Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cateva intrebari despre Renault 19

MindBlank
post 15 Jun 2006, 22:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




Sunt proaspatul posesor al unui Renault 19 Phase II fabricata in 1994. Am luat masinuta acum cateva zile si respectivul de la care am cumparat-o nu prea a stiut sa-mi ofere detalii amanuntie, asa ca va intreb pe voi, care va pricepeti "intr-ale" Renault 19-ului.

In primul rand am niste intrebari legate de motor. Masina are un F3N M741 de 1721cmc. Din cate inteleg dezvolta 75cp. In primul rand as vrea niste detalii despre respectivul motor. Ce am scris eu mai sus e tot ce stiu eu despre el. E mono sau multipunct?

Tin sa spun ca masina merge excelent, am si facut in jur de 500+km cu ea in cateva zile si nu am avut nici o problema, inclusiv autostrada Bucuresti-Pitesti dus-intors. Singurele hibe care le-am sesizat se concretizeaza sub forma de zgomote generate de bucse, lucru care nu e grav, mai ales ca nu e belea mare (ma refer la timp si bani) sa le schimb.
Am probleme cu usa soferului care "pocane"cand se deschide. Am uns-o dar trebuie bibilita serios intr-o zi. Probleme cu scaunul soferului care se misca greu. La fel, trebuie uns intr-o zi. Toate in interior arata excelent si merg la fel, cu o exceptie...
Siaici ma refer la cea mai enervanta problema :vitezometrul - in primul rand nu functioneaza acul. Sau mai bine zis, functioneaza dar cum vrea el. Daca am plecat cu masina el poate sa fi ramas la 40 km/h si sa inceapa sa urce de-abia cand eu ating 60. Apoi cand am oprit-o sunt sanse foarte mici sa cada frumos la 0, mai degraba ramane suspendat pe undeva pe la 20-30+ km/h. Si in general, nici peste 100-120 nu functioneaza corect, unde as zice ca ar fi fost cazul din moment ce e clar ca nu si-a petrcut cea mai mare parte din "viata". smile.gif
Intrebarea aici e sa il inlocuiesc (gasesc asa ceva si daca da, unde?) sau sa incerc sa-l repar? Orice varianta as alege e clar ca trebuie demontata o bucata serioasa din bord pentru a ajunge la el, si asta ma supara cel mai tare.

Si o ultima intrebare (ca deja postul se anunta a fi consistent) e legate de pornire. Am observat ca dimineata, sau atunci cand motorul e rece (a stat nepornit mai mult de 5 ore - indeajuns incat sa poata fi numit un motor rece) porneste doar dupa ce e "dat peste cap" de cateva ori bune. As zice pe undeva in jur de 8-10. Tipul de la care am luat-o a incercat sa-mi spuna ca se intampla asta din cauza faptului ca pompa e electronica, si asa dureaza, sa nu ma sperii. De asemenea, am observat ca nu porneste, sau cel putin foarte greu si dupa un numar destul de mare de chei, daca incerc sa apas pe acceleratie (vin de pe Dacie, asa ca...). Motorul incearca sa porneasca dar moare repede daca apas pe acceleratie in timp ce demarorul incearca sa-si faca treaba. M-am invatat minte si nu apas pe acceleratie, caz in care decurge totul normal si in 3-4 secunde masina a pornit frumos-fara treaba. Asta la rece. Cand e calda, porneste dupa ce roteste demarorul motorul de 3-4 ori maxim. Cateodata si mai repede. Si pot apasa si pe acceleratie ca porneste fara probleme, desi nu prefer pentru ca indiferent de cat de cald sau rece e motorul, la pornire are 2300 rpm initial si in functie de temepratura scade repede la cat ii zice ECU-ul. E normal ceea ce se intampla sau nu?

Repet, vin de pe Dacie cu carburator si nici nu am mai condus ceva pe injectie (spre rusinea mea) cu exceptia unei Lagune II la care apesi pe buton si pleci "no questions asked" (si asta, asa periodic, pentru ca e a familiei, nu pentru uzul meu personal tongue.gif ).

Cam atat deocamdata. Astept sfaturi/pareri/lamurir etc. din partea voastra.



EDIT : Scuze pentru postul lung.

