Motor rece = lipsa relanti
![]() ![]() ![]() |
Motor rece = lipsa relanti
dimi229 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|||
catran |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
aceeasi problema o am si eu...
reglajele sunt buba eu am reusit ,deocamdata sa stabilizez relantiul la temperaturi mici.. problema este ca acum ma trezesc la 2000ture la semafor dupa ce se incalzeste motorul ![]() treaba cu "picamarul" nu cred ca poti scapa de ea pana nu schimbi modulul de aprindere la mine reglajul ce ar trebui sa fie "avans" pe modulul de aprindere nu are nici o importanta...nu se simte daca il modifici |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
dimi229 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
la ce reglaj te referi... (localizare)... poate ma "joc si eu pe acolo" sa vad daca apare vreo diferenta
![]() La reglaje ma gandeam si eu..... poate mai incerc azi sa reglez.... ca in timpul sapt. n-am timp. |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
dimi229 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
Ma refeream la reglaj "avans" - localizare
|
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
villytzah |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 22 August 06 ![]() |
Cam aceleasi belele le am si eu pe un R5,deci o pornesc si nu sta la relanti iar dak apas acceleratia dupa ce o pornesc moare,eu o las cu socul tras(la jumate sau sub jumate) si la a -3a pornire sta la relanti(dar nu mai apas acceleratia),cateodata si din a 2-a pornire.Si treaba cu evacuare e la fel si la mine,are un mers intrerupt la o durata de cateva sec si apoi isi revine si tot asa.Problema e sigur de la reglaje,mi-a "aranjat-o" un prieten acum cateva zile dar vad k face la fel deci nu prea a facut mare lucru.Cum rezolv te anunt ce i-am facut ...
|
--------------------
Renault
Renault 5
1988-Campus
- PH-03-CNI
|
|
catran |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dimi229 @ 8 Oct 2006, 13:05) la ce reglaj te referi... (localizare)... poate ma "joc si eu pe acolo" sa vad daca apare vreo diferenta ![]() La reglaje ma gandeam si eu..... poate mai incerc azi sa reglez.... ca in timpul sapt. n-am timp. eu am procedat astfel am strans jigler de relanti la maxim(ceea ce nu cred ca e bine,caci imi picura in camera a2-a cu clapeta inchisa) mi-a murit motorul...evident am deschis jigler de aer la maxim...am pornit motorul si am strans pana ce am simtit ca motorul scade in turatie si atunci am desfacut pana cand nu se mai simtea la turatie daca variaza,si am strans la loc o juma de tura toate astea au avut ca rezultat stabilizarea relantiului la 900rpm cu motorul rece dupa ce se incalzeste incepe circul...variaza uneori intre 400 si 600,moment in care trag socul (pt. 3sec.)si dupa ce urca la 1100rpm il las la loc,moment in care isi va reveni si relantiul...dar numai pana la urmatoarea oprire ![]() traba cu avansul....sunt tare curios sa-mi spuneti si mie unde e,ca la nenorocita de dacie era atat de simplu...roteai delco-ul pana obtineai un "mers rotund" dupa care ai dadeai aer (sau ai luai) pana cand la sprituri rapide accelera fara "delay" si din boltul de pe cablul de acceleratie deschideai sau inchideai pana ce aproape zareai paletele elicei de pe radiator la asta magaoaie de r21 daca umbli la boltul de la parghia de acceleratie inchide dracu o clapeta de aer si scoate un fum cand accelerezi de sperii toti caini din cartier si inca ceva...ce se intampla cand urca uleiul prin epurator in carburator? de ce face asta? multam mult |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
valir5gts |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 14 March 06 ![]() |
faza cu pornitul la a 3-a cheie ca moare de fiecare data se pare ca e universala....asa "face" ele....cu carburatorul reglat si tot face asa.intradevar pe gaz porneste instant da trebuie sa o tii turata pana se incalzeste si nu face bine motorului.daca gasiti solutii sa-mi spuneti si mie ca eu nu am aflat nimic inca.
