Ajutor! Pareri pertinente despre Megane Sedan II
![]() ![]() ![]() |
Ajutor! Pareri pertinente despre Megane Sedan II
lew |
![]()
Post
#61
|
||
. Group: Members Posts: 6 Joined: 5 December 06 From: . ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
- . Renault Megane Sedan II Lux Privilege 2006
1.6 16V 110 CP Verde Cuivre D97 |
|||
chipson78 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
nu prea e nimic de facut cu farurile, dar e normal. mise pare ca scrie si in cartea masinii.
s-o stapanesti sanatos si fara nici un fel de incident. |
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
j.d |
![]()
Post
#63
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa o stapanesti sanatos!
|
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#64
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
Sa o stapiniti sanatosi.Acum daca cutia "agata",farurile se aburesc si mai sare din a doua la punctul mort nu e o tragedie.Se rezolva data viitoare la service doar masina are 40 de km,sau s-ar fi rezolvat toate cu o cutie japoneza si faruri la fel insa acum aveti deja reno si nu toyota.
![]() Bine ati venit in clubul nostru. This post has been edited by sorinrs: 21 Dec 2006, 06:40 |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
Ovis |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
lew, sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
QUOTE - intra un pic cam greu intr-a doua (agata) - de vreo doua ori mi-a sarit dintr-a doua in punctul mort - se aburesc farurile Da fuga la service, nu sta asa, pentru ca nu e normal sa-ti sara din treapta de viteza. Poate ca nu ai bagat-o cum trebuie, dar e bine sa stii sigur daca e de la tine sau de la masina. Nici faruri aburite pe interior nu am mai vazut pana acuma, exceptie facand farurile sparte. |
--------------------
Renault
Megane II.2 Estate Expression
2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
|
|
catm |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 December 06 ![]() |
Salut!
In curand (sper eu) voi fi fericitul posesor al unui Megane II 1.5 dci 80 CP echipare Expression+jante+clima automata+CD cu MP3. Astazi firma de leasing a facut plata si, sper eu, sa-mi fac un cadou frumos de Craciun daca sistemul bancar lucreaza indeajuns de rapid. Dupa ce 2 ani am condus un Megane I 1,6 fara probleme majore cale de vreo 110K (masina de serviciu) am hotarat sa imi iau noul si mult mediatizatul Megane II. Impresia generala pe care mi-am format-o despre Renault in cei 2 ani de "calarit" Megane I a fost buna exceptand mici probleme (3 bobine de injector, un amortizor si un radiator racire crapat). Impreuna cu masina aia am trecut prin multe si a depasit cu mult asteptarile mele dupa ce inainte am circulat cu un Golf IV. "Rasfoind" acest forum parca ma incearca umbra indoielilor legat de alegerea facuta. Foarte multe probleme, foarte multi posesori nemultumiti. Insa, asa cum cineva a scris pe aici, sunt sigur ca multe din aceste probleme sunt amplificate si ca, la urma urmei, e o chestiune de stil de condus, de asteptarile vis-a-vis de aceasta masina dar si de noroc. Inainte de a lua decizia de a cumpara aceasta masina am intrebat pur si simplu pe strada, la statiile de carburant, printre cunoscuti, pe orice posesor de Megane II intalnit daca este multumit si marea majoritate (75-80%) aveau o parere buna. Evident, au fost si exceptii, dar in general era vorba de persoane care aveau asteptari mult prea mari (dupa parerea mea) de la acest model. Sper din tot sufletul sa nu ingros randul celor nemultumiti de acest model dupa ce voi intra in posesia masinii. Va voi tine la curent. Pana atunci.... mii de km fara probleme |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2006, 1.5 dci 80 CP, beige poivre