This post has been edited by MindBlank: 15 Jun 2006, 22:57


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 16 Jun 2006, 06:46
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Bun venit printre noi si la multi kilometri lipsiti de evenimente nefericite cu masinuta ta!
1. motorul tau are 73 de cai si are injectie monopunct.
2. bucsile din fata sunt ieftine si usor de inlocuit, dar daca clampane bucsile de la puntea spate, ai cam dat de belea pentru ca alea nu se schimba...
3. pacanitul pe care il auzi cand deschizi usa soferului este cauzat de mecanismul de mentinere a usii deschise, care e alcatuit dintr-o lamela metalica intre 2 role metalice. Atat rolele cat si lamela se uzeaza. Aici nu prea ai alta solutie decat sa inlocuiesti mecanismul. Eu am facut rolele si lamela la un strungar si merg destul de bine, deci daca ai posibilitatea asta, incearca!
4. beleaua la vitezometru mie imi suna a fi de la indicator in sine. si gasesti cu usurinta un bord de 19 contra unei sume nu prea mari, si nici inlocuirea lui nu e foarte complicata. Nu dai jos decat partea cu ceasurile, nimic altceva.
5. pornirea greoaie poate fi cauzate de multi factori. pentru inceput amintesc: motorasul pas-cu-pas care mentine relatiul (asta se curata), bujiile (schimba-le ca si astea sunt destul de ieftine), senzorul de presiune absoluta a galeriei de admisie (MAP) care cand moare, moare...se schimba. Ma paste si pe mine o schimbare ca si mie imi porneste destul de greu dimineata. N-are nici o treaba cu pompa de benzina. Daca ai ascultat, cand pui contactul si ti se aprind becurile la bord, se aude un bazait scurt. Bazaitul ala vine de la pompa de benzina. Deci inainte sa pornesti motorul tu ai benzina in spatele injectorului, pregatita sa intre in admisie. Ala ti-a vandut cioace ca nici el nu stie ce are. Totodata apasatul pe acceleratie nu te ajuta cu nimic. Poti sa apesi cat vrei ca el tot cata benzina stie ca trebuie sa dea da, indiferent de cat o sprituiesti tu.
Dupa ce am mai cugetat putin, adaug la lista si senzorul de pe volanta. Asta e un senzor magnetic, care a prostul obicei sa stranga mizerii si span, deci se poate sa nu mai "citeasca" bine rotatiile volantei. Desi al meu e nou si comportamentul il regasesc si la mine.
6. Cati kilometrii are masina? In orice caz, ca la orice masina sh cumparata, schimba-i ulei, filtrul de ulei, bujii, filtru de aer, filtrul de benzina, cureaua de distibutie (MUSAI!!!), intinzatorul si rolele.
Uleiul + filtrul (Elf 10w40 semisintetic) fac 1 mil maxim (5l de ulei - intra toti)
La mine bujiile Bosch au fost 80k bucata deci nu pot sa fie prea departe alte tale;
Filtrul de benzina, tot de la Bosch, face 375k;
Filtrul de aer trebuie sa vie pe la 300k;
Cureaua se va invarti pe langa un milion iar pentru role nu stiu sa iti spun un pret... Dar, ma repet, cureaua schimb-o neaparat!
Daca a fost ingrijita masina si daca o vei ingriji si tu o sa te tina foarte multa vreme. Motorul este foarte fiabil, si rareori are probleme majore.
Multa bafta si sa-l stapanesti sanatos!


Later Edit:
Detalii despre motor:
Alezaj - 81.0mm
Cursa - 83,5mm
Raport de compresie - 9,2:1
Putere: 73cai/54kW atinsi la 5000rpm
Cuplu: 127Nm la 2750rpm (motor economicos, nu ca la mine - cuplu maxim e la 4250)
Viteza maxima: 171kmh
0-100kmh: 12.3s

Daca te vor interesa la un moment dat detalii mai tehnice, nu ezita sa intrebi si o sa incerc sa te ajut. Si daca nu reusesc eu, sigur reuseste cineva de p-aici smile.gif
Totodata daca am gresit pe undeva astept sa fiu corectat smile.gif

This post has been edited by R19/16v: 16 Jun 2006, 07:00


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Jun 2006, 08:48
Post #3


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




La faza cu acul blocat, e bulit ceasul, trebuie schimbat. Vezi ca te costa cca. 1,5 milioane un tablou complet. Ai grija ca ceasul kilometrajului sa fie identic cu al tau (aceeasi viteza maxima), altfel iti va citi aiurea viteza.


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MindBlank
post 16 Jun 2006, 10:23
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




Multumesc pentru raspunsuri, au fost relevatoare wink.gif

Si aveti idee unde pot incearca sa gasesc un astfel de ceas? Il gasesc separat sau trebuie sa schimb cu totul? Celelalte indicatoare merg fara probleme. Am impresia ca vitezometrul a fost stricat cand s-a apasat pe reset-ul de kilometraj. Cel putin asta conchid eu, deoarece in partea stanga e dezlipit pe o distanta de vreo 2 cm de fata de plastic cu care se imbuca. M-am uitat si la turometru, si acolo e imbinat frumos, nici nu se vede, asa ca imi este clar ca, o cauza cel putin, este si faptul ca la un moment dat a fost apasat violent pe el.

Dupa cum am spus, masina este foarte bine intretinuta si la exterior si la interior. In interior nu e nimic rupt, crapat, cojit, care sa nu mearga sau sa nu arate frumos (am boala pe chestii care nu functioneaza, in ce priveste interiorul masinilor). Singurul lucru e vitezometrul. La exterior arata foarte bine; farurile, desi sunt originale nu sunt coapte, nu au mizerie inauntru (cum a mai vazut la alte 19-uri chiar mai recente), vopseaua arata ca noua... Nu a fost lovita serios niciodata : in sensul ca are o bara zgariata, masca din fata (cea din plastic pe care este montata sigla) schimbata (mi-am dat seama pentru ca e mai noua si se prinde diferit), o usa care e infundata pe vreo 4-5 cm dar nu e cojita sau umflata vopseaua. Din ce spune cel de la care am luat-o a fost lovita de un stalp in timp ce era parcata.
Si astea ar fi problemele pe afara. Vopseaua e originala dar arata excelent, mai ales dupa ca e am spalat-o bine, nu-mi venea sa cred ce bine fusese intretinuta masina. Ce-i drept a fost adusa din Germania in februarie.

Partea proasta e ca miroase a fum in ea (neamtul a fumat, nu s-a incurcat), tapiteria e putin murdara in unele locuri, dar astept o zi cu adevarat calduroasa si ma apuc sa o spal. Chiar am niste solutii interesanet, special pentru reinvigorat tesaturi si nu numai.

