Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme la cutie, probleme mari la cutie cu treapta5

DUD
post 21 Feb 2009, 18:01
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 7 July 07




am si eu p problema grava de curand a inceput sa imi arunce din treapta a 5 cand reduc ,am crezut ca e un tampon rupt,sau slab dar m_am inselat are idee careva sau a patit vreunu beleaua asta popa.gif


--------------------
RENAULT 19.D - VN 82 ROX 1991,CHAMADE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr_bombastic_dma_r19
post 21 Feb 2009, 19:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 21 August 08
From: Pitesti




deee frate daca io dai lu Parintele radmasa.gif


--------------------
Renault 19 16V Cabrio - AG15DMA 1992 1764cmc 135Cp
Most Wanted
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr_bombastic_dma_r19
post 26 Feb 2009, 00:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 21 August 08
From: Pitesti




Haideti baieti sad.gif Care il ajuta pe prietenul meu?
Eu unul nu prea am cunostinte despre cutia de viteze!


--------------------
Renault 19 16V Cabrio - AG15DMA 1992 1764cmc 135Cp
Most Wanted
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DUD
post 1 Mar 2009, 13:56
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 7 July 07




mersi DMA dar am rezolvat cu alta cutie e tare de tot am luato dupa un 19 lovit adus din germania wink.gif


--------------------
RENAULT 19.D - VN 82 ROX 1991,CHAMADE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr_bombastic_dma_r19
post 1 Mar 2009, 17:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 21 August 08
From: Pitesti




Cat ai dat pe ea?


--------------------
Renault 19 16V Cabrio - AG15DMA 1992 1764cmc 135Cp
Most Wanted
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazuu1
post 2 Mar 2009, 17:21
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 23 January 08




Salut!
Iți răspund pe aici la problema cu bordul (nu stiu dar nu mă lasă să-ți trimit mail)....
Când schimbi bordul toate mufele se potrivesc doar că sunt unele care nu au funcționalitate, cât despre turometru_trebuie să ai alternatorul cu ,,cititor de turații,,_mai are o mufă (mama sau tata) inscripționat cu ,,+ W,, de acolo trebuie să tragi fir pănă la turometru, în spatele bordului are intrare.
Îmi pare rău că nu pot să-ți trimit mail cu conexiunile bordului, trebuie să mai aduci și alte fire prelungite: de la sonda de apă (trebuie instalată), presiunea de ulei ...
Sincer nici eu nu am montat turometrul (maoftic dar asta e) pentru că din 3 alternatoare câte am nici unul nu e cu +W laugh.gif
La cutia de viteze ai sincronul făcut praf la a 5-a , am pățit-o și eu ... la fel am schimbat cutia la SH e mai ieftin decât să o fi făcut .


--------------------
renault 19 - CT 77 TAZ 1989 hatchback/1,9 TD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabytzu
post 15 Aug 2009, 09:25
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 November 07
From: bacau




salutare!!! am si eu o problema in legatura cu schimbatorul de viteze ...mi s-a rupt sufa pt mers inapoi si am schimbat tot ansamblul cu unul de la dezmembrari , l-am montat la loc si surpriza nu imi mai intra in vitezele 1,2,5 ,,,noul" schimbator este identic cu cel vechi multumesc mult!


--------------------
renault renault 19 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonkyR19
post 15 Aug 2009, 13:44
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 17 February 07
From: Baia Mare




Verifica timoneria ,poate s-a dereglat.E un reglaj tare fin acolo sa sa intre corect in toate vitezele.


--------------------
Renault 19 / Renault Megane Grandtour 2.1 1.7 injectie monopunct / 1.9DCI 120Hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sony22
post 26 Nov 2009, 12:40
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 11 October 08
From: Ploiesti




Salut am si eu o problema cu schimbatorul,de cand a venit frigul schimba foarte greu,pana acum a mers perfect si nu inteleg ce poate fi ca uleiul din cutie l-am schimbat???