|
|
lew |
![]()
Post
#67
|
. Group: Members Posts: 6 Joined: 5 December 06 From: . ![]() |
Legat de faruri+stopuri aburite :
Am vorbit la service - motivul aburirii : dopurile de aerisire sunt infundate. Se rezolva. Timp estimat, 4 ore !!!! Cica pentru faruri poti accesa dopurile doar daca dai bara jos. Pentru stopuri nu stia omul sa-mi zica, cica n-a mai vazut asa ceva. Priceputi, nu-i asa ? Si aia de-au proiectat localizare dopurilor si cei de la service. Legat de agatatul in viteza a II-a: Parca nu mai e asa de 'rau' ca la inceput. Astazi doar de doua ori nu mi-a intrat bine intr-a doua ... ![]() Noi impresii : - la modul general masina imi place, are tinuta, sta bine pe drum, are portbagaj f. mare - consumul la momentul asta e astronomic (15-16 in oras) dar sper ca fiind in rodaj lucruile se vor mai schimba - nu imi place ca nu are stergator pe luneta (my fault, nu stiam ca nu are de fel) - vizibilitatea laterala/spate nu e cea mai buna dar, merge. Senzori de parcare sint necesari daca o dau pe mina sotiei ![]() - aerul conditionat automat e un fel de dus scotian: simt ca per general e cald dar simt din cind in cind ca vine si rece de undeva de la nivelul miinilor/picioarelor; din ce am mai citit pe forum cica baga AC ca sa regleze temperatura la ce s-a setat. - ambreiajul prinde foarte sus si la debreiere trebuie calcat in blana - in marsarier e nevoie de turatie mare (3000-3500) altfel moare motorul. Asa e si la voi ? - dupa cum stiti, cind pornim masina trebuie apasata frina (cf. procedurii de start). Azi dimineata am constatat ca frina pufaie cind o apas cu motorul nepornit. Daca o apas de citeva ori, pufaitul dispare si feedbackul in picior e OK. Am vazut ceva similar pe forum dar concluzia era cam neclara. E comportament normal sau pompa e 'dizzy'? La functionarea in mers frina merge OK si prinde f. sus. - motorul, la citi km. are, e plapind inca. Astazi intr-a treia m-a facut de cacao in depasirea unei Dacii (60 km/h - 2800 rpm). - am alarma Automate pe masina. Mi-a facut vreo doua ori figuri. Cica era armata si usile inchise dar de fapt usile le puteai deschide si alarma nu pornea. Faza cu portbagajul deschis prin apasarea butonului de pe card si alarma care porneste o stiti deja asa ca nu va mai plictisesc - cind alarma e activata, semnnul acela cu lacatzelul inchis (de linga butonul de avarie) se aprinde. In prima zi a stat aprins atitat timp cit alarma era ON. Acum nu mai face la fel, se stinge dupa o perioada. La voi cum e ? - am cauciucuri 205/55/16 - nu gasesc nicaieri lantzuri fix pe marimea asta. Pot sa iau 205/55/15 sau 205/60/16? - s-a mai scris dar ... pedala de acceleratie este prea aproape de cea de frana. - senzorul de ploaie e de caco (sau softul care analizeaza inputurile de la el). Cred ca doar in Amazon merge 100% bine daca poti sa-i faci legatura cu ceasul de bord ca sa stie la ce ora incepe sa ploua. - comutarea pe faza lunga/faza scurta e relativ anevoioasa - accesul la butonul tempomat/limitator de viteza e prost gindita: in timp ce conduci cu peste 30 km/h, te apleci sa apesi cu degetul un buton (pe care abia il vezi cind stationezi) de pe bord din stinga volanului si pe urma continui setarile pe volan. Cred ca cei de la Ergonomie si/sau Drive Security erau in concediu cind s-a decis unde sa se puna butonul ala; probabil cei de la Tinichigerie or fi decis locul. Hai ca v-am facut capul calendar... va las... noapte buna CRACIUN FERICIT si ... drive safe !!! P.S. Revin dupa Craciun sa va povestesc cum s-a comportat la drum lung (aprox. 1000 km) This post has been edited by lew: 22 Dec 2006, 23:12 |
--------------------
.
.
.