|
--------------------
renault
super5
1987
|
|
dimi229 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
revin cu o noua problema cu carburatorul.... azi dimineata... cand ma pregateam de cele 3-4-5 chei ca sa pornesc "reno"-ul m-am gandit eu.. ca in loc de cele 3-5 pedale care le dadeam de obicei inainte de contact... sa-i dau mai multe - vreo 10-15... nu mai stiu... si am pus contact...a facut la fel.. abia la a 4-a a pornit (cu socul pe la jumate tras... DAR... miros de benzina - gandul mi-a fost la pompa de benzina... am lasat-o pornita si am deschis capota - ma uit la pompa... nik benzina pe linga... era de la carburator!! se prelingea pe undeva si a ajuns chiar si pe galeria de evacuare (noroc ca nu era incinsa).
Intrebare - pe unde se poate scurge benzina din carburator??!! (asta cand dau mai multe pedale cu motorul oprit). Oare faza cu refuzul de a porni la primele 2-3 chei sa fie din cauza ca e prea multa benzina?! sa fie innecat dinainte? |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
cham98 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 January 06 ![]() |
Fratilor,
Da-ti jos carburatorul, desface-ti bucatica cu bucatica, suflati bine jigloarele (toate) si canalele din carburator cu aer de la un compresor si puneti la loc. Pentru cazul in care curgea benzina din carburator vedeti sa nu fie fisurat plutitorul la carburator si verificati si etansietatea cuiului poantou. Eu asa am facut si nu mai am probleme. Spor la treaba ! |
--------------------
Renault
Chamade
1989 - gts Renault 19 Chamade, GTS, 1,4 Energy, dec.1989
|
|
catran |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
eu cred ca in ultima saptamana(cea trecuta) am dat de 3 ori sau 4 carb-ul
si l-am suflat,de am completat cu jiglere din portbagaj si tot degeaba benzina peafara de carb. nu prea are voie sa dea...desi si la mine e talpa uda mai mereu,din cauza proastei etansari pe galerie, miros de benzina cand dai la automat cu socul tras...si mai si invarte de vreo 6-18 ori,este arhi-meganormal,la un model '80-'90 sfatul meu este sa nu o mai "carjesti" asa ca o faci de pomana incearca dimineata cand dai la automat sa tii pedala cam pe la jumate apasata cam cat stii tu ca e "prima camera"...da-i cateva sprituri pana in 2000rpm(nu multe,3-4) si abia dupa aia trage socul la mine merge perfect asta daca ai timp,este bine sa lasi socul pe la 1200 nu la 3000 cum am vazut de curand la vecinii mei cu dacia 1300,caci uzi bujiile si nu mai pleci cu ea din parcare(asta stie eu,ca am ramas...ca de" ,ma grabeam si vroiam 100 grade in motor in max. 35 sec. si am stat 1 ora sa curat bujiile "apres") |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
dimi229 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
"Deci" mi-a curs benzina numai atunci cand i-am dat 10-15 pedale inainte de pornire, dimineata imediat cum m-am urcat in masina... de ex. azi dimineata nu i-am mai dat pedale... si n-a curs... si nici alte ori cand dadeam numai vreo 5 pedale.
D`a am mai descoperit ceva ![]() Am rezolvat-o temporar - am sa pun poze, sa se vada cum, maine... ca am uitat sa descarc de pe tel. pozele cu carbul meu ![]() Si cu okazia asta, ieri am scos si pompa de benzina ca sa-i mai pun si niste silicon ca scapa ulei pe acolo si imi mazgalea motorul. Am remarcat cu okazia asta ca nici nu era-u stranse suruburile alea cum trebuie... aproape ca s-au desfacut piulitele cu mana (probabil si din cauza ca surubul dinspre cureaua de distributie are si o pozitie aiurea pt. strans. ![]() Attached thumbnail(s) Carburator_modif.jpg ( Size: 58.97k ) Number of downloads: 517 |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
dimi229 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
Azi dimineata mi s-a parut ca a pornit mult mai usor... (dar tot la a 3-a cheie, dar din cauza ca aseara am oprit-o pe gaz si abia azi dimineata inainte de a porni am comutat direct pe benzina - deci oricum n-avea benzina in carb.)