--------------------
Renault Laguna 2 hatchback 2002,1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 26 Nov 2009, 13:46
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




ce ulei ai bagat in cutie? la dacie pusesem ceva ieftin si se vacea marmelada sub 0 grade...iti dai seama ce fericire...
am facut si eu schibul de ulei la cutie am pus tranself dupa cum m au sfatuit coforumistii si nu mai am nici o problema nici la -20 de grade nici la +40


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_cata
post 26 Nov 2009, 23:20
Post #11


catalin


Group: Members
Posts: 175
Joined: 20 February 09
From: botosani




eu pt ca nu aveam destul ulei in cutie intra greu si iesea lafel de greu din a 5a...


--------------------
renault 19 chamade 1995 s
renault 19 chamade 1.8s
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 27 Nov 2009, 09:47
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Totul este de la ulei, problema asta o ai cand este cutia rece, cand se incalzeste isi revine.

Pune uleiul pe care il recomanda Renault. Nu ma refer la ELF ci la ceea ce scrie dupa el. Acel cod ...

Nu o sa mai ai probleme... aceeasi problema o am la Clio. Am schimbat in week-end uleiul, fara sa vreau, am schimbat rulemtii si mi-a iesit planetra din cutie...si cand am vazut cum arata l-am schimbat. N-am avut exact ceea ce se cere, dar nu aveam de unde sa iau. Cand este rece intra greu in 1 si 2, iar la cald merge bine.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 27 Nov 2009, 09:59
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




eh...iti pui pornire din telecomanda si pana iesi din casa se incalzeste si in masina se incalzeste si uleiu din cutie biggrin.gif
eu am incercat insa nu stiu de ce nu mergea ... ori invarte prea greu electromotorul ori asa trebuie pt ca alarma aia invarte sa zicem 5-10 secunde motoru..la mine porneste mai greu de 10 secunde si nu merge sad.gif


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 27 Nov 2009, 22:27
Post #14


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Zeu_4u_sweety - daca-ti doresti atat de multsa pornesti motorul din telecomanda , incearca sa maresti timpul de mentinere al releului pentru pornire smile.gif
O poti face simplu dintr-un condensator sau un reglabil rezistor smile.gif aflat pe placa electronica a alarmei tongue.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 28 Nov 2009, 01:30
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




mai greu cu treba asta..poate dupa ce o sa repar electromotoru` n o sa mai fie nevoie sa bricolez la alarma..app voi care aveti monpunct cam in cate secunde porneste motorul...la mine porneste mai greu ca un tractor cand sunt gradele pe minus! sad.gif si vara si iarna...oricum cred ca e din electromotor..asa face de mult da pana nu pica nu cred ca ma bag sa il repar pt ca impinsa porneste in 2 metrii ( mentionez ca am lant la distributie-sunt norocos) biggrin.gif


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 28 Nov 2009, 11:37
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




La R19 nu mergea bine pompa electrica, pornea dupa ce il invartea de multe ori...


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 28 Nov 2009, 11:51
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




Nu stiu ce sa zic de pompa cat de turatia de la electromotor... eu am mai incercat si alta varianta-sa pun contactul de 2-3-4 ori ca sa bage benzina pompa si dupa aceea sa ii dau la automat sa porneasca, dar fara efect!


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 28 Nov 2009, 23:24
Post #18


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Nu stiu ce sa spun , problema cunoscuta printre noi posesorii de R19 ..la fel se intampla si la mine , am verificat sonde , resetare ecu etc .
Pe perioada rece porneste la cheie doar cu mentinerea contactului d epornire 3-4-5secunde ..si uneori aleatoriu trebuie sa o tin eu din pedala de acceleratie cteva secunde pentru a se mentine singura la relanti turata pe la 1500-1000rot funvtie de temperatura .

Mentionez ca acum cativa ani cand am achizitionat masina , in prima iarna pornea la sfert si se mentinea singura ...deci ce am facut si ce am stricat nu se stie biggrin.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 08:07
Dacia