Probleme la cutia de viteze?, E defecta sau asa e la toate modelele?
![]() ![]() ![]() |
Probleme la cutia de viteze?, E defecta sau asa e la toate modelele?
Andrei16Valve |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 9 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 Expression Michael Schumacher ist Weltmeister! x7!
|
|||
ramm |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 13 July 06 ![]() |
Eu am dci si la 130 ruleaza bine, abia pe la 150 160 pare turat. 4000 ture la 130 km/h? Atat are? Eu nu prea ma uit la turometru (obisnuinta de la fosta masina care nu avea) ma ghidez mai mult dupa zgomotul lui.
|
--------------------
Honda
Civic
2007 Honda Del Sol Vti
|
|
mbc |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 1 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
Perfect normal; nu uita ca ai un motor pe benzina ce are cuplul maxim la o turatie destul de ridicata -aprox 5000rpm-, nu este ca la diesel. Consider perfect normal regimul de turatie pt acea viteza. Spui ca ti se pare turatia cam mare, asa ca da-mi voie sa te intreb: cu ce il compari?
|
--------------------
Renault / Dacia
Clio / NOVA GT si GTi
- B43HZK
2005, 1.5dci / 1999 clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
|
|
Andrei16Valve |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 9 June 06 From: Bucuresti ![]() |
pai iti zic cu ce compar ... cu alte masini care au cam aceeasi cap cilindrica ... adica dacia supernova, 75 de cai 1.4 centimetrii cubi
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 Expression Michael Schumacher ist Weltmeister! x7!
|
|
cristirenault |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
Andrei , e o turatie normala pentru o benzina , gandeste-te ce turatie ai la motor la viteza maxima si atunci ai sa vezi ca 4000 rpm nu este mult la 130.
Acum ce sa zic , la 100km/h ce turatie ai?.... ca in general la 100 ar trebui sa ai cca 2000~2500 rpm. Nu mai face comparatii intre masini diferite ca nu sunt edificatoare. Poate iti raspunde cineva care are aceeasi masina ca si tine ![]() |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
Andrei16Valve |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 9 June 06 From: Bucuresti ![]() |
vezi tu tocmai aici este problema... ca in loc sa am 2500 de ture la 100 de KM pe ora eu am 3000, deaia mi se pare putin defazata turatia fata de viteza in treapta a 5 a
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 Expression Michael Schumacher ist Weltmeister! x7!
|
|
cristirenault |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
intrebare..... ai pneurile la dimensiunea celor originale?... ca daca le ai mai mici... am descoperit misterul
![]() |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
2000-2500rpm are un diesel la 100km/h. Eu spre exemplu am 2250rpm la 100km/h. O skoda octavia 1.9TDI ALH are cam 2000rpm la 100km/h, un clio symbol/dacia logan 1.5dci 65cp are 2500rpm la 100km/h. Nu mai induceti oamenii in eroare, e normala turatia de 4000 la 130km/h. Pai io la 130km/h am 3000rpm. Acum vreti ca si la benzinar sa fie aceeasi turatie?
Andrei16Valve, raspunsul la acest topic este NU, nu ai probleme, asa e etajata cutia... E posibil sa ai rapoarte mai scurte ca la logan, in caz ca ai comparat cu unul. Daca vrei pe autostrada, poti merge constant si cu 160km/h ca nu se intampla nimic cu motorul. This post has been edited by diesel_power: 22 Oct 2006, 00:17 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu va mai certati atat.
Eu la 1.4 8V am 3000 de ture la 100 la ora, la 130 la ora am aproape 4000 sau in jurul valorii asteia. N-ai ce sa faci, asta e cutia de viteze, de asta si consuma destul de mult Clio in afara, dar stai linistit, nu pateste nimic motorul daca mergi cu el la 4000 de ture tot timpul, poti sa mergi si la 5000 de ture. ![]() Nu mai comparati mere cu pere, gen diesel cu benzina, deoarece sunt motoare total diferite, care functioneaza la turatii diferite. Asa, de exemplu, un diesel e la turatie destul de mare la 3000 de ture, in timp ce un benzinar de-abia se trezeste la viata. Sa nu uitam ca un benzinar are turatia maxima la 6000 de ture, in timp ce un diesel plafoneaza pe la 5000. |
--------------------
.
.
.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Nu ma certam cu nimeni
![]() Mai importante sunt turatiile de putere maxima, nu cea de limitare, fiindca dupa turatia de putere maxima masina mai accelereaza f greu. Pt un consum cat de cat decent eu merg cu cel mult 3000rpm, pe cand la benzinara stiu ca dupa 100km/h creste semnificativ consumul. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
rttt_gia |
![]()
Post
#11
|
![]() ExRenoAR Group: Members Posts: 488 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
e perfect normal, la aprox 100kmh am cam 3000-3200 rpm
bafta |
--------------------
Kia
Cee'd
1.6 L
|
|
Andrei16Valve |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 9 June 06 From: Bucuresti ![]() |
multumesc pentru pareri deci nu tre sa ma sperii ... stand dupaia sa judec putin situatia am constatat ca daca raportul este constant pt ca roata are aceeasi dimensiune prin regula de tri simpla iese o turatie normala pt viteza de 130, si tot odata am calculat cat indica ceasul la turatia maxima a motorului ... daca ajunge pana acolo.... la 6250 de ture viteza indicata pe ceas este de 203 km/h.