Cam cat ar costa un carb. dintr-asta?! Dupa poze isi poate da seama cineva de fel de carb. e? Si sa-mi zica si mie daca e complet... ca am observat ca mie-mi lipsesc cinte unele fata de alte poze gasite pe net. (de ex. furtunul care se vede in poza din postul anterior sub carburator... si nici firele alea nu sunt prezente la mine.. dar pare acelasi carb.) Scuzati intrebarea... (deh...incepator)... dar care e prima camera... cea dinspre habitaclu sau cea dinspre motor? (e important pt. instalatia de gaz... ca cele doua suruburi de pe furtunele care intra in carb. au grade de insurubare diferite... si banuiesc ca ar trebui sa fie mai deschis cel de pe prima camera ca a doua nu shtiu daca apuca sa se deschida la drumuri prin oras - poate il inchid de tot - economie mai mare de gaz... ca oricum aveam cam 9-10% in oras pe GPL - pe benzina n-am reusit sa-i fac un consum) |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
dimi229 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
Si inca o intrebare... (ce de intrebari am... dar deh.... pt. asta sunt facute forum-urile nu?!
![]() Ce presupune demontarea carb`ului bucatica cu bucatica?! (ma refer la ce ar trebui musai sa am inainte de a ma apuca de asta... ca sa-l pot pune si inapoi... garnituri, eventual O-ringuri... etc.) Multam mult pt. rabdarea cu care imi ve-ti raspunde (sper ![]() |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
catran |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
un asemena carburator costa intre 2500.000 si 4.000.000 lei vechi
se numeste solex z13 sau 11-12 in functie de ce jigleure vrei in el demontarea se face simplu...montarea ...idem....reglajul bye..bye.. iti trebe 2 litri carburol(carbusol) unul sa cureti cu el al- doilea sa lasi la decapat peste noapte daca esti din bucuresti poate ne vedem intr-o ziulica si iti mai impartasesc din prostiiile pe care eu le-am facut,poate nu le vei face spre exemplu..una care deja ai facut-o...si eu am rupt boltul ce regleaza distanta la clapeta de soc...am rabdat 6 luni aproape sa gasesc un carb. functional identic...si l-am avut abia dupa o comanda prealabila in urma careia a venit de departe rau iata cateva poze cu prostiile ulterioare(comenzi prin posta) nu am momentan dar promit ca te elucidez deindata ce ajunga la serviciu.... ![]() |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#15
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Daca vrea cineva, am un carburator ramas de rezerva si il pot da contra unei sume rezonabile...plus sfaturi de reglaj si alte alea...ca am trecut prin astea de mult...poate maine seara la intalnire...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
dimi229 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
eh..... daca asi fi din bucuresti........ dar, apropos, prin Iasi nu se fac asemenea intalniri a posesorilor de motoare F2N, F3N....?!... schimburi de experienta?!
