R11 / Probleme cu plutitorul
![]() ![]() ![]() |
R11 / Probleme cu plutitorul
Taj |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 16 May 06 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
11 GTL
- TM 09 GMF
1986, 1400 cc
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Iti indica 0 adica se aprinde beculetul galben ? sau doar "cade" spre zero ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Toader |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 8 April 06 From: Piatra Neamt ![]() |
daca iti indica la peste 25 l inseamna ca este distrusa rezisteta de pe placuta de la plutitor este o rezistenta chimica depusa si nu prea ai ce-i face decit sa schimbi plutitorul cu altul bun.Acest lucru se intimpla destul de des,deoarece nu se face plinul de fiecare data,ci se pun de obicei intre 5---20 l combustibil,fapt care duce la uzura rezistentei din zona respectiva.
|
--------------------
Renault
25 GTX
1986
|
|
Taj |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 16 May 06 From: Timisoara ![]() |
@cmandrei
Nu se aprinde beculetul galben. inainte se aprindea pe la 4l ramasi in rezervor. acum nu se mai aprinde dar sta pe zero. |
--------------------
Renault
11 GTL
- TM 09 GMF
1986, 1400 cc
|
|
Taj |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 16 May 06 From: Timisoara ![]() |
@Toader
buun am priceput, dar cum fac sa-l schimb eu ? Am desfacut capacul de plastic din rezervor si in el intra trei conducte de Cauciuc cred si o cupla cu trei fire. Care este ordinea de demontare si cum le scot? |
--------------------
Renault
11 GTL
- TM 09 GMF
1986, 1400 cc
|
|
jagoman |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
scoti prima data conexiunea cu fire, adica mufa, apoi scoti furtenele, sa ai acolo o carpa ca va curge putina benzina, si sa retii care la care era, dar dupa cate imi amintesc nu se poate confunda. Apoi iei un ciocan si o dalta, sau surubelnita mai tare. Este la margine un fel de disc pe care trebuie sa rotesti contra directiei de mers a ceasului, si ai nevoie de forta pt ca e stransa bine. Va iesi usor. Apoi daca e la fel ca la mine va fi inauntru un cilindru pe care il scoti si desfaci si te vei mira ce mizerie este inauntru. Daca ai noroc numai mizeria e depusa pe contacte in partea de jos. Apoi te vei juca cu nervii si cu rabdarea sa o poti reasambla cilindrul, dar e posibil si nu e chiar greu. Bafta la mine a rezolvat problema.
La mine mai erau si alte simptome: ex. chiar daca faceam plinul doar dupa un timp indelungat se misca acul. Plutitorul se misca greu din cauza mizeriei din cilindu. Sper sa reusesti. |
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
- SJ-02-XLK
, R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
Taj |
![]() ![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 16 May 06 From: Timisoara ![]() |
multam am priceput. cu proxima ocazie ma apuc de lucru. si la mine sunt aceleasi simptome ca la tine. cu peco-ul o patesc de fiecare data. ceau
|
--------------------
Renault
11 GTL
- TM 09 GMF
1986, 1400 cc
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 16:07 |