Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Greva - la uzinele Dacia

Gusti78
post 5 Mar 2011, 15:03
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 28 June 09
From: heaven




QUOTE(sandman @ 9 Feb 2010, 11:48)
foarte bine ca cer o marire de salariu. la ce mizerii de salarii iau acuma...ce suntem noi? ultimii oameni ai europei? sa stea acasa atunci si sa vedem cum se mai fabrica masinile. francezii tot timpul au profitat de noi...mama lor
*




QUOTE(sandman @ 9 Feb 2010, 12:50)
tocmai, cand ai comenzi faci greva.
600ron? atat iei la o companie care a avut un profit mic in 2009. bataie de joc
*




QUOTE(CGDBZ @ 4 Mar 2011, 11:04)
Daca francezii vor pleca nu vor pleca din cauza pretentiilor salariale care nici macar nu sunt pretentii findca oricum sunt salariile sunt mici ci din cauza hotiei si a mafiei din Romania .
*




QUOTE(claudiu.manda @ 4 Mar 2011, 12:57)
Problemele cu care se confrunta Renault in Romania sunt aceleasi cu care se confrunta orice investitor strain: fiscalitatea (in general) ridicata, fiscalitatea muncii extrem de ridicata, infrastructura defectuoasa ce mareste costurile de transport (sa ne aducem aminte ca acesta a fost criteriul ce a departajat Ungaria de Romania in alegerea Mercedes) si mareste intervalele de timp necesare trasportului, costurile mari pe care le-ar impune o retehnologizare a uzinei de la Mioveni (vezi Bursa) ce s-ar solda totodata cu restructurari masive, lucru care nu ar prea conveni Romaniei, s.a.m.d.

Sa nu uitam ca Uzina Dacia, pe langa angajatii proprii asigura "painea" a inca cca. 30,000 de angajati (furnizori de piese, distribuitori, transportatori, etc.).

Daca va pleca, nu va pleca din cauza grevelor salariatilor, ci din cauza contextului economic actual romanesc. Si mi-e teama ca nu va fi un caz singular.


*






--------------------
dacia cu roti......... 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctorasul
post 5 Mar 2011, 19:46
Post #152


Membru imbatranit


Group: Validating DaciaClub
Posts: 1.603
Joined: 13 November 06
From: Pitesti




Toti angajatii gandesc ca Gusti78(inclusiv eu) aplauze.gif


--------------------
Dacia Dacia 92 - ot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 5 Mar 2011, 20:06
Post #153


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




good luck with that...


oricum ei au mai multe informatii din interior, legat de noul logan... poate o sa fie mai scump si asa dusterul nu se mai incadreaza in low-cost ca si pret. Probabil din cauza asta au inceput sa se agite spiritele...


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 5 Mar 2011, 20:24
Post #154


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(Muttley @ 4 Mar 2011, 22:55)
Renou' cauta ingineri. Daca-i cunosti personal p-acesti nefericiti, am auzit ceva de Titu. Recomanda-le sa se duca acolo.


Muttley, tu ai face zilnic naveta Pitesti->Titu->Pitesti sau Bucuresti->Titu->Bucuresti, naveta care e de 2 x 2h/zi + munca de 9h/zi pentru un loc de munca la firma RTR SRL Otopeni, IF cu punct de lucru in jud. DB?

Sunt curios cand ai mai avea timp si de familie sau sa stai in fata blocului sa mesteresti pe la masinuta dupa-amiaza, la sfarsitul programului de munca?

Sunt o gramada de ingineri care au facut pasul sa se mute cu serviciul la Titu si dupa cateva saptamani au renuntat si au plecat la alte firme (fie in interiorul grupului, fie in exterior)...... anu' acesta se auzea ca urmeaza o noua transa din cei 2000 de angajati de la Bucuresti


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 5 Mar 2011, 20:38
Post #155


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Naveta pana la Titu, cu cele 4 ore pe zi (scenariul optimist) inseamna 80 de ore pe luna.
Cum eu dorm cam 10 ore pe noapte, imi raman 14 ore de veghe pe zi.