Eu temporar am rezolvat problema cu clapeta de soc.... dar e a doua zi cand uit sa-mi descarc pozele de pe telefon sa va arat cum... (cablul de date e acasa - cand vin la servici imi amintesc ![]() Off topic... aseara am schimbat cureaua de la alternator ca fisaia ceva pe la motor si mi s-a parut ca e de la curea care scapa (fiind destul de veche si crapata) dar... fisaiala tot e... si e de la alternator se pare ![]() ![]() ![]() Revenind la carb. - acum imi pare ca porneste mai usor (la a doua cheie, probabil ca si de la prima cu socul la maxim) dar cu socul tras pe la jumate se tureaza la vreo 2000rpm si banui ca nu`i prea bine, cu motorul rece, neuns. Daca imediat mai bag putin socul moare... tre` s-o las macar juma de minut apoi sa reduc socul... incet si cu atentie... Si tot n-am scapat de mersul neuniform... se vad pe turometru variatii de 100 chiar uneori 200 rpm (si asta cand in mod normal relantiu` sta pe la 1000-1200 - daca-l reduc cum ar trebui, pe la 700 sau 800rpm, moare; sau poate o fi decalibrat turometrul ![]() ![]() ![]() ![]() P.S.: eehh... cand ma gandesc la iarna trecuta cand altii cu masini mai noi veneau cu transportul public si eu porneam la prima cheie la -20% si mai puneam si pe GPL dupa ce fumam o tigare inainte de a pleca din parcare..... ce vremuri... ![]() ![]() pt. "catran" - nu eu am rupt boltul de reglaj al distantei la clapeta de soc... asa l-am gasit .. da` nu era rupt cand am luat masina, poate pe la service... sau poate a crapat de ciuda, ca nu functioneste cum trebe.... ![]() pt. "b06fcn" - cat e carbul ala?! This post has been edited by dimi229: 13 Oct 2006, 06:46 |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
dimi229 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
@catran
Aseara m-am uitat si eu la jigleorul "de aer" (de amestec)... surpriza (sau nu ![]() Mergea chiar bine aseara cand am terminat... si pe benzina si pe GPL. pornea frumos dupa ce invartea o data sau de doua ori. Chiar s-a mai stabilizat si rlantiul... n-am mai remarcat variatii pe turometru, cum erau inainte. Azi dinimeata plin de sperante ca am rezolvat problema cu pornitul dimineata la rece, i-am dat cheie... a dat o secunda sa porneasca (pe benzina) si a murit... a pornit tot abia la a 4-a cheie ![]() Ce sa-i fac... site cineva aprox. care-i "combinatia" intre cele doua jigleoare?! sa deschid mai mult de 2 ture (ma gandeam ca o sa-mi pape prea multa benzina)?! Ma gandesc ca de acilea e totusi buba cu pornitul la rece, ca se intampla de cand au reglat-o aia la service pe analizator. Alt amanunt... ieri (deci inainte de ultimele reglaje) pe la 4.30 era chiar cald afara deci de la 7 la 4.30 a stat masina in parcare... a avut timp sa se raceasca... a pornit la a doua cheie... usor.... ar fi pornit de la prima ceie... da` nu trasesem socul nici pe jumatate (ca nu ma asteptam sa porneasca). Deci are legatura cu temperatura motorului/carburatorului... sau a aerului (!?) Ultimul "amanunt" am pe gura de aer (rece) pus limitator, deci e redusa gaura cu vreo 3 sferturi (cica pt. GPL - de la fostul proprietar) s-o scot si sa refac reglajul?! (Iarna trecuta totusi pornea din prima cheie cu tot cu limitator) |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
dimi229 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
@catran
Scuze pentru lungimea posturilor. Multumesc pentru rabdarea cu care cititi (sper)! Dar ma gandesc ca e mai bine sa redau cat mai bine toate amanuntele si conditiile, poate observa altii mai experimentati ceva "greseli" in ceea ce incerc sa fac, si au ei vreo solutie. Apropos... chiar cat de "naspa" e cand urca uleiul in carburator si de ce face domn`le asha ![]() ![]() |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
dimi229 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
In sfarsit am descarcat de pe mobil pozele cu carbul (scuzati calitatea - oricum se vede "rezolvarea" boltului care actioneaza clapeta de soc).