- . Renault Megane Sedan II Lux Privilege 2006
1.6 16V 110 CP Verde Cuivre D97 |
|
radun |
![]()
Post
#68
|
![]() La noi normalitatea este ceva special Group: Members Posts: 43 Joined: 12 June 06 From: Bucharest ![]() |
Salve Lew. A venit si a mea un Megane Sedan vert cuivre D97 in varianta Confort Expression cu motor de 1,6 16V pe benzina. Zi-mi cum faci cu inmatricularea ca de la anul ne rup astia, este ~600 Euro ca avem motoare Euro 3. Felicitari pentru alegere. O prima impresie dupa 2 zile: Pozitia de condus este foarte inalta dar imi place (am avut Megane 1 Break), servo merge f usor si oglinzile sunt cam mici. La o prima vedere sunt lucruri care par mai firave/mai slabe decat la versiunea veche: ex. tija de la capota, nu are antifonare pe capota, nu are capac la baterie, nu are capac la motor, tapiteria deschisa se va murdari si toci mai repede. Asa este si a ta? Eu mi-am pus faruri cu Xenon, airbag-uri spate, Radio CD cu MP3, senzori de parcare si vopsea metalizata. Daca as fi avut bani mai multi o luam Lux Privilege cu aceleasi dotari suplimentare, dar cum nu au fost am ramas la Confort Expression. Are un aer tineresc si imi place, este mai inalta si nu-mi fac probleme la iesirea din garajul aflat la demisol. Parti slabe din proiectare sunt unghiurile moarte, primul lucru care l-am facut a fost sa cobor tetierele din spate. Materialul textil din interior, pare mai putin rezistent in timp dar sunt constient ca mi-am luat o masina de consum cu multe plastice. Sper sa-si faca treaba inca 3-4 ani ca si cea veche de care am fost multumit. Megane 1 era mai spartana si ceva mai zdravana parca. Megane 2 pare mai mica in spate, bancheta pare conceputa numai pentru 2 persoane. Cum nici Sony nu mai este ce-a fost va doresc sa ne bucuram de ele, sa nu uitam ca masina trebuie sa ne faca viata frumoasa. Sunt milioane de oameni care nu-si permit nici un Renault si se uita cu jin pe strada dupa ele. Daca puteam mai mult imi luam Volvo C30 sau S40. Dar la o masina conteaza multe pe langa costurile de achizitie: intretinerea, reteaua de dealeri. Lew cand ai timp pune niste poze cu interiorul si cu compartimentul motor. Dealerul a fost atent si nu am avut senzatia ca dupa ce-am platit-o mi-a dat cu piciorul. Oricum urmatoarea masina mi-ar placea sa fie un SUV, de ce nu Renault. Vom vedea cum se prezinta a doua frantuzoaica cu accent turcesc...
This post has been edited by radun: 22 Dec 2006, 23:33 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, 1,6 16V
2006/Expression/MP3/Clima/Xenon/Senzori
|
|
lew |
![]()
Post
#69
|
. Group: Members Posts: 6 Joined: 5 December 06 From: . ![]() |
Salut Radule.
Sa o stapinesti sanatos !!! Vesti de ultima ora : pentru masinile facturate si platite in 2006 nu mai trebuie platita diferenta la Euro4. Au zis azi-dimineata la radio ca cei care sint in situatia asta scapa !!! In plus mi-a spus acelasi lucru si o doamna foarte cumsecade de la Renault - Vocea Clientului. "[...] tija de la capota nu are antifonare pe capota, nu are capac la baterie, nu are capac la motor. Asa este si a ta?" Da, e cam cheala sub capota. Sincer, nu ma asteptam sa fie chiar asa. Nu pentru ca a mea e Lux Privilege ci pentru ca nu asa ar trebui sa fie sub capota o masina de firma care se respecta. Cu dealerul ... oh Jesus !!! Totul pe fuga, totul vraiste ... HAOS !!! Nici macar nu mi-a spus citi km sa o rodez si ce restrictii am in perioada de rodaj (if any). Cind am intrebat unde e joja de ulei mi-a zis ca nu e treaba mea , ca ei fac revizia.... Nici presiunea la roti nu mi-au zis-o asa ca sint in faza cu "read the f***ing manual" (for the admin: pardon my french ![]() O sa fac poze cu interiorul; arata brici; piele/textil "grege" Cu motorul am facut poze dar inca nu le-am descarcat de pe aparatul foto. Bye, Lew This post has been edited by lew: 22 Dec 2006, 23:33 |
--------------------
.
