Intreruperi/ezitari la rece - numai M2 benzina, "da in nas" cca. 2 min cand e frig afara
![]() ![]() ![]() |
Intreruperi/ezitari la rece - numai M2 benzina, "da in nas" cca. 2 min cand e frig afara
A l e x |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|||
Fuzz |
![]()
Post
#32
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
In manual se specifica faptul ca nu trebuie incalzita asa, ci se recomanda un mers calm pana cand se incalzeste.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
- B-XX-FUZ
Decembrie 2006
|
|
rac |
![]()
Post
#33
|
![]() teo Group: Members Posts: 276 Joined: 23 July 06 From: Rosiori de Vede ![]() |
Un minut, doua sa-si ia ulei tot motorul e necesar indiferent ce scrie in manual. Pleaca cu ea dupa 10sec. si dupa 2 min. si o sa vezi diferenta.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- TR 78 VIV
2006 Bicorp Confort Dynamique, 1.6, 16V, VVT, 2006. 118.000km;1.1.2020.
|
|
octav99 |
![]()
Post
#34
|
![]() membru Group: Members Posts: 209 Joined: 13 November 06 From: Romania ![]() |
subscriu la cele spuse de fuzz si este si o explicatie: gazele emanate din camera de ardere nu au suficient tiraj si in timp ''sufoca'' cat-ul , mergand ele se emana mai usor fiind oarecum fortate de acceleratie-ardere-noi gaze de eliminat
intotdeauna la motoarele pe injectie pe benzina se asteapta max.1 min si apoi se demareaza tocmai pentru a nu infunda catalizatorul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
--------------------
-
-
- -
- Megane2.2
|
|
Ovis |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Dincolo se pleaca imediat cu masina din motive de poluare, si nu din altele (cica sa nu poluezi natura stand aiurea pe loc).
|
--------------------
Renault
Megane II.2 Estate Expression
2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#36
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Eu unul, prefer sa fac cum zice in manual...nu degeaba scrie asa acolo.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
- B-XX-FUZ
Decembrie 2006
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
pai faza ca nu stiu ce se strica daca stai mai mult de 1 minut e valabil cu motorul rece sau in general la statul pe loc... ca atunci se cam bat in cap.....
|
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
A l e x |
![]()
Post
#38
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Si eu sunt convins ca nu trebuie sa stai pe loc sa incalzesti motorul sa nu poluezi. In nici un caz nu poate fi nimic rau in a sta cateva minute pe tusa.
|
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
cj666 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 29 July 05 From: Cluj ![]() |
Hai mai octav99, adica daca eu stau pe loc cu motorul pornit 10 minute infund catalizatorul? Pai in cazul asta, miine fug si-mi iau o dacie pe carburator. Hai sa fim seriosi.
|
--------------------
Renault
Koleos
2009, Dinamique 175 cp VW Golf 7, 1.2 TSI
|
|
atoma |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
stai pe loc 10 secunde timp suficient sa ajunga uleiul peste tot...eu asa stiu...
|
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
Ovis |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Asa stiu si eu, ca 10-30 de sec sunt suficiente.
|
--------------------
Renault
Megane II.2 Estate Expression
2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
|
|
A l e x |
![]()
Post
#42
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Mie nu prea imi place sa plec cu motorul rece cand e iarna afara, si daca nu ma grabesc, stau 5-10 minute sa-l incalzesc -- numai bine se dezaburesc/dezgheata si geamurile. Ma bucur sa aflu ca 10 secunde sunt de-ajuns, sa nu ma mai doara sufletul cand ma grabesc si plec imediat, dar nu strica sa stai mai mult si am sa-mi continui obiceiul.