"Deci": 1. Isi da seama cineva din poze ce fel de carb e?! (ca nici acum nu`s 100% sigur) 2. Cum se regleaza carbul asta?! 3. Cum trebuie sa stea (cat de deschisa/inchisa) clapeta de soc?! (deci cand e tras socul si cand nu...) 4. Ce carb. s-ar putea pune in locul lui (eventual un webber?!) si cat ar costa unu` (are cineva unu` in plus ?! ![]() Multzam! (P.S.: am pus si o poza cu pompa de benzina - poate fi de la ea treaba cu refuzul pornirii cand e rece?! tipul asta de pompa ce "bube" are?, se poate schimba numai membrana?) Attached thumbnail(s) 061010_180446.jpg ( Size: 47.65k ) Number of downloads: 444 061010_180505.jpg ( Size: 35.33k ) Number of downloads: 399 061010_180546.jpg ( Size: 50.78k ) Number of downloads: 412 061010_180619.jpg ( Size: 40.35k ) Number of downloads: 404 |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
dimi229 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
Si in poza asta se vede pe unde intr-o dimineata imi cursese benzina (cum am spus int-un post anterior)
Ce e acolo?!? Cum si de ce?! @catran ... promiteai ca ma elucidezi cu ceva?! (cand ajungi la servici) (ceva poze?!) This post has been edited by dimi229: 20 Oct 2006, 12:56 Attached thumbnail(s) scurgeriCarb.jpg ( Size: 51.89k ) Number of downloads: 137 |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#21
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Am observat faza asta si la R21 pe care l-am avut ... camera de nivel constant ... nu mai este "perfect" inchisa ... tu faci pedala si din cate stiu este ca si cum ai "da la cama" la pompa ... aduci benzina in carburator pana da pe afara ... ceva de genul asta stiu eu ca este.
Cat despre pompa de benzina ... cred ca se poate schimba membrana dar nu prea are farmec din cate stiu eu ... gasesti la magazine de piese la vreo 90 ron ... (mare grija la montare ... in mod normal exista o "garnitura" metalica intre pompa si bloc motor ... aia nu trebuie uitata ca faci pompa zob) |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
b06fcn |
![]()
Post
#22
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Boala tipica la carb. asta, din cauza caldurii de la galeria de evacuare care este chiar dedesubt, se deformeaza talpa carburatorului si pe acolo pierde combustibil, trage aer fals si nu merge masina...se rezolva cu folie de klingherit taiata pe modelul talpii, care compenseaza deformarea...cu atentie la strangere, caci se pot deforma clapetele de admisie...
Recomand cu caldura inscrierea si urmarea site-ului francez www.f2n.org, unde se explica problemele deja proverbiale ale acestui carb. Carb este Solex, daca vrei Weber trebuie luat cu tot cu galeria de admisie (se poate si adapta pe galeria asta, dar e tiganie), plus ca trebuie inlocuit si modului de aprindere electronica, a carui curba este specifica pentru acel tip de carburator... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
catran |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
pai si de ce nu spusesi pana acum mai omule?????
ca eu am strans prezoanele de pe carburator de a iesit apa din ele si nu ai mai dau de cap cu nici un reglaj...... ![]() cat despre garniturile de la pompa.....se fac din carton de dosar sau se cumpara la 40.000 lei vechi din magazin si sunt acelasi lucru doar ca se taie la presa eu mi-am facut din carton(manual)si nu imi mai scuipa pe tabla de sub carb. si pe chiulasa incearca asa...si nu uita sa cureti siliconul caci nu tine la fel de bine ca pe carb. pentru ca acolo este mediu uscat si se lipeste(am curatat talpa de textolit cu cutterul)pe cand de pe pompa de benzina mi-a zburat din prima sapt. din cauza uleiului care a atacat aderenta intre silicon si bucsa metalica am privit cu atentie pompa ta....este super tare ,la fel am si eu am achizitionat la pret de 120ron fata de 75ron cea capsulata(din plastic)care este de 2 bani nu o schimba caci membrana costa maxim 20ron si nu este defecta la tine cand se defecteaza...ori baga ulei in benzina si rezultatele le cunosti foarte bine,ori iti arunca pe capota sau in orice alta parte decat chiulasa..acolo nu-ti trebe decat garfnituri de carton |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
b06fcn |
![]()
Post
#24
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Conu' Cristi, eu tin minte ca am scris asta pe undeva pe aici si parca ti-am si explicat la un monument dat chestia asta...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
catran |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
treaba cu planeitatea am inteles-o
doar ca am omis treaba cu stransul prezoanelor......si una este sa strangi un surub....si alta este sa-i scoti untul din el,de mai ai putin si strici imbusul... ![]() vezi tu...am facut relatia intre faptul ca nu e plan(si trage aer fals)si faptul ca este din dur-aluminiu si atunci ca un "butcher",am strans prezoanele pt. a obtine un mediu etans abia acum afland ca deformez si camerele si distantele la clapete |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
dimi229 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
Fratilor!! Surpriza ... azi dimineata a pornit din prima... nici n-apucasem sa dau bine cheie...
