Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dacia Logan Furgon

prody
post 25 Jan 2007, 22:49
Post #91


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Fara indoiala, va fi un mare succes, arata bine si e ieftina. Sa nu uitam ca junghiurile de Dacia papuc inca se vindeau bine.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_voly
post 25 Jan 2007, 23:44
Post #92


Daca Ai Cap Ia-ti Alta


Group: Members
Posts: 547
Joined: 8 October 05




QUOTE(minny @ 25 Jan 2007, 16:07)
Stau si ma uit la Logan VAN ... cu planseul asta ... ce bine poti dormi in el smile.gif Poate il facem din VAN caraVAN tongue.gif Pe site au mai schimbat un pic. Un link nou (Siguranta, parca nu era ieri). Iar reclama cu pretul incepand de la 6700 de euro TVA inclus a "coborat" la 5630 ... TVA inclus smile.gif
*


Mai , este fara TVA, 5630 fara TVA. Ce sa mai zic... Maine , cine stie,poate coboara pe la 5000 fara cine stie ce alte taxe ...

Mi se pare o diferenta foarte mare intre modelul chel da Dacia Van si modelul chel de MCV, de aproape 2500 de euro

This post has been edited by mad_voly: 25 Jan 2007, 23:50


--------------------
Opel Insignia - b 01 ccc 2011 Ecoflex
"Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 26 Jan 2007, 10:49
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




E adevarat ca modelul "chel" nu are nici airbag sofer ?


--------------------
Dacia Logan - TM10### , alb arctic Ambiance - 2005
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebybv
post 26 Jan 2007, 12:41
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 8 August 05
From: Brasov




Ce mi-a placut filmuletul... smile.gif


--------------------
Mazda 6 2.0 CD 143CP SPORT 2006
"...The force is strong with this one..."
- Seat Leon 1,6 16v 105 CP - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 26 Jan 2007, 15:42
Post #95


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Da modelul chel nu are nici airbag sofer in standard. Dar e optional. La fel pe versiunea a doua se poate adauga ABS si airbag pasager + airbaguri torace. Eu cred ca e cel mai corect asa. O versiune (sau 2) mai chele pe care poti adauga optionale. Si nu vorbesc de optionale ca si casetofonul si vopseaua metalizata. Char si asa probabil ca versiunea cheala rau diesel va avea probabil cel mai mare succes.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liliana
post 27 Jan 2007, 14:15
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 29 September 06




Ce atatea airbaguri?!!

Centura e de baza. Daca este sa mori, poti sa mori cu 10 pungi de aer.

Nu va bazati pe ele daca intrati intr-un camion.

Mai bine il evitati.


--------------------
DACIA Logan Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 27 Jan 2007, 14:57
Post #97


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Mai citeste si tu statistici cu oameni care au scapat din 'vina' airbagurilor!

Logan asta mi se pare super ok! Cred ca va merge bine si va scoate la pensie paucele!


--------------------
Citroen C3 - Inca numere rosii... 1.4Hdi 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liliana
post 28 Jan 2007, 07:23
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 29 September 06




Si cati au murit cu aceasta idee?! CA II PROTEJEAZA O PUNGA DE AER?

Imagini de pe

http://www.dacia.ro/logan-van/interior

This post has been edited by Liliana: 28 Jan 2007, 07:27

Attached thumbnail(s)
L318SW0086.jpg ( Size: 24.97k ) Number of downloads: 5217
M017SW0010.jpg ( Size: 30.95k ) Number of downloads: 5189


--------------------
DACIA Logan Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liliana
post 28 Jan 2007, 07:38
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 29 September 06




Preturile sunt cuprinse intre 6700 si 8400 euros!

