Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Camere de luat vederi de la Iasi la Tirgu Frumos, au avut efect pe DN1?

Deshteptu
post 20 Jan 2007, 16:05
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 286
Joined: 1 May 06




Autoritatile vor sa instaleze camere de supravegheat de la Iasi la Tirgu Frumos, pe asa-zisa "sosea ... unde au loc multe accidente (mi-au cenzurat cuvintul)". Detalii aici. Ce parere aveti? E de bine sau de rau?

This post has been edited by Deshteptu: 20 Jan 2007, 16:05


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zamolxes
post 20 Jan 2007, 19:15
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 14 January 04
From: Bucuresti




Nu stiu cat de des ai fost pe acolo, dar eu am rude in Letcani (pe drumul ala) si crede-ma, e dezastru ce e pe acolo. Se circula ca la nebuni. Plus ca intr-un singur weekend cand am facut drumul Iasi- Tg. Frumos de vreo 4 ori era sa am 2 accidente, si nu din cauza ca mergeam eu ca nebunul. Mie mi se pare o idee buna.


--------------------
Ford Mondeo Ghia 2L - B-77-BLD 2003 Full Options
Si uite asa se duc noptile..albe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 21 Jan 2007, 18:01
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




Domnul Dac (Zamolxe) daca crezi matale ca acest drum e mai rau decat circulatia din Bucuresti atunci ramai acolo de unde te vad inregistrat. Nu mai veni in zona.

Sa il semnalizeze corect si sa educe populatia. Nu sa puna camere de supraveghere. Sau daca le pun sa ridice si limita de viteza macar la un decent 60 km/h prin localitatile strabatute de acest drum.
Il parcurg de cel putin 2 ori pe luna si m-am saturat sa merg pe singurul drum decent din RO (4 benzi si asfalt ca lumea) cu 50 km/h in localitati (si sunt din ce in ce mai lungi ca se modifica mereu limitele prin extindere).

Asa ca sunt pentru camere de supraveghere dar impreuna cu masura de marire a limitei de viteza in localitati daca nu la 80 cat da voie maximum legea macar la 60 poate 70 cum mi se pare (nu sunt sigur) ca s-a facut spre Brasov pe DN1.


--------------------
Kia Cee'd - IS-96-AEU 2008 SW BEST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Deshteptu
post 21 Jan 2007, 18:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 286
Joined: 1 May 06




Merg destul de des pe drumul respectiv. Sincer, nu ma pling nici acum de faptul ca sint multe radare si trebuie sa respecti limita de viteza in localitati. Regulile trebuie respectate - cred eu, indiferent ca-ti convin sau nu.

Camerele de luat vederi - depinde la ce sint dfolosite. De exemplu prin localitati eu merg cu 55 km/h, nu chiar cu 50.. DAca ma vad 5 camere de luat vederi, sint penalizat sau nu? Eu as zice ca nu merit, pt ca nu incalc regula decit intr-un procent absolut nesemnificativ.

In schimb, in caz de accidente, camerele de luat vederi vor fi martorul cel mai bun. Tot asa se va crea reflexul omului de a fi mai atent, stiindu-s eobservat.

Probabil va scade viteza de deplasare, dar va scade si nr accdentelor. Cred eu ca se merita, nu?


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 21 Jan 2007, 18:45
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.593
Joined: 17 May 05




In general, in caz de accident, se va freca menta cu "calitate slaba a imaginii, imaginile nu sunt concludente in cazul dat, erau orientate in alt unghi, etc", scuze care nu vor aparea niciodata cand vei calca pe bec, aaa, acceleratie.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 21 Jan 2007, 19:10
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




De parca or sa impanzeasca drumul...
Pun si ei 2-3 camere si n-o sa se produca accidentul exact in raza lor de inregistrare.
Personal si eu sunt deranjat de localitatile care practic se tin lant pana la Iasi.

This post has been edited by ssilvviu: 21 Jan 2007, 19:10


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 21 Jan 2007, 20:10
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




Sunt de acord cu voi ca regulile trebuie respectate.
Insa ce te faci cand regulile ineamna doar restrictii si niciodata nu se face o regula si nu se aplica in sensul usurarii vietii celor ce circula pe strada (ma gandesc la cei ce merg zilnic pe drumul in cauza).
De aia am spus ca montarea camerelor ar trebui cuplata cu marirea legala a limitei de viteza la macar 60 km/h.
Si da, este adevarat, ca daca se intampla ceva imaginile vor avea valoare doar pentru a pedepsi pe cineva si nu pentru a descalci vreo chestie complicata.
Plus ca se vor mai ingrasa niste firme din aceasta afacere. Pe banii contribuabililor.


