Detector radar, As vrea sa cumpar-sfaturi!!!
![]() ![]() ![]() |
Detector radar, As vrea sa cumpar-sfaturi!!!
GoGu |
![]()
Post
#1381
|
||
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|||
Fre33lancer |
![]()
Post
#1382
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 15 March 08 ![]() |
detectoarele cu S7 sunt cu dus si intors , de exemplu 995-ul meu cu S7 cam prinde orice usa chiar si de la distanta mai mare, imi da alerta de 1-2 linute din senin , in schimb un RX65 cu M4 mai sare o parte din ele , acuma depinde cat de beepait vrei sa fi
|
--------------------
Megane
Sedan 2.2
2008
|
|
alexandrusiri |
![]()
Post
#1383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 830 Joined: 18 December 07 From: iasi ![]() |
ok.am inteles.deci sa inteleg ca rx 65 cu M4 prinde exclusiv undele radar?
iar tu la 995 cu S7 primesti acele avertizari in banda K? si inclin sa iau un rx 65. This post has been edited by alexandrusiri: 18 Feb 2010, 13:19 |
--------------------
dacia
Lodgy 1.5 dci 107 cp
- IS-54-SIR
2013
|
|
razvanduta |
![]()
Post
#1384
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Orice detector prinde in afara de undele de radar si undele emise de alte echipamente, cum ar fi usi cu senzor, diverse antene etc. Sau, mai pe romaneste, orice detector da si alarme false.
Daca vrei sa iti iei RX65, ia RX65 euro - e optimizat in benzile K si Ka. Iata diferentele fata de rx65 normal: sensibilitate marita in banda K banda X are incluse si frecventele de 9.41 GHz, 9.9 GHz banda Ka impartita in 4 frecvente inguste N1 / N2 / N3 / N4 :34.00 GHz, 34.30 GHz, 34.70 GHz . Acest mod de scanare - banda ingusta - este foarte eficient pentru temutele photoradars Multanova, care in mod normal (RX65 standard Ka wide) sunt foarte greu de depistat in timp util. Oricare din cele 4benzi N1-N4 se pot opri / porni din meniul detectorului Sau , si mai bine, cauta un Escort 8500 x50 Euro, e si mai bun (in toate testele de specialitate e in top), si e in aceeasi bani, RX65 Euro il gasesti la 1080 RON, Escort 8500 X50 Euro e de la 1050 RON in sus. Bafta ! |
--------------------
Ford
Mondeo 2.0 TDCI 140CP
2008
|
|
Fre33lancer |
![]()
Post
#1385
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 15 March 08 ![]() |
QUOTE(alexandrusiri @ 18 Feb 2010, 13:18) ok.am inteles.deci sa inteleg ca rx 65 cu M4 prinde exclusiv undele radar? iar tu la 995 cu S7 primesti acele avertizari in banda K? si inclin sa iau un rx 65. cu 995 si S7 prind mai toate avertizarile in banda K , dar si cand e radar ma anunta de la 1-2-3 km depinde de pozitionarea masinii de politie , pe de alta parte un prieten cu RX65 M4 nu primeste mai nici o avertizare in K . Asta pe DN-1 - Bucuresti - Sinaia , dar si radarele le ia putin mai tarziu . ![]() |
--------------------
Megane
Sedan 2.2
2008
|
|
cristidb |
![]()
Post
#1386
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai pe scurt, S7 are sensibilitate putin mai mare dar M4 filtreaza mai bine alarmele false. Toate detectoarele mai dau alarme false, doar ca cele bune piuie de 2-3 ori cu 1-2 liniute pe langa senzori de usi iar cele proaste urla tot timpul. Filtrarea e la fel de importanta ca sensibilitatea la un detector. Daca piuie tot timpul o sa astepti cateva secunde sa te lamuresti daca e sau nu radar. Daca in 95% din cazurile in care tipa e radar vei fi cu piciorul pe frana imediat.
