Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 940 941 942 943 944 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

Bogdan M.
post 11 Jun 2014, 20:18
Post #28231


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11 June 14




QUOTE(tunderbird @ 21 May 2014, 11:42)
Asa cred si eu! Nu vor pune accent pe serii de fabricatii formate din maxim doua cifre... probabil, mult mai importanta pentru ei va fi intregirea suitei de modele, frantuzesti, romanesti, turcesti, bulgaresti, etc. Starea tehnica va fi pe un plan secund, probabil...




Sunt in mare parte de acord.

Sunt sigur ca nu ii va interesa deloc partea cu seriile de fabricatie. In fond, lucrurile astea sunt doar niste detalii interesante pentru cei foarte pasionati. Nu cresc valoarea masinii si in general in muzeul unui fabricant auto nu apar masini pentru serie ci pentru starea tehnica ireprosabila.
Daca vor sa investeasca pot sa faca o chestie foarte frumoasa.
Drept dovada, daca seria masinii ar conta cu adevarat, n-ar ajunge masinile astea la REMAT. Ma rog, e si normal din moment ce suntem destul de primitivi dpdv al culturii automobilistice.

Plus ca Dacia 1300 nu a fost o masina fabricata in serie limitata incat sa aiba vreo importanta seria masinii.
Nu e ca si cum s-au facut 500 de masini si intr-adevar e ceva special sa ai una dintre ele, iar seria demonstreaza ca e una dintre cele 500.



In alta ordine de idei, foarte tare arata Dacia de Militie!


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tavi_dacia1100
post 11 Jun 2014, 21:30
Post #28232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 516
Joined: 22 April 11
From: Cluj-Napoca/Fagaras




QUOTE(Bogdan M. @ 11 Jun 2014, 21:18)
(...) In fond, lucrurile astea sunt doar niste detalii interesante pentru cei foarte pasionati. Nu cresc valoarea masinii (...)
Drept dovada, daca seria masinii ar conta cu adevarat, n-ar ajunge masinile astea la REMAT.(...)
Plus ca Dacia 1300 nu a fost o masina fabricata in serie limitata incat sa aiba vreo importanta seria masinii.(...)
*


Mai vedem noi peste 10-20-30 de ani !


--------------------
Dacia 1100 / 1300 - CJ .. ... 1968, 1969, 1970
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan M.
post 11 Jun 2014, 22:34
Post #28233


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11 June 14




Realitatea trista este ca peste 10-20-30 de ani vor fi atat de putine incat orice 1300 in stare buna va valora destul de mult, mult mai mult decat acum.

Eu caut sa cumpar un 1300 original, adica o masina corecta, nu una reconditionata prost si nici una tiganita si am descoperit ca e foarte greu sa gasesti asa ceva.

Toti imbecilii le-au dat la REMAT. Moare un om care a avut grija ca de ochii din cap de masina. Ce fac rudele? Nu dau 2 lei pe masina respectiva si abia asteapta s-o duca la fier vechi.
In urmatorii 2-3 ani cred ca vor disparea cea mai mare parte dintre ele. Mai ales ca programul rabla continua. Consumerismul cu fatza lui cea mai urata.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 12 Jun 2014, 02:57
Post #28234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Bogdan M)
Plus ca Dacia 1300 nu a fost o masina fabricata in serie limitata incat sa aiba vreo importanta seria masinii.

Nu e ca si cum s-au facut 500 de masini si intr-adevar e ceva special sa ai una dintre ele, iar seria demonstreaza ca e una dintre cele 500.
*


Ai perfecta dreptate, nu au fost fabricate in serie limitata.

Din 300-500 dacii 1300 fabricate in 1969, cate mai exista?

Sa presupunem existenta a 15-20 de bucati fabricate in 1969...au devenit editie limitata, ce vorbim?

Cu siguranta seria de sasiu are o mare semnificatie, daca pentru tine nu are importanta, e OK.

Pentru posteritate mi-as dori sa detin chiar si ultima masina fabricata.

QUOTE(Bogdan M. @ 12 Jun 2014, 00:34)

Eu caut sa cumpar un 1300 original, adica o masina corecta, nu una reconditionata prost si nici una tiganita si am descoperit ca e foarte greu sa gasesti asa ceva.


Nu am inteles notiunea de: " masina corecta".

Ma zgarie pe retina..."pretul corect", "masina corecta", o expresie des intalnita la cei care doar atat isi permit.

Orice se poate face doar prin munca, efort financiar, sudoare, etc.

D.p.m.d.v, o restaurare, reconditionare , tiganeala, se face in functie de bugetul fiecaruia si ce reprezinta pentru el acea masina.