--------------------
Kia Cee'd - IS-96-AEU 2008 SW BEST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Deshteptu
post 21 Jan 2007, 23:21
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 286
Joined: 1 May 06




Interesant de stiut cine va cistiga licitatia de care se vorbeste in articol...


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
glumetzueke
post 21 Jan 2007, 23:53
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 15 September 06




io sunt din iasi si mai circul pe drumul iasi-podu iloaiei si nu cred ca ar trebui supravegheata zona ca si asa sunt zeci de radare !!! excl.gif asa ca ar fi o investitie aiurea mai bine mai repara o strada !!!


--------------------
dacia break 1996 cl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zamolxes
post 22 Jan 2007, 09:11
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 14 January 04
From: Bucuresti




Domnu Eugeniuz (ca tot ne domnim aici),

nu m-am legat de circulatia din Bucuresti, n-am facut comparatie intre cea din Iasi si cea din capitala. Cat despre "nu mai veni in zona"....multumesc de sugestie, dar n-am sa tin cont de ea.

Ai dreptate cand spui ca drumul este excelent, pentru ca este. Este si destul de bine semnalizat. Dar camerele sunt in alt scop. Daca au si radar e alta poveste. Anyway, nu te tine nimeni sa mergi cu 50km/h in sate si comune. Dar mergi cu viteza pe barba ta. Te-a prins, sari cu banul (si cu puncte).

Camerele sunt bune datorita faptului ca te obliga sa nu mai faci slalom printre masinile care merg cu 50km/h, sa nu mai depasesti aiurea in tramvai si sa ma obligi pe mine care merg ceva mai incet sa franez si sa ma repliez undeva pe dreapta daca am unde, pentru chestii d-astea.

Iar pe DN1, sincer mie imi convine cum se merge de cand sunt camerele. Ce-i drept, limita de viteza e cam mica, la doar 70, dar pana la urma nu ma deranjeaza asa de tare.

Chiar as fi curios, exista o statistica comparativa intre numarul de accidente dinainte sa apara camerele si numarul ulterior aparitiei lor?


--------------------
Ford Mondeo Ghia 2L - B-77-BLD 2003 Full Options
Si uite asa se duc noptile..albe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 22 Jan 2007, 09:26
Post #11


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Ar fi o idee foarte buna sa faca Iasi - Targu Frumos la fel ca DN1 (sectiunea Ploiesti-Bucuresti), inclusiv modificarea limitarilor de viteza. Din pacate, nu e tocmai posibil pentru ca DN1 are 2-3 benzi/sens in timp ce E585 are o doar 2 per sens, din care una e banda de avarie. Plus ca ar trebui facute pasaje pietonale suprainaltate, ca pe DN1, si puse bariere/garduri, ca sa nu mai umble populatia rurala pe banda de avarie.

Si ar trebui ca domnii politisti sa lase plimbarile cu Passatu' si sa amendeze carutasii care incurca circulatia si pun in pericol soferii.

Cat despre comparatii, in Iasi se circula mult mai PROST decat in Bucuresti (multi indivizi needucati si foarte multi incapabili sa priceapa regulile de circulatie).

This post has been edited by BlaueCorsa: 22 Jan 2007, 10:12


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andu
post 22 Jan 2007, 09:51
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




Cum adica limitia de viteza de 70 e prea mica pentru localitati? Nu toata lumea are super-reflexe sa poata frana daca ii sare un copil in fata, sau gaseste biciclistul turmentat pe partea dreapta, ca sa nu mai spun ce e pe acolo noaptea. Mie mi se pare deja aproape prea mult sa mergi cu vinteza aia intr-o localitate. In afara poti sa dai si 200, e treaba ta. Camere puse in afara localitatilor n-am vazut inca.


