Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Presiunea in pneuri, masina noua

bodo_gj
post 5 Mar 2008, 23:00
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 February 08




Salut! Eu am cumparat un Clio III in decembrie ( Clio III Exception ) . Duminica care a trecut am observat ca pneul stanga spate era cam desumflat . Am fost in benzinarie si am verificat presiunea la toate . Pe cea desumflata imi indica undeva intre 10 si 15 , iar pe celelalte : 40 pe cele fata , 35 pe cealalta din dreapta spate . Nu stiu exact ce unitate de masura imi indica , dar le-am lasat asa , iar pe cea desumflata am umflato ca si pe cealalta la 35 . Este OK daca le las asa?


--------------------
Renault Clio III - GJ-22-BXB 2007 / exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 6 Mar 2008, 09:40
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




@cristine: in manual cred ca zice lunar

@bodo_gj: tot in manual si pe usa soferului gasesti toate informatiile de care ai nevoie
http://alfadate.uv.ro/convert_beta/PRESSURE_BETA.htm
40 psi (pounds/inch patrati)=2.7 bari cam mult smile.gif


--------------------
renault clio III - B-xx-ELF 2007 1.6 16V dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misterb
post 9 Aug 2010, 08:52
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 19 May 04
From: Bucuresti




Desi aparent banala am constatat ca pana in prezent niciun mecanic de service pe care l-am nimerit nu a stiut sa o faca corect, ba dimpotriva. Sa ma explic nitel.

Presiunea optima este cea scrisa in carte ( atentie la dimensiunea pneului). De ex la Clio III este scrisa pe usa sofer pt regim normal si de autostrada pt pneuri de 175. In consecinta prefer 2,4 pe fata si 2,2 pe spate ca in timp oricum pierde si dupa o luina ajunge la 2.3, fata 2,1 spate uneori se mentine si mai mult chiar pana la 2 luni.

Sa revin la mecanicii lui peste. La o revizie toti dar absolut toti presiunea o fac dupa ureche si spun ah bag 2.2 la toate unii chiar 2. Manometrul functioneaza bine este testat si cu opcazia asta l-am testat si pe al meu e OK. Normal dupa ce mergi cu masina pana la service prin oras de la mine cel putin 10 km... treaba se schimba. De ce? Simplu in toate manualele de profil se specifica clar ca presiunea se ia la rece sau dupa un repaus de minim 3 ore. Prin urmare presiunea mea este corecta si la masuratoare ala face capul mare pai domnule are pe fata 2.7 pe spate 2.4 si incepe sa le desumfle. evident a doua zi la prima ora le repar ca ei de fapt le aduc la 1,9 /2.1. Asadar pt cine doreste sa stie mai multe ii propun


http://www.michelin.ro/ro/front/affich.jsp...0095726&lang=RO

sa descarce fisierul pdf.

Am renuntat sa le mai spun treaba asta ii las sa-si faca numarul .... si o rezolv singur.. E nevoie de o pompa buna si un manometru precis. Deci luati presiunea la rece , nu desumflati cauciucul niciodata la cald daca indica cu 0,3 bari in plus fata de presiunea scrisa in carte..


--------------------
Renault Clio IV Estate 0,9 TCe 2015
Clio Estate 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 23:21
Dacia