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Viorel Balmez
post 12 Jun 2014, 08:18
Post #28235


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 13 December 13
From: Bucuresti




Cu rabdare, inca se mai gasesc Dacii 1300. Chiar zilele astea, mi-a zis cineva ca are o Dacie 1300, 2000 Km (reali), nr. vechi, uitata in garaj din anii '70. Pretul undeva la 1500 Euro. Masina, probabil ca o va lua un prieten comun. Chiar sunt curios cum arata si daca voi avea ocazia, o voi fotografia sa o vedem impreuna. Cat privesc preturile, la noi inca nu exista un sistem de valori clar. Probabil ca o astfel de masina in alte conditii (piata, cultura auto), s-ar vinde la licitatie pe o suma foarte mare. Deocamdata, inca mai sunt Dacii pe piata. Rematurile sunt pline, ceea ce inseamna ca nu au devenit asa rare. Cum zicea cineva mai sus, mai vorbim peste 10-20 de ani. De altfel, asa am zis acum zece ani si cu Trabanturile (eu sunt si trabantist), ca nu vom mai gasi piese, ca vor disparea, etc. In continuare gasesc piese noi si Trabanturi de vanzare la preturi foarte mici. Sa nu ne pacalim, s-au facut milioane de masini si care nu vor disparea peste noapte.


--------------------
Dacia 1310 - B 726 MAI 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 12 Jun 2014, 16:55
Post #28236


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.572
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




daca e vorba asa am si eu o 1300 din anii 80 cu doar 200 km la bord in comuna dar cere 15000lei.Revin cu detalii


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tractozaur
post 12 Jun 2014, 19:52
Post #28237


Membru Supleant Autentic


Group: Members
Posts: 360
Joined: 21 March 11
From: Bucuresti




QUOTE(Bogdan M. @ 11 Jun 2014, 20:18)
...In alta ordine de idei, foarte tare arata Dacia de Militie!
*



In sfarsit cineva o remarca... biggrin.gif
Multumesc Bogdan de remarca! wink.gif


--------------------
BABETTE - Dacia 1300 - 1972 - Babetzica Militzica
GAZROM - Aro M461 C - 1974 / TRACTOZAUR - Nissan Patrol - 1995 / VRABIUTA - VW Golf - 2011 / TROMPETICA - Dacia Double Cab 4x4 - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan M.
post 12 Jun 2014, 22:08
Post #28238


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11 June 14




QUOTE(danut 69-71 @ 12 Jun 2014, 03:57)
Ai perfecta dreptate, nu au fost fabricate in serie limitata.

Din 300-500 dacii 1300 fabricate in 1969, cate mai exista?

Sa presupunem existenta a 15-20 de bucati fabricate in 1969...au devenit editie limitata, ce vorbim?

Cu siguranta seria de sasiu are o mare semnificatie, daca pentru tine nu are importanta, e OK.

Pentru posteritate mi-as dori sa detin chiar si ultima masina fabricata.


Nu stiu cate mai exista. Probabil foarte putine. Doar ca Dacia 1300 nu s-a fabricat doar in '69.
Totusi vorbim de masina nationala fabricata in sute de mii de exemplare. Parca in '79 s-a produs Dacia cu nr. 500 000.

Eu inteleg ca tu ai a doua fabricata parca, insa trebuie privite lucrurile la rece.

Pretul este in functie de cerere si oferta.
Inteleg perfect nostalgia pentru ca si pe mine ma emotioneaza ideea de a avea o Dacie veche. Un prieten de-al meu si-a luat o securista neagra si are exact mirosul ala pe care l-am cunoscut prima data in copilarie in masina lui tata.
Insa, la urma urmei, ceea ce conteaza este cati oameni cu bani vor o masina de genul asta. Din pacate, nu prea multi.
Plus ca pasionatii adevarati sunt destul de putini. Sunt multi asa-zisi pasionati care prind o Dacie frumoasa, baga niste bani in ea si cum reusesc sa pacaleasca un fraier, hop au si sarit intr-un BMW sh sau in alta masina moderna si renunta la asa-zisa pasiune.

Seria de sasiu ar avea o mare importanta cand ar exista oameni dispusi sa plateasca bani multi pentru o masina de genul asta.


QUOTE(danut 69-71 @ 12 Jun 2014, 03:57)

Nu am inteles notiunea de: " masina corecta".

Ma zgarie pe retina..."pretul corect", "masina corecta", o expresie des intalnita la cei care doar atat isi permit.

Orice se poate face doar prin munca, efort financiar, sudoare, etc. 

D.p.m.d.v, o restaurare, reconditionare , tiganeala, se face in functie de bugetul fiecaruia si ce reprezinta pentru el acea masina.
*



Nu e bine sa tragi concluzii atat de exacte in functie de cateva cuvinte.

Nu e vorba ca atat mi-as permite. Ideea e alta.

