Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum Symbol 2012, probleme la consum, alte intrebari

potilevi
post 24 May 2014, 09:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 24 May 14




Salut tuturor!
In Iunie 2012 am cumparat un Renault Symbol 1.2 16v 75cp de la reprezentanta din Cluj.
Pana in momentul respectiv am in jur de 8000 km.
De la inceput am observat ca are un consum enorm. La reprezentanta mi-ai spus ca ma pot duce cel putin 10 km; m-am dus la petromul de pe calea turzii, si in timp ce asteptam la rand, mi-a murit motorul. Am crezut ca am scapat-o din ambreiaj dar nu a mai pornit, a ramas total fara benzina.( Distanta este cam 1 km pt necunoscatori)
Cel mai mic consum, am reusit sa-l scot vara fara clima pornita, si cu un trafic de vara foarte lejer, 9l/100km.
Iarna consumul la 100 urca pana la 13-14l/100km; pornesc motorul, pun clima pe caldura automata, si pana curat masina de zapada o las sa mearga, sa se incalzeasca motorul, dupa las clima pe prima pozitie de putere 21 grade.
Vara de obicei, de la plin la plin in oras parcurg in jur de 400km....
Am constatat consumul la reprezentanta si mi-au spus ca totul este ok din punct de vedere tehnic (verificat calculator, noxe, motor, etc).
Modul de conducere, nu este unul agresiv pentru ca 90% cand masina este in miscare o am pe fiica-mea de 3 ani in spate care este sensibila la franari bruste, accelerari bruste, si condus agresiv --> nu conduc agresiv, schimb intre 2500-3000, deci nu fortez nici motorul.
La momentul respectiv am 500 km parcursi de la ultima resetare, cu un consum mediu de 11l/100km. Km respectivi au fost parcurse din ianuarie, pana in mai in oras (nu circul pe calea turzii, deci nu urc, sau cobor, majoritatea drum drept). la 300 km consumul era inca 12.5l/ 100km. din martie a inceput sa scada consumul si in 24.5.2014 consumul a ajuns la 11.1-11l/100km conform calulatorului de bord.
Ce as putea sa fac, pentru ca in conditiile existente nu imi permit sa folosesc masina, numai pentru a merge la cumparaturi, sau Doamne fereste la urgente cu fiica-mea.
A venit timpul sa fac si ITP-ul, oare trebuie sa-l fac la reprezentanta? Si mai trebuie sa fac si verificarea anuala, pentru ca este inca in garantie.
Trebuie sa mentionez ca un coleg cu un Logan 1.2 16v 75CP, din 2010 are consum de vara in oras intre 7 si 8.5l/100km.
Masina la drum lung consuma bine; ex: 4persoane cu bagaje, tur al transilvaniei de nord, am scos 6.2l/100 km.
Nu se poate compara cu masiana mea de firma, un Kangoo de 1.5 Dci, care incarcata cu juma de tona, si un condus semi-agresiv am scos max 6.5l in oras...
Sa nu spun ca am ales masina noua in favoarea unuia second hand, pentru ca ii nou nu ar trebui sa creeze probleme, motor nou si mic consum mai mic, etc.
Consumul din brosura este de 7-8.2 in oras .
Va multumesc anticipat!

This post has been edited by potilevi: 24 May 2014, 09:22


--------------------
Renault Symbol 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 24 May 2014, 09:27
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Motorul 1.2 este "gurmand" din cauza normei de depoluare...trebuia sa te informezi inainte de achizitie.
Daca pentru calculul consumului te uiti doar la bord trebuie sa stii ca se pot inregistra erorii...cea mai buna metoda este sa faci plinul rulezi si apoi faci iar plinul.
Masina este inca nerulata si poate in timp o sa mai scada consumul....un pic.
Ca sfat de reducere consul:calitate conbustibil/bujii calitate/filtre curate/ulei recomandat.....sau montezi instalatie GPL si platesti mai putin la consum aproape identic.
ITP-ul poti sa-l faci la orice statie omologata RAR....dar verificarea anuala este recomandat la reprezentanta in perioada garantie.
Comparatiile reale cu alte masinii nu se pot face deoarece au alte cutii de viteza/greutati/etc....doar cu ceva similar cu a ta.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 May 2014, 11:44
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Loganul ala din 2010 care-l dai exemplu e euro 4, a ta e euro 5. Cel mai reusit motor 1.2 16v a fost euro 3, consuma infim, dar l-au adus la euro 5 si l-au nenorocit.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 24 May 2014, 15:03
Post #4


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Niciodata in nicio situatie nu se va scoate consumul din brosura, in realitate.