80/14 ~ 6.
Ori nu, nu mi-as pierde 6 zile de viata pe luna de dragu' unui angajator care da 19 milioane unui inginer cu 3 ani vechime (nu io-s ala!).
Nu cred c-as face-o nici pentru 2000 de euro pe luna. Cand sa cheltui banii aia, in viata de apoi?!?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Mar 2011, 00:27
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(Gusti78 @ 4 Mar 2011, 22:25)
NU NE PLANGEM,NE CEREM DREPTURILE,VOI DE CE NU FACETI ASTA?
*


Cand lucrezi la privat, ti se spune din prima: Iti convine, bine, ramai. Nu iti convine, ori pleci ori s p tongue.gif . Nu exista sindicat sau alte tampenii, iar asta o spun din postura de angajat, nu de patron. Sindicatul eu unul il vad daunator in activitatea unei firme private, mai eficient e sa se respecte prevederile din codul muncii si cineva sa vegheze la respectarea acestora.
Cat despre cei care vor salarii mari pe munca putina, le recomand sa-si aminteasca momentele in care cauta meseriasi "buni si ieftini" sa-si schimbe un calorifer, sa-si varuiasca, sa-si schimbe tevile de la baie, etc. Nimeni bun in ceva nu se va vinde ieftin.


This post has been edited by Laurentziu83: 6 Mar 2011, 00:34


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 6 Mar 2011, 22:00
Post #157


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(Muttley @ 5 Mar 2011, 20:38)
Naveta pana la Titu, cu cele 4 ore pe zi (scenariul optimist) inseamna 80 de ore pe luna.
Cum eu dorm cam 10 ore pe noapte, imi raman 14 ore de veghe pe zi.

80/14 ~ 6.
Ori nu, nu mi-as pierde 6 zile de viata pe luna de dragu' unui angajator care da 19 milioane unui inginer cu 3 ani vechime (nu io-s ala!).
Nu cred c-as face-o nici pentru 2000 de euro pe luna. Cand sa cheltui banii aia, in viata de apoi?!?


apropo de proiectul Titu - majoritatea angajatilor de la RTR cu vechime mai mare de 5 ani sunt fosti angajati ai CESAR (CENTRUL DE EXPERIMENTARI SI STUDII PENTRU AUTOMOBILE ROMANESTI SA) care isi desfasurau activitatea la poarta 9 din uzina de la Mioveni.

Mai jos o prezentare (film) a ce se facea pe vremea cand francezii de la Renault au hotorat sa faca cercetare in Romania: Prezentare CESAR

This post has been edited by Logan_Stepway: 6 Mar 2011, 22:06


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 6 Mar 2011, 22:02
Post #158


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Legatura fiind?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 6 Mar 2011, 22:17
Post #159


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti






--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganfan2008
post 6 Mar 2011, 22:32
Post #160


Volvo


Group: Members
Posts: 392
Joined: 6 May 08




QUOTE(rtBK @ 6 Mar 2011, 22:17)


QUOTE
Oricum se stia de 3 ani de proiectul Tander respectiv Alger.
Nu a fost niciodata in discutie faptul ca proiectele X67 si X92 se vor fabrica la Mioveni iar de productia Duster in uzina din Alger, Casablanca si Avtovaz se stia inca de anul trecut.

La Mioveni se anuntase pe termen scurt, doar productia gamei X52 si H79, eu chiar nu inteleg de ce se folosesc cei de la administratie de proiectul de la Tanger, care oricum n-avea, nu are si nici nu va avea vreo legatura cu uzina de la Mioveni.


Dupa ani si ani de negocieri, lumea s-a prins ca administratia vine mereu cu aceeasi placa, ca o vioara stricata.
Acum cand au vazut ca nu le mai merge vrajala cu SAD, s-au dus repede la primar si la consilieri sa se dea loviti ca vezi doamne isi ia lucrurile si pleaca intr-o tara mai "buna".

Probabil ca o sa apara si stirea ca au hotarat sa-si deschida o uzina in India unde se va fabrica motorul K9 si se va asambla Logan/Sandero/Duster pentru piata locala; cu toate ca acest lucru se stia inca din 2009.


QUOTE
Salariile angajaților de la Dacia sunt cu 35% peste media pe economie, spun reprezentanții autorităților locale. O femeie de serviciu câștigă 1.700 de lei pe lună, la care se adaugă și sâmbete și duminici care se plătesc suplimentar, precum și masa gratuită pe care o primește zilnic fiecare salariat.


cine a declarat acest lucru e cel mai mare idiot, femeile de servici de la uzina Dacia sunt angajate ale unei firme de curatenie care are contract cu ADSA si nu au dreptul la masa gratuita, nici macar subventionata la 2,6RON/zi ci doar daca platesc pretul intreg de 13RON/zi



LE:
QUOTE
"Am ales Tanger acum trei ani deoarece [...]", au spus recent oficiali ai Renault.

QUOTE
În România, compania franceză a primit ajutoare de stat în valoare de 28 milioane euro pentru centrul de inginerie de la Titu.