O masina corecta e pentru mine o masina cinstita.
Adica o masina cu vopseaua originala, chiar daca nu e in cea mai buna stare. O masina originala sau macar una 90% originala, dar care poate fi adusa la starea originala fara prea multe batai de cap.

Lucrez in domeniul auto, nu sunt un habarnist. Stiu foarte bine ca masinile cu adevarat bune nu apar foarte des la vanzare.
Cei care isi reconditioneaza o masina si baga foarte multi bani si sunt atenti la detalii nu isi vor vinde respectiva masina prea curand.

Exista putine cazuri cand merita intr-adevar sa iei o masina reconditionata.
Reconditionarea unei masini e un sport practicat de multi, insa doar foarte putini sunt cu adevarat in stare sa duca la bun sfarsit un proiect de genul asta.
Costa mult sa desfaci complet o masina. Sau daca te pricepi tu, iti lipseste timpul.
Asa ca in marea majoritate a cazurilor, masinile sunt reconditionate de mantuiala. Arata bine cand le cumperi si dupa un an deja infloreste rugina sau vezi lacul sarit.
Sau arata totul aproape perfect, dar ce surpriza, nici macar pe cric nu o poti ridica.

Plus ca un 1300 reconditionat ca la carte nu poate fi vandut pe o suma corecta care sa justifice investitia, efortul, munca si sudoarea.

Asa ca d-aia caut o masina corecta, una cinstita.

Prefer sa-mi reconditionez eu viitoarea masina conform standardelor mele.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adifulful
post 12 Jun 2014, 22:42
Post #28239


Негря Джор


Group: Members
Posts: 1.117
Joined: 26 April 11
From: Satu Mare




Un scurt filmulet, voi reveni si cu cel mare cand va fi gata !
https://www.youtube.com/watch?v=nbv92usmtt8&feature=youtu.be


--------------------
DACIA 1300 Dacia Dacia - STRABUNICUTA MEA 1300 1976
Ți-au murit lăudătorii dom' le ?
ATENȚIE ! Mândria și prostia este printe noi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 13 Jun 2014, 22:26
Post #28240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Bogdan M. @ 13 Jun 2014, 00:08)
Prefer sa-mi reconditionez eu viitoarea masina conform standardelor mele.
*


Doamne ajuta!

Astept cu nerabdare sa vad o reconditionare ca la carte si standardele de care pomenesti.


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan M.
post 14 Jun 2014, 16:12
Post #28241


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11 June 14




Incerc sa ignor ironia si condescendenta si sa-ti multumesc!


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 16 Jun 2014, 01:34
Post #28242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA





QUOTE(Bogdan M. @ 13 Jun 2014, 00:08)
Nu stiu cate mai exista. Probabil foarte putine. Doar ca Dacia 1300 nu s-a fabricat doar in '69.

Eu inteleg ca tu ai a doua fabricata parca, insa trebuie privite lucrurile la rece.

Pretul este in functie de cerere si oferta.

Insa, la urma urmei, ceea ce conteaza este cati oameni cu bani vor o masina de genul asta. Din pacate, nu prea multi.

Sunt multi asa-zisi pasionati care prind o Dacie frumoasa, baga niste bani in ea si cum reusesc sa pacaleasca un fraier, hop au si sarit intr-un BMW sh sau in alta masina moderna si renunta la asa-zisa pasiune.

Seria de sasiu ar avea o mare importanta cand ar exista oameni dispusi sa plateasca bani multi pentru o masina de genul asta.
Nu e bine sa tragi concluzii atat de exacte in functie de cateva cuvinte.

Nu e vorba ca atat mi-as permite. Ideea e alta.

O masina corecta e pentru mine o masina cinstita.
Adica o masina cu vopseaua originala, chiar daca nu e in cea mai buna stare. O masina originala sau macar una 90% originala, dar care poate fi adusa la starea originala fara prea multe batai de cap.

Cei care isi reconditioneaza o masina si baga foarte multi bani si sunt atenti la detalii nu isi vor vinde respectiva masina prea curand.

Exista putine cazuri cand merita intr-adevar sa iei o masina reconditionata.
Reconditionarea unei masini e un sport practicat de multi, insa doar foarte putini sunt cu adevarat in stare sa duca la bun sfarsit un proiect de genul asta.
Costa mult sa desfaci complet o masina. Sau daca te pricepi tu, iti lipseste timpul.
Asa ca in marea majoritate a cazurilor, masinile sunt reconditionate de mantuiala. Arata bine cand le cumperi si dupa un an deja infloreste rugina sau vezi lacul sarit.
Sau arata totul aproape perfect, dar ce surpriza, nici macar pe cric nu o poti ridica.

Plus ca un 1300 reconditionat ca la carte nu poate fi vandut pe o suma corecta care sa justifice investitia, efortul, munca si sudoarea.