.
.
- . Renault Megane Sedan II Lux Privilege 2006
1.6 16V 110 CP Verde Cuivre D97 |
|
radun |
![]()
Post
#70
|
![]() La noi normalitatea este ceva special Group: Members Posts: 43 Joined: 12 June 06 From: Bucharest ![]() |
Salve Lew,
Felicitari inca o data. Ar fi excelent daca este cum spui tu. Sunt cozi uriase la inmatriculare. Sa-ti zic ca nu mi-au dat pachetul de securitate? Dar a fost dragut cel care mi-a vandut masina si mi-a facut el rost imediat. Putina organizare n-ar fi stricat la ei, un mic gest ca o sticla de spumant de 2-3 Euro personalizat cu eticheta Renault puteau face, mai ales ca Renault face masini de peste 100 de ani si suntem in perioada Craciunului. Am primit bonus alarma si covorasele. Tot Automate am si eu. Cum fac sa deschid masina cu cardul in buzunar? La cea veche aveam pe joystick-ul de la volan pt radiocasetofon o rotita de unde puteam schimba posturile de radio. Asta nu are? Nu am gasit-o eu? |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, 1,6 16V
2006/Expression/MP3/Clima/Xenon/Senzori
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#71
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Pentru radun :
Rotita aceea e pe spatele satelitului de comanda. Modul "Maini Libere" nu e disponibil pentru Romania pentru Megane. Pentru lew : Rodajul se face in primii 1000 de km, si nu e recomandata depasirea a 3000-3500 rpm si a vitezei de 130 km/h. Se recomanda utilizarea unei benzine cu cifra octanica ridicata, 98-99-100. |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
radun |
![]()
Post
#72
|
![]() La noi normalitatea este ceva special Group: Members Posts: 43 Joined: 12 June 06 From: Bucharest ![]() |
Mersi Fuzz, scurt si clar. Cum merge masina ta? Unde gasesc antifonajul de pe capota? Nu l-a avut si ma deranjeaza, vreau sa-l pun. Cum se cheama dupa cod Dialogys? Reducerile de costuri au chelit masina de unele lucruri care-si aveau rolul lor, mai mare sau mai mic.
This post has been edited by radun: 23 Dec 2006, 00:28 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, 1,6 16V
2006/Expression/MP3/Clima/Xenon/Senzori
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#73
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Masina merge foarte frumos, consum maxim 12% pana acum in oras, afara e impecabil, zgomot insesizabil, chiar m-am trezit o data in intersectie cum era la 3000 de rpm si nu auzeam, era si muzica putin mai tare.
