Megane I dCi Defectiune sistem electric, Se aprinde martorul in bord
![]() ![]() ![]() |
Megane I dCi Defectiune sistem electric, Se aprinde martorul in bord
titamarius2000 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane I
1,9 dCi 2003
|
|||
Radu Ganescu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 7 April 06 ![]() |
Salut,
Cred ca va fi greu sa gasesti pe cineva care sa fi avut aceiasi problema. Te sfatuiesc sa faci o vizita la service si apoi sa ne spui si noua care era cauza .... |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Sedan
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#3
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.906 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Au fost destule topicuri pe tema asta, vezi si la Laguna este unul cu "bec preincalzire bujii"...verifica bujiile incandescente si vana EGR, asta e deja din ciclul "asa face toate domne'..."
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Cuvy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 16 September 04 ![]() |
Salut si La Multi Ani!
Legat de becul respectiv care se aprinde in mers, eu am patit urmatoarele: mi s-a aprins de cateva ori cand aveam viteza de 130 km/h pe autostrada, s-a stins tot timpul dupa 5-6 secunde, apoi dupa cateva sute de km s-a aprins iar si n-a vrut sa se mai stinga. In acel moment motorul suferea de o lipsa clara de putere si nu urca peste 3000 rpm. In cele din urma becul s-a stins insa motorul a ramas mergand la fel de prost. Dupa ceva chinuri, motorul n-a mai vrut deloc sa se tureze si apoi n-a mai pornit. La servis s-a gasit vana EGR aproape rupta. Dupa inlocuire, motorul merge ok. Atasat gasiti martorul de bord care s-a aprins. Attached thumbnail(s) martor_bujii.jpg ( Size: 4.21k ) Number of downloads: 278 |
-------------------- Renault Megane I Break, Expression, 1.9 dCi 102cp, 2002
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
99% ca este EGR-ul, vezi ca este un topic despre cum sa o desfaci si sa o cureti....poate nu trebuie schimbata inca...
This post has been edited by cj98czh: 9 Jan 2007, 12:16 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Cuvy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 16 September 04 ![]() |
Din pacate, eu n-am inteles nimic din topicul despre desfacerea si curatarea EGR-ului...
|
-------------------- Renault Megane I Break, Expression, 1.9 dCi 102cp, 2002
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
NU stiu cum nu ai inteles ca este foarte bine explicata chestia.... atunci iti sugerez sa apelezi la un mecanic...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
marius01 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 3 September 06 ![]() |
Si eu opinez ca 99 la suta este vorba de EGR. Verifica imediat EGR-ul, dar la un mecanic serios (si priceput), care sa nu iti spune ca e vorba de pompa de injectie de inalta presiune si ca trebuie sa o schimbi neaparat(eventual impreuna cu injectoarele) pentru "modesta" suma de vreo 50-60 milioane lei vechi sau chiar mai mult, cum am patit eu...
EGR-ul este, sigur... |
--------------------
renault
megane
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 10:24 |