Merita un furgon atata.
_______

Lungime 4 450
Lățime totală (cu/fără retrovizoare) 1 993 / 1 740
Ampatament 2 905
Înălțime 1 640
Ecartament față 1 480
Ecartament spate 1 470

Dimensiuni interioare (mm)

Lungime compartiment marfă 1 936
Înălțimea interioară compartiment marfă 1 040
Lățime maximă interioară 1 420
Lățime interioară între pasajul roților 1 024
Înălțimea pragului de încărcare spate 582
Înălțime deschidere uși spate 940


http://www.dacia.ro/logan-van/date-tehnice

This post has been edited by Liliana: 28 Jan 2007, 07:40


--------------------
DACIA Logan Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liliana
post 28 Jan 2007, 07:47
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 29 September 06




Configurator:

Alegand tot: vopsea metalizata, servo, air bag, ... tot, am ajuns la pretul de 9425 euro motor 1.6 si 10.090 euro diesel.

http://www.dacia.ro/configurator


E o masina practica, de carat, imensa.

Fata de skoda sau opel van este mult, mult mai mare si mult mai ieftina.

Design to cost, built ieftin in Romania.

This post has been edited by Liliana: 28 Jan 2007, 07:58


--------------------
DACIA Logan Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 31 Jan 2007, 14:17
Post #101


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti





Logan Van: primul test drive

31 ianuarie 2007

Automarket a testat noul Logan Van pe autostrada Bucuresti-Pitesti. Va impartasim primele impresii despre noua utilitara Dacia.Moda papucului pare uitata la Dacia. Noul Van, al treilea element al gamei Logan, are un rol ingrat: acela de a face uitat unul dintre cele mai de succes modele lansate vreodata de Dacia, ultima varianta de 'Papuc', care a reprezentat – atat cat i-a permis varsta si capacitatile – principalul prieten al celui care isi dorea o masina 'buna la carat'. Din aceasta perspectiva, Logan Van aduce cu sine multe elemente noi, pe care nu le regasim la vechiul pick-up (carosat sau nu), dar si dezavantaje, acestea din urma consolidandu-se mai ales in jurul faptul ca dorinta de economie a determinat alegerea unei platforme comune pentru versiunile MCV si Van.Dar sa incepem cu partea exterioara. Logan Van pare, de la distanta, un MCV cu geamuri vopsite, cu doua locuri si cu un perete despartitor intre zona de incarcare si cabina. Ei bine, nu este chiar asa. Inginerii Dacia au lucrat pe baza lui MCV si au prelucrat partea posterioara astfel incat aceasta sa suporte o incarcatura de 800 de kilograme. Este adevarat, incarcatura poate fi mai mare, insa Francois Fourmont, directorul Dacia, spune ca aceasta este masa pentru care Dacia acorda garantie. Altfel spus, in conditiile in care incercati sa carati cu noul Van mai mult de 800 de kilograme si acesta cedeaza, vina va apartine in totalitate. In ceea ce priveste incarcatura care poate fi asezata pe plafon, aceasta nu trebuie sa fie mai mare de 100 de kilograme (aceste 100 kg intrand in cele 800 de care vorbeam anterior). Asadar avem de a face, conform oficialilor constructorului roman, cu o masina care se adreseaza patronilor de magazine, tamplarilor si meseriasilor, adica celor pentru care limita de masa totala autorizata nu este un pericol. Pentru a ajunge la aceasta cifra, partea inferioara a caroseriei a primit un buchet de ranforsari