De antifonaj nu stiu ce sa zic sincer. Pe mine cel mai mult ma deranjeaza ca nu am putut sa pun ESP, desi nu foarte mult, dar ar fi fost bine sa fie acolo, in rest, e numai buna pentru mine. |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
pablo |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
pt.lew:
- cite Sedanuri ai vazut cu stergatoare de luneta .... are doar bicorp - vizibilitatea laterala/spate poti sa o imbunatatesti prin modificarea pozitiei oglinzilor si a pozitiei de condus.Regleaza-ti intii scaunul cum iti place si dupa aceea poti trece la oglinzi.Eu le-am reglat ca sa vad in oglinzi doar un pic din corpul masinii si mi se pare ca am vizibilitate buna.Unghi mort ai la orice oglinda laterala.Asta e. - ambreiajul prinde foarte sus la toate.E o chestie cu care va trebui sa te obisnuiesti. - dupa ce te vei mai obisnui cu pedala ambreiajului nu va mai fi nevoie sa turezi la 3000-3500.La mine e ok pe la 1.800 - 2.000. - masina o pornesti cu : START + apasare ambreiaj sau START + apasare frina. Nu am pornit-o inca niciodata apasind frina.De ce?Mi se pare nepractic.In momentul in care oresti masina o bagi in viteza.Cind vrei sa o pornesti,daca o faci prin apasarea frinei intii trebuie sa o scoti din viteza.Deci deja ai apsat amreiajul. - lasa deocamdata alergatul pentru mai tirziu.Dupa ce treci de rodaj nu te vei mai face "de cacao".Dupa ce treci de rodaj poti sa turezi peste 3.500 ture.Sa vezi atunci ce motoras misto ai sub capota ![]() - pentru cauciucuri 205/55/16 se gasesc lanturi.Eu am tipul asta :http://www.lampa.it/eng/Prodotti_scheda.asp?P=16074 Marimea 9.Doar ca daca anul viitor iti vei pune pe masina pneuri de iarna de 195/65 R15 nu iti vor mai fi bune lanturile (195/70 R15 marimea cea mai apropiata conform producatorului lanturilor). - de senzorul de ploaie unii se pling iar altii nu.Vezi ca poti face mici ajustari prin rotirea inelului de pe maneta. - accesul la butonul tempomat/limitator de viteza e prost gindit dar ca sa nu mai ai batai de cap nu-l mai opri ![]() pt.radun: - nu are antifonare pe capota, nu are capac la baterie, nu are capac la motor .... bine ca are patru roti ![]() pt.catm sint destui multumiti de alegerea facuta.Iti doresc sa te numeri si tu printre ei. PS:pentru tori posesorii de masini noi.Verificati presiunea in pneuri sa fie conforma cu cea data de producator (e inscris pe cantul usii de la sofer).Pentru transport se umfla la cca 3bari iar voi trebuie sa aveti 2,3+2 bari. Pentru toti noii (si vechii) posesori de Renaulturi:sa le folositi sanatosi si fara evenimente. Sarbatori fericite. This post has been edited by pablo: 23 Dec 2006, 10:51 |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
roty |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 19 May 06 ![]() |
Capace la motor nu se mai pun pt .ro din motive de economie de materiale...nici eu pe Clio III nu am
![]() Chestie general valabila la masini: cand opresti masina NU e bine sa o lasi in viteza...parcata masina se lasa la punctul mort si cu frana de mana trasa (sau netrasa in zone aglomerate ![]() Multi le lasa fara frana de mana trasa dar in viteza, si asta in zone aglomerate, blocand alte masini parcate (ca a mea uneori). Rezultatul: imping masina, asa in viteza cum e, lucru care bine nu-i face, dar asta e...la unele masini e nevoie de ajutor, masina e impinsa si mai repede iar efectul negativ este si mai mare. Despre pornirea motorului la megane: se poate cu start+ambreiaj sau +frana. Daca faci cu +frana masina porneste numai daca este la punctul mort - deci ai si verificare automata ca e la punctul mort sa nu iti fuga din gresala cand ridici piciorul de pe ambreiaj (pana pleci mai faci si alte chestii, ca pusul centurii etc). Motorasul 1.6 e foarte vanos, dar de la 3000 in sus. O sa-ti placa, crede-ma...dar dupa rodaj ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
2006, 1.4 16V Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
|
|
j.d |
![]()
Post
#76
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
In sfarsit am ridicat si eu noul meu Megane 1.5 dCI. Numai cuvinte de lauda la adresa dealer-ului (Cobalcescu), s-au miscat foarte rapid, si chiar daca am ridicat-o vinerea trecuta (o zi foarte aglomerata pt ei), nu mi-au dat deloc senzatia ca se grabesc.
btw, a mea vad ca are si capac la motor si antifonaj la capota. |
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#77
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Poate pune cineva o poza cu capacul acesta de motor si cu antifonajul ? Multumesc.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#78
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
asa arata la a mea cumparata in iulie. Antifonaj nu cred ca au avut benzinele vreodata.