Pe de alta parte, este cunoscut....sau ar trebui sa fie....ca motoarela mici tind sa consume mult.
Explicatia e simpla. Motor mic, putere putina, o tona de masina de carat cu putere putina......rezultat, ca sa reusesti sa deplasezi tona aia decent, trebuie sa calci hotarat pedala din dreapta.

Asta cu "motor mic ca sa consume putin" e treaba de merketing.

Iar Renault e unul dintre producatorii care a luat-o pe aratura binisor, au dus treaba asta cu downsizingul mult prea la extrem. Au scos niste motoare noi, pana si la aspiratorul de acasa cred ca am motor un pic mai mare deact astea noi de Logan - Clio.

Dar na, trebuie si petrolistii sa traiasca.

Whatever, pentru initiatorul topiclui, ce sa zic.
Mai asteapta cateva mii de km, motorul se va mai roda si consumul o sa mai scada.
Incearca sa fii atent cu pedala de acceleratie, nu o calca prea tare, lasa masina sa accelereze usurel, in ritmul ei. Anticipeaza cat mai bine traficul astfel incat sa nu franezi cand nu e nevoie.

Cand vezi in departare semafor pe rosu sau stii ca va urma sa opresti nu scoate masina pe liber.
Taie gazul dar las-o in frana de motor pana cand va trebui sa opresti de tot.

Nu subtura motorul, dupa ca ca n-are putere prea mare, daca il tii si jos in ture n-ai facut nimic.
Nu-l tine nici prea in ture ca iar nu e bine, 16V-ul iti da intr-adevar performanta cea mai buna in ture, dar atunci mananca si cel mai mult.

Incearca sa cari cat mai putina greutate, nu cara prin masina lucruri nenecesare.
Ai de grija sa ai tot timpul rotile umflate la presiunea normala.

Baga carburant de calitate, fa reviziile la zi, nu folosi AC-ul cand n-ai nevoie de el, dar daca e cazul nu face nici sauna in masina pentru ~0.8L / 100km.

Si pe cat posibil evita orele de maxim trafic sau zonele aglomerate, cu multe semafoare.
De multe ori, traseul cel mai ok nu este cel care e cel mai scurt.

This post has been edited by vallixx: 24 May 2014, 15:06


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 24 May 2014, 20:56
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Sfaturi utile dar... asta inseamna mers economic, el are o problema si nu vor sa o recunoasca cei din reprezentata, fie 8000 Km sunt inca putini desi rodajul se incheie pe la ~3000 km.

This post has been edited by alexgeogabriel: 24 May 2014, 20:56


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
helldriver11
post 25 May 2014, 06:58
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 28 September 07




Eu am 1,416V si m-am confruntat de la inceput cu problema consumului...
Tot ceea ce au spus colegii forumsti e perfect adevarat. Ce as vrea sa mai adaug eu, din proprie experienta e faptul ca nici dupa ce motorul "se lasa" (adica se rodeaza), consumul nu scade semnificativ, poate cu 0,2-0,3 l. la 100 km., care se simt cam dupa 4-5000 km.
Faptul ca extraurban are un consum decent ne demonstreaza ca, totusi, nu este o problema a masinii; daca avea un defect, consuma exagerat indiferent de locul unde ruleaza.
Media este influentata semnficativ si de stilul de condus. Din postarea ta am mai sesizat ceva: faptul ca iarna lasi motorul sa se incalzeasca stationand. Daca la fiecare pornire il lasi sa mearga in gol 3-4 minute, media ti-a crescut cu 0,5 l la 100 km.