![]() Deci (pe larg)... ma sui in masina dau 4 jumatati de pedala si una pina la podea (de adormit ce eram am omis sa fac 4 pedale pin`la capat si am mai facut numai una pina la podea) ... am tras socul la maxim... i-am dat cheie... a invartit o secunda si a luat-o frumos... imediat dupa asta am bagat inapoi socul pe jumatate (deci n-am asteptat sa se incalzeasca, ca se cam tura pe la vreo 2500 ture si am zis ca nu-i prea bine)... si din nou surpriza.. n-a murit motoru`... a stat chiar frumos... am terminat juma de tzigare si am plecat... iar nu s-a oprit... si am ajuns la servici... (am convingerea ca ar fi pornit si fara sa fac pedalele alea - poate nu in prima secunda... in a doua ![]() Si acum partea "nasoala": iar n-am relantiu ![]() Ce sa-i mai fac?! ![]() |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
dimi229 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
Deci ce facui aseara... daca nu va plictisesc... poate-mi spune cineva ce facui aiurea sau ce nu facui de loc
![]() (apropos un alt motiv de a reveni la reglaje, inafara de pornitul greu dimineata a fost si faptul ca dupa ultimele reglaje - jigleor de amestec deschis 2 ture - aveam un punct in acceleratie unde dadea in nas, si cand era cald mai putin da` era, cand era rece si acceleram sa plec de pe loc dadea in nas tare supa care o zbughea, insotit cateodata de detonatii - care-i cauza ?!?) Am scos filtrul de pe carburator, am inceput sa dau ceva accelerari, cu lanterna deasupra carbului, sa vad si eu unde pulverizeaza benzina - n-am vazut decat la camera 2 (poza nr. 1 - sageata verde). Apoi verificai teoria lui "tomi87" din topicul http://www.reno.ro/index.php?showtopic=42629 - deci la mine nu se inchidea de tot clapeta - mai eliminai o "spira" din arcul pus de mine si acu` se inchide bine (apropos ce e asta si la ce foloseste?! - sageata alastra din poza). Apoi mai dau vreo doua accelerari sa ma mai "chiorasc" pe acolo si remarc scurgeri destul de mari de benzina in locul marcat in poza 2 cu sageata verde (nu e carbu meu da seamana "pompita" aia ca n-am poza din unghiul ala). am desfacut cele 4 suruburi (care nu erau prea stranse) ca am crezut ca e sparta membrana - nu era sparta... m-am mai uitat pe acolo si am pus`o inapoi si am strans ceva mai bine... nu mai sunt scurgeri p`acolo. Am scos pompa (electrica) de la masina, am pornit-o, si am "suflat" cu ea in locurile din poza 1 cu sageata galbena (cat am putut si eu mai bine). Am pus filtrul inapoi cu gandul sa reiau reglajele din cele doua suruburi (relanti si amestec). Intre timp mi-am amintit de firul de la alternator care pe linga faptul ca era subtire se si dezizolase putin in apropiere de masa si am zis sa mai las motoru` sa se mai raceasca sa vad cum merge inainte de a ma apuca de reglaje.. Acilea am vrut sa indepartez putin firul sa ma uit la el... cu o surubelnita... facui un scurt intre + si carcasa alternatorului (masa) ![]() Ma`ntorsei la reglajele carbului. Am mai deschis 2 ture jugleorul de amestec (era deja deschis 2 ture - deci acu 4) am compensat relantiul din ala de deasupra. Mers instabil, variatii re rpm. Mi-am amintit de varianta cu deschisul jigleorului de amestec pina la turatia maxima; am facut-o si pe asta... tot