This post has been edited by ssilviu: 26 Dec 2006, 16:51 Attached thumbnail(s) DSC00030.JPG ( Size: 101.81k ) Number of downloads: 295 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Fuzz |
![]()
Post
#79
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Pun si eu poza cu a mea, ridicata pe 30 Noiembrie. Ala presupun ca e capacul, care eu evident nu il am
![]() This post has been edited by Fuzz: 26 Dec 2006, 19:32 Attached thumbnail(s) DSC06484_rsz.JPG ( Size: 129.63k ) Number of downloads: 333 |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
sylvester |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Doamnee...furaciune pe fata! Am si eu un vecin care are tot 1,6 2.1 si nici el nu are capac la baterie! Deja ma consider norocos! Cred ca o sa trec in semnatura Megane 2.1 cu capac la motor si baterie
![]() |
--------------------
Renault
Megane II.1
2004 sedan Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004 |
|
A l e x |
![]()
Post
#81
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Fuzz, ce rosu e ala ? Cel metalizat sau cel nemetalizat ? Arata bine in poza dar presupun ca nu are asa o nuanta in realitate.
|
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#82
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
E cel metalizat, dar seara cu blitz asa arata. Rouge Feu parca se cheama. Oricum, imi place culoarea la nebunie, si cu interiorul de la Luxe Privileje
![]() This post has been edited by Fuzz: 26 Dec 2006, 21:28 |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
gmtrek |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 August 06 ![]() |
Referitor la capacul de plastic de pe motor, nu este furaciune. Eu la fel am luat masina si am reclamat faptul ca nu a avut acel capac. Raspunsul a fost ca Renault nu mai pun aceste capace pe motoare. Nu a reusit sa imi dea si un motiv, dar am vazut mai multe persoane care au luat in aceeasi perioada cu mine si toate cele pe benzina nu au avut acele capace. La motorina nu e aceeasi problema.
|
--------------------
Renault
Megane II Bicorp
2006 1.6 16v
- GL-06-BJW
|
|
rombu |
![]()
Post
#84
|
![]() FOR SALE Group: Members Posts: 586 Joined: 20 August 04 From: Bucuresti ![]() |
mai fratilor..stati asa,, ca nu lipseste numai capacul de la motor, dar lipseste si cel de pe baterie, si cel din stanga de la vasul de expansiune, si toate cele din fata din jurul gaurelei unde se inchide capota, si parca si in dreapta la sigurante.la a mea din 2004 practic nu se vede nimic lamotor totul e acoperit
|
--------------------
Renault
Megane 2
2004 Confort Dynamique Megane II BICORP 1.6 16V Confort Dinamique
Gris Hologramme- 2004 Bucuresti |
|
s_j_teo |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Acum este reducere de 2200 Euro mai arunca si ei ce este in plus
![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
ktmbull |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 6 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mama ce foame pe astia de la Renault!
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan(2.1), 1.6 16v,
Confort Expression+Clima, 2005. +2 roti.
|
|
gmtrek |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 August 06 ![]() |
Asa este, nu numai capacul de pe motor lipseste, ci toate ornamentele de plastic de pe baterie, etc. Asa se livreaza acum, fara nici un ornament.
|
--------------------
Renault
Megane II Bicorp
2006 1.6 16v
- GL-06-BJW
|
|
gabriel27 |
![]()
Post
#88
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 28 October 05 ![]() |
Parerea mea e sa-ti iei un golf 5.Cred ca gasesti la pretul de 15500 euro.Si atunci cand vei vrea sa o vinzi se vinde usor.
|
--------------------
renault
megane 2
2005 sedan
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#89
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Hai sa ne cumparam toti Golf ca are capac la motor.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#90
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
genial!
gabriel, poate n-ai citit topicul cu atentie, dar omul vrea sa-si ia masina, nu golf... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 00:13 |