--------------------
renault fost symbol 2007, actual Megane 1,4 TCE edc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 25 May 2014, 07:14
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




eu scot 6.5 l/100km in oras, cu symbol-ul cu acelasi motor 1.2 16V din vara lui 2012. Cu un plin eu fac 750 km.


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 25 May 2014, 08:04
Post #8


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




Asa, si? Viteza medie este?


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 25 May 2014, 08:33
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




30 km/h...


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 25 May 2014, 09:04
Post #10


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




Te invit in bucuresti sa ne arati ce consum o sa ai la max 15km/h viteza medie. imbratisare.gif


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 25 May 2014, 12:45
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Eu sunt multumit de consumul masinii, iar valorile indicate de Renault cu privire la consum pot fi realizate.


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 25 May 2014, 14:28
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




aceleasi discutii...oras,stil de condus, ore de trafic. consumul poti sa il scoti, is curios cu alt benzinar cu acelasi stil de condus si traseu cat scoti consum.


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 25 May 2014, 20:47
Post #13


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




9 % in oras cu clima si trafic, aproape ca in Bucuresti .. IN afara undeva intre 5.5 si 6.5 depinde de viteza.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 26 May 2014, 09:54
Post #14


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(alexgeogabriel @ 24 May 2014, 20:56)
asta inseamna mers economic
*


Vrei consum mic......atunci...mergi economic. Cat se poate, ma rog.

QUOTE(alexgeogabriel @ 24 May 2014, 20:56)
el are o problema si nu vor sa o recunoasca cei din reprezentata, fie 8000 Km sunt inca putini desi rodajul se incheie pe la ~3000 km.
*


La mine s-a lasat mai greu motorul, dupa 10 mii.
Cam cu aproape 0.8 - 1l / 100 km scot mai putin acum, decat cand era motorul mai nou.

Reprezentanta ce vrei sa-ti zica cand ei vand motoare de 0.8 - 1.2 ?
Ce sa-ti zica? " Ia-motor mic ca o sa consume mult si o sa te rogi de el".....


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 27 May 2014, 00:01
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




Dupa vreo ceva mai multe zeci de mii de km, consumul e la fel ca la 10000, nu am sesizat mare diferenta fata de rodaj.

Recent am facut un drum Budapesta - Bucuresti, vreo 850 km, consum CB 6,6%, deci real 6.2 in conditii de vreo 350 km autostrada, clima in arsita naibii, bagaje etc. La mers pe un drum normal, de campie, fara pretentii, la 90 , pe CB consuma 5.3- max 5.5, deci real, se apropie de cifrele oficiale. Am testat de multe ori cu plin, CB si cam asta e diferenta. Motorul meu e E4, vad ca se pune accent pe chestia asta.

LA intitiator a spus ca a facut 400 km de la un plin la altul si e mult. Nu cred ca e mult din prisma faptului ca merge putin, motor rece si plus ca rezervorul e de 50 litri, dar cand a facut plinul s-a oprit la 43.

Daca tot suntem la consumuri astronomice, la 60 km/h treapta 5, pe CB apare 4,3- 4,4 (constant). Dar pt mine e orientativ consumul pe CB, cu metoda plinului si corect facut (adica la primul plin te-ai oprit la primul semn de la pistol, la urmatorul faci la fel) e relevant.

Daca va plangeti la motor mic caroserie mare, consum mare, la Symbol ce sa mai zic de Opel Astra cu motor 1.4? Buc - Sibiu a consumat 9%, in conditiile in care cu Symbol nu trec de 7. Evident, puturos opelul fata de symbol.


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
potilevi
post 6 Jun 2014, 10:37
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 24 May 14




Mersi frumos de solutii.
Intre timp m-am dus sa mai fac si ITP si revizie. Logic, am mentinat consumul, si au vazut si cei de la reprezentanta, la 524 de km parcuris consum de 11...
In fine, au legat masina la computer sa verifice daca softul injectoarelor este ok si daca este up to date, mi-au facut iarasi test de noxe, si au spus ca totul este foarte bine si ar trebui sa consume normal, nu cu 3-4 litri mai mult...
Acum astept sa vad ce rezultate va da cu ulei nou si filtre noi.
O zi faina.