Am uitat sa zic, masina are 130.000 de km - e intr-adevar cam mult, insa motorul nu are decat 80 si ceva de mii - initial a avut F2N de 90cp Euro I si a fost inlocuit in Germania cu F3N-ul Euro II care avea la momentul respectiv sub 20.000km - are si catalizator montat, se vede sub ea ca l-au bagat frumos nemtii. Vad ca treaba a fost schimbata si in fisa tehnica - are 2 rubrici si singura diferenta e seria motorului si faptul ca brusc a devenit Euro II. In orice caz, se vede ca motorul e departe de a fi obosit - nu scoate fum albastru sau alb, trage excelent pentru cati cai are - ma asteptam sa se vada cei aproape 90k cati are, dar nici vorba. Fata de fosta mea Dacie este incredibil de rapida, si spun asta dupa ce am condus si Laguna 1,9 dCi la discretie care are reprize scurte. (diesel doar...). Bine ca nu se compara cu cea din urma, dar oricum, nici nu ma grabesc sa spun la orice gargarita de 75cp ca te baga in scaun, dar la asta e...nu stiu...diferit (e si usoara ce-i drept) - sunt uimit cum accelereaza, cand o calc incepe sa turuie motorasul si nu ai treaba. Si de la 120 km/h, cand o calc se simte cum incepe se accelereze masinuta radmasa.gif

Iar ajung la posturi kilometrice... dar daca m-am pornit...
Nu am inchidere centralizata la ea decamdata, ceea ce mi se pare incredibil de dificil, trebuie sa stau sa deschid/inchid usile la toata lumea. Urmeaza in scurt timp.

Nu am schimbat inca uleiul si nici un consumabilde. De altfel, nici cureaua, dar urmeaza sa fac asta saptamana viitoare. Si bujiile cred ca le voi schimba.
Cat priveste pornirea mai greoaie dimineata, e cam dificila treaba...
Credeti insa ca voi avea probleme iarna? Ma gandesc ca uleiul devine mult mai vascos sub 0 grade si sa nu devina grea pornirea din moment ce va necesita clar sa fie dat peste cap de cateva ori. Dupa cum am zis, vin de pe o Dacie care sub -7 grade avea nevoie de bujii incalzite, si fise de la o alta masina, pentru ca uleiul devenea bocna peste noapte. Sa am asa probleme cu 19-ul?

Inca o chestie - am observat ca la un R19 din '92 (Phase I) ca avea un cot care pornea de la filtrul de aer si era scos pe undeva pe sub, ca sa ia aer proaspat. Eu nu am asa ceva. La respectiva masina se vedea ca nu era confectionat ulterior. Sa fi fost asa din fabrica, sau asta a mea sa nu aiba pur si simplu?

This post has been edited by MindBlank: 16 Jun 2006, 10:32


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 16 Jun 2006, 11:02
Post #5


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




S-a intamplat si la mine sa nu se mai poata reseta kilometrajul. e cel putin stupid mecanismul de resetare. ma rog, eu am reusit sa schimb doar partea cu kilometrajul partial si acum merge foarte bine.
130k km nu e deloc mult pt o masina de 12 ani de zile. as indrazni sa spun ca e putin...
Nu ai inchidere centralizata? Sincer sa fiu gasesc cam greu de crezut asta.
Am atasat o poza si am incercuit un buton pe ea. Nu il ai?
Daca chiar nu il ai ( blink.gif blink.gif ) eu, in locul tau, as incerca sa gasesc un 19 cu inchidere centralizata pe la dezmembrari si sa pun tot ansamblul. Va trebui sa schimbi toate broastele, ai putea sa pui si inchiderea centralizata comandata prin IR.
Ma rog, mie asa-mi place sa fie masina cat mai originala posibil. De obicei improvizatiile nu ies la fel de frumos ca originalul.
Daca nu ai si tu aceeasi "obsesie" ca mine, cumperi o alarma cu inchidere centraliazata si ti-o monteaza baietii.
Cat despre furtunul ala de aer, m-ar ajuta foarte mult o poza a compartimentului motor.
Apropo de asta, fa si tu niste poze cu masina, da-te mare biggrin.gif (Si pt curiozitatea mea, fa si cu consola centrala si cu bordul)
Au fost mai multe dispuneri ale filtrului de aer, de obicei in funtie de tara in care a fost comercializata prima oara masina.


P.S. nu te increde in ce a zis fostul proprietar. Daca nu era cu adevarat un fan al masinii si doar cauta sa o vanda se poate sa-ti fi vandut multe cioace...

This post has been edited by R19/16v: 16 Jun 2006, 11:31

Attached thumbnail(s)
ver_ph2_extras_01.jpg ( Size: 28.68k ) Number of downloads: 617
furtun_aer_blank_mind.JPG ( Size: 92.72k ) Number of downloads: 508


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MindBlank
post 16 Jun 2006, 11:31
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




Da, butonul pe care l-ai marcat tu la mine e de forma... sad.gif

Trist. Ori incerc sa gasesc pe la dezmembrari ori cum ai zis tu - alarma cu tot cu inchidere centralizata.

Cat despre furtun, o sa fac niste poze azi si le pun ca sa te lamuresti despre ce si cum.

Ca ai adus vorba de cel care mi-a vandut-o : el zice ca e fan Renault 19 - adica el, fretele lui si copilul lui au 19-uri, iar el numai cu vanzari de 19 se ocupa. Zice ca s-a indragostit de masina... Acum eu stiu daca asa e... smile.gif

EDIT : Vitezometrul tot pe la dezmembrari sa-l caut?

This post has been edited by MindBlank: 16 Jun 2006, 11:33


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 16 Jun 2006, 11:50
Post #7


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




:-? ala om pe gustu` meu smile.gif) cu cat mai multe 19uri cu atat mai bine. Si ce inseamna ca se "ocupa" cu 19?
tare ciudata treaba. eu tineam minte ca la modelele de dupa 93, excluzand versiune société, toate aveau inchidere centralizata...
Eu miros o oarecare manareala acolo...dar nu e grava treaba, nu cred ca e foarte complicat atata timp cat folosesti piese de pe un alt 19; totul ar trebui sa se potriveasca de minune, si nu m-ar mira sa ai deja cablajul pus.