Multumesc inca odata |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 Expression Michael Schumacher ist Weltmeister! x7!
|
|
disperat |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 29 September 06 ![]() |
3000 de ture 100 km/ora
4000 de ture 130 km/ora 5000 de ture 160 km/ora 6000 de ture 180 km/ora de primele doua valori sunt sigur, urmatoarele doua doar aproximative ca nu prea merg constant asa. 1.4 16V (Clio-ul meu). |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2002 1.4 16V
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Pai daca la 100km/h ai 3000rpm si la 130km/h ai 4000rpm... asta inseamna ca 1000rpm echivaleaza cu 30km/h (in realitate de fapt cam 28km/h reali +2km/h eroare). Asta inseamna ca la 160km/h vei avea teoretic 5000rpm, dar eroarea vitezometrului creste, deci ar trebui sa arate putin sub 5000.
This post has been edited by diesel_power: 23 Oct 2006, 12:22 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
hellcat |
![]()
Post
#15
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Andrei16Valve |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 9 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Iti spun eu ce masina are 2500 de rotatii la 100 de km/h ... Cielo Executive.
Dar nu poti compara un 1.4 cu un 1.6 DOHC (adica doua axe cu came) 16 Valve. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 Expression Michael Schumacher ist Weltmeister! x7!
|
|
hellcat |
![]()
Post
#17
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Cielo 1.5 DOHC executive are 2700 rpm la 100 km/h.
Nu inteleg sub ce aspect nu se pot compara cele 2 motoare...in nici un caz in privinta etajarii cutiilor de viteze...nu? De ce vrei sa faci parte din categoria celor care nu inteleg ca motorul de 1.4 16v, si in general motoarele in 16v, este un motor de turatie cu un cuplu maxim la 4250 rpm? O turatie la care multi n-ajung prea des, poate, in cazul unei deplasari in treapta a V-a. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#18
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.910 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Eu la a mea am 110 km/h la 2500 rpm in viteza a V-a, cu gume de 185/65/14.
Si la Megane am, la aceeasi turatie 114 km/h. La 3000 de ture am 132, respectiv 136 km/h, iar la 4000 am 177 si cam 180 la Megane. |
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
diesel_power |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
@Andrei16Valve
Cielo Executive nu a existat niciodata cu motor de 1.6, doar cu motor de 1.5 (DOHC sau SOHC nu stiu, poate ambele variante). b06fcn Ai uitat sa ne spui si de Corsa ![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Solon |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
DOHC sau OHC poate. De SOHC nu am auzit.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Andrei16Valve |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 9 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hellcat @ 23 Oct 2006, 22:15) Nu inteleg sub ce aspect nu se pot compara cele 2 motoare... Pai nu poti sa compari un motor de 1.4 cu un motor de 1.5 (scuze) pentru ca e foarte clar ca la aceeasi viteza un motor o sa fie mai turat ca altul... lafel cum nu poti sa spui ca un motor 2.0 ia aceeasi viteza la o turatie de sa zicem 3000 de ture cu unu de 1.4. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 Expression Michael Schumacher ist Weltmeister! x7!
|
|
dorindumitru |
![]() ![]()
Post
#22
|
![]() sofer potolit in trafic Group: Members Posts: 106 Joined: 20 April 06 ![]() |
QUOTE(Solon @ 24 Oct 2006, 10:52) Ba sa stii ca cielo de 1.5 pe benzina cu 8 supape este SOHC MPI euro 3. Inainte erau numai DOHC-uri, dar de vre-o 2 ani (parca) am vazut pe strada SOHC-uri. Asta ca offtopic, ca oricum am fost amandoi pe langa (bine, eu mai mult pe langa) ![]() This post has been edited by dorindumitru: 24 Oct 2006, 12:58 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
- 0.9TCe Easy-R
2017 https://www.spritmonitor.de/en/detail/874482.html
Renault Clio Symbol 2005 - 1.4MPI https://www.spritmonitor.de/en/detail/153371.html |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
V-as ruga sa pastrati discutia doar in sfera benzinarelor, deoarece la diesel este vorba de alte turatii. asa am si eu la passat 1.9 tdi 2200 de ture in a 5-a la 100 la ora, si 3000 de ture la 140, dar este irelevant aici.
Sun motoare diferite ce lucreaza la turatii diferite, ce au turatii maxime diferite. Ca fapt divers, la un Passat 2.0 benzina din firma, la 140 am tot cam 4000 de ture. Deci regula ramane valabila si la motoare mai mari. This post has been edited by Laurentziu83: 24 Oct 2006, 16:45 |
--------------------
.
.
.
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#24
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th August 2025 - 01:20 |