This post has been edited by loganfan2008: 6 Mar 2011, 22:39


--------------------
Volvo S40 1996
Swedish car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 6 Mar 2011, 23:30
Post #161


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Vai de AG daca Renault va pleca din Romania. Vor ajunge muritori de foame toti cei care isi "cer" drepturile. Idem daca indianul va inchide combinatul din GL.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Mar 2011, 10:15
Post #162


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Sunt emotionat!
Cum le spun aia de la Dacia celor de la judet ca in 2012 vor da afara angajati! Adica in anul de ... alegeri. Asta e clar un santaj politic pentru a obtine ceva.
Ce descrieri apocaliptice de stare prezenta. Deci pretul la benzina "printre cele mai scumpe din Europa" (??), "instabilitate economica si sociala" (de parca grevele din franta sunt stabilitate sociala, ce sa zic)
Dupa care, cum ne spun ei ca au profit de doar 75 milioane euro/an, cand dacia este dupa mercedes si porsche producatorul cu cel mai mare adaos procentual la produsul finit.
Si cum se plang ei ca din alea 75 milioane, 45 milioane le cere sindicatul (60%) sub forma unei prime de 700 lei + 500 lei luna de om. Asta inseamna 1560 euro/om pe an. deci ar trebui sa fie 28.846 de angajati care sa primeasca aceasta suma pentru a ajunge pe total la cele 45 milioane. Insa la finalul articolului ups, chiar directorul zice ca au vreo 20.000 angajati (deci de fapt nu ar fi 45 milioane ci doar 31 milioane)
Si cum ne vorbeste noua articolul de speranta pentru "atitudine echilibrata" in negocieri, asa cum a fost si in trecut. Asta dupa ce tocmai ne spuse ca Furmont a fost pensionat ca le-a dat la angajati niste sporuri. Pai stunci unde a fost atitudinea echilibrata in negocieri in trecut?

Ce smecherie de articol. Manipulator de la un cap la altul.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 7 Mar 2011, 10:41
Post #163


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




Chiar vreau sa vad (imi doresc) daca renault isi ia jucariile si pleaca din romania...
M-am saturat de "politici" din astea... ca e mai ieftin nu stiu unde si ca nu mai e rentabil in Ro.
Problema e ca romanii "pun botu'" si au emotii, ca vai cel mai mare "donator" la buget si mizerii din astea.
Atita timp cit romanii or sa accepte sa traiasca mizerabil, asa vor trai, iar ce se vor face romanii fara dacia? pai probabil ce fac si alte tari care nu construiesc automobile.


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 7 Mar 2011, 10:47
Post #164


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




QUOTE(mariuscond @ 7 Mar 2011, 10:41)
ce se vor face romanii fara dacia? pai probabil ce fac si alte tari care nu construiesc automobile.
*


Se face Ford.


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 7 Mar 2011, 11:37
Post #165


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




QUOTE(klaus @ 7 Mar 2011, 11:15)
Si cum se plang ei ca din alea 75 milioane, 45 milioane le cere sindicatul (60%) sub forma unei prime de 700 lei + 500 lei luna de om. Asta inseamna 1560 euro/om pe an. deci ar trebui sa fie 28.846 de angajati care sa primeasca aceasta suma pentru a ajunge pe total la cele 45 milioane. Insa la finalul articolului ups, chiar directorul zice ca au vreo 20.000 angajati (deci de fapt nu ar fi 45 milioane ci doar 31 milioane)
*


Contribuțiile angajatorului au fost luate în calcul? Pentră ăia 1.200 lei net, angajatorul are cheltuieli de cca. 2.200 lei …


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Mar 2011, 15:10
Post #166


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




in primul rand e vorba de 700 prima anuala + 500 lei/luna = 700 + 500x12 = 1560 euro/an, nicidecum de 1200 lei/luna (=3350 euro/an ar reveni)
In al doilea rand, daca ar fi vorba de net 1560, ar insemna brut cca. 2880, deci din 45 milioane s-ar putea plati doar vreo 15.600 muncitori, nu 20.000
In general aia de la sindicat negociaza brutul. Considerand ca ar fi vorba de brutul de angajare (fara contributiile platite de angajator), suma totala ar reveni la cca. 2030 euro/an de angajat, deci ar rezulta vreo 22.200 angajati.
In orice situatie sumele declarate de directorul dacia sunt umflate, si nu cu pompa ci cu trompa.
In cel mai fericit caz ar fi vorba doar de vreo 10%. Ori 10% din 45 milioane sunt vreo 4,5 milioane, care nu-s de colea.
Alea-s de fapt niste minciuni prin supraevaluare.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 7 Mar 2011, 15:49
Post #167


