Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Belea

Marty
post 5 Sep 2006, 10:26
Post #1


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




M-am trezit acu' vreo 2-3 saptamini ca era joja un pic ridicata. Am zis ca n-am infipt-o corect cind am verificat uleiul. Simbata am cumparat 1l. de ulei si am completat, joja fiind clar bagata cum trebuie. Ieri am descoperit joja iesita vreo 2 cm.
Cu uleiul dinainte (Agip 10W60) nu am avut nici cea mai mica problema timp de 13 mii de km. Cu uleiul actual (Elf 10W40 ST) am avut numai belele. Cind se incalzeste motorul (la mers prin oras), incepe si mi-l scuipa pe toba (fum albastru) de zici c-am segmentii vraiste. Daca sunt la drum (deci motorul in temperatura optima de functionare) si pun o frina mai sustinuta, se aprinde becul de ulei (nivelul din baie fiind cam la jumate). M-a disperat, vreau sa-l schimb desi am doar 3 mii de km. cu el.
Voi ce credeti despre treaba cu joja: segmentare sau ulei? Ati mai intilnit problema asta?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 5 Sep 2006, 10:40
Post #2


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Nasol moment...din ce spui este clar ca ar trebui verificata segmentarea, ca nu are voie sa manance atata ulei si sa scoata fum...eventual poti incerca cu un ulei mai gros (20W50) sa vezi cum se comporta...desi Elf Competition (banuiesc ca din asta ai bagat) este excelent, eu numai cu din asta am mers pana sa trec la diesel. Verifica eventual compresia. Iar la joja, pot fi doua explicatii : ori sare din cauza ca s-a uzat ohringul din capat, chiar sub maner si joaca de la gropi si trepidatii, sau exista intr-adevar o problema de presiune prea mare in baia de ulei. Ai atins cumva ceva cu baia de ulei? Ca din cate stiu, joja ajunge pana aproape de fundul baii de ulei...
Bafta...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 5 Sep 2006, 10:55
Post #3


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Din pacate eu zic ca nu este problema de la ulei....mai degraba suspectez vreu segment rupt....asta ar explica presiunea din baie si fumul albastru....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 5 Sep 2006, 11:35
Post #4


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Repet, fumul albastru il scoate exclusiv cind aproape pornesc GMV-urile. Dimineata, la pornire, daca tii degetul pe teava jojei nu face presiune.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 5 Sep 2006, 11:47
Post #5


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cat ulei consuma? si cati km are motorul?

This post has been edited by cj98czh: 5 Sep 2006, 11:47


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 5 Sep 2006, 12:12
Post #6


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Garnitura de chiulasa cum este? Sa scape cumva presiune si ulei pe evacuare cand pornesc ventilatoarele, datorita presiunii create in instalatie? Ciudat rau...verifica-i totusi compresia...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 5 Sep 2006, 13:02
Post #7


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Nu stiu cit ulei consuma pentru ca are pierderi (simeringuri, garnitura capac, buson de purjare). cert e ca-n 3000 de km am bagat 2 l.

Garnitura de chelioasa e ok, e noua (are 1 an). Cind am cumparat motorul, aia mi-au pus o garnitura Ajusa care-mi scapa compresie in instalatia de racire. Am dat jos chelioasa si i-am pus o garnitura Victor Reinz. Regret ca nu i-am schimbat si simeringurile de supapa tot atunci, da' era simbata, se facuse ora 4 si nu mai aveam de unde sa cumpar.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toader
post 5 Sep 2006, 16:11
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 8 April 06
From: Piatra Neamt




verifica si furtunul de la recuperare gaze(cel care merge de la capacu tacheti la admisie)s-ar putea sa fie obturat si atunci gazele scapate in loc sa intre in galeria de admisie ies pe unde gasesc puncte slabe,respectiv:joja,simeringuri etc....


--------------------
Renault 25 GTX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 5 Sep 2006, 17:02
Post #9


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




i-auzi, martinezule.. 2l in 3000 .. da'.. ce-i.. vw ?? radmasa.gif


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 5 Sep 2006, 19:29
Post #10


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




radmasa.gif =)) radmasa.gif radmasa.gif

This post has been edited by R19/16v: 5 Sep 2006, 19:29


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luispeed
post 5 Sep 2006, 19:35
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 18 June 06




papa ulei cat o fripteoza radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
renault 11 86 gtt - mh 07 ltd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 5 Sep 2006, 19:49
Post #12


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Merge cu amestec? Parca nu era Trabant...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 5 Sep 2006, 20:56
Post #13


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




eu zic sa-i faci un test de compresie....mie tot a segment rupt imi miroase...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valir5gts
post 5 Sep 2006, 21:48
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 228
Joined: 14 March 06




furtunu de la recuperare gaze e.s-a intamplat ceva cu el si toata presiunea iese prin joja.eu am patit-o cu un mecanic dobitoc care a bagat furtunu in alta parte in capac si pana am ajuns acasa tot uleiu era pe motor si joja pe jumate iesita.


--------------------
renault super5 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 6 Sep 2006, 08:21
Post #15


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Toader & valir5gts, ala a fost primu' verificat! E desfundat, "supapa" e curata si ea.

claus, sa nu te auda avocatu' aka "colericu' clasei" aka asarban ca dai de dracu'. radmasa.gif

R19 16v, luispeed, b06 fcn, bijti ma! biggrin.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dantee
post 6 Sep 2006, 15:11
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 December 05




Din ce spui mosule miroase a garnitura de 'chelioasa ' cum ii spui tu si a simeringuri de supape iar daca tot desfaci poti verifica si segmentii asta ca sa stai linistit . Mai uitate si la apa din vas si vezi daca nu are cumva ulei in ea.