si un volum de incarcare de 2.5 metri cubi. Desi exista multe elemente discutabile, cum ar fi incapacitatea usilor de a culisa (caracteristica proprie acestui tip de vehicule utilitare) sau lipsa unui spatiu destinat actelor sau bagajelor mici necesare muncii in aceasta masina, ele sunt contrate de politica economica a dezvoltarii modelului. Astfel, orice element aditional ar fi insemnat automat un pret mai ridicat iar filosofia Dacia este aceea de a crea cat mai mult cu cat mai putin. Un tip de gandire care a functionat perfect pana acum si care nu da semne de slabiciune nici de acum incolo. Am testat ieri doua dintre motorizarile oferite pe Logan Van: dieselul de 1.
5 litri si 'benzina' de 1.6 MPI. Diferentele sunt majore in conditiile in care ambele masini au fost incarcate cu o sarcina de 250 de kilograme constand in saci de nisip amplasati in zona utila. Astfel, dieselul pleaca mai greu de pe loc si reuseste sa revina pe parcurs (cuplul maxim este atins undeva in jurul a 1700-1800 de rotatii pe minut) in timp ce motorul pe benzina se descurca mai bine la demaraj si bate si la viteza omologul sau pe motorina, ajutandu-se de cei 90 de cai putere de la purtator (167 km/h fata de 142 km/h). Si pentru ca vorbim de vitezele maxime atinse, aflati ca acestea sunt cele reale si ca, desi incarcate cu 250 de kilograme si cu doi ocupanti in cabina, masinile au atins fara probleme aceste valori. Insa daca doriti mai mult decat atat, Logan Van nu va poate ajuta. Vorbim, totusi, de un 'caraus', nu de o familiala. In ceea ce priveste consumul, cifrele pe care vi le putem oferi se rezuma la cele oficiale (5.3 litri pentru diesel si 8.1 pentru 1.6 MPI). Asta pentru ca dacia a hotarat scoaterea computerului de bord din dotarile lui Van. Totul pentru un pret cat mai redus cu putinta. Nimic nou din punctul de vedere al suspensiilor, care sunt aceleasi ca la MCV, sau din cel al garzii la sol, care ramane si ea neschimbata. Un posibil minus in conditiile in care o utilitara trebuie sa ajunga in locuri in care MCV nu are ce cauta.Interiorul este unul inedit. Obisnuiti cu spatiul imens al lui MCV sau cu versatilitatea berlinei, versiunea Van pare ciudata la prima vedere. In primul rand, avem de a face cu doar doua scaune. Apoi, peretele din plastic dintre cabina si zona utila face inutila oglinda retrovizoare centrala, din care a ramas doar butucul lipit de parbriz. Pentru a se 'scoate', Dacia a apelat insa la un truc inteligent: oglinzile laterale fac parte din lotul pe care il gasim pe versiunea superioara Prestige (regasita in cazul berlinei), fiind mari si foarte utile in trafic. In rest, clasicul bord al lui Logan, clasicele portiere ale modelului romanesc si, in fond, aceeasi masina la baza.Ramane de vazut care va fi impactul printre micii intreprinzatori – targetul clar al noii versiuni – in conditiile in care diferentele de pret intre competitori si Van sunt de minim 3500-4000 de euro. In versiunea de baza, Logan Van costa (si aici incep sa le luceasca ochii celor pentru care masina reprezinta o utilitate si o necesitate in acelasi timp) 6700 de euro cu toate taxele incluse. Pentru a ajunge la cea mai scumpa varianta (1.5 dCi Pack Confort) nu trebuie sa inaintam cu sumele foarte mult, aceasta ajungand la 8800 de euro.