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... - fost GGA 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 22 Jan 2007, 10:02
Post #13


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Desi limita pe DN1 e de 70km/h in localitati, mai toata lumea merge in limita a 70 + 10 km/h, si cred ca e suficient...cu toate ca s-au instalat acele pasarele pentru pietoni, oamenii tot printre masini se aventureaza sa treaca cele 4 benzi...
Ce nu-mi place e altceva: la vederea unei masini de politie, oprita sau in mers, majoritatea soferilor franeaza din instinct pana la aprox 50km/h...De ce? biggrin.gif Sechele? tongue.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 22 Jan 2007, 10:11
Post #14


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Sa puna camere, dar sa puna si garduri de protectie sa nu te mai trezesti cu nea Caisa beat muci ca vine pe 10 carari pe E585.
Iar carutasii care umbla noaptea pe drum fara macar un minim de semnalizare, sa fie executati pe loc, iar carutei sa i se dea foc ca sa fie vizibila icon_evil.gif


--------------------
Fiat Linea - PAD Active, 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 22 Jan 2007, 10:13
Post #15


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Circulatia carutelor este interzisa pe drumurile europene...


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petea
post 22 Jan 2007, 12:40
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 31 August 05
From: Iasi




QUOTE(BlaueCorsa @ 22 Jan 2007, 10:13)
Circulatia carutelor este interzisa pe drumurile europene...

Asta doar pe hartie. In realitate vad cate o caruta aproape la fiecare drum Iasi-Tg. Frumos. Odata era sa calc si niste vaci care mi-au iesit in fata la iesirea din Letcani, ca mergeau fetele la pascut linistite la 7 dimineata si magarul de mine tocmai atunci si-a gasit sa mearga cu masina pe sosea. Sugerez politiei rutiere sa puna camerele ale acolo unde le e locul: la coada vacii. Ca poate asa o sa avem si noi strada libera.


--------------------
Dacia Logan - is 2006
Eten Glofiish x500 + iGo Romania 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 22 Jan 2007, 12:46
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.593
Joined: 17 May 05




Pai politaii ar trebui scalpati daca si dupa ce se monteaza camerele mai vezi carute si biciclete pe drum. Macar cu atata sa ne alegem din toata supravegherea asta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghidioneanu
post 22 Jan 2007, 15:18
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 3 June 03
From: IS




Mai , mai , ce suparare si ce galceava ...
Iaca o sa avem si noi un Big-Brother moldovinesc pe sosea , ochiul necrutator al autoritatilor ne va urmari peste tot . Ma rog sa nu se faca acces prin internet la aceste camere , ca atunci nu voi mai putea face nici o miscare. Imaginati-va cum ar fi ca toata patria sa fie impanzita cu camere, iar sotia sa se intrebe : Oare pe unde umbla barbata-miu ? Si da-i un search pe net cu numarul masinii , iar ea victorioasa va urmari traseul meu prin tara . Nu o sa-i mai pot spune ca am avut treaba la mama la Gorban , cand ea ma gaseste la Poiana Brasov... Nasol moment ...


--------------------
Ford Focus - IS-xx-xx 2007, 1,8 TDCI 115 cp
Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 22 Jan 2007, 16:01
Post #19


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Sunt perfect de acord cu instalarea camerelor. In caz ca iese pietonul in calea masinii si n-ai martori camera ti-e cel mai bun prieten la proces ! Camera nu poate minti sau induce in eroare, deci cine tine cu adevarul tine cu instalarea camerelor.

Drumul respectiv este un drum foarte bun si e intrarea/iesirea principala din Iasi. Oriunde vrei sa mergi, fie ca spre Brasov sau spre Nordul Moldovei sau spre Bucuresti pe acolo se iese (exceptie cand mergi in Vaslui) si e pacat de drumul ala bun ca e punctat de localitati care te tin pe loc practic.

Oamenii si-au cumparat masina in loc de cal si caruta pentru ca vor sa se deplaseze mai repede (in timp util) deci mi se pare justificata dorinta de a merge mai repede atunci cand drumul o permite (si in cazul asta drumul o permite cu varf si indesat pentru ca e foarte foarte bun).

Daca s-ar construi niste pasaje pe sub sosea sau peste sosea pentru traversarea pietonilor si n-ar mai fi toate casele cu poarta-n europeana ar fi perfect... insa pana una alta s-ar putea pune limita de viteza mai mare pe langa axul de drum si mai mica pe margine cu 1 - 2 portiuni cu viteza mai mica pe unde sa fie si trecerile de pietoni.

Trebuie facut ceva pentru ca nu poti investi bani in infrastructura si masini pe-o parte si sa ai accidente mortale in lant din cauza ca nu esti in stare sa oferi pietonilor o alternativa ocolitoare. Trebuie dusa treaba pana la capat si atat.