mers instabil.... Am zis sa-l pun cum era inainte de a ma apuca eu de reglaje - adica inchis de tot - rezultat: acelasi mers instabil (inainte era tot instabil dar avea variatii de numai 50-100 rpm). Cu toata "joaca" asta se facu tarziu... si am zis ca-mi "bag picioarele" si am deschis o tura (sau o tura si 1/4), am compensat din cel de relanti sa ramina in jurul a 900rpm, am pus pe GPL sa vad care-i treaba si p`acolo... am mai marit oleaca relantiul din "plamin" ca murea motoru, verificat sa mearga accelerari (bruste sau lente) (pe GPL sunt mai mici variatiile (pe turometru nici nu prea se vad... da` se aude mersul neregulat); pus din nou pe benzina.. ascultat oleaca... la fel de neregulat... accelerat oleaca in diferite stiluri... ca deh`.. cu speranta ca poate se stabilizeaza... concluzia... la fel de instabil... oprit motor, strans scule, plecat in casa nervos (la 22.30) ![]() Dimineata, la fel de dezamagit... se intampla surprisa cu pornitul.......... (uitasi un lucru: am scapat (nu shtiu de ce si cum) si de "datul in nas" la accelerare) Concluzia... ce facui aiurea?... sau ce nu facui?... sau ce trebuia sa (mai) fac? Sa fie de la pompa de acceleratie... sa fie de la ceva jigleoare infundate? sa fie de la regulator tensiune de pe alternator?! Intrebari de 10 puncte... cine stie?! ![]() Attached thumbnail(s) carb_sus.jpg ( Size: 53k ) Number of downloads: 104 Carburateur1.jpg ( Size: 76.33k ) Number of downloads: 103 |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
dimi229 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
Ma gandesc serios sa-l scot sa-l bag in decarburol... ca e jegos .. si sa vad cum stau cu plutitorul si alte alea... dar mai intreb inca o data... ce presupune asta din pct. de vedere al "pregatirilor" anterioare demontarii... ma refer la o-ringuri... garnituri, jigleoare (cum fac sa le pun la fel... sau poate mai bine
![]() ![]() Garnitura de textolit trebuie schimbata daca scot carbul?! Daca da... se gaseste la magazine de piese auto?! Please help me! ![]() This post has been edited by dimi229: 22 Oct 2006, 10:41 |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
dimi229 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
Am scos carbul aseara... pun niste poze cu el inainte de curatare (jegos nu?!) (scuzati calitatea dar sunt facute cu mobilul, din pacate erau acumulatorii la DC descarcati)
In sfarsit am putut vedea dupa curatare ce scrie pe el: 28-34 Z10 REN 883 ![]() Attached thumbnail(s) 061023_190351.jpg ( Size: 30.3k ) Number of downloads: 99 061023_190411.jpg ( Size: 34.35k ) Number of downloads: 79 061023_190527.jpg ( Size: 25.17k ) Number of downloads: 81 061023_190548.jpg ( Size: 25.72k ) Number of downloads: 82 061023_190602.jpg ( Size: 24.42k ) Number of downloads: 55 061023_190646.jpg ( Size: 23.48k ) Number of downloads: 64 |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
dimi229 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 11 September 06 From: Iasi ![]() |
Ce e "pompita" si ce face ea, din poza de mai jos?!?
Attached thumbnail(s) 061023_202247.jpg ( Size: 34.02k ) Number of downloads: 119 |
--------------------
Renault
scenic
Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 00:45 |