Sursa: AutoMarket
Autor: Mircea Mester


--------------------
Volțvagăn Glonț - - 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco_3033
post 1 Feb 2007, 12:04
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 12 June 04
From: Bucuresti




Salut

Intrebare : Daca ati fi sofer si ar trebui sa distribui marfa cu loganul asta care ca dotari are roti, volan, si reglare oglinzi din interior, v-ati urca la volan ?
Alta intrebare : Cum naiba sa urci marfa intr-o masina care nu are usa culisanta ?

Daca masina este ptr. Bucuresti e groaznic fara usa laterala culisanta, vb din experienta ca distribuitor prin tineretile mele.
Nu stiu de ce dacia produce masini fara a se gandi la o minima siguranta, si ce sa zic afara loganul berlina are ABS la versiuni la care la noi 'ciuciu'.

Iar consumul sigur e de groaza la masina asta.

Numai bine

P.S. Sunt stupefiat cand vad o masina care e de marfa derivata din versiunea berlina.

This post has been edited by coco_3033: 1 Feb 2007, 12:05


--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 1 Feb 2007, 13:39
Post #103


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




Ehe, sa fim noi sanatosi, cati cara marfa cu matiz-ul si tico-ul...


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 1 Feb 2007, 14:51
Post #104


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




cumva domnul coco ar dori sa conduca o furgoneta cu dotari de maybach? geeeeeez

cam ce masina credeti domnule coco ca s-ar potrivi la banii astia pt a va satisface nevoile?

De unde sunteti asa de informat in privinta acelui consum?

Daca nu stiati, unele modele Kangoo ruleaza cu motoarele care au fost pe Solenze si Papuci... Daca lasau acest motor le VAN, ati fi facut scandal... Acum, ca au pus un motor modern, care si-a dovedit calitatile, se gasesc niste oameni care n-au ce face sa-si dea cu parerea aiurea in tramvai.





Ma baieti, luati o gura de aer proaspat, trageti adinc in piept si stati in banca voastra, ca daca va da patronul una d-asta, ii pupati talpile ca ati scapat de papucul cu directie greoaie si planetare (sau cardan) care se rup/indoaie tot timpul

Daca voi sunteti patronul, atunci ii pupati talpile francezului ca v-a dat masini fiabile si ieftine, fara prea multe dotari care sa va arda la buzunar...


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 1 Feb 2007, 15:49
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




QUOTE(Vlad Georgescu @ 31 Jan 2007, 14:17)
filosofia Dacia este aceea de a crea cat mai mult cu cat mai putin.
*



Autorul articolului nu e la curent cu noutățile:
filosofia Dacia este să ceară cât mai mult pe cât mai puțin.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 2 Feb 2007, 00:27
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Nu stiu de ce, dar imi vine sa cred ca celor care au deja pick-upuri 1.9 si au volum mare de carat, furgonul ala o sa le fie inutil. Pick-up-ul avea mai multa libertate pentru fiecare in a-si alege modul de carosare sau daca sa-l caroseze sau nu. Cand au conceput caroseria vechiulului pick-up (prin anii 80 parca) nu au pornit de la break pe care l-au chelit de scaune si alte obiecte care ocupa loc inauntru, ci au modificat caroseria clasica de berlina pe care au alungit-o, au marit ampatamentul etc.

Acum e adevarat ca pick-upul nu a fost niciodata la fel de fiabil precum loganul, iar cutia de viteze si mecanica in general lasa mult de dorit, dar ar fi fost asa de greu sa conceapa un nou tip de caroserie? sau macar sa ii puna o usa culisanta la break-ul asta metamorfozat in van, ca e total impotriva naturii sa ai usa de pasageri pt marfa.

In concluzie, probabil ca se va vinde bine datorita pretului, vorba cuiva de mai devreme cum ca multi cara marfa cu matiz-ul... Dar nu cred ca va mai avea acelasi succes ca si pick-upul, desi sunt apropiate ca pret.

This post has been edited by diesel_power: 2 Feb 2007, 00:28


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 2 Feb 2007, 00:43
Post #107


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Nu va mai impacientati. O sa vina anul asta si Pick-up-ul. Oricum sper ca nu o sa fie tampenii de fibra de sticla pe noul logan pick up.


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 2 Feb 2007, 08:27
Post #108


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




e, nu... se vor gasi destepti care vor lua Pick-up-ul chel si il vor carosa "la cumnatu' la atelier" cu cornier de aluminiu si tabla zincata, imbinate cu autofiletante de rigips lungi de 10 cm, in care cu siguranta te vei agata cind vei incerca sa incarci ceva biggrin.gif


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 2 Feb 2007, 09:11
Post #109


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




QUOTE
dar ar fi fost asa de greu sa conceapa un nou tip de caroserie?

Măi băieți, ce ar fi să terminăm cu eterna poveste a derivării caroseriei MCV din berlină, a van-ului din mcv și poate ulterior a pick up-ului din berlină.....and so on and so on.....
Chiar nu are rost să te apuci să reinventezi roata, focul, becul....etc...
Sincer, singurele chestii nasoale mi se par:
1.Faptul că geamurile par vopsite;
2.Lipsa ușii culisante.