Ce nivel de dotare are masina ta? (ar trebui sa fie scris pe una dintre aripi - RL, RN, RT)

Da, vitezometrul ia-l tot de la dezmembrari. DAR bordurile au fost facute de 2 firme: Jager si inca una cu V... am un lapsus acum... Si pentru toate modelele au fost facute cu viteza maxima 220, iar pentru 16v cu 240. Deci, cum a zis Marty, cauta unul cu 220 viteza maxima, si totodata vezi sa aiba acelasi producator!

This post has been edited by R19/16v: 16 Jun 2006, 11:52


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MindBlank
post 16 Jun 2006, 21:33
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




Iti voi raspunde la intrebari pe parcurs, pentru ca simt nevoia sa expun ce nebunie a fost azi.

Pe la 12 m-am hotarat sa dau o fuga pana la dezmembrarile principale (momentan sunt in Valcea) sa vad daca gasesc ceva. Plin de dacii, in principal antice. Pe ce era "proaspat" sarisera deja baietii sa o faca bucatele. Caut tot cimitirul si gasesc niste masini straine, printre care doua Renault-uri (2 - in zeci si zeci, poate chiar sute de masini). Un 9 si un 18. Absolut nimic bun pe ele.
Ma gandesc bine sa vad ce optiuni mai am - stiam alte cateva dezmembrari dar mult mai mici. Ma indrept spre unul si vad 3-4 masini straine si nimic altceva. Cand sa ma intorc acasa vad pe o casa pe langa care trecusem de atatea ori ca scria "Piese import second-hand Germania". Brus fac legatura cu ce imi spusese un tip sa ma duc direct langa Citroen ca-i gasesc pe respectivii care trebuie sa aiba ce caut eu.
Intru in curte si vad o sala unde se reparau masini si langa ea o usa mare pe care scria "Piese", Cand am intrat am ramas mut. Cam tot ce vrei pentru o masina mai veche se gasea aici. Un hangar imens cu rafturi foarte inalte, pline pana la refuz cu piese de tot felul si pentru toate neamurile. Astept ceva pana vine o tipa si o intreb de caseta respectiva cu ceasurile pentru Renault-ul meu. Imi spune sa vin cu ea - urc niste scari si ma gasesc sus unde un hangar aproape la fel de mare plin cu piese ma astepta. Undeva in fund era plin cu borduri si casete de genul respectiv. Cauta respectiva, il intreaba si pe un alt individ si pana la urma gasesc ceva. Eu o tin pe a mea ca nu arata la fel ca la 19-le meu (asa o vedeam) dar cand il scot in cele din urma la lumina vad ca era de fapt ca al meu cu exceptia faptului ca era galben cu indicatoare portocalii si toate inscriptiile (care la a mea sunt practic invizibile fara iluminarea din spate spate) erau deja vizibile pe caseta asta, fiind conturate din fabrica. Plec de la ei fara sa o cumpar, cu gandul sa ma duc la Renault sa vad cat costa una noua. Stau si aici ceva timp, vorbesc cu cineva care imi spune ca dureaza cel putin 3 ore sa o monteze, ca daca vreau il si desface sa puna doar vitezometrul de pe aia care o vazusem la magazinul de mai sus, chestii din astea. Il rog sa imi dea si un pret pentru una noua. Astept cam 10 minute pana gaseste tipul de la receptie modelul corespunzator masinii mele si imi zice : "mi-e rusine sa va zic pretul!" "pai cat e?!" "nu conteaza, oricum mergem cum ati spus dumneavoastra - pe variante de la dezmembrari" "da, dar vreau sa stiu cat m-ar fi costat..." "2400 de euro..."