O limita ridicata de viteza si cate un semafor pe care sa-l vezi de la distanta in timp util pentru cele 2 - 3 treceri de pietoni per localitate ar fi iarasi o solutie foarte buna. Decat sa mergi ca un melc mai bine te opresti odata, lasi lumea sa traverseze si apoi dai talpa. Si daca ar fi o chestie gandita bine ca daca vii cu viteza mare sa ai timp sa franezi la semafor cred ca toata lumea ar fi fericita.

Camerele ar asigura in caz de incident explicatia logica a ceea ce s-a intamplat si in felul asta ar fi si dreptatea dreptate.

This post has been edited by DigitalScribe: 22 Jan 2007, 16:06


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe - n/a D-Max 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b64chr
post 22 Jan 2007, 16:24
Post #20


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




Sa puna cate camere vor, si asa e plin de radare si nu prea risc. Oricum, locatiile camerelor or sa fie cunoscute si introduse in softul de navigatie.
Si da, sunt de acord cu antevorbitorii ca ar trebui marita limita la 60-70, cu exceptia unor portiuni in apropierea trecerilor de pietoni.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pmarian
post 22 Jan 2007, 23:20
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 11 April 04
From: Iasi




QUOTE(eugeniuz2004 @ 21 Jan 2007, 19:01)
Il parcurg de cel putin 2 ori pe luna si m-am saturat sa merg pe singurul drum decent din RO (4 benzi si asfalt ca lumea) cu 50 km/h in localitati (si sunt din ce in ce mai lungi ca se modifica mereu limitele prin extindere).


Chestia aia de drum are o singura banda pe sens + o banda de urgente. 090.gif In mod normal nu prea ai ce cauta pe banda de urgente decat daca ai o urgenta.
Eu sunt pentru camere de luat vederi. Ca pe drumul ala nu gasesti decat zmeii in octavii si mai stiu eu ce alte masini si niste pierduti in spatiu care merg cu 50 la ora in localitate (printre care si eu icon_mrgreen.gif ).
SI oricum mergi cam cu 60, si dupa parerea mea, la cum arata localitatile astea dintre Iasi si Tg. Frumos si la cat popor e pe acolo , 60 mi se pare o viteza destul de rezonabila.


--------------------
vw vw 2007
Megane II Sedan 1.5dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin.popescu
post 26 Jan 2007, 11:32
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 21 August 06




Hai sa fim seriosi! Stiti foarte bine cum se merge pe DN 1. Sunt doar vreo 4 radare, in rest sunt panoramice. Radarele se stiu deja si se franeaza cand se ajunge aproape de ele pentru ca sunt stilul radarelor de pe vremuri (cine mai stie cablurile de pe sosea!!!).
Cat despre Iasi - Tg Frumos, intr-adevar se circula foarte tare in zona, inclusiv eu, deci ar fi binevenite niste camere.


--------------------
Renault Megane Sedan - B 83 HEZ 2008,1.5dCI,105CP, Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nenea_Iancu
post 26 Jan 2007, 11:58
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 26 January 07
From: Pitesti




dupa parerea mea 50km/h e un regim de toata jena chiar daca eu depasesc destul de rar si cu foarte putin ceasta limita; hi hi hi


--------------------
Dacia berlina 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel28
post 26 Jan 2007, 16:14
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 9 May 06




Info semioficiala: Pe DN2, dupa instalarea camerelor de supraveghere, viteza va fi:
- 70 km/h in localitate
- 110 km/h in afara localitatii


--------------------
Audi A4 A4 2.0 TDI - BC 33 --- 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 26 Jan 2007, 22:30
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




QUOTE(pmarian @ 23 Jan 2007, 00:20)
Chestia aia de drum are o singura banda pe sens + o banda de urgente. ...........
*



acuma daca benzile nu sunt riguros egale toate 4 nu e vina noastra dar sa numim benzile laterale benzi de urgenta cred ca nu e corect nici macar din punctul de vedere al regulamentului de circulatie. Si spun asta pentru ca notiunea de banda de urgenta mie imi e cunoscuta doar la autostrazi. Acolo e separata de celelalte 2 sau mai multe benzi de circulatie cu linie continua. Aici linia este discontinua si ai voie sa mergi, ba chiar ar fi recomandat sa mergi pe ea (banda de la margine) si sa ii lasi pe cei ce pot (vor, si isi permit) sa mearga intins. Chiar daca ar face-o pe riscul lor prin localitati!