![]() This post has been edited by alexava: 7 Dec 2006, 11:03 |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
manucu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 3 November 06 From: Iasi ![]() |
Hai sa vb despre uzuri, din punct de vedere tehnic si mecanic. Acestea sunt accelerate, indiferent de ce spune cartea tehnica, in doua situatii:
1. Cand lubrifierea este deficitara, caz intalnit cand motorul este rece si chiar daca toate mecanismele care asigura lubrifierea functioneaza corect si 2. Cand regimul de turatii este ridicat (uzura creste odata cu cresterea numarului de curse ale pistonului in unitatea de timp) In cazul in care se porneste imediat masina in sezonul rece se combina aceste doua situatii, rezultatul fiind, evident, cresterea uzurii. Ideal ar fi ca cresterea rpm sa se faca doar dupa intrarea motorului in regimul termic optim. Insa cum aceasta se intampla arareori, sfatul meu este ca inainte de pornirea de pe loc, in special la temperaturi scazute ale mediului, sa se lase motorul pornit la relanti 1-2 minute. |
--------------------
Renault
Megane Sedan II 1.6 16V
- IS-07-MAN
2006 Ea - foarte multumita de Meganescu :)
El - Kia cee'd 1,4 GSL LX BEST 109 CP BLACk |
|
octav99 |
![]()
Post
#44
|
![]() membru Group: Members Posts: 209 Joined: 13 November 06 From: Romania ![]() |
povestea cu ''sa nu stai pe loc cu motorul pornit prea mult ca poluezi'' e vrajeala europeeana;daca ar fi asa de ce nu trec si ei pe motoare hibrid,ca americanii sau japonezii, la scara larga
@ ccezar2004 incearca tu sa stai intr-un blocaj in trafic 20-30 min,mers 1m stat 10 min, si apoi demareaza usor pe o strada fara trafic aglomerat vezi ce se intampla; pana nu bagi talpa in ea vei vedea ca nu trage normal ci greoi-e un lucru care justifica faptul ca gazele nu se elimina fortat(nefiind impinse prin cat de de cele rezultate dintr-o ardere ulterioara) si e valabil la orice masina cu injectie pe benzina indiferent de model sau an de fabricatie in cazul dieselului este altceva, e normal sa stai cu motorul pornit ceva mai mult timp pt. ca in momentul cand este injectata motorina-demaraj-(la o presiune mult mai mare decat la orice motor cu injectie pe benzina) bujiile sa functioneze la para metrii normali(sa fie ''incinse'') @cj666 incearca ,dar vezi ca la ce benzina este in romania sa nu faci ''dopuri de gheata'' in carburator sau la pompa de benzina ![]() |
--------------------
-
-
- -
- Megane2.2
|
|
cj666 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 29 July 05 From: Cluj ![]() |
@octav99
![]() |
--------------------
Renault
Koleos
2009, Dinamique 175 cp VW Golf 7, 1.2 TSI
|
|
A l e x |
![]()
Post
#46
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Sorry de offtopic, dar octav99, nu puteai sa scrii si tu cele 3 posturi intr-un singur post ? Sa inteleg ca dupa ce ai postat prima data, ti-au mai venit niste idei, dar de asta exista functia EDIT. Eu nu-ti spun ce sa faci, e treaba ta, dar pe langa faptul ca un 'triple post' e enervant, iti va putea aduce un potential warn, asa ca eu incerc sa te ajut
![]() Acum inapoi ontopic, normal ca e 'vrajeala' faza cu poluatul pe loc, dar noi spuneam ca asta e justificarea la afirmatia din cartea tehnica, ca nu trebuie sa stai pe loc. In nici un caz nu iti strica ! |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
octav99 |
![]()
Post
#47
|
![]() membru Group: Members Posts: 209 Joined: 13 November 06 From: Romania ![]() |
mersi de sfat,ai dreptate dar neatentia............................
![]() |
--------------------
-
-
- -
- Megane2.2
|
|
M.C. |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Pentru octav 99.
Bujiile incandescente ale unui motor diesel,functioneaza doar in momentul pornirii motorului,si nu in timpul functionarii lui.Nu te supara,dar ceea ce ai scris intr-unul din posturile de mai sus,cu privire la bujiile care trebuie sa fie incinse ,e un pic gresit.No offence.. |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
faza cu statul in trafic nu am remarcat-o pana acum desi parca imi suna cunoscuta...
ideea e ca azi m-am suit in masina... dupa 2 zile de stat pe margine... am pornit motorul si am stat cat am dat un tel... 1-2 min max... a plecat ca la carte.... |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
Ovis |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
QUOTE de ce nu trec si ei pe motoare hibrid,ca americanii sau japonezii, la scara larga Da-mi te rog si mie niste statistici din care sa iasa ca americanosii si japonarii le folosesc la "scara larga". QUOTE Acum inapoi ontopic, normal ca e 'vrajeala' faza cu poluatul pe loc Pai pentru noi clar ca e vrajeala, dar pentru ei va spun sigur ca nu e. Au mare grija de mediul in care traiesc! |
--------------------
Renault
Megane II.2 Estate Expression
2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
|
|
rkillera |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 7 August 05 ![]() |
am impresia ca sunteti oftopic toti care ati postat dupa mine. daca ma insel va rog sa ma scuzati.