smile.gif


Da. Atat costa unul nou se pare. A verificat respectivul de 3 ori, sa vada daca nu cumva a gresit la introducerea datelor, dar nu, din moment ce imi identificase tipul masinii imediat dupa seria ei.
In fine, ma duc din nou la magazin cu gandul ca "pentru 800 de mii nu moare nimeni daca il iau", gandidu-ma sa nu mi-o ia cineva inainte. Il cumpar si incep sa-l studiez in masina. Se vedea clar ca e vechi si ma hotarasem deja sa scot vitezometrul doar din el pentru ca era de Renault 19 Phase I si era mai...primitiv. Cand sa plec, ma suna tatal meu (care fusese cu mine si la dezmembrari, si la magazin prima oara si la Renault) - sa ma intrebe daca l-am luat. Ii zic ca nu prea imi convine si ca e de la modelul mai vechi si hotaram amandoi sa-l duc inapoi. Imi iau banii si termin treaba.
In drum spre casa ma gandesc ce ar fi daca il sun pe cel care mi-a vandut-o sa il intreb daca nu cumva el are asa ceva - mai ales ca stiu ca se ocupa cu 19-uri. Tipul surprins ca nu l-am sunat pe el primul - "ca el doar mi-a zis ca pentru orice problema sa il sun pe el ca are piese si se si pricepe". Tipul sta pe undeva la 20 km de Valcea. Numai bine ca se hotareste si familia sa vina la o plimbare asa ca ii iau pe toti. Merg pe cel mai distrus drum pe care l-am vazut pana acum si dupa multe incercari ajung la el. Acum ca sa-ti raspun la intrebare, ce inseamna ca omul se ocupa de 19-uri.
Avea parcate 2 afara, curate, frumoase - un Europa si unul mai vechi. Amandoua rosii. Frumoase foc. Inauntru era TD-ul fratelui lui si un Energy de 1,4 al lu' fi-su. Pe langa astea erau una pe butuci, destul de vehce (i-as da un 88 'minim) si una mai veche (Phase I) care primea cate un plafon, cate o manivela de la geam, si tot felul de maruntisuri de la cea pe butuci. Pe langa astea era una busita destul de rau - i se vedea motorul - cred ca era un 1,8. Culoarea era gri - asta era prin spatele curtii. Parcata langa ce a lui fi-su - departe de astea era un experiment de-al lui - masina personala - un 19 ce nu avea parte din caroserie care sa fie de aceeasi culoare. Usile, aripile, capota, tot era de culori diferite - luate de la altele.
In fine - vorbesc cu omul si imi spune ca imi da pe cel de la masina fiului lui ca nu are unul care sa arate mai frumos. Il lasa pe fi-su la mine sa demonteze. Toata treaba a durat maxim 10 minute timp in care m-am gasit cu ceasuri noi. Totul merge, arata bine. Inainte aveam unele facute de Sagem, iar astea de acum sunt facute de Veglia - firma care are ceva renume si e veche intr-ale intrumentelor de bord din cate stiu eu.
Parca sunt mai ingrijit facute, si desi au venit de pe masina lu fi-su care are 250.000 km (o sa-l dau inapoi la cat are masina - dar trebuie sa ma duc cu el la un electronist) arata mult mai frumos decat cele vechi ale mele (e un alb mai curat - probabil ca nici nu s-a fumat in ea, desi nu cred ca ar fi intrat fumul). E iluminat in aceeasi culoare, mai putin uniform decat la cel vechi, dar asta e. Vitezometrul merge si el, desi vibreaza destul de rau acul pana cand atinge 70-80 km/h unde incepe sa se stabilizeze.
Primul lucru pe care l-am sesizat a fost faptul ca acul de la benzina a cazut cu mult sub semnul unde fusese inainte. Nu am nici cea mai mica idee de ce. Functioneaza dar e estul de enervant, mai ales ca ma induce in eroare. Cred ca e in genul cum are Laguna - cat e plina scade mai repede, iar cand e spre finish din ce in ce mai incet, ca sa nu te prinda pe "nepusa-masa". Acul de la temepratura se stabilizeaza intr-un loc intermediar, cam pe la mijlcul scalei acum. La cel vechi era mai sus. Nu ma deranjeaza ce-i drept, atat timp cat functioneaza. Becurile pe el sunt mai frumoase si mai puternice insa. In orice caz, R19/16v - ai idee de ce se intampla ce se intampla cu temperatura respectiv indicatorul de benzina?

Si cam asta a fost "extravaganta" cu vitezometrul. Toata ziua am umblat. Am mai avut niste treaba cu antena care nu se potrivea la noul radio, si de vorbit pentru schimb de ulei-curea-bujii la Renault si asa s-a dus ziua.

Am mai avut timp doar sa o spal si acum ma gasesc scriind ce peripetii am avut. biggrin.gif

PS: masina e RN din cate stiu - eu asa scrie pe ea. Pe o aripa RN si pe alta TSE.

Vai de mine ce post imens! Scuze...


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 16 Jun 2006, 23:35
Post #9


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




2400 de ani sa tina ei bordul ala acolo pana o veni cineva sa il cumpere! Mama lor de cretini! ~X(

Ai facut foarte bine ca ai luat bordul de Ph2 pentru ca (dupa parerea mea) fiecare bord a fost facut sa se potriveasca cu masina. Tu ai toate pictogramele de pe butoane albe. La mine (Ph1) sunt portocalii. Nu s-ar fi potrivit.
Acul vibreaza din cauza cablului de kilometraj. Ala n-ai ce ii face. Se schimba si gata...
Cat despre temperatura si benzina, banuiesc ca au fost decalibrate de cineva. Adica a fost acul scos de pe indicator in toti aia 250k si nu a mai fost pus acul in exact aceeasi pozitie. La origine, in repaos, toate acele (mai putin viteza si turatie, evident) trebuie sa stea perfect orizontale.
Oricum becul ramane sfant! S-a aprins becul la benzina, pui benzina. S-a aprins becul la temperatura, tragi pe dreapta, il lasi sa merga 2 minute, si il opresti si il lasi pana se raceste. (asa scrie in carte biggrin.gif)
Aripa aia cu TSE e schimbata. Sau, ma rog, doar plasticul cu TSE e strain. Dupa 93 s-a renuntat la TSE, TXE, TXI etc si au aparut: RN, RT, RL etc

Btw, masina mea e luata din valcea...O recunosti?
PS stai linistit in privinta lungimii posturilor. Prefer sa citesc mai mult si sa pricep decat sa citesc un rand si sa raman cu gura cascata gandindu-ma: ce-a vrut asta sa zia aici?!
Si nenea ala de la care ai luat masina, n-avea si un 16v? Ce fan e el fara un 16v? smile.gif)
Daca voi mai ajunge vreodata prin Valcea, neaparat te sun sa ma duci pe la nenea ala sa ii admir colectia smile.gif
Si delecteaza-ne cu niste poze smile.gif

This post has been edited by AlexV: 7 Jan 2007, 03:20

Attached thumbnail(s)
IMAG0006.JPG ( Size: 639.4k ) Number of downloads: 591


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MindBlank
post 17 Jun 2006, 12:55
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




Hehehe. Ce misto arata masinuta ta. Si mai e si rosie pe deasupra! smile.gif
E misto ca tu ai barele fata-spate si oglinzile in culoarea caroseriei. Ale mele sunt toate negre.
Cat priveste bordul tau, chestia e ca mie mi-ar fi placut mai mult daca ar fi fost portocalii, dar atat timp cat simbolurile nu erau complet vizibile. Asa albe cum le am eu, parca e mai lipsita de viata. Dar sa nu gasesc acum nod in papura.
O sa pun si poze, poate chiar azi. Acum cat e curata. Momentan nici nu o am, pentru ca e la un tip care imi face niste cablaje pentru mp3 player. Peste 2 ore ma duc sa o iau.