Dar având în vedere faptul că la 6700 euro poți presta ”marfă la greu”, motor fiabil și calitate destul de bună a mecanicii , așa cum zice d-nul Design, eu zic că o să aibă vânzări destul de mari iar lumea o să fie destul de mulțumită.
Iar la o firmă contează să fie mașina și întreținerea ieftină iar volumul de încărcare destul de mare.
În ceea ce privește viteza, nu cred că o să meargă nimeni cu 150 km/h cu van-ul plin de marfă!
Haideți să ne vedem de treabă, că Dacia până acum face treabă bună - este totuși o firmă care are în principal ca obiectiv PROFITUL, iar acest profit până acum este încet și sigur. Și după destule de multe polemici, începe să spună un cuvânt destul de important pe piața auto.
Numai bine și comentați dacă aveți bani să va luați altceva mai scump, ca să fie o observație pertinentă.

This post has been edited by Lostboy: 2 Feb 2007, 09:15


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Feb 2007, 10:27
Post #110


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Avand in vedere ca o sa vina si pick-up-ul, deci se va acoperi si zona de "bena descoperita", eu am o nelamurire legat de niste postari pe aici: Unii zic ca vai ce nasol e cu furgonul asta fara usa culisanta, ca pick-up-ul (derivat din 1300) era mai valabil, era o adevaraciune etc.
Nu tin minte macar unul dintre cei care au sustinut asta, unul singur, sa-si fi adus aminte ca pick-up-ul carosat nu avea deloc usa laterala la spatiul de depozitare. Sa inteleg din asta ca de fapt usa aia laterala neculisanta nu e decat motiv de aperitiv si nicidecum un motiv real?
Deci, cine a criticat ca pick-up-ul carosat nu avea usa laterala de nici un fel (nici batanta nici culisanta)?
No, bine ca va apucati sa criticati ca loganul are, dar nu e culisanta...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 2 Feb 2007, 10:33
Post #111


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.277
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Stai bre omule! De la alea n-avea nimeni pretentii...!
Dar de la asta DA!
Acuma.... nu-i chiar un motiv sa spui : vaaaaiiii ce nasol! nu-i buna de nimica pentru ca n-are usa culisanta!
Dar poti sa te arati dezamagit!


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe - XX-B-XXX 2004 / 2019/2008
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 2 Feb 2007, 18:36
Post #112


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Daca ma gandesc bine, luxul de la "pick-up" derivat din berina numita 1300, cu dotari de lux gen bradulet parfumat la oglinda (Van-ul n-are oglinda interioara ca nu-i trebuie) sau nu mai stiu ce altceva, n-avea optiune nici de ABS, nici de AC, nici de 4 airbaguri, nici 3 stele Ncap, si lista poate continua... iar plasticele erau de calitate premium... si daca nu ma insel double-cab era pe la 6500 de euro in ultimele luni de viata. Sa nu uitam de cardanele rupte in draci, de cutia de viteze blocata, de sistemul 4x4 care mergea doar cand avea el chef sa mearga si mii de probleme pe care oamenii prefera sa le ignore cand se apuca sa critice.

Logan VAN NU e nici Ford Transit Connect, nici Renault Kangoo, nici Fiat Doblo, dar nici nu costa cat ele (toate cu una sau 2 usi culisante).

E un pas mare inainte, si cum ziceam o sa vina si pickup-ul. Cred ca singura jale mai mare ar fi lispa unui double-cab, ca nu stiu cati vor da banii pe un MCV chel pt 5 muncitori de santier.

This post has been edited by Cypher4laguna: 2 Feb 2007, 18:38


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 2 Feb 2007, 19:39
Post #113


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Spre finalul vietii Double-Cab-ul 4x4 costa 8.000 de euro cu vopsea metalizata si proiectoare. O caruta de bani pentru o piesa de muzeu.
Logan-ul Van va fi un succes. Poti opta pentru un motor pe benzina, de 1.4, in cazul in care profilul activitatii consta in transportul usor, cu o intretinere ieftina sau 1.5 dCi in situatia unui rulaj de peste 40.000 km/an.
Un alt aspect important ar fi ca, interiorul fiind derivat din Logan berlina, asigura comfortul necesar soferului, in conditiile in care petrece mult timp la volan.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 2 Feb 2007, 20:32
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Eh, si de unde ai scos-o pe asta cu 40.000km/an ?