--------------------
Renault Symbol 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexul
post 6 Jun 2014, 15:15
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 10 October 13
From: Bucuresti




Potilevi...nici 1.6 16 valve meu dupa laguna nu consuma atat ! Recomandare !! Treci pe GPL ! ...CHIAR daca la inceput pare o suma mare de bani (intre 2200 lei si 2500 lei) dupaia o sa amortizezi destul de repede investitia. O sa mergi cu un consum de 9-10-11 % pe gpl...cost cam 36 lei pe suta de km ..cam cat un diesel care consuma 5 %.


--------------------
Renault Laguna 1998 - GPL Tomasetto Stag 4 Q-box
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titilev
post 7 Jun 2014, 11:26
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 12 April 10




Traseu Motru-Timisoara si retur.Am condus fara sa fortez,in limitele legale, traseul a fost prea putin aglomerat.Cuvintele sunt de prisos. Urmariti filmuletul.
https://www.youtube.com/watch?v=Yi4VuPokTTE...em-upload_owner

This post has been edited by titilev: 7 Jun 2014, 11:29


--------------------
renault symbol 2010 expresion 1.2 l ,75CP - GJ 71 KKK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 7 Jun 2014, 17:55
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




ai adus-o tractata? biggrin.gif
glumeam,normal. se poate scoate astfel de consum doar daca mergi linistit.dar ce te faci cand te grabesti?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaborumihai
post 8 Jun 2014, 00:25
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 7 June 14




Si eu am aceeasi problema , rupe benzina in doua masinuta asta fara nici o explicatie plauzibila. Am un symbol din decembrie 2011 nu sa mers urat cu el ii sa respectat rodajul cu strictete , revizie facuta la reprezentante , ba chiar la ultima revizie , a doua la numar am explicat mecanicilor ca am probleme cu masina ; adica imi fluctueaza relantiul putin dar e deranjant sa faca asa la o masina noua are 9000 de km , in punctul cand scade in turatie ajunge pana baraie motorul de zici ca e disel apoi urca , daca dau drumu la avarii face ca o sorcova urca scade urca scade , leam spus ca am probleme cu ac-ul numai baga rece sa il verifice si ei ca si asa trebuie verificat scrie in carte din doi in doi ani..miau zis poi ce ca e complicat trebuie sa imi scoata freonu sa il puna la loc si costa suplimentar nu face parte din revizie de parca pe aia au facuto gratis , cu relantiul mia spus ca au pus testerul pe calculatorul de injectie si functioneaza in parametri impus de producator , leam poi bun poate o avea altceva au zis ca nu are ce sa fie merge bine masina au testato si ei la un drum scurt cica , bine fara sa imi ceara acordul , si cu consumul ie motorul micut si asa consuma astea..dreaku daca stiam ca consuma 12 la suta imi luam polo sau fiesta si alea au motoare de 1.2 si consuma 4-5 sau um logan...

Concluzia .......parerea mea nu va luati asa ceva ca masina nu poate fi numita , sa numai zic de vopsea sau materialele din care e facuta sunt mai decente la logan...mia zis mie un prieten bah e fabricata in turcia nu are nimic in ea cu calitate renault mai asteapta sa mai pui 1500 sa imi iei un fiesta , mare dreptate a avut.



--------------------
renault symbol 2011 1.2 - ph86csa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 8 Jun 2014, 07:39
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Bine "bah", intr-adevar se pare ca e maricel consumul dar nu ai mentionat in ce conditii ti-a consumat atat.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 8 Jun 2014, 08:47
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




Cand i-au vandut-o sigur nu i-au zis de motorul micut care consuma mult sleep.gif

Relativ la problema ta, as banui una din sondele lambda. O valoare incorecta la una din ele poate avea ca efect consum mai mare decat normal, si o variatie a relanti-ului.

Daca variaza relanti-ul un functie de consumatorii din masina ( avarii, faza lunga.. etc ) un contact prost la borna de la baterie, sau borna care se leaga de caroserie.