Apropo - las masina la respectivul si ma urc intr-un taxi. Un 19 din '91 - diesel. Foarte silentios (din punctul meu de vedere) motorul pentru un diesel asa vechiut. Primul lucru la care m-am uitat a fost vitezometrul - si lui ii face tot asa - joaca in prostie pana la o viteza mai mare.
Zici ca se poate remedia cu un cablu de kilometraj nou? Unde gasesc asa ceva? Tot la dezmembrari sau e ceva mai comun?

Din cate am vazut, nu avea nici un 16v prin curte, dar nu l-am intrebat sa vad daca aduce sau daca are pe alt undeva (cine stie...). Cand vii in Valcea, mergem la el smile.gif

Asa, am uitat sa zic - din cate am observat la 19-ul taxi cu care am venit, acul de la temperatura era stabilizat tot unde se stabilizeaa si al meu. Si nu cred ca s-ar fi umblat prin el, sau daca intr-adevar s-a umblat atunci toate acele de la indicatoare sunt perfect orizontale in repaus.

BTW, nu mi-ai raspuns la treaba cu pornitul iarna si cu uleiul.


Asa, si in caz ca raspunzi dupa ora 17 azi, vreau sa stii ca te bag in lista de messenger, dar voi fi inactiv si pe forum si pe Y!M pana pe 24 - plec pana in Bucuresti si nu am de unde net.

O sa pun poze azi totusi - numai bine! Mai vb. cand ma intorc - ca am o gramada de facut la ea (uleiuri,o revizie la frane si la roti in general, inchidere centralizata etc.)

This post has been edited by MindBlank: 17 Jun 2006, 12:58


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 17 Jun 2006, 13:41
Post #11


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




cu uleiul n-ai treaba. poate va porni putin mai greu, dar daca ai o baterie sanatoasa, eu nu prevad probleme. am mai avut unul ca al tau, de 1.4l energy; si nici ala si nici 16vul nu au avut probleme la pornire iarna.
oricum n-o sa fie ca la dacie. nu incalzesti bujii etc smile.gif
uleiul o sa isi piarda din fluiditate, dar daca e un ulei bun, fii linistit.
eu ma gandesc ca sunt 95% sanse sa iti porneasca la -20C fara nici un fel de probleme.

acul la temperatura, in afara, trebuie sa stea pe la ora 10 iar in oras poate sa urce pana pe la ora 11. cam p-acolo ar trebui sa plece ventilatorul. de acolo in sus incepi sa iti pui probleme.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 17 Jun 2006, 13:43
Post #12


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




post dublu. poate-l sterge cineva smile.gif mellow.gif

This post has been edited by R19/16v: 17 Jun 2006, 13:44


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MindBlank
post 18 Jun 2006, 20:54
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




M-am intors mai devreme decat planificasem. Mult mai devreme.

Indicatorul de la temperatura abia acum am observat ca e diferit in gradatie fata de cel vechi. Acolo unde se stabilizeaza e frumos marcat de o linie mai lunga. Plus am vazut la alt 19 si era la fel.

Ma bucura ce aud, in legatura cu pornitul iarna - cand esti patit cu harbul, suflli si in ciorba, sau ma rog, in bujii. smile.gif

In schimb acul de la benzina e saracul vai de el.

Nu am nici cea mai mica idee cata benzina am in rezervor acum. Daca m-as lua dupa el, ar fi undeva pe vreo 8-10 litrii, pentru ca e putin peste locul unde cade atunci cand e idle. Problema e ca am ajuns in Bucuresti cu el la blana si am mai mers ceva si prin oras si desi era jos de tot nu s-a aprins bec, nimic.

Oare becul se va aprinde indiferent ca el indica prost? Ar fi foarte deranjant sa vad ca nu mi se aprinde si-mi moare motorul in drumu' mare ca raman fara benzina.

Cat priveste cablul de kilometraj - ziceai ca imi repara tremuratul acului sau nu?

Continuam pe Y!M oricum, dar sa te prind eu online wink.gif



This post has been edited by MindBlank: 18 Jun 2006, 20:57


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 18 Jun 2006, 21:34
Post #14


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Variatia acului este total independenta fata de bec. Indicatorul poate sa iti arate 1/1, daca ti se aprinde becul, pune benzina smile.gif
Si dupa parerea mea, daca schimbi cablul de kilometraj, indicatorul va da impresia ca... pluteste smile.gif
daca il cumperi sa imi spui si mie cat ai dat pe el ca si eu trebuie sa il schimb


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 18 Jun 2006, 21:59
Post #15


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(MindBlank @ 16 Jun 2006, 01:53)
Am luat masinuta acum cateva zile si respectivul de la care am cumparat-o nu prea a stiut sa-mi ofere detalii amanuntite
*




QUOTE(MindBlank @ 16 Jun 2006, 13:23)
Ce-i drept a fost adusa din Germania in februarie.
*




QUOTE(MindBlank @ 16 Jun 2006, 14:31)
Ca ai adus vorba de cel care mi-a vandut-o : el zice ca e fan Renault 19 - adica el, fretele lui si copilul lui au 19-uri, iar el numai cu vanzari de 19 se ocupa. Zice ca s-a indragostit de masina... Acum eu stiu daca asa e... smile.gif
*