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




apropo de Marco: Indrumar_afaceri_Maroc_2009.pdf

sursa: http://www.dce.gov.ro/ - MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI ȘI MEDIULUI DE AFACERI - Departamantul pentru Comert Exterior

Morocco_mapNewv11.jpg

This post has been edited by Logan_Stepway: 7 Mar 2011, 15:52


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 7 Mar 2011, 17:38
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Oameni buni, voi ati vazut cum isi transporta Dacia masinile pentru export in Europa de Vest? Ati vazut convoaiele de camioane care se tarasc anevoios de-a lungul a jumatate din Romania pe sosele sparte si supraaglomerate? Voi aveti macar idee ce costuri si ce calvar de logistica e aceasta cale de transport?

Si se asteapta cineva ca Renault sa extinda productia la Mioveni in conditiile in care piata interna e in continua contractie? Serios?


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 7 Mar 2011, 17:44
Post #169


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




colegu... da transportu feroviar cine-i opreste sa il foloseasca?


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu.manda
post 7 Mar 2011, 17:47
Post #170


Think green!


Group: Members
Posts: 369
Joined: 19 July 10
From: Bucharest




@rtBK: fara suparare, si cam in cat timp sa ajunga la destinatie? unsure.gif A vorbi de retea feroviara performanta in Romania e ca si cum ai vorbi de transportul cu USS Enterprise.


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 Dinamique 1.5 dCi 85 hp
10,000 km - 22.06.2009 / 20,000 km - 25.02.2010
30,000 km - 28.11.2010 / 40,000 km - 26.08.2011
50,000 km - 08.06.2012 / 60,000 km - 04.05.2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Mar 2011, 17:54
Post #171


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.462
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Desi iesim prin balarii, reteaua feroviara e facuta sa fie ieftina, nu rapida.

Nu conteaza cat de rapid ajunge la destinatie, cata vreme le alimentezi (trinurili) pe banda rulanta.

This post has been edited by bucatzel: 7 Mar 2011, 17:55


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 7 Mar 2011, 17:57
Post #172


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




pai scuza-ma ... fara investitii nimic nu se poate dezvolta. Am fost de 2 ori la sibiu in ultima vreme si chiar mi se pare inutila energia risipita de camioane sa transporte diverse marfuri. Erau mai multe camioane decat turisme... si sinele de tren de langa rugineau. E clar ca la inceput n-ar merge lucrurile rapid, dar cu timpul...eventual cu niste contracte care sa ceara specific imbunatatirea calitatii s-ar fi ajuns la un castig a tuturor.

This post has been edited by rtBK: 7 Mar 2011, 18:00


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 Mar 2011, 18:10
Post #173


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Cu cât sunt salariile mai mari cu atât mai mulți bani din veniturile Reno rămân în România. Iar asta e de bine. Atâta timp cât pot să negocieze fără a-l face pe reno să plece din țară sau să renunțe la locuri de muncă, numai de bine biggrin.gif Doar să nu ni se ducă faima de hrăpăreți printre investitorii străini.

Însă e un joc periculos. Mă îndoiesc că liderii de sindicat au neuronul ăla necesar pentru a evalua corect cât de mult să impingă. Ei știu doar una și bună: salarii cât mai mari.

PS. Argumente că vai 1800 de lei (binișor peste salariul mediu din România) sunt puțini și suntem niște amărâți ... sunt cel puțin penibile smile.gif

This post has been edited by ssilviu: 7 Mar 2011, 18:15


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu.manda
post 7 Mar 2011, 18:15
Post #174


Think green!


Group: Members
Posts: 369
Joined: 19 July 10
From: Bucharest




Cam asa e. I-as da unui lider de sindicat din asta o ecuatie simpla:

Salarii mai mari cu 25% + productie in scadere cu 10% = locuri de munca actuale + X

Sa se calculeze X si sa se explice de ce da cu minus, in conditiile in care pretul nu poate fi marit din cauza concurentei. smile.gif

This post has been edited by claudiu.manda: 7 Mar 2011, 18:16


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 Dinamique 1.5 dCi 85 hp
10,000 km - 22.06.2009 / 20,000 km - 25.02.2010
30,000 km - 28.11.2010 / 40,000 km - 26.08.2011
50,000 km - 08.06.2012 / 60,000 km - 04.05.2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Mar 2011, 19:54
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(bucatzel @ 7 Mar 2011, 17:54)
Desi iesim prin balarii, reteaua feroviara e facuta sa fie ieftina, nu rapida.

