Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cum se porneste motorul?, dai la cheie. dar cand?

AlinD
post 1 Feb 2007, 10:40
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 18 December 06




Nici la pornirea din buton nu porneste intr-o secunda, mai ales daca motorul e rece. Dureaza vreo 4-5 secunde dimineata... la disel cel putin. Iar fiecare bec are rolul lui pe bord, nu poti face din toate unu din simplul motiv ca daca ala ar fi aprins si nu ar porni nu ai sti cauza.

Avantajul la buton e ca poti sa-l apesi imediat dupa ce ai bagat cardul si ai apasat ambreajul, nu trebuie sa mai urmaresti beculetele. Motorul porneste cand vrea el... (dupa ce se sting majoritatea beculetelor - o sa urmaresc care si o sa revin)


--------------------
Megane Bicorp 2.2 - 1.5 Dci (100cp) Confort Dinamique, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crn
post 1 Feb 2007, 15:48
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 1 September 05




Voi apasati ambreiajul si il tineti apasat pina porneste motorul? Conteaza daca apesi sau nu ambreiajul?

Eu asa m-am obisnuit sa pornesc cu ambreiajul apasat pentru ca mi se pare ca porneste mai usor.


--------------------
Renault Symbol 2005
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinD
post 1 Feb 2007, 16:28
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 18 December 06




La pornirea din buton trebuie sa tii frana sau ambreajul apasat, dar daca e in viteza trebuie neaparat tinut ambreajul.
Si la cheie tot asa sunt obisnuit sa pornesc - cu ambreajul apasat.


--------------------
Megane Bicorp 2.2 - 1.5 Dci (100cp) Confort Dinamique, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinD
post 2 Feb 2007, 20:50
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 18 December 06




Am urmarit martorii din bord si surpriza... acestia se sting nu inainte de pornirea motorului ci:
- daca motorul e rece rau (dimineata) - se sting odata cu pornirea motorului sau cu juma de secunda mai tarziu
- daca nu e f. frig afara sau motorul e cald se sting la 2 secunde dupa pornirea motorului....


--------------------
Megane Bicorp 2.2 - 1.5 Dci (100cp) Confort Dinamique, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata_voiku
post 3 Feb 2007, 12:43
Post #35


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




Toate automobilele ce sa produc in zilele noastre contin multe echipamente electronice. In momentul in care se punbe contactul masina isi porneste sitemele, si isi face o verificare care la unele modele dureaza foarte putin iar la altele ceva mai mult. De obicei , cand masina isi termina verificarea sistemelor, se sting acele becuri. Mai sunt si masini care simt pornirea un pic mai innainte. De exemplu : la audi, in momentul in care descui masina, se aude amorsarea pompei de benzina, fara sa fie cheia in contact. Da, iarna este normal sa dureze un pic mai mult, deoarece dupa ce masina vede temperatura de afara, isi regleaza socul automat pt a mentine relantiul asa incat sa nu moara motorul.


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Taback
post 14 Jul 2007, 20:02
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 26 June 07




Singurul motiv pt. care ar trebui sa astepti sa se stinga toate becurile de la bord la motoare cu aprindere prin scanteie este sa se amorseze pompa de benzina. La pornirea la rece e bine sa astepti iar la pornirea la cald e putin important. Becurile raman aprinse si daca e motorul pornit, iar daca nu porneste atunci ramane aprins doar cel aferent sistemului defectuos. Avertizorul pt. EGR iti indica faptul ca( scuzati cacofonia pt. ca mi-e lene sa o ocolesc smile.gif ) catalizatorul nu functioneaza in parametri. La motoarele cu aprindere prin compresie pe langa amorsarea pompei de benzina mai trebuie sa se incalzeasca bujiile incandescente.

E bine sa tii ambreiajul calcat la pornire pt ca astfel reduci din solicitarea electromotorului.


--------------------
Renault Clio - B-58-GTJ 2006, 3 usi, Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luktm
post 10 Sep 2011, 15:46
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 8 January 11
From: Timisoara




am si eu o nelamurire cu privire la aprinderea martorilor in bord la punerea contactului, si anume:la punerea contactului se aprind toti martori dar si cel pe care scrie SERVICE si se sting toti pe rand si ultimul se stinge SERVICE ,motorul porneste si merge normal fara sa ramana vre-un martor aprins........intrebarea este urmatoarea;sa fie vreo problema sesizata de bord compiuter la punerea contactului si de aceea se aprinde si martorul SERVICE,s-au este normal sa se aprinda si acest martor la punerea contactului............va multumesc..............


--------------------
Rnault Espace 1,9 Dci. 85kw - TM 29 LCM 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 16:39
Dacia