Asa ca d-aia caut o masina corecta, una cinstita.

Prefer sa-mi reconditionez eu viitoarea masina conform standardelor mele.
*



1.Corect,1300 nu s-a fabricat doar in 69, dar sunt foarte rare si putine, echiparile facand din aceste masini, o editie limitata.
E drept, multi viseaza la un 69...a nu se interpreta/intelege pozitia, ci o dacie 1300 fabrica in 1969.

2.Nu pricep, cum sa privesc lucrurile la rece cand detin autoturismul cu serie de sasiu 00002 si 00001 nu mai exista!

3.Nu stiu cine a pomenit de preturi!

Pentru mine este simplu: vazut, placut, luat...sau nu.

Daca te apuci de luat in calcul cererea si oferta, nu-ti mai cumperi niciodata ce-ti place.

4.N-ai de unde sa stii cati bani au oamenii si ce placeri vor sa-si satisfaca.

Din start ai plecat gresit, trag o concluzie...vrei sa faci o dacie si-ti cauti client facand lobby de pe acum sau esti interpret la bunul altuia.

Stai linistit, au fost si altii care au crezut ca se imbogatesc, au refacut de mantuiala o dacie si au ramas cu ca..tul in ograda.

5.Subscriu, am si eu cunostinte de acest gen, dar nu ma regasesc in acesta ecuatie.

Orice pasionat-colectionar-artist, are dreptul sa faca ce doreste cu creatia ori bunul sau, sunt "N" exemple.

O pasiune este sustinuta cu dragoste pentru ceea ce faci, har, efort, frustrari, bani, etc.

Masini moderne, BMW...no comment.

Eu am detinut si detin Dacia 1300 proprietate din februarie 1990.

6.La tine, totul se reduce la "bani multi"...vise taica, vise.

Pentru mine 00002 are o mare valoare si incarcatura istorica, nu intra in discutie daca este cineva dispus sa cumpere o banala dacie 1300.

Probabil o vor vinde nepotii sau stranepotii, sau nu.

Sa revenim la gandirea "la rece"... refuz categoric sa cred ca n-ar avea nici cea mai mica importanta pentru tine, daca ai detine dacia cu seria 00001, ca nu te cred.

7.Asta-i ideea, probabil nu-ti pemiti si cauti o masina "boboc" la 10-15 milioane (lei vechi, evident), bafta.

8.Corect.

9.Asa este, vezi ca sunt in asentimentul tau cand ai dreptate.

10.Cand faci un lucru din pasiune si daruire, nu conteaza cat investesti, de vandut, nici gand.

Niciodata nu-ti scoti investiatia, eu vorbesc de pasionati nu de vanzatori ocazionali.

11.Nu mi-ai zis cum trebuie sa arate "masina corecta/cinstita" si la cati bani?

Inchei acest mic episod, sa nu mai fim off topic, nr meu de telefon este public, inclusiv adresa de mail si putem dezvolta subiectul, asta in cazul in care nu esti o clona cu o identitate falsa si te ascunzi in spatele calculatorului cum fac multi frustrati care nu au coloana vertebrala sa poarte o discutie telefonic/live sau face to face.

This post has been edited by danut 69-71: 16 Jun 2014, 02:02


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan M.
post 16 Jun 2014, 08:53
Post #28243


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11 June 14




@danut 69-71:

1. Sunt rare si putine, dar nu intotdeauna lucrurile foarte rare valoreaza pe masura.
Ceea ce spui tu se aplica unui numar foarte mic de oameni, unei nise.
Foarte putini oameni mai pot face diferenta si foarte putini cunosc toate detaliile. Cei mai multi cred ca Dacia 1300 era frantuzeasca, iar 1310 era total romaneasca. Ceea ce este fals. Pe masura ce au trecut anii si Dacia 1300 a primit piese romanesti.
Am cartea "Autoturismul Dacia 1300" de la Editura Tehnica si, din pacate, in carte scrie ca din '72 deja puteai gasi Carfil in loc de Solex, demoraror IEPS in loc de Ducellier si altele.

In plus, cu siguranta unele masini au fost mai bine echipate in functie de cine comanda masina. Ma indoiesc ca cei influenti primeau ceea ce primea p**imea.

2. Pai tocmai. E clar ca nu poti privi lucrurile obiectiv pentru ca esti direct interesat. Si nu spun ca vei vinde masina respectiva, insa cu siguranta vrei sa valoreze cat mai mult.


3. OK.


Aici era vorba despre stabilirea unui pret estimativ, era o discutie.
Iar in stabilirea unui pret, intotdeauna va conta cererea si oferta.


4. N-am cum sa stiu cu siguranta, dar pot avea o parere. La fel cum tu esti foarte convins ca exista oameni dispusi sa plateasca foarte mult pe o Dacie din '69, la fel si eu pot avea parerea mea.