This post has been edited by lucianm: 8 Jun 2014, 08:53


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titilev
post 8 Jun 2014, 10:07
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 12 April 10




@adrian2011 "ai adus-o tractata? biggrin.gif
glumeam,normal. se poate scoate astfel de consum doar daca mergi linistit.dar ce te faci cand te grabesti?"
Am incercat sa ma grabesc in limita vitezei legale 60 km/h in localitate si 100-110 km/h in afara localitatilor,doar in unele depasiri am urcat la 120 km/h
Pt cei care au vazut filmuletul pe youtube pot sa vada si alte consumuri obtinute de mine cu diferite ocazii.
https://www.youtube.com/watch?v=FYC_Ong6mmU
Eu sunt multumit de consumul masinii. 5.4 de la mare acasa in conditiile in care masina a fost incarcata la refuz cu bagaje si 4 persoane in masina(2 adulti si 2 copii)iar pe autostrazi am mers cu 120-125km/h,medie orara pina acasa 75km/h deci "m-am grabit" un pic.

This post has been edited by titilev: 8 Jun 2014, 10:12


--------------------
renault symbol 2010 expresion 1.2 l ,75CP - GJ 71 KKK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvantrc
post 10 Jun 2014, 11:33
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 7 June 13





@gaborumihai
ce-mi plac mie astia care intai cumpara masina si pe urma se vaita de ea...
Duduie internetul de forumuri despre masini si cat consuma fiecare/probleme etc.
"Vindeo" (sa fie pe intelesul tau) si ia-ti fiesta/logan (parca loganul are acelasi motor nu?)


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006
Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titilev
post 10 Jun 2014, 12:05
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 12 April 10




QUOTE(razvantrc @ 10 Jun 2014, 11:33)
@gaborumihai
ce-mi plac mie astia care intai cumpara masina si pe urma se vaita de ea...
Duduie internetul de forumuri despre masini si cat consuma fiecare/probleme etc.
"Vindeo" (sa fie pe intelesul tau) si ia-ti fiesta/logan (parca loganul are acelasi motor nu?)
*


eu cred ca, si nu vreau sa jignesc pe nimeni cu asta, ca cei care au consum mare la aceasta masina ori nu stiu sa conduca aceasta masina ori au ceva probleme tehnice,mecanice la masina,ori ne dau noua date eronate pt a denigra aceasta masina
date mai clare despre consum decit am dat eu in filmulete nu cred ca se pot da iar din film se vede clar consumul
ca daca ma grabesc apare un consum mai mare, este ceva normal, cred ca si la alte masini se intimpla acelasi lucru
NU cred ca se poate ca virgula conducind in mod sportiv o masina sa ai consum de masina pe "baterii solare"

This post has been edited by titilev: 10 Jun 2014, 12:06


--------------------
renault symbol 2010 expresion 1.2 l ,75CP - GJ 71 KKK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Jun 2014, 13:01
Post #26


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(lucianm @ 8 Jun 2014, 09:47)
Cand i-au vandut-o sigur nu i-au zis de motorul micut care consuma mult sleep.gif
*



Daca motorul ala pe aceasi masina de aceasi greutate era euro 3, ar fi consumat acceptabil, problema e ca au luat un motor vechi de 13 ani conceput sa fie euro 3, si l-au gatuit sa iasa euro 5, cand trebuia gandit de la zero un motor nou, ca sunt destule motoare mici de generatie noua euro 5 care consuma rezonabil.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 30 Jun 2014, 08:29
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




Consum cu metoda plinului:

Facut plinul in B, apoi traseu Braila (+imprejurimi) - Focsani 403 km - 24l = 6l/100km (autostrada 140 in bord iar Slobozia - Braila - 130 extra - 50-90 localitate), AC, 2 persoane, bagaje

Urmatorul plin la Radauti dupa 516 km - 30l = 5.8l/100km, 3 persoane, bagaje mai multe, AC, unde s-a putut pe E85 130-140, in rest mai putin, dar cel putin 110 extra, 7-80 loc.

Ultimul plin la Buhusi, intoarcere din N moldovei, 420km, si mai multe bagaje, AC, viteza ceva mai mica , 24l,= 5.7l/100km.

Apoi n-am mai facut plinul pana la Bucuresti, dar tot p-acolo ar fi.


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 17:01
Dacia