QUOTE(MindBlank @ 17 Jun 2006, 00:33)
Avea parcate 2 afara, curate, frumoase - un Europa si unul mai vechi. Amandoua rosii. Frumoase foc. Inauntru era TD-ul fratelui lui si un Energy de 1,4 al lu' fi-su. Pe langa astea erau una pe butuci, destul de vehce (i-as da un 88 'minim) si una mai veche (Phase I) care primea cate un plafon, cate o manivela de la geam, si tot felul de maruntisuri de la cea pe butuci. Pe langa astea era una busita destul de rau - i se vedea motorul - cred ca era un 1,8. Culoarea era gri - asta era prin spatele curtii. Parcata langa ce a lui fi-su - departe de astea era un experiment de-al lui - masina personala - un 19 ce nu avea parte din caroserie care sa fie de aceeasi culoare. Usile, aripile, capota, tot era de culori diferite - luate de la altele.
*



Sa inteleg ca masina e neinmatriculabila?
Alea 2 de afara, curate si frumoase isi asteptau clientii, iar "experimentul" micului samsar astepta o vopsea ca sa treaca si ea in parcare afara.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MindBlank
post 18 Jun 2006, 22:05
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




E inmatriculabila masina, normal. E deja inmatriculata de altfel smile.gif

Cu exoerimentrul mi-a zis ca nu o da, ca munceste la ea de o gramada de timp si vrea sa o faca sa arate misto...

Alea de afara aratau bine ce-i drept, dar in mod cert nu fusesera vopsite recent - adica se vedea ca vopseaua era destul de veche. Cand am zis ca erau frumoasa m-am referit ca aratau misto, ingrijite (nu neaparat in interior ce-i drept). In mod cert isi asteptau clientul daca el se ocupa cu vanzarea si cumpararea de 19-uri.

Cat priveste "experimentul", cum am zis mai sus - a zis ca e pentru el si ca nu vrea sa o vanda. Acum nu stiu.


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bizkitt`
post 26 Jun 2006, 20:37
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 26 June 06




Salutare fratilor - am vazut ca discutati despre cablu de kilometraj si bord, uite am si eu un renault 19 di 90` model GTS foarte mandru de masina mergew impecabil dar am avut si eu probleme cu ceasul km...
problema e cu blocarea tahometrului.. adica mecanismul de la ac! am stricat 2 cabluri de km pana neam dat seama ca e alta problema, 1 cablu costa in jur de 9 ron doar cablu iar cablu plus tub cam 23 ron preturile pot sa difere eu sint din Satu Mare. Uite am cumparat un ceas de la dezmembrari cu 80 Ron, ceas de renault 19 model 1995 de culoare alba deci toata treaba consta sa fie identice ca functi la ceas.
Ziceati de pornirea pe timp de iarna.. sincer.. la -18 la o cheie am pornit fara probleme! Uleiul din pacate am pus 15w 40 mineral.. merge masina dar nu peste mult il schimb pe semi sintetic sa vad daca e diferenta.
Am si eu o intrebare din pacate nu am centralizata si nici geamuri electrice in schimb am trapa electrica si as vrea sa pun in usi` motorasul de la modele cu geam electric.. oare o sa-mi iasa` smenu` daca fac operatia????? Salutare tuturor!


Attached thumbnail(s)
23_06_06_1855.jpg ( Size: 21.55k ) Number of downloads: 453


--------------------
Renault 19 - SM 01 WNA 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi_C72
post 5 Jul 2006, 16:55
Post #18


Cristi_kxz


Group: Members
Posts: 38
Joined: 9 March 06




cool.gif Salut fratilor
... sunt fericitul posesor al unui R19 1.4 EJ6 pe care l-am cumparat de la aceeasi persoana de la care ai cumparat masina si tu MindBlank si pot sa zic ca omul acela stie foarte bine ce au masinile daca au defecte sau nu dar nu e prost sa spuna. mie mi-a zis ca nu consuma ulei de benzina nu mai vorbim si cand colo manca ulei cu nemiluita si benzina 12%. dar am schimbat aproape tot ce se putea si sunt foarte multumit acuma. masinuta fuge la cei aproape 80 de cai si nu ma lasa la greu doar cu pornirea dimineata e mai greu chiar si vara la temp ridicate. A si cel de la care ai cumparat masina cred ca a avut zeci de r19 pana acum si momentan cred ca lucreaza la unu lovit rau de tot cu doua usi albastru 16vP06_06_06_17.57.jpg ( Size: 111.04k ) Number of downloads: 455
P06_06_06_17.57.jpg ( Size: 111.04k ) Number of downloads: 455
Ph2 nu cumva l-ai vazut prin curte? ph34r.gif sau cred ca i-a luat motoru si l-a pus pe alta.... pacat de masina...avea niste jante superbe de 15 inch. da una era sparta..pacat... mad.gif
Momentan mai am o achizitie tot un r19 ph1`92adus recent din germania si vreau sa fac recarosare fiindca e impecabil si pe deasupra e si 1.7 + barile si pragurile mele de 16v ph1 pe care le-am gasit din intamplare la o dezmembrare o sa arate super pe ea. singurul defect e ca planetarele cred ca sunt foarte uzate stiti cumva daca se potrivesc de la cea cu motor de 1.4???
MindBlank esti din VL????
.......a shi stiti cumva de unde pot face rost de capota de 16v ph1? shi cat costa?sau eleron tot de 16v


--------------------
Renault 19 Phase II 1993 1.8 Baccara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi_C72
post 5 Jul 2006, 16:56
Post #19


Cristi_kxz


Group: Members
Posts: 38
Joined: 9 March 06




.....aa shi poza e cu mashina mea


--------------------
Renault 19 Phase II 1993 1.8 Baccara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MindBlank
post 6 Jul 2006, 09:24
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




Da, sunt din Valcea.