Nu stiu de unde ai inteles asta. E un topic despre Dacia 1300 frantuzeasca si mi-am exprimat si eu, la fel ca altii, parerile.
Daca m-as apuca sa reconditionez o masina nu as face-o pentru profit. Poti face profit din asa ceva doar daca lucrezi cu jumatati de masura, iar eu nu pot face asta. Sunt un perfectionist in tot ceea ce fac. Poate chiar obsedat. Plus ca n-as avea nimic de castigat. Imi pot castiga traiul facand lucruri un pic mai profitabile.


Exista si exemple contrare. Fraierul si aerul nu se termina niciodata. Tepe se dau si se iau in continuare.


Da, este adevarat.

Exemplul cu masinile mai noi nu este deloc tras de par. Te poti uita pe 4tuning. Sunt destule cazuri de oameni care la inceput se dau pasionati, iar dupa ce duc un proiect la bun sfarsit devin cei mai buni vanzatori. Iar dupa un timp ii vezi cu o masina mult mai scumpa si fara legatura cu pasiunea.


N-am zis ca n-ar avea importanta. Insa, intre doua masini, intotdeauna o aleg pe cea care-mi place. Nu am cumparat niciodata masini in functie de an. Starea masinii conteaza cel mai mult. Exista multe cadavre cu care nu merita sa te incurci.


7. E o concluzie gresita.
Am avut o masina pe care am dat 11 000 euro si in care am mai bagat inca 12 000 euro ca s-o aduc la starea pe care o doream. Daca doresti, iti pot trimite un link prin pm. Nu este vorba de o Dacie, asa ca as fi offtopic.
Nu caut ceva ieftin, dar nici nu ma pot lasa pacalit.
Adica as plati 5000-6000 lei pe o Dacie care sa merite suma asta, insa niciodata pe una reconditionata de altcineva. Nu am incredere in nimeni si nu vreau sa-mi asum un astfel de risc. Reconditionarile foarte bine documentate sunt foarte rare.


8, 9. Si eu pot spune ca iti respect realizarile, am vazut ca ai mai multe masini intr-o stare foarte buna si in care ai investit foarte mult.


10. Da, este adevarat, insa exista multi asa-zisi pasionati. Pe forumuri toti se dau pasionati, insa foarte putini sunt cu adevarat.


11. Am scris cum ar trebui sa fie in linii mari. In stare originala, adica fara modificari si fara tiganii. Sau macar, cu modificari usor de anulat. Pretul nu poate fi fix.
Exista masini la 2000 lei si exista masini la 5000 lei. Din pacate, putine merita cu adevarat una dintre sume sau alta cuprinsa intre ele.


Cred ca cel mai bun loc pentru o discutie de genul asta este forumul.
Putem purta o discutie live, insa eu sunt din Bucuresti, iar tu din Suceava. Daca doresti iti pot trimite un pm cu adresa mea de email daca vrei sa-ti infirmi dubiile.

This post has been edited by Bogdan M.: 16 Jun 2014, 09:18


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 16 Jun 2014, 13:54
Post #28244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Englezoaica la loc de cinste. wub.gif


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 16 Jun 2014, 17:03
Post #28245


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 12 Jun 2014, 02:57)
Pentru posteritate mi-as dori sa detin chiar si ultima masina fabricata.


A fost ACR-ul mai iute de picior... asa ca nu-i bai, posteritatea nu va ramane vitregita...



QUOTE(Bogdan M)
Am avut o masina pe care am dat 11 000 euro si in care am mai bagat inca 12 000 euro ca s-o aduc la starea pe care o doream. Daca doresti, iti pot trimite un link prin pm.


Scapasi porumbelul din gura! Mare grija, ochii pe portofel!


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 16 Jun 2014, 23:20
Post #28246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Nu sunt convins ca cei de la fabrica au comis aceeasi greseala ca si in cazul primei dacii 1100/1300, oferindu-le spre vanzare.

Ultima berlina. wacko.gif


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 17 Jun 2014, 11:53
Post #28247


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.649
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




QUOTE(danut 69-71 @ 17 Jun 2014, 00:20)
Nu sunt convins ca cei de la fabrica au comis aceeasi greseala ca si in cazul primei dacii 1100/1300, oferindu-le spre vanzare.

