Suspensie fata R 19 txe
![]() ![]() ![]() |
Suspensie fata R 19 txe
R19/16v |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|||
dan_mar |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Pai in principal as vrea sa schimb rulmentul, ca de asta m-am apucat sa le desfac... (e un fel de continuare a povestii "Servo-muschi, directia ma omoara cu volanul mic si roti de 195").
Nu stiu exact daca si telescoapele necesita inlocuite, dar par ca fac cursa bine, iar pe denivelari sau viraje nu se simt slabite. Mai pot schimba si altceva pe acolo ? ![]() |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#33
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pai poti sa schimbi tot ce e in diagrama de sus
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mariandmd |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 1 March 07 ![]() |
interesanta problema cu amortizorul si cu rulmentul
si eu am directia foarte grea si ma intrebam daca asta poate fi o cauza deci se pare ca rulmentul are un rol important pentru usurarea directiei. |
--------------------
renault
19
1989
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Pai da, in afara frecarii cauciucului de asfalt, mai ramane suspensia=amortizor+rulment+arc care ingreuneaza directia.
Ce pot eu sa-ti spun: cu rotile si volanul original nu e chiar asa de greoaie directia... in conditiile in care ai totul in stare buna (nu obligatoriu noi) La mine s-a complicat putin deoarece am schimbat intai rotile cu unele de 195/50/R15 iar mai apoi volanul cu unul mai mic. Se simte diferenta cand trec de la rotile de vara (alea de 195) la cele de iarna de 175/70/R13. In principal am cautat sa am o directie cat mai usoara, dar se pare ca uzura pieselor e deja prea mare... de aceea iti recomand sa schimbi sau macar sa ungi cu vaselina rulmentul dintre arc si telescop din timp, astfel ve intretine senzatia de directie usoara... nu fa ca mine, cand nu prea mai reusesc sa invart volanul, ma dau jos sa vad ce are ... |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
mariandmd |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 1 March 07 ![]() |
cu sigutanta cind prind o zi din wek mai calda ma pun pe curatat si verificat rulmentii. nu am servo si merge foarte greu directia mai ales pe loc cind nu misc masina.
ar mai fi o problema cu consumul consuma foatre mult undeva intre 15-20 litri la suta in oras. am un motor de 1721 pe injectie si as vrea sa-i fac un test cu calculatorul. poate ma indrumati si pe mine la cineva daca cunoasteti. am mai avut aceeasi problema si am fost cu ea la renault si dupa ce a verificat cu calk sa constatat ca avea sonda care citeste temperatura aerului la intrare in motor defecta. citea -25 grade si afara ereau +20. am inlocuito dupa care sa schimbat total functionarea in bine. dar masina a stat pe dreapta 2 ani si acu iar am probleme de consum. multe multumiri pentru sfaturi |
--------------------
renault
19
1989
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
cu cauciucuri mai late de 165 si fara servo directia o sa mearga greu pe loc indiferent de ce ii faci, te ajuta doar servo-muschii, plus ca se si uzeaza mai repede caseta de directie.
|
--------------------
Toyota
AURIS
- IF-94-URS
Touring Sport 2015
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Ca te ajuta doar servo muschii, total de acord cu tine... cat despre uzura casetei de directie... mai sunt multe pana la caseta, in ordinea in care am observat eu:
Primele pica bucsele de la brat, dar nu am observat uzura mai mare la cea din fata sau cea din spate; le schimb toate patru cam de 2 ori pe an. Mai apoi pica capetele de bara, eu le schimb cam o data pe an, sau chiar de doua ori, in functie de producator (care e vapor_ware e sigur e mai slab). Am inteles ca ar exista posibilitatea decapsarii lor si a inlocuirii pastilei de plastic din interior, dar nu as avea incredere in asa ceva. Tipic romanesc... Ceva mai greu se duc pivotii, rulmentii si planetarele, dar cred ca depinde mult de stilul de condus si de km parcursi. Eu fac cam 1000 pe luna, pana in 15.000 pe an. Masina mea are aproape 180.000 km si abia acum imi fac probleme cu caseta si cu amortizoarele. Apropos (cu scuzele de rigoare ca sunt off topic) stie cineva cam care sunt intervalele la care ar trebui schimbate consumabilele acestea, undeva in manuale scrie asta? As vrea sa tin o evidenta cu toate piesele schimbate pe masina sa vad cam cat duc... spun asta pentru ca am o problema destul de enervanta cu cilindrul de frana de spate, scapa lichid pe la garnituri cam dupa 6 luni... mersi! This post has been edited by dan_mar: 7 Mar 2007, 10:56 |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#39
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Consumabile? La ce te referi? Daca te referi la bucsaraie...nu exista intervale stabilite de producator...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
Daca ai cauciucuri mai late efortul / tensiunea intre piese este mai mare, acest lucru apare prima data in caseta intre pinion si melc (sau cum io zice), apoii normal ca se propaga in tot ansamblu.