Detectoarele se uzeaza si se mai decalibreaza in timp. De ce ar vrea cineva acum sa ia un detector cu antena S7 care sigur are cativa ani buni de functionare? Modelele Euro reprezinta un avantaj doar daca stii ce radare o sa intalnesti si lasi active doar frecventele alea. Ma indoiesc ca cineva care se plimba prin Europa stie exact si sigur ce radare are politia din zona sa opreasca restul frecventelor. Cat de mult ajuta oprirea frecventelor in Ka si cat de optimizate sunt poate ne lamureste un posesor. Inclin sa cred ca diferenta nu e una extraordinar de mare. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
lenafnafets |
![]()
Post
#1387
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 4 May 05 ![]() |
Nu mai bine mergeti regulamentar si nu va mai trebuie X, Z, K si alte minunatii ? Dar ce aia de la stirile de la ora 5 sa moara de foame...
|
--------------------
Dacia
Logan Ph1/ Logan Ph2
- B-XX-XXX / B-YY-YYY
04-Laur 1,4 Rosu Passion/08-Laur 1,4 Gri Platine
|
|
razvanduta |
![]()
Post
#1388
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Cu gropile astea pe strazi, nici macar regulamentar nu poti sa mergi
![]() |
--------------------
Ford
Mondeo 2.0 TDCI 140CP
2008
|
|
Fre33lancer |
![]()
Post
#1389
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 15 March 08 ![]() |
QUOTE(cristidb @ 18 Feb 2010, 14:34) Mai pe scurt, S7 are sensibilitate putin mai mare dar M4 filtreaza mai bine alarmele false. Toate detectoarele mai dau alarme false, doar ca cele bune piuie de 2-3 ori cu 1-2 liniute pe langa senzori de usi iar cele proaste urla tot timpul. Filtrarea e la fel de importanta ca sensibilitatea la un detector. Daca piuie tot timpul o sa astepti cateva secunde sa te lamuresti daca e sau nu radar. Daca in 95% din cazurile in care tipa e radar vei fi cu piciorul pe frana imediat. Detectoarele se uzeaza si se mai decalibreaza in timp. De ce ar vrea cineva acum sa ia un detector cu antena S7 care sigur are cativa ani buni de functionare? Modelele Euro reprezinta un avantaj doar daca stii ce radare o sa intalnesti si lasi active doar frecventele alea. Ma indoiesc ca cineva care se plimba prin Europa stie exact si sigur ce radare are politia din zona sa opreasca restul frecventelor. Cat de mult ajuta oprirea frecventelor in Ka si cat de optimizate sunt poate ne lamureste un posesor. Inclin sa cred ca diferenta nu e una extraordinar de mare. Serios ...? cum sa se decalibreze ![]() ![]() Pe scurt un detector cu S7 iti da o liniuta mai la toate usile , eventual maxim 2 liniute , si cand ai 3 liniute ai sigur radar si creste pana la maxim cum te aproprii de el , cel cu M4 nu se vede nici o liniuta la unele usi dar vede cu vreo 500m mai tarziu radarul . Acuma decizi dupa nevoi . Eu personal pentru drumurile care le fac am doar Ka activat , si nu am avut probleme pana acuma. Daca mergi cu piuitul pornit ai functia de AutoMute , daca vede ca este usa sau alta balarie face un singur beep si isi da singur mute , la un radar adevarat continua sa beepaie pana te saturi . This post has been edited by Fre33lancer: 18 Feb 2010, 15:10 |
--------------------
Megane
Sedan 2.2
2008
|
|
cristidb |
![]()
Post
#1390
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Interesant ca ai doar Ka activat. Radarele noastre sunt in K.
Daca nu s-ar fi decalibrat nu le-ar mai fi pus circuit de autocalibrare care verifica periodic starea detectorului si cand constata ca nu mai e in parametrii apare pe ecran mesajul calibration failed. Orice aparat electronic se uzeaza in timp. Crezi ca un detector care a functionat 10 ani si a stat in frig si soare mai e in mintile lui? Auto mute doar micsoreaza volumul sunetului dupa 20 de secunde. This post has been edited by cristidb: 18 Feb 2010, 15:14 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
GoGu |
![]()
Post
#1391
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Haideti sa n-o dam in diverse... Exista forumuri despre arme, asta nu inseamna ca cei ce discuta acolo sunt killeri cu sange rece. Ca unii aleg sa foloseasca detectoarele intr-un mod iresponsabil e o alta discutie, aici ne rezumam la aspecte tehnice.