Ultima berlina. wacko.gif
*



Sfarsitul generatiei de aur 183.gif


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 17 Jun 2014, 12:21
Post #28248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




QUOTE(DACIOTUL_97 @ 17 Jun 2014, 12:53)
Sfarsitul generatiei de aur 183.gif
*



O sa revina candva generatia aia , din cate am vazut pe logan 2 exista cateva elemente asemanatoare primului model de 1300 smile.gif
Sunt curios ce s-a intamplat si cu ultima camioneta dacia smile.gif
2167104_low_res_600px.jpg ( Size: 47.23k ) Number of downloads: 487
2167096_low_res_600px.jpg ( Size: 55.39k ) Number of downloads: 456


--------------------
dacia 1300 - HD 70 UAP/1-HD 4533 1970
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 17 Jun 2014, 16:18
Post #28249


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Niculescu, presedintele ACR, a afirmat public ca ultima berlina si ultimul break au fost achizitionate de ei... si primul Duster, tot la ACR se afla.

This post has been edited by tunderbird: 17 Jun 2014, 16:22


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin105
post 17 Jun 2014, 17:04
Post #28250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 937
Joined: 7 October 11
From: Pitesti




QUOTE(tunderbird @ 17 Jun 2014, 17:18)
Niculescu, presedintele ACR, a afirmat public ca ultima berlina si ultimul break au fost achizitionate de ei... si primul Duster, tot la ACR se afla.
*


Cata invidie,la noi dacia inca este privita o masina de carat cartofii,nu va venii cineva de pe strada sa zica asta este prima dacie fabricata sau ultima?!

Vom trai si vom vedea ce masini se vor expune la Mioveni in 2016,cred ca nu se va alege prima sau ultima dacie fabricata,va alege anumite masini care se vor restaura sau cumpara gata restaurate si expuse la muzeu.

Afara la intalniriile pasionatiilor de olditimere nu exista ''invidia seriilor'' ca masina mea este mai batrana ca a ta,s-au prima fabricata...

Parerea mea este sa lasam invidia deoparte si sa ne vedem de treburiile noastre in continuare,daca exista pasiune pentru un 1300 poate sa fie orice an/seriie,epava/perfecta se cumpara si se investeste in ea.


--------------------
dacia 1100/1300 dacia 1410 sport(under constructione) 71/84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 17 Jun 2014, 20:11
Post #28251


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.572
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




Foarte longeviva platforma dacia 1300,am stiut sa profitam la maxim de ea,pentru ca efectiv nu mai aveam alta,si nu eram dispusi sa investim.


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Monte-Carlo
post 17 Jun 2014, 22:56
Post #28252


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 17 June 14




Citesc de aproximativ 6 luni forumul fiindca am primit o Dacie din 1978 pe care incet incet vreau sa o readuc la starea originala. Nu am scris nici un comentariu pana acum fiindca am preferat sa citesc din umbra dar acum chiar nu m-am putut abtine.
Intradevar frantuzoaicele erau si sunt mai de calitate ca si cele romanesti incepand de la piese pana la vopsea. Este clar ca sunt mai cautate dar totusi mai sunt 2 factori foarte importanti care nu ii luati in calcul cei care va da-ti cu pumnii in piept ca aveti masina din primii 3 ani de fabricatie:
1. In primii ani de fabricatie s-au facut mai putine masini, deci evident sunt mai rare ca sunt mai putine fabricate din start.
2. Cele din primii ani de fabricatie (frantuzoaicele) sunt mai putine fiindca sunt mai vechi. Probabil au supravietuit mai multe din 78' de exemplu fiindca sunt mai noi si mai multe facute.

Concluzia e ca termenul de ''frantuzoaica'' sau ca are ''piese frantuzesti'' a facut 98% din vanzatori sa umfle ridicol de mult preturile. Adica unii cer mii de euro pe o coaja de masina cu texte ca se poate inscrie la ''automobil de epoca'' si dupa scrie ca nu se mai plateste 30 de lei impozit la ea. Sunt si genul care cer 5.000 de euro pe o Dacie 1300 cum e colegul cu Dacia rosie cu dungi albe gordini style de la Satu Mare cred care sincer il respect pentru efortul depus cat si pentru starea masinii dar sa ceri atata te faci singur de ras. Din partea mea sa ceara si 10.000 ca nu am treaba. A si scos anuntul dupa maxim o saptamana. Credeati ca ii va plati cineva atata ? Defapt intrebarea e cand va valora real o Dacie 1300 un 5.000 de euro ?

This post has been edited by Monte-Carlo: 17 Jun 2014, 23:13


--------------------
Dacia 1300 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Viorel Balmez
post 18 Jun 2014, 07:43
Post #28253


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 13 December 13
From: Bucuresti




Preturile la noi sunt adaptate veniturilor. Un pret maxim ar fi cam 3000 Euro si asta daca masina este noua. Acum fiecare poate sa ceara, dar deocamdata, in conditiile actuale, nu va lua prea multi bani. Din experienta, am vandut o Dacie 1300/1982 cu 2000 Euro (10000 Km - impecabila) si am cumparat alta din '84 cu 1000 Euro (40000 Km - cu destul de multe probleme, dar avand o baza buna). Sa nu ne lasam pacaliti de an, la fel se intampla si cu cele din anii '70 (difera un bord si o masca pana la urma). Seriile sunt pentru statistica, eventual cu valoare strict sentimentala. Asta este realitatea. Restul poezie...

