Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

992 Pages « < 88 89 90 91 92 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

DACIA 1300 "frantuzoaica", CITITI REGULILE TOPICULUI

Bogdan 1300
post 26 Apr 2007, 15:23
Post #2671


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




a da,am uitat sa spun-cu ambreiajul de 180 duc masina mai mult in fiecare treapta,ma refer la viteza,asa cum spunea si Speedy.
cea mai mare diferenta o simt in viteza a 3-a,daca merg prin oras cu 50 nu am nevoie sa schimb a 4-tra,caci motorul nu mai e asa turat ca pe 170.

asa ca ALEX23 baga cat mai repede kit-ul de 180.
vezi ca volanta pentru 180 nu cred ca gasesti noua,eu am luat-o de la dezmembrari si am dat 150 mii pe ea.
coroana am luat-o noua,piesa originala RENAULT si am pus-o pe volanta de 180 pt ca aia nu avea. operatiunea asta o faci la cald,respectiv incalzesti bine coroana si o bagi incinsa asa pe volanta-o lasi sa se raceasca liber,fara sa torni apa pe ea si gata.

sau poate esti norocos si gasesti la dezmembrari o volanta cu tot cu coroana
multa bafta la cumparaturi! smile.gif


--------------------
Dacia 1300 - BR 98 NIG 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 26 Apr 2007, 15:54
Post #2672


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Bogdan mai citeste o data! Am spus ca am tot ce-mi trebuie numai sa ma duc sa mi le monteze mecanicu! D-aia nu prea ma grabesc ca eu nu circul cu masina aia, am alta dacie ep care o frec zilnic! Si faza cu desfiintarea tobei intermediare am s-o experimentez pe astalalta! wink.gif


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 - 8-B 4746/8-B 7768 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andyhd
post 26 Apr 2007, 17:09
Post #2673


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 23 February 05




cand aud chestii de tunning si alte prostii....chiar nu mai imi vine sa intru pe forum...


--------------------
DACIA 1300 1975 ; VW PHAETON V10 TDI ; VW GOLF V, , 1.9 TDI 4MOTION - HD-14-DAE HD-14-DEY 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 1300
post 26 Apr 2007, 18:32
Post #2674


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




aa,da,scuze ALEX am citit repede si am ramas cu impresia ca mai trebuie sa-ti iei volanta si nu gasesti noua..my mistake! biggrin.gif

Uite vad ca au inceput sa apara reclamatii