On-topic: discutia M4 vs S7 e veche si fara sfarsit. Pe scurt: M4 e "optimizat" pt publicul larg, care apreciaza un numar mai mic de alarme false, in detrimentul sensibilitatii, S7 era pt. utilizatorii mai pasionati, care apreciau alerta timpurie, cu pretul alertelor false mai dese. Ca idee, Valentine One e tot pe principiul "better safe than sorry", astfel ca da alerte false multicele, lucru dezamagitor pentru userii neavizati... Din cauza faptului ca nu ai unde verifica/repara/calibra in RO un detector, nu as prea mai recomanda S7, sunt detectoare vechi, cu posibile probleme de calibrare... Au mai fost zvonuri cu loturi refurbished cu S7 dar nu stiu nimic exact. |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
cristidb |
![]()
Post
#1392
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot s-a vorbit despre detectoarele RX65 si X50 Euro, vad pe site-urile care le comercializeaza niste specificatii dar nu gasesc un manual original al lor sa am confirmarea ca e chiar asa.
De ce nu au facut Bel si Escort manuale de utilizare pentru ele? RX65E: Inverted display Option (afisare inversa) : On/Off * X-band 10.525 GHz ± 25 MHz, 9.41 GHz, 9.9 GHz * K-band 24.150 GHz ± 100 MHz * Ka-band 34.700 GHz ± 1300 MHz, Narrow Ka 34.00 GHz, 34.30 GHz, 34.70 GHz * Ku-band 13.400 GHz ± 25 MHz * Laser 904nm, 33 MHz Bandwidth 8500 X50 Euro: Caracteristici tehnice detectie radar: X Band = 10.475 - 10.575 GHz (10.525 GHz center). Ku Band = 13.400 - 13.500 GHz (13.450 GHz center) (New Band for X50) K Band = 24.050 - 24.250 GHz (24.150 GHz center). K Band Pulsed = 24.100 - 24.250 GHz ISKRA 60 ms Detection - standard Beltronics are 200 ms Ka-POP: 33.725-33.875 GHz (60 ms) Radar Detector Rejection: 11.133GHz-12.000GHz Ka Band = 33.400 - 36.000 GHz (34.700 GHz center) Ka Narrow Segments 1. 33.900 - 34.200 GHz (34.000 GHz center) 2. 34.200 - 34.400 GHz (34.300 GHz center) 3. 34.600 - 34.800 GHz (34.700 GHz center) 4. 35.400 - 35.600 GHz (35.500 GHz center) Ka POP = 33.725 - 33.875 GHz RDR = 11.133 - 12.000GHZ (radar rejection band) Intrebari: RX65 chiar are optiunea de inverted display? Stiam ca doar Redline si STI au facilitatea asta. Probabil la RX65e N4 e la fel ca la Escort, 35.400-35.600. Care e diferenta dintre K pulsed care am inteles ca e o facilitate a radarelor iskra si K POP. Si POP in K are tot 67ms si e in aceeasi frecventa. RX65e are 60ms K pulsed sau doar X50? In teste detectoarele Bel si Escort au detectat POP in K (67ms). De ce nu ar detecta si iskra? 8 Mar 2010, 12:33: Dupa ce am studiat problema cu modup POP, am gasit niste rezultate destul de interesante. Testele au fost facute de un inginer de la Whistler Michael B. si postate pe radardetectorforum.net. A fost testat raspunsul detectoarelor la semnale in toate benzile de diferite durate. Initial testul a fost facut in 2005, Rx65 era unul produs in 2003 probabil. Originally Posted by Michael B Radar lab......... I have tested the following today. To quantify my tests I performed the following. Units were tested at the desired frequency and an external electronic trigger was used to control the radar burst. The burst times were monitored by an O-scope The unit was tested until it responded 10 out of 10 times. Whistler POP models K..............67ms 33.8.........67ms 34.7........150ms 35.5........150ms Cobra POP models K.............500ms 33.8.........worked well from 67 to 100ms but then no response from 100 to 500ms. 500+ the unit was 100% response. 34.7........750ms 35.5........500ms Bel RX65 I do not know the rev # but it was one of the early units L006503 K............did not work below 500ms. 500-700ms was mixed results. 700+ was 100% response 33.8.......60-100 was 100%. 120 to 500 0%. 500-750 was mixed. 750+ was 100% 34.7.......800ms 35.5.......800ms In 2006 au fost test V1: Valentine Research V1 Test 02/07/06 Rev 3.826 Factory Preset is POP ON X -118 WOW Ku -111 (default is OFF) K -121 Responded 100% at time intervals above 100ms 33.8 -112 80% at 67ms, 100% from 100 to 200ms, 20 to 80% from 300ms to 600ms, 100% above 700ms 34.3 -115 0% below 500ms, 50% from 500 to 600ms, 100% above 700ms. 34.7 -115 0% below 300ms, 50% from 300 to 600ms, 100% above 700ms 35.5 -113 0% below 300ms, 50% from 300 to 700ms, 100% above 800ms. These times were based upon 10 tries at each interval of 100ms from 100ms up thru 1 sec. POP OFF K -121 Responded 100% above 200ms. 33.8 -112 Responded 100% above 600ms. 34.3 -115 Responded 100% above 