This post has been edited by Viorel Balmez: 18 Jun 2014, 09:27


--------------------
Dacia 1310 - B 726 MAI 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 18 Jun 2014, 10:12
Post #28254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(Monte-Carlo @ 18 Jun 2014, 00:56)
Intradevar frantuzoaicele erau si sunt mai de calitate ca si cele romanesti incepand de la piese pana la vopsea. Este clar ca sunt mai cautate dar totusi mai sunt 2 factori foarte importanti care nu ii luati in calcul cei care va da-ti cu pumnii in piept ca aveti masina din primii 3 ani de fabricatie:

1. In primii ani de fabricatie s-au facut mai putine masini, deci evident sunt mai rare ca sunt mai putine fabricate din start.

2. Cele din primii ani de fabricatie (frantuzoaicele) sunt mai putine fiindca sunt mai vechi. Probabil au supravietuit mai multe din 78' de exemplu fiindca sunt mai noi si mai multe facute.

3. Concluzia e ca termenul de ''frantuzoaica'' sau ca are ''piese frantuzesti'' a facut 98% din vanzatori sa umfle ridicol de mult preturile. Adica unii cer mii de euro pe o coaja de masina cu texte ca se poate inscrie la ''automobil de epoca'' si dupa scrie ca nu se mai plateste 30 de lei impozit la ea.

4. Sunt si genul care cer 5.000 de euro pe o Dacie 1300 cum e colegul cu Dacia rosie cu dungi albe gordini style de la Satu Mare cred care sincer il respect pentru efortul depus cat si pentru starea masinii dar sa ceri atata te faci singur de ras. Din partea mea sa ceara si 10.000 ca nu am treaba. A si scos anuntul dupa maxim o saptamana. Credeati ca ii va plati cineva atata ?

5. Defapt intrebarea e cand va valora real o Dacie 1300 un 5.000 de euro ?
*



Frantuzoaicele sunt de fapt un Renault 12 autentic care s-a inmatriculat in Romania ca si Dacia 1300. Masinile au fost importate urmand ca in uzina sa se monteze motoarele si cutiile fara nici o logica.

Timp de 10 ani, mai exact 1969-1979, cat s-a derulat contractul cu francezii, s-a facut rabat de la calitate, aceasta din urma facand si diferenta intre masini.

Nu am inteles afirmatia " va bateti cu pumnii in piept ca aveti masini din primii 3 ani de fabricatie"!

1. In primii ani s-au importat mai putine masini dar nu asta-i problema...depinde cine le-a detinut si cum le-a intretinut.

2. Frantuzoaicele sunt mai putine numeric decat cele din 78-80, aici vorbim de calitatea produsului si ce a mai supravetuit. Multi pun accent pe cele din 69-72 pentru ca sunt diferente de echipari si calitatea materialelor din ce au fost construite .
Vei zice da si tot tabla e, dar calitatea face diferenta, de aici si "fuga" dupa frantuzoaice.

3. Concluzia este urmatoarea:

Dupa cum am prcizat, primele modele sunt un R 12 autentic, dupa jumatea lui 72 si pana in 79 au avut si ele cateva componente frantuzesti in echipari.

Nu stiu daca poti sustine acesta afirmatie cu argumente si nici nu esti in masura sa jignesti masina altei persoane..."coaja"

Adica unii cer mii de euro pe o coaja de masina cu texte ca se poate inscrie la ''automobil de epoca'' .

Fiecare are dreptul sa ceara cat doreste pe bunul sau. Scutirea de impozit este 50 lei, dar mai este si taxa de mediu, rovinieta, etc.

4. Nu esti in masura sa judeci pe cineva la cat si-a evaluat bunul nestiind volumul de munca, calitatea lucrarii, etc, comentand pretul colegului de la Satu Mare.

Da, este posibil sa aprecieze cineva acesta masina ( inclusiv tu ai apreciat-o) si sa-i ofere pretul, care-i problema?

5.Defapt intrebarea e cand va valora real o Dacie 1300 un 5.000 de euro ?

Incerci sa faci o testare de piata?
Sau vrei sa afli cat timp trebuie sa astepti pana iti iei un BMW, vorba lui Bogdan-M.

Depinde despre ce dacie vorbesti, nu este nimeni in masura sa evalueze bunul altcuiva.

Daca te referi la masina pe care ai primit-o, este in functie de mai multi factori.

Pot sa-ti dau "N" exemple de oameni care nu sunt dispusi sa-si vanda dacia nici pentru acesta suma.