Ce ne-am gasit noi... smile.gif

Sa o stapanesti sanatos si fara accidente! Din pacate nu am nici cea mai mica idee de unde poti face rost de capota sau eleron de 16v. Dar merita incercat la iesirea din oras langa Marshall. Au un depozit imens acolo si gasesti multe chestii daca o rogi pe respectiva sa caute mai atent.

Cat priveste tipul si minciunile lui, asa e. Din fericire mie ce mi-a spus s-a dovedit sa fie exact asa, cu mici exceptii insa.

Da, lucreaza la o unul lovit rau de tot. Pacat de cine o sa-l cumpere, ca arata destul de rau. Ala albastru parca nu e 16v. 16v-ul era verde din cate tin eu minte. Avea botu' infundat, si cred ca e lovit motor-ul, ca arata destul de rau.

Apropo, din ce an e masina? Si cat ai dat pe ea?

I-ai facut o constatare? (iti recomand MV Auto - mi-au facut treaba buna la ce am schimbat eu pe ea)
Poate ne intalnim intr-o zi sa vorbim.

EDIT : Apropo, arata misto masinuta!

This post has been edited by MindBlank: 6 Jul 2006, 09:27


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi_C72
post 7 Jul 2006, 11:58
Post #21


Cristi_kxz


Group: Members
Posts: 38
Joined: 9 March 06




rolleyes.gif
Multumesc de urare. iti doresc la fel!!

Masina pe care o conduc acuma e din 90 shi am dat cam mult pe ea 2800 de euro - m-am ca pacalit deh asta e. iar cea pe care am achizitionat-o de curand e din 92 si am dat pe ea 700 de euro icon_mrgreen.gif si de abia astept sa o inscriu pentru ca nu ma mai tin cu consumu de benzina auzi la ea motor de 1.4- 12% in oras si nici nu o alerg.

A shi am gasit in Sibiu un fel de dezmembrare unde omu are numa renaulturi 19 shi am gasit acolo si scaune sport de 16v si cere 4 milioane pe ele si pe eleron 1500000. Capota nu am gasit dar mai caut.

Ma bucur ca iti place mashinuta mea desi nu e in totalitate cum as vrea eu. (mai lipsec anumite componente cum ar fi jante de 15" )

sa pui si tu o poza cu masina ta sa te recunosc pe strada si poate ne intalnim sa facem schimb de cunostinte despre r19 biggrin.gif


--------------------
Renault 19 Phase II 1993 1.8 Baccara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bizkitt`
post 9 Jul 2006, 12:58
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 26 June 06




Vi se pare mult 3000 E pt un R19 cu 80.000 km? si e in stare impecabila?


--------------------
Renault 19 - SM 01 WNA 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MindBlank
post 9 Jul 2006, 13:55
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




Asta e masina mea :


img00619fq.jpg

img00624jm.jpg

img00697wt.jpg


Cred ca am idee unde ai facut poza - daca acolo e parcata masinuta.

Te rog da mai multe detalii despre dezmembrarile din Sibiu unde sunt numai 19-uri! Sunt foarte interesat.

Sper sa ne intalnim pe strada, mai stam de vorba wink.gif


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MindBlank
post 9 Jul 2006, 13:58
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




BBizkitt`, mie nu mi se pare mult... mai ales daca e bine intretinuta, nu e mult.


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Jul 2006, 17:02
Post #25


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




daca nu e din 95-96-97 sunt, dupa mine, 30%sanse ca kilometrajul total sa fie ala. si cred ca sunt generos!

depinde de motor si de echipare, dar poate el mai mult depinde de varsta!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi_C72
post 10 Jul 2006, 22:33
Post #26


Cristi_kxz


Group: Members
Posts: 38
Joined: 9 March 06




Da poza e facuta in parcarea blocului unde stau eu (bl 37 de pe Calea lui Traian) biggrin.gif
Cu dezmembrarile din sibiu e mai greu de explicat ca nu cunosc orasul si atunci cand am fost eram cu cineva care stia exact unde sunt, dar o sa ma duc in curand in Sibiu ca as avea nevoie de niste piese si poate o sa retin mai bine unde sunt. unsure.gif
...


--------------------
Renault 19 Phase II 1993 1.8 Baccara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MindBlank
post 10 Jul 2006, 23:24
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 October 04




Crezi ca daca intreb prin oras poate sa ma indrume cineva? Ca sunt tare curios sa vad ce si cum.

Cristi, ai un numar de telefon ceva? Sau poate un nume, ceva, orice. Indicu sa fie ca sa pot face sapaturi smile.gif

This post has been edited by MindBlank: 10 Jul 2006, 23:28


--------------------
Ex Renault 19 RN Phase II 1,7 (F3N 741)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi_C72
post 10 Jul 2006, 23:33
Post #28


Cristi_kxz


Group: Members
Posts: 38
Joined: 9 March 06




Pot face rost de nr de telefon


--------------------
Renault 19 Phase II 1993 1.8 Baccara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi_C72
post 10 Jul 2006, 23:37
Post #29


Cristi_kxz


Group: Members
Posts: 38
Joined: 9 March 06




...a si as avea si eu o intrebare:

e greu de montat oglinzi electrice?


--------------------
Renault 19 Phase II 1993 1.8 Baccara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi_C72
post 10 Jul 2006, 23:42
Post #30


Cristi_kxz


Group: Members
Posts: 38
Joined: 9 March 06




...uite peste ce am dat ieri la o dezmembrare





il recunoasteti?


Attached thumbnail(s)
P07_08_06_18.20.jpg ( Size: 135.93k ) Number of downloads: 220


--------------------
Renault 19 Phase II 1993 1.8 Baccara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th September 2025 - 14:45
Dacia