700ms. 34.7 -115 Responded 100% above 400ms. 35.5 -113 Responded 100% above 400ms. Unit would sometimes alert at bursts less than the above during POP OFF mode but not consistently enough. POP attempts with POP ON. 10 random tries at intervals of 10 seconds or more 33.8 67ms 80% 100ms 100% 200ms 100% 300ms 70% 400ms 50% 500ms 20% 600ms 80% 700ms 100% 800ms 100% 900ms 100% 1 sec 100% K Band 67ms 90% 100ms 100% 200ms 100% 300ms 100% 400ms 100% 500ms 100% 600ms 100% 700ms 100% 800ms 100% 900ms 100% 1 sec 100% Laser Performance was Excellent. The valid range was 30Hz thru 800Hz. I seem to recall some Laser guns used overseas around 900Hz. X and K windows are tight at 10.490 to 10.560 and 24.040 to 24.260 Euro mode disables X Euro mode Ka freq are only valid from 33.7 thru 33.9GHz and 34.2 thru 34.4GHz Unit PRD Falsing test performed well when tested against major known brands and models at 50 feet. Sensitivity from the rear horn was as follows X -117 Ku -110 K -118 33.8 -105 34.3 -108 34.7 -108 35.5 -106 Tot in 2006 a fost testat si unul din primele STI driver: Bel Sti Test Rev A1 M7 POP was set ON X was inconsistent sometimes -101, sometimes -110, sometime in between. K -116 the unit did not report POP K. 33.8 -110 Good from 60ms to 100ms. No response if 200ms to 900ms. Responded mostly above 1 second 34.3 -112 Responded sometimes from 400ms to 800ms. Responded mostly above 900ms. 34.7 -111 Responded sometimes from 300ms to 700ms. Responded mostly above 800ms. 35.5 -110 Responded sometimes from 400ms to 700ms. Responded mostly above 800ms. Factory reset is POP OFF so I tried that to see if anything was different. (It sure was) 33.8 -110 No response if 60ms to 900ms. Responded mostly above 1 second. Had erratic operation 34.3 -112 Responded mostly above 500ms. 34.7 -111 Responded mostly above 400ms. 35.5 -110 Responded mostly above 500ms. It would appear that the POP OFF mode will more frequently respond to ½ second triggers and POP ON mode must wait until 800ms to 1 second. For those of you experiencing falsing issues due to other radar detectors, you may wish to turn POP mode ON! POP attempts with POP ON. 10 random tries each at intervals of 10 seconds or more 33.8 67ms 90% K Band 67ms 10% 100ms 90% 100ms 20% 200ms 10% 200ms 10% 300ms 0% 300ms 10% 400ms 0% 400ms 30% 500ms 0% 500ms 70% 600ms 0% 600ms 70% 700ms 0% 700ms 100% 800ms 0% 800ms 100% 900ms 0% 900ms 100% 1 sec most of the time see note* 1 sec 100% NOTE* I had several instances when 33.8 would not work at all even during full CW pulse. This unit may have some software of hardware issue. I had to reset the unit and it appeared to work again. Sensitivity and windows for X and K were reasonable over temperature and maintained sensitivity to the edges of X and K band Laser Performance was good but only valid 100 thru 500 Hz. Good enough for North America I guess. I seem to recall some Laser guns used overseas around 900Hz. Sorry to all of you guys over seas. Se pare ca pentru a detecta POP in banda K cele mai bune sunt V1 si Wistler, Bel si Escort detectand destul de rar 67ms POP in K. S-ar putea ca lucrurile sa se fi imbunatatit intre timp. Le-am scris un mail celor de la Bel in care i-am intrebat cum se comporta detectoarele lor la POP in banda K. Se mai observa ca atunci cand POP e activat creste timpul de raspuns al detectoarelor cu cateva zecimi de secunda. Se pare ca si Escort 8500 X50 Euro detecteaza semnalele in K de 60ms, functie special conceputa pentru radarele iskra. Daca functia asta ajuta si la detectia POP, ramane de vazut. Vinovatii pentru faptul ca detectoarele nu raspund la semnale de 200-400ms sunt detectoarele Cobra, de unde si ura tuturor celor din industrie fata de ele. Cobra si Uniden sunt prost construite si emit radiatii care deranjeaza celelalte detectoare. Din motivul asta, firmele serioase au ales sa ignore semnalele care seamana cu cele emise de un detector prost, motiv pentru care ar putea sa nu alerteze deloc la un instan-on de sub o secunda. In concluzie, V1 e inca rege si pana la urma cea mai buna alegere. This post has been edited by cristidb: 8 Mar 2010, 12:33 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
GoGu |
![]()
Post
#1393
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Iskra e un radar smecher, transmite trenuri de impulsuri, un impuls are 20ms, minimul de impulsuri e 3, de acolo e chestia cu 60 ms (durata trenului de impulsuri). Patternul asta cam zapaceste detectoarele.