D.p.m.d.v, valoarea este una sentimentala si nu una materiala.

Sunt si posesori de astfel de masini care le transforma in bani...este alegerea lor si nu am nici un drept sa comentez.

This post has been edited by danut 69-71: 18 Jun 2014, 10:32


--------------------
Colectionar Dacia - 0744/555816 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 18 Jun 2014, 11:17
Post #28255


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.531
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(danut 69-71 @ 18 Jun 2014, 10:12)

D.p.m.d.v, valoarea este una sentimentala si nu una materiala.


*



in sfarsit vad si eu ceva adevarat pe aici excl.gif

ziceai ca stii multi care nu si-ar da daciile nici pe 5000 de euro (desi probabil, "real" nici n-ar valora atat). Sper ca m-ai trecut si pe mine pe lista aia smile.gif) N-as da purcica nici pentru 10000 excl.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 18 Jun 2014, 12:05
Post #28256


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Hai sa fim realisti! In lumea aceasta nebuna, pasiunea suprema care le bate pe toate celelalte, este cea materiala... absolut orice are un pret de cumparare... nivelul lui depinde doar de individul in cauza, de conjunctura in care se afla si bineinteles de existenta unui cumparator potent si dispus sa arunce cu banii smile.gif

This post has been edited by tunderbird: 18 Jun 2014, 12:26


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Viorel Balmez
post 18 Jun 2014, 12:58
Post #28257


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 13 December 13
From: Bucuresti




QUOTE(tunderbird @ 18 Jun 2014, 12:05)
Hai sa fim realisti! In lumea aceasta nebuna, pasiunea suprema care le bate pe toate celelalte, este cea materiala... absolut orice are un pret de cumparare... nivelul lui depinde doar de individul in cauza, de conjunctura in care se afla si bineinteles de existenta unui cumparator potent si dispus sa arunce cu banii  smile.gif
*


Corect! Rescunosc, am fost unul dintre ei unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 - B 726 MAI 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 18 Jun 2014, 13:09
Post #28258


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Pt. unii, libertatea de a spune "nu" e mai dulce decat orice cantitate de BANI. Pt. ceilalti, e greu de inteles.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 18 Jun 2014, 13:40
Post #28259


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Viorel Balmez @ 18 Jun 2014, 12:58)
Corect! Rescunosc, am fost unul dintre ei  unsure.gif
*



Bineinteles ca este corect! Este uman, pana la urma, Oricare dintre noi are limite de acest gen si ar proceda similar, daca se lovesc de acest fel de oportunitati... te simti cumva mai nemultumit in cea de 40.000 km fata de cealalta? Cine spune ca, neconditionat va da cu piciorul la oportunitati, ori este inconstient, ori isi permite sa o faca (dar atunci nu o mai face neconditionat), ori este un mare mincinos/laudaros/palavragiu/ipocrit... vorba unuia dintre colegii de forum: "eu te cred pentru ca si eu mai mint..." biggrin.gif

This post has been edited by tunderbird: 18 Jun 2014, 13:48


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Monte-Carlo
post 18 Jun 2014, 14:02
Post #28260


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 17 June 14




Daca chiar vreti sa comparam cu Bmw mai bine o lasam balta. Nu merge sa compari nici atunci nici acum. Chiar si atunci de exemplu seria 5 in anii 70 aveau enspee mii de motoare chiar si peste 200 de cai pe cand Dacia nu are rost sa mai spun de motor. Bmw enspee mii de culori la interior/textil/piele, enspee mii de dotari si enspee mii de modele de jante si enspee mii injectii si cilindrii in plus. Puteai sa le identifici usor... dar asa dupa niste maruntisuri care doar cunoscatorii le stiu sincer si pana la urma nici nu sunt asa importante. Principal e sa fie in stare buna ca degeaba e din 70 daca e varza, dar al meu e Jaeger tata!!!
Cu parere de rau Dacia 1300 in anii 70 tot acelasi motor l-a avut si tot aceleasi piese si dotari la fel doar ca ne place noua sa spunem ca a fost importatorul strain si nu scrie Made in Romania, ca deh e mai chic scrisul Made in France. Imi pare rau daca am jignit ''renault-urile 12 sub acoperire'' care defapt daca au sigla Dacia atunci numai e Renault !!
Rusii numesc Lada Largus a lor Dacia Logan ?? Sau ii spuneau Ladei 1200... Fiat 124 ?? NUuu
Te scuipa francezii daca ai Dacie Conex ce naiba....

P.S. Detin Dacia 1300 si o respect si am mare grija de ea..... dar nu o ridic in slavi

This post has been edited by Monte-Carlo: 18 Jun 2014, 14:11


--------------------
Dacia 1300 1978
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 940 941 942 943 944 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th August 2025 - 16:40
Dacia