Si constat ca opinia e favorabila instalarii (si eu am manifestat o opinie identica) dar impreuna cu marirea limitei de viteza. Educarea "berbecilor" care traverseaza pe unde vor se va face in timp. Mai da unul coltul, mai altul, si in final se vor educa de la sine.

Iar carutele care sunt o pacoste peste tot trebuie rezolvate de catre politie (evident ei au alte treburi!).


--------------------
Kia Cee'd - IS-96-AEU 2008 SW BEST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kodrix
post 27 Jan 2007, 02:37
Post #26


Membru tanar


Group: Members
Posts: 220
Joined: 20 July 05




Intru-totul de acord eugeniuz2004!
Banii respectivi mai bine i-ar folosi la semnalizarea corecta si la imprastierea materialului antiderapant!
Fac drumul des si am vazut intr-o zi doua accidente din care unul f. grav si asta pt. ca nu s-a imprastiat material antiderapant. Plus ca in aceeasi zi eram sa am si eu accident tot din cauza asta(si acum ma mir cum de am scapat).


--------------------
- - -
Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km

Logan 1.4MPI 2009 E0
Logan 1.4MPI 2009 Ambiance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 27 Jan 2007, 02:59
Post #27


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Cu toate ca ma gandesc cu groaza cum ar fi sa fiu nevoit sa nu sar de suta in afara si sa merg cu 50 fix in sate, daca s-ar pune camere cu radar pe TOATE drumurile importante din romania in multe locuri, sunt convins ca s-ar evita foarte multe accidente.

Oricum la 100 km/h consumul e unul foarte bun la orice masina, sincer daca s-ar face o campanie de instalare a camerelor peste tot eu as fi de-acord. Ma potolesc eu dar se potolesc si multi tampiti.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 29 Jan 2007, 15:56
Post #28


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Si la 50 - 60 Km/H afisati pe bord ai un consum foarte bun. De fapt cred ca-i cel mai bun consum acolo. In treapta a 4-a cu 1500 - 2000 RPM, mers constant consum sub 6% cu benzinar 1.6MPI.

Nu-i ceva nemaipomenit totsi si cu localitatile astea. Am inceput sa ma uit pe bord sa vad cati Km faci intr-o localitate in general si varia intre 1 si 3 Km. E mai mult efect psihic problema cu viteza in localitate.

This post has been edited by DigitalScribe: 29 Jan 2007, 15:59


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe - n/a D-Max 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 29 Jan 2007, 16:14
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




Masoara atent cat reprezinta toate localitatile intre Iasi si iesirea (semnalizata ca atare) din Tg. Frumos (oricare din cele 3) raportat la intreaga distanta si apoi refa niste calcule de timp / consum / poluare (ca tot e la moda printre autoritati sa justifice mai multe chestii prin cresterea poluarii) si in final vezi daca e justificat sa se puna camere sau daca nu cumva mai justificat ar fi sa mareasca limita de viteza la un decent 70 la ora si sa supravegheze cu radare cat vor ei drumul. Mie unul mi-ar ajunge si ramane aceasta viteza si s-ar castiga mult si la timp si la consum si la poluare (care ar fi mai redusa).

Dar pe domnii conducatori ii doare sa mai ia niste bani din afacerea asta si sa scoata si mai mult din pedepsirea celor ce chiar au nevoie de a merge repede date fiind distantele ce le parcurg zilnic.

Nu i-am vazut asa de interesati in a intretine din vreme acest drum bun care insa are si el nevoie de reparatii (mici deocamdata).


--------------------
Kia Cee'd - IS-96-AEU 2008 SW BEST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 29 Jan 2007, 19:24
Post #30


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Limitele de viteza sunt foarte aiurea puse pe soselele de la noi. Pe E85 incepe localitatea "Tisita" cu mult inainte de a da de orice civilizatie, pur si simplu pe europeana te intalnesti cu indicatorul inainte de curba. Nu zic, e o curba, poate nu e bine sa o iei cu 100 cat e legal, dar macar o limita de 70 sa puna... 60 hai, macar sa vezi o initiativa, dar nimic. Esti obligat sa mergi cu 50 doar din cauza unui indicator. Si mai incolo se coboara la 40 limita. M-a luat si radarul in acea localitate.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th August 2025 - 04:02
Dacia