Detalii aici , mai mananca kko gagiul, de exemplu aici V1 detecteaza 100% ISKRA pulse 60 ms (si nu cred ca e singurul, pe langa X50 Euro). |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
cristidb |
![]()
Post
#1394
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Intrebarea e: ce detectoare fac fata POP-ului de 67ms in K ?
8500 X50 Euro cum se descurca? Il ajuta cu ceva pulsed K? RX65E are aceleasi facilitati ca si 8500 X50? Cobra ies din ecuatie de la inceput. Noile Whistler se pare ca detecteaza destul de multe POP-uri, dar nu stau foarte bine la capitolul sensibilitate. Bel si Escort, cum se vede mai sus la STI, nu reactioneaza in timp util. Am trimis mailuri la Bel is la Escort si i-am intrebat daca detectoarele lor pot detecta si POP in banda K, nu doar in Ka. Raspunsurile au fost complet idioate, ca ei nu livreaza produse in afara US si ca nu pot garanta ca detecteaza ce radare sunt in zona. Ori aia de la suport sunt varza ori evita raspunsul. Despre modelele Euro au spus sa contactez dealerii din Europa. Pana la urma, se pare ca e preferabil sa fie inchis POP la Belscort pentru ca oricum nu pot detecta POP in K si in plus cu POP activ nu reactioneaza decat la semnale care tin aproape o secunda, fata de 500-700ms cu POP inactiv. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
GoGu |
![]()
Post
#1395
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Singurul test POP pe care-l gasesc acum e cam vechi, din 2007
PS: apropo de Bel, in prezent se doreste pentru ei o imagine de firma "secundara" a celor de la Escort, desi ambele firme "calaresc" aceleasi 2 platforme mari si late: M3 si M4 ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
cristidb |
![]()
Post
#1396
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Sunt cam putine teste cu POP in K.
Eu am gasit mai multe, dar parca nu-mi vine sa cred unele din ele: http://www.radarbusters.com/popradartestarticle.cfm Radarul folosit e unul pistol, 16ms sau unul de 67ms? Nu detecteaza bel-urile 16ms in 1000 de ani. E neclar ce a folosit. Acelasi Roy revine apoi cu: http://www.radarroysbuyersguide.com/SML-20...r-detectors.htm probabil 16ms, practic nedetectabil desi V1 mai prinde din noroc chior cate ceva. Ar mai fi si: http://badcops.ca/POPmode.html dar e dubios cum cobrele, bel 895 si PNI reusesc sa detecteze iar V1 are 0/3 la Ka. Si pentru a completa tabloul, niste rezultate cu Redline testat in modul quick trigger: http://www.escortradarforum.com/forums/sho...52&postcount=30 si parerea celui care a facut testele despre Belscort in K: http://escortradarforum.com/forums/showthr...10358#post10358 This post has been edited by cristidb: 8 Mar 2010, 22:21 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
eurocristi |
![]()
Post
#1397
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 16 May 07 From: Oradea ![]() |
ce parere aveti de escort 8500 vs escort 8500X50?
