francezul, tot la tiruri trebuie sa apeleze. This post has been edited by bubu782001: 8 Mar 2011, 01:39 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#177
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Acest topic poate sa ia o pauza pana in 2012
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
IsNa |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(rtBK @ 7 Mar 2011, 19:44) Si tu acum crezi ca acolo la ei nimanui nu i-a venit ideea asta geniala? QUOTE(bucatzel @ 7 Mar 2011, 19:54) Pai tocmai asta e problema, ca chefereul e si prost (lent, incapabil sa-t garanteze un anumit timp de transport), si scump. Cum crezi ca s-a ajuns ca pana si piatra de cariera se transporta pe sosele azi in Romania? Ce sa mai vorbim de transport intermodal... Realitatea e ca in Romania de azi nu se poate face productie auto (si multe altele), pentru simplul motiv ca nu se poate transporta nimic. This post has been edited by IsNa: 8 Mar 2011, 09:54 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#179
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Mar 2011, 19:54) Din acelasi motiv nu mai foloseste nimeni posta romana cand trimite un colet, ci firmele de curierat. Eu folosesc pt a trimite colete cu piese numai Posta.Curierii sunt scumpi,foarte neseriosi si in plus trebuie sa astepti dupa ei. Trimit in medie cam 50-60 colete pe luna. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bucatzel |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.462 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(IsNa @ 8 Mar 2011, 09:48) Pai tocmai asta e problema, ca chefereul e si prost (lent, incapabil sa-t garanteze un anumit timp de transport), si scump. Eu incercam sa spun cum ar trebui sa fie, nu cum a reusit statul roman sa-l faca. Pe vremea impuscatului, ceea ce e acum CFR calatori, era pierdere planificata. Pierdere acoperita de CFR marfa. Ghici, cum de s-a dus naibii o industrie perfect functionala? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 02:43 |