Bucsele de la bascula inferioara se strica repede din cel putin 4 cauze: unu montaj incorect ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Am avut bucsi care au tinut si 60.000 de km. Putin dai, putin face este foarte valabil pentru piese, eu unu prefer sa pun piese originale sau de producator de renume si sa nu ma plimb toata ziua pe la service. |
--------------------
Toyota
AURIS
- IF-94-URS
Touring Sport 2015
|
|
mariandmd |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 1 March 07 ![]() |
a mea troncane ca o caruta.. mai am un joc destul de mare la axul volanului... ca sa nu mai zic de plasticele din interior... de consum (hi hi) dau clasa la BMW.... mai si o gaura in toba... cauciucurile,he he mai am un pic si le vind la formula 1... dar cu toate astea O IUBESC .
sper sa o pun la punct cit mai curind ca ma doare sufletul cund dau cu ea prin gropile capitalei... apropo, are frine belea cel putin se opreste super ![]() |
--------------------
renault
19
1989
|
|
uskatu |
![]()
Post
#42
|
![]() Energy Group: Members Posts: 102 Joined: 6 November 06 From: Craiova ![]() |
Vad ca s-a discutat mult despre suspensie! Am de gand sa inlocuiesc si eu arcurile si amortizoarele fata, dar totusi nu prea am inteles: sunt aceleasi indiferent de motorizare? Eu am motor 1.4Energy(E6J), daca gasesc ceva bun second, dar de pe motoare de 1721, sunt bune, sau imi ridica masina de bot? Stie cineva cate spire trebuie sa aiba un arc pentru motorizarea mea si ce fel de amortizoare trebuie pe fata: ulei sau gaz? Ma intereseaza foarte mult sa nu se ridice de bot! Multumesc!
|
--------------------
Renault
19
- DJ 21 FIL
1990, 1.4/RT/Energy 'E6J'
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#43
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
ulei fata,gaz spate.
pe spate stiu ca difera functie de motorizare-model. |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
uskatu |
![]()
Post
#44
|
![]() Energy Group: Members Posts: 102 Joined: 6 November 06 From: Craiova ![]() |
Multumesc vepman!
Despre arcuri ce stii? Au fost decat 2 tipuri: pt 16v si non-16v? De la motoare de 1.7 sau de la diesel, se potrivesc la 1.4 al meu (e hatchback in 2 usi) ? Repet, caut sa le iau second, iar la dezmembrari majoritatea sunt benzinare de 1.7 sau diesel si nu as vrea sa iau "plasa"! |
--------------------
Renault
19
- DJ 21 FIL
1990, 1.4/RT/Energy 'E6J'
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#45
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
sh la capitolul suspensie nu recomand...
sincer intrebarea ta ma depaseste...... |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
uskatu |
![]()
Post
#46
|
![]() Energy Group: Members Posts: 102 Joined: 6 November 06 From: Craiova ![]() |
Nici pe mine nu ma incanta sh-urile.....voi lua numai daca gasesc ceva foarte bun. Ideea e ca nu am 600lei sa iau arcuri si amortizoare noi, mai ales acum cand trebuie sa schimb si kit-ul de ambreiaj.
Daca stie cineva cum sta treaba cu arcurile, ii multumesc anticipat ![]() |
--------------------
Renault
19
- DJ 21 FIL
1990, 1.4/RT/Energy 'E6J'
|
|
tynn |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Eu am schimbat arcurile fata cu unele SH si nu am probleme. Si cele SH aratau destul de rau, era cojit stratul de protectie. Le-am dat eu o vopsea, le-am mont at si de aproape 2 ani sunt OK. Mentionez ca cele vechi le-am inlocuit deoarece se rupsese o mica portiune din arc (la ambele) la baza talerului metalic de pe amortizor.
Am vrut sa-mi iau si eu initial noi, insa am auzit ca cele SH sunt destul de proaste si isi pierd elasticitatea repede. Mentionez ca odata cu arcurile am schimbat si rulmenti de amortizoare (care aratau jalnic), insa nu s-a simtit o ameliorare prea mare la capitolul servodirectie, in sensul ca volanul merge aproape la fel de greu. This post has been edited by tynn: 23 May 2010, 16:13 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
O solutie simpla si OK este sa cumperi arcuri NOI, de Solenza Diesel.
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 16:56 |