Nu conteaza cat de rapid ajunge la destinatie, cata vreme le alimentezi (trinurili) pe banda rulanta.
*


Pai cu logistica chefereului care este tongue.gif, te trezesti ca vagonul cu masini in loc sa ajunga la Arad ajunge la Constanta. Si, cand te trezesti ca iti poti pierde un potential client doar pentru ca ai vrut sa transporti mai ieftin si sa dai o mana de ajutor unei firme pe care nu o intereseaza profitul, multumirea clientilor, etc, atunci iti bagi pla in el de cefere si transporti cu cine iti ofera garantia unor servicii de calitate, chiar daca e mai scump.
Trenurile rapide si accelerate circula cu maxim 4-5 vagoane pe ruta Galati-Bucuresti. Ar circula ele cu 10 vagoane si ar da faliment firmele de maxi-taxi daca ar obtine o medie de macar 80-90 km/h, cum ar fi normal pe o cale de fier.
Din acelasi motiv nu mai foloseste nimeni posta romana cand trimite un colet, ci firmele de curierat.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Mar 2011, 01:36
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Dar toate investitiile si toti banii aia dati la CHEFERE pentru "modernizarea infrastructurii" cine ia papat? Unde mama lor sunt?

Dar CFR marfa (societatea cu cele mai mari datorii) oare ce a facut cu banutul, ca sa avem pardon, CFR SA si Electrificare CFR au datorii de 900 milioane lei respectiv 454,7 milioane lei, din care 202,5 milioane lei sunt numai dobanzile si penalitatile. PS astia fiind lei NOI (deci MULTI).

Se lucreaza la linia aia "de mare viteza" pe tronsonul Bucuresti - Cernavoda - Constanta de vreo 10 ani...

Cu trinul CLAR nu este o solutie...(cel putin in urmatorii 20 de ani).

Cel putin in europa tot cu TIR-urile este solutia... vrea nu vrea francezul, tot la tiruri trebuie sa apeleze.

This post has been edited by bubu782001: 8 Mar 2011, 01:39


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctorasul
post 8 Mar 2011, 07:16
Post #177


Membru imbatranit


Group: Validating DaciaClub
Posts: 1.603
Joined: 13 November 06
From: Pitesti




Acest topic poate sa ia o pauza pana in 2012 biggrin.gif Renault nu pleaca de la Mioveni,au ajuns la un acord,deci se poate!


--------------------
Dacia Dacia 92 - ot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 8 Mar 2011, 09:48
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(rtBK @ 7 Mar 2011, 19:44)
colegu... da transportu feroviar cine-i opreste sa il foloseasca?
*



Si tu acum crezi ca acolo la ei nimanui nu i-a venit ideea asta geniala?

QUOTE(bucatzel @ 7 Mar 2011, 19:54)
Desi iesim prin balarii, reteaua feroviara e facuta sa fie ieftina, nu rapida.
*



Pai tocmai asta e problema, ca chefereul e si prost (lent, incapabil sa-t garanteze un anumit timp de transport), si scump.
Cum crezi ca s-a ajuns ca pana si piatra de cariera se transporta pe sosele azi in Romania?
Ce sa mai vorbim de transport intermodal...

Realitatea e ca in Romania de azi nu se poate face productie auto (si multe altele), pentru simplul motiv ca nu se poate transporta nimic.


This post has been edited by IsNa: 8 Mar 2011, 09:54


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 8 Mar 2011, 10:48
Post #179


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Mar 2011, 19:54)

Din acelasi motiv nu mai foloseste nimeni posta romana cand trimite un colet, ci firmele de curierat.
*


Eu folosesc pt a trimite colete cu piese numai Posta.Curierii sunt scumpi,foarte neseriosi si in plus trebuie sa astepti dupa ei.
Trimit in medie cam 50-60 colete pe luna.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 8 Mar 2011, 12:14
Post #180


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.462
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(IsNa @ 8 Mar 2011, 09:48)
Pai tocmai asta e problema, ca chefereul e si prost (lent, incapabil sa-t garanteze un anumit timp de transport), si scump.
*



Eu incercam sa spun cum ar trebui sa fie, nu cum a reusit statul roman sa-l faca. Pe vremea impuscatului, ceea ce e acum CFR calatori, era pierdere planificata. Pierdere acoperita de CFR marfa. Ghici, cum de s-a dus naibii o industrie perfect functionala?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 02:43
Dacia