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Feb 2007, 20:35
Post #115


-


Group: Members
Posts: 22.811
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ii intreb si eu pe cei care se asteapta la o limuzina cu usa laterala culisanta. Domnilor, voi pe ce lume traiti ?

This post has been edited by IRONICK: 3 Feb 2007, 16:59


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco_3033
post 3 Feb 2007, 01:25
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 12 June 04
From: Bucuresti




Ptr dsign :

1.Nu vreau o furgoneta cu dotari de maybach dar vreau ca la 800 kg de marfa si in plus cat are si masina sa se opreasca mai repede sa nu fiu lovit in spate la semafor.
2.Cine cara marfa cu tico sau matizul sunt incostienti, si poate voua nu va sarit un tico deasta cu marfa in fata, dar mie da, deoarece soferul nu vedea nimic in spate.
3.Si inca o data spun, si chiar nu inteleg de ce la noi in tara la loganul cel mai ieftin, lipsesc ABS-ul si airbagul pasager, si in Germania sa se vanda cu aceste dotari si noi . ...ne multumim cu ce e mai slab dotat. sad.gif
4.Nu vreau sa ma cert cu nimeni era doar o opinie referitoare la consum pe benzina cel putin si atentie nu se poate compara cu un kangoo, nici pe departe, sau cu un peugeout partner.

Sper ca nu se supara nimeni pe acest forum si se accepta si o opinie ca a mea mai altfel.

Numai bine.



This post has been edited by coco_3033: 3 Feb 2007, 01:27


--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 3 Feb 2007, 07:26
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




nu zic nimic de faptul ca nu se ofera standard airbag pt sofer insa ala pt pasager mi se pare inutil pt o firma in care in masina va fi doar soferul .. uitati-va in masinile de distributie si ve-ti vedea ca in general doar soferul e in ea. cat despre vazut.. de aia exista oglinzi laterale. ce te faci de aia cu fiat ducato de exemplu care nici ei nu vad saracii prin compartimentul de marfa


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 3 Feb 2007, 07:55
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Domnilor, Loganul VAN este excelent pentru ce a fost creat sa faca.Eu unul asteptam de la Dacia o masina precum aceasta pentru distributie urbana.Cei care zic ca 800kg nu le ajunge sa treaca la masini mai mari.Asa eu ce sa zic? Ca sunt nemultumit ca nu care 40t ca un Iveco Stralis cu care fac distributie interjudeteana?Hai sa fim cinstiti .Eu recunosc :pentru distributie locala este excelent, pret mic , fiabil si usor de intretinut. Iar domni soferi daca doresc piele , mp3-player si climatronic nu au decat sa isi puna din salariu pe care li-l dau , cai pe mine ma intereseaza distributia nu altceva.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 3 Feb 2007, 09:04
Post #119


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




bine spus demonule...

coco: deocamdata legea nu ne obliga sa avem ABS si Airbag pe toate versiunile vindute.

Crede-ma, ca am lucrat cu peugeot-uri partner zilnic (in service) si acum cu Kangoo-uri (tot in service) ... am avut ocazia sa compar VAN-ul cu Kangoo-ul si iti pot spune cu certitudine ca VAN-ul nostru e mult mai bine elaborat, mult mai bine inchegat, ba chiar un pic mai spatios as spune eu (nu stiu, nu m-am uitat la cifre, doar din ochi)

Iar la dotari... sunt la fel. si la kangoo-uri si la partner-uri, la doblo, le lipsesc niste chestii care-i fac pe producatori sa para penibili: parasolar dreapta, bricheta, scrumiera, recirculare la ventilator si multe altele


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 3 Feb 2007, 09:17
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Asa este , iar VAN-ul mi se pare si mai lung , astfel se pot transporta lucuri care sunt mai lungi si subtiri, nu neaparat cutii cum am vazut la alti producatori.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 16:17
Dacia