--------------------
Renault Megane III 2010 / Sport Tourer / Privilege - B21HIM
Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005
Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDM
post 6 Sep 2006, 20:18
Post #17


Fan Renault


Group: Members
Posts: 163
Joined: 29 August 06
From: Cluj




Ori e un segment rupt, cum a spus cj98czh, ori poate fi chiar din ulei, am patit si eu asa ceva , cu aceleasi simptome, si am rezolvat problema schimband uleiul pennzoil cu agip, disparand problema aproape cum aparuse, dintrodata.


--------------------
Renault 25 TX 1989; 19 1,8 90CP, 1993; Laguna 1,6 16v, 107CP, 1998
Fan Renault inrait !!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 7 Sep 2006, 07:58
Post #18


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Dantee, nu-mi mai zice "mosule" ca esti mai tinar ca mine doar cu 6 luni , hodorogule! tongue.gif
Simeringurile de supapa stiu ca-s duse, am zis si mai sus. Motorul l-am luat de la dezmembrari, statuse vreun an-un an jumate intr-o curte, normal ca s-au dus dracu' alea! Nu prea as vrea sa-i dau jos chiulasa, deja a fost data de doua ori, ma gindesc ca s-o fi intins filetul prezoanelor.
Ulei in apa n-am, musca-ti limba! Eu asa am cumparat masina, baga ulei in apa. Dupa ce i-am schimbat garnitura de chelioasa, am vazut ca baga presiune-n furtune. Dat jos iarasi, descoperit chelioasa fisurata in vreo 4 locuri. Sudat, pus la loc, cedat in 5000 de km., schimbat motor original cu motor de Safrane 2.2 Si .

MDM, saru'mina de feedback!

This post has been edited by Marty: 7 Sep 2006, 08:04


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bumbus
post 13 Sep 2006, 17:36
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 25 November 05
From: Bucuresti




poate-s offtopic, dar v-am vazut vorbind de ulei, eu folosesc elf 10W40 si n-am probleme, doar ca papa 800g la 5000 km (sper ca nu-i asa grav) credeti ca daca-l dau pe agip e mai bine ? unsure.gif


--------------------
Renault Super5 1985 c2j - B 09 LYK
1400 cmc, 71 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Sep 2006, 23:26
Post #20


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Am scos bujiile ca sa le fac distanta (le pusesem fara sa le masor, asa cum le cumparasem) si ma trezesc ca bujia de pe cil. 2 era calaminata la greu si aia de pe 3 era si ea asa, un pic, de proba.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 17 Sep 2006, 16:50
Post #21


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Segmenti?


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 17 Sep 2006, 20:01
Post #22


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Supape? nedumerire.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 17 Sep 2006, 21:44
Post #23


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Supape in sine ar fi cam greu, dar simeringuri de supape s-ar putea...sau o combinatie de mai multi factori...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 17 Sep 2006, 22:11
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




supape????
eu zic sa desfaci chelioasa sa verfici pe inde supureaza atata ulei de da pe afara
apoi verifica(eventual ) planeitate
vezi care e buba pe la "supape" dupa care segmenteaza
la mine scoate fum alb numai peste 6500rpm si ma plang de mai multe bube la motor decat tine,incalzire excesiva,relanti variabil,si consum urias(14-15 oras)
dupa parerea mea gvm-urile intra ca rezultat al incalzirii excesive
in urma incalzirii rezulta dilatare, ce se dilata pe la tine pe-acolo nu se stie ,cert este ca baga ulei in camera de ardere
deci buba e buba,nu detaliu si necesita atentie maxima
iar cu joja...de la dacie stiu ca "baga compresie in baie" cand cere zeama de "set" nou,nu numai segmenti
compresia o scapa si pe langa camasi nu numai pe langa segmenti
sau poate scapi simplu cu vreo supapa,dar chelioasa tot o dai jos


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dantee
post 22 Sep 2006, 09:37
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 December 05




Mai Marty din ce spui miroase a oeratie chirurgicala pe cord deschis. Ce mai una alta deschidel si vezi ce are ca altfel nu o mai scoti la capat . Si asta fa-o pina nu da gerul


--------------------
Renault Megane III 2010 / Sport Tourer / Privilege - B21HIM
Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005
Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 11 Oct 2006, 15:41
Post #26


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Mda, s-a dus dracu' aproape de tot. S-a dus dracu' de tot simeringu' de la pompa de ulei si imi arunca ulei pe capota, e contaminata cu ulei toata cureaua de distributie. Simbata desfac p-acolo, sa vad ce are, eventual dau si chelioasa jos.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 22 Oct 2006, 15:18
Post #27


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Am schimbat ieri simeringurile (vilbrochen si pompa ulei), cureaua de distributie (era naclaita de ulei) si uleiu'. Mi se pare ca nu mai trage cum tragea inainte (cureaua e pusa la toate cele 3 semne). In plus, azi m-am trezit cu niste fum albastru stind la semafor. 251.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianR25TS
post 8 Nov 2006, 09:20
Post #28


ciprianR25TS


Group: Members
Posts: 63
Joined: 26 June 06




Pune-i ulei mai gros ( 20 W 50 ) sau oricum cu prima cifra mare.

Oricum e greu sa o mai faci fata mare dupa ce ai fript-o atatia ani !

Incearca sa-i reglezi si jocul intre culbutori si supape, cate o data dupa o operatie de felu asta reusita trage vizibil mai bine...


--------------------
RENAULT Clio IV 0.9 Tce 2016 - CT 03 NHH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 19:25
Dacia