|
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|
razvanduta |
![]()
Post
#1398
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Exista 2 variante: Escort 8500 X50, si Escort 8500 X50 Euro. Cred ca e inutil sa zic care varianta e mai buna pentru Europa. Escort 8500 X50 Euro e unul din putinele detectoare care are POP in banda K.
|
--------------------
Ford
Mondeo 2.0 TDCI 140CP
2008
|
|
cristidb |
![]()
Post
#1399
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Unde scrie ca detecteaza POP in banda K? Eu vad ca spune clar POP in Ka. La celelalte nu se specifica. Am intrebat la Bel si la Escort si ori nu au stiut ori nu au vrut sa-mi spuna daca detectoarele lor stiu POP in K.
Ai testat personal chestia asta? Cu ce e mai bun pentru noi modelul Euro? Adica in banda K? This post has been edited by cristidb: 9 Mar 2010, 19:46 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1400
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Nu prea inteleg. Al meu in ce banda are POP?
|
--------------------
ZAZ
Zaporojež
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
eurocristi |
![]()
Post
#1401
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 16 May 07 From: Oradea ![]() |
Scuze,trebuia sa fiu mai explicit!
![]() Eu as vrea sa stiu daca are cineva idee despre diferenta dintre Escort passport 8500(modelul mai vechi) si Ecort passport 8500 X50(asta e modelul mai nou. |
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|
cristidb |
![]()
Post
#1402
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
8500 e model vechi cu antena S7 si care nu suporta POP. Unii spun ca e foarte performant, dar avand in vedere vechimea lor nu prea mai sunt recomandate.
Pana la proba contrarie eu as zice ca toate Belscorturile detecteaza consecvent doar POP 67ms in Ka 33,8. Pe de alta parte e posibil sa ne agitam aiurea cu POP-ul asta. This post has been edited by cristidb: 9 Mar 2010, 19:55 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
razvanduta |
![]()
Post
#1403
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Uite de ex in cazul RX65 :
Diferenta intre Beltronics RX65 Pro Euro si Beltronics RX65 Pro: sensibilitate marita in banda K banda X are incluse si frecventele de 9.41 GHz, 9.9 GHz banda Ka impartita in 4 frecvente inguste N1 / N2 / N3 / N4 :34.00 GHz, 34.30 GHz, 34.70 GHz . Acest mod de scanare - banda ingusta - este foarte eficient pentru temutele photoradars Multanova, care in mod normal (RX65 standard Ka wide) sunt foarte greu de depistat in timp util. Oricare din cele 4benzi N1-N4 se pot opri / porni din meniul detectorului Iar detectoarele din gama Beltronics si Escort care au POP in K sunt Escort 8500 X50 Euro, Escort Redline, la ele se mai adauga Valentine One (cel putin asa se lauda importatorii de Escort ![]() Dar ATENTIE, radarele noi sunt operate in sistem Instant-On, nu sunt tinute in stand-by (POP) cum ziceau politistii pe toate posturile TV. Am informatia de la cineva de "sus" din Politie. O sa ma duc maine sa vad un Escort 8500 X50 Euro, sigilat, sa fac niste poze la cutie, poate lamurim "misterul" Momentant, testate, detectoarele radar Yupiteru detecteaza modul Instant-On al noilor radare. O sa apara si un articol in curand in presa. Iar in curand voi face niste teste si cu 8500 x50 euro, cu Redline, si cu V1 euro, sa vedem daca sunt la fel de bune pe masura pretului ![]() This post has been edited by razvanduta: 9 Mar 2010, 20:04 |
--------------------
Ford
Mondeo 2.0 TDCI 140CP
2008
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1404
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Mai nene. Io am Escort 8500 X50 si are POP. Ce tot spuneti ca numai Euro are POP?
![]() |
--------------------
ZAZ
Zaporojež
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
razvanduta |
![]()
Post
#1405
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Una e POP in banda Ka, alta e POP in K
![]() uite ce am gasit pe un site: Escort 8500 X50 Euro vine cu urmatoarele imbunatatiri fata de modelul clasic: -Detectie imbunatatita in banda K, inclusiv pulsed K 60 ms pentru radarele ISKRA; - Banda Ka segmentata si cu posibilitatea de a fi inchise segmente separate - Frecvente noi in banda Ka pentru acei dintre Dvs. care calatoresc in Europa, sau care vor sa fie pregatiti pentru viitor in Romania. - Banda Ku folosita in unele tari din Europa - Noi posibilitati de detectie pentru capcane radar si laser abia aparute pe piata europeana, gen ISKRA fabricat de Simicon si utilizat in Rusia si o parte din Europa de Est si SCS-102. Aceste posibilitati noi de detectie fac din acest model cel mai complet si exclusivist din gama lui. |
--------------------
Ford
Mondeo 2.0 TDCI 140CP
2008
|
|
cristidb |
![]()
Post
#1406
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
ISKRA pulsed K nu e acelasi lucru cu POP.