oricum mai postez o data posibila mea solutie pentru ca cei interesati sa o vada si sa o incerce. QUOTE(rkillera @ 6 Dec 2006, 15:49) Am gasit solutia ![]() O colega care are Peugeot 307 pe benzina mi-a povestit ca masina ei merge bine numai cu benzina de la Lukoil de 95 iarna. Simptomele sunt cam aceleasi cu ale noastre. Am pus si eu 95 de la Lukoil si nu mai da in nas dimineata !!! PS: Cica mecanicii de la pejo i-au zis ca motoarele lor pe benzina nu sunt prea bune si sa bage numai benzina de la Lukoil ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Estate Confort Expression 1.6 + clima, 08.2005
|
|
A l e x |
![]()
Post
#52
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Tu nu cumva lucrezi la Lukoil ?
![]() Sincer, nu cred ca schimbatul benzinei rezolva TOATE problemele. Ideea e ca oricine poate incerca, intr-o zi de iarna adevarata sa plece dupa 30 de secunde (cum e recomandat) de incalzit motorul pe loc, iar intr-o alta zi sa plece dupa 5 minute. Sa vedeti diferenta. Eu unul pe geruri nasoale oricum stau pe loc cu motorul pornit pentru a incalzi masina si geamurile ca sa dau mai usor gheata jos ![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
rac |
![]()
Post
#53
|
![]() teo Group: Members Posts: 276 Joined: 23 July 06 From: Rosiori de Vede ![]() |
Realitate este ca daca o lasi sa se incalzeasca pe loc circa 3-4 min. nu mai da in nas orice benzina ar avea. Motorul la relanti nu infunda nici un catalizator daca il lasi o data pe zi cinci minute.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- TR 78 VIV
2006 Bicorp Confort Dynamique, 1.6, 16V, VVT, 2006. 118.000km;1.1.2020.
|
|
rkillera |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 7 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane II
2005 Estate Confort Expression 1.6 + clima, 08.2005
|
|
BigEdy |
![]()
Post
#55
|
![]() Biggest Private Spice Member Group: Members Posts: 327 Joined: 3 August 06 From: Ploiesti ![]() |
Sincer eu nu stiu cum se intampla lucrul asta unora!
Poate ca vreti sa plecati cu motorul rece si sa ii dati pana la 5000 rotatii ca altfel nu cred ca se intampla! Eu plec in fiecare dimineata si nu am avut probleme! E adevarat ca nu o turez foarte tare!Si credeti-ma am bagat tot felul de carburanti in ea si tot nu face nazuri dimineata pe frig! |
--------------------
Renault
Megane
2006 II.2 Confort Expression 1.6 16V 110 CP Noir Nacré Clima+MP3
PDA Mio P550m+MioMap v3.3 |
|
rkillera |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 7 August 05 ![]() |
Ce pot sa-ti spun daca tu nu crezi?
Treaba ta, eu n-am de ce sa incerc sa te conving. |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Estate Confort Expression 1.6 + clima, 08.2005
|
|
A l e x |
![]()
Post
#57
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Cred ca depinde de mai multi factori... Adevarul e ca si la mine daca plec mai repede iarna merge linistita masina si da in nas numai daca accelerez..
|
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
verzuiul |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 7 January 05 ![]() |
Normal ca daca da in nas o data,de doua ori,iti "reglezi" talpa si in continuare nu mai da!(doar stii acum cit de tare sa acelerezi cu ea rece).Asta e spilu'!
Dar pe de alta parte daca iesi de pe o straduta mica si trebuie accelerata,nu mai ai ce face...Eu am noroc,drum drept cu semafoare,stiu cum sa plec instant fara sa mai dea in nas. |
-------------------- Megane E,Techno fara optiuni,gri shist.
|
|
rac |
![]()
Post
#59
|
![]() teo Group: Members Posts: 276 Joined: 23 July 06 From: Rosiori de Vede ![]() |
Pana ajunge temperatura apei in zona normala daca schimbi pana in 3000 de ture nu are cum sa-ti dea in nas decat daca are o problema sau pleci cum ai pornit-o.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- TR 78 VIV
2006 Bicorp Confort Dynamique, 1.6, 16V, VVT, 2006. 118.000km;1.1.2020.
|
|
rkillera |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 7 August 05 ![]() |
bai dar sunteti culmea.
daca nu credeti scrieti pe alt topic si lasati-ne pe noi in pace ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Estate Confort Expression 1.6 + clima, 08.2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th August 2025 - 12:33 |