Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martor bujii incandescente + martor airbag

Johnny2006
post 12 Feb 2007, 10:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 August 06
From: Brasov




Salutare,

Am un Megane 1, 1.9 dCi cu urmatoarea problema: de ceva timp, mi se aprind pe bord in timpul mersului doi martori: cel de bujii incandescente si cel de airbag. Cei doi se aprind concomitent, stau aprinsi vreo cateva secunde ( 5-10 ) dupa care se sting. Am fost la Renault sa puna computerul pe masina si nu au gasit nimic legat de martorul de bujii incandescente. Masina este second hand si spre nenorocul meu a fost lovita de fostul proprietar. Asta inseamna centuri de siguranta detensionate si computerul ce controleaza airbag-urile ( imi scapa acum denumirea tehnica ) e mort. Asta o stiu de doi ani de zile si nu ma mai afecteaza insa in tot acest timp martorul de airbag nu s-a aprins niciodata. Ceea ce ma calca pe coada e cel de bujii incandescente si de ce se aprind doi martori deodata, martori care nu au ( cel putin aparent ) nimic de-a face unul cu celalalt. Am observat ca cei doi se aprind in momentul in care pun contactul si se sting dupa cateva secunde ( comportament normal la pornire ).

La o plimbare cu masina ( impreuna cu unu' de la service ) nu s-a aprins nimic la bord, desi ne-am plimbat ceva. Mi-a indrugat ceva de EGR si lipsa de putere daca se aprinde martorul, insa asa ceva nu exista la mine. Motorul nu lasa impresia ca nu ar avea putere atunci cand se aprind magariile. Nici la pornire nu am probleme.

Acum astept opiniile voastre. V-ati mai intalnit cu asa ceva? Poate sa fie vreun contact? Insa in cazul asta de ce se aprind cei doi martori in acelasi timp? Sunt pe acelasi circuit? Voi ce ziceti?

Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Megane 2002 1.9 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vali 1997
post 12 Feb 2007, 11:42
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 19 July 06




Am avut si eu aceeasi problema si nu i-am dat de cap . O sa-ti spuna ca se aprinde din cauza EGR-ului , a filtrului de motorina , a motorinei proaste etc. Indiferent ce schimbi martorul din bord tot o sa se aprinda aleator . La mine se aprindea cand mergeam mai mult si "trageam" de masina . Se manifesta exact la fel , adica pierdeam putere dar imediat isi revenea . Pe tester la Renault nu iese nimic . Se pare ca este consecinta unor uzuri (de exemplu la injectoare) , sau a mersului subturat .


--------------------
Ford Focus 2.0 TDCI 163 CP 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny2006
post 12 Feb 2007, 11:55
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 18 August 06
From: Brasov




In primul rand multumesc de raspuns Vali. Stau cu ochii pe topic ca pe butelie biggrin.gif. Ideea este ca nu pierd putere cand se aprinde ghidusia. In cazul asta ar fi fost de vina EGR-ul ( au zis cei de la Renault ) si ar fi trebuit schimbat. Este posibil sa fie din cauza mersului subturat. In cea mai mare parte a timpului merg cu ea in oras ( Bv ) unde nu prea am unde sa o turez. La Renault, mecanicul cu care am mers a "forjat-o" tocmai pentru faptul ca atunci cand o tura mai tare ( peste 3000 rot/min ) scotea un fum negru ( funingine depusa datorita arderii incomplete a motorinei ( mers subturat )). Deocamdata gazele evacuate sunt "curate" insa becurile tot se aprind.


--------------------
Renault Megane 2002 1.9 DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Feb 2007, 11:56
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Despre becul de bujii s-a discutat cateva pagini bune...foloseste cu incredere functia SEARCH...

This post has been edited by cj98czh: 12 Feb 2007, 11:58


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 13 Feb 2007, 13:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




La megane estate 1.5 dCi mi se tot aprindea led-ul de la airbag si se stingea ............. la service au curatat contactele de la centura soferului , undeva pe sub scaun ......
Ai resetat calculatorul de bord ............. scoasa borna de + timp de vreo 10-15 minute si apoi pus la loc ?
Vezi ca o sa-ti trebuiasca codul la radio cas sau radio cd si este scris in cartea de service .....


BAFTA

This post has been edited by dcsiki: 13 Feb 2007, 13:04


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 01:21
Dacia