Cei de la Beltronics si Escort habar nu au ce-i cu modelele euro. Eu nici macar nu am gasit un manual original penrtu ele, doar specificatiile de pe site-urile care le vand. Banda Ka segmentata nu e importanta in Romania. Probabil nici nu va fi ca nu cred eu ca mai iau astia alte radare prea curand. Oricum Ka e tinuta inchisa, si oricum degeaga e inchisa ca tot cauta frecvente in benzile X si Ka pentru a stabili care sunt alarme false si care nu. Ku e neimportanta. E folosita doar in Franta, doar la radare fixe si oricum in Franta sunt asa mari amenzile incat nimeni nu risca sa foloseasca detector. Sensibilitate marita in K... poate. Ce sensibilitate? Cati db? Asta ziceam si eu, ca s-ar putea sa ne agitam aiurea cu POP-ul. X50 Euro e un detector capabil, dar eu nu vad cu ce e mai bun decat un X50 normal in Romania. This post has been edited by cristidb: 9 Mar 2010, 20:18 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
eurocristi |
![]()
Post
#1407
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 16 May 07 From: Oradea ![]() |
cristidb,ai putea sa-mi spui cand s-au scos din fabricatie escort 8500?as putea sa iau unul secondhand si ma pregatesc de negocieri
![]() |
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|
cristidb |
![]()
Post
#1408
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca in 2001 l-au inlocuit cu X50.
http://escortradarforum.com/forums/showthread.php?t=24 The original Passport 8500, dubbed the "World's Best Radar Detector" in independent detector tests, was replaced by the new Passport 8500 X50. Taking advantage of a new antenna design and new circuitry, the Passport 8500 X50 provides an increase in K and Ka-band radar detection range of up to 50% over the original Passport 8500. The Passport 8500 X50 also adds a selectable POP mode to alert you of ultra-fast, instant-on POP radar signals. Due to the limited nationwide usage of the Safety Warning System (SWS), the Passport 8500 X50 does not spell out SWS messages, but will give a K-band alert if a Safety Warning Signal is encountered. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
eurocristi |
![]()
Post
#1409
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 16 May 07 From: Oradea ![]() |
cristidb,
![]() |
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|
cristidb |
![]()
Post
#1410
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Niste informatii interesante de la Escort:
http://escortradarforum.com/forums/showthr...10470#post10470 Si desi nu mai prezinta interes pentru ca radarele noastre minune s-a dovedit ca nu au deloc POP (vezi http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=649165), pun totusi aici si raspunsul celor de la Escort in legatura cu detectia POP-ului in banda K la detectoarele Bel/Escort: Yes they can detect K POP but not 100% reliably. The X50 Euro probably fares better than the US X50 due to the similar pulsed K guns, which are not POP, that the Euro version is looking for. Disabling Ka will dramatically increase K POP detection reliability. Si inca ochestie interesanta despre aceleasi detectoare, cand o banda e inchisa la modelele mai scumpe, de la 995 in sus, banda aia nu mai e scanata deloc. In modurile City sau Autoscan doar alertele sunt filtrate, detectorul inca mai cauta in banda X. Modurile City si Autoscan intarzie putin raspunsul detectorului la instant-on, dar probabil nu semnificativ. Banda Ka fiind cea mai larga, prin dezactivarea ei sau a segmentelor ei detectorul raspunde mai repede la instant on. @razvanduta poate ne lamuresti cu o chestie. Am gasit niste informatii legate de softul 6.5 pentru RX65E in care se spune ca de fapt sunt 3 versiuni de 6.5, una care nu detecteaza iskra, una cu iskra fix si una cu optiunea iskra in meniu ca la X50 Euro. Poti confirma chestia asta? This post has been edited by cristidb: 12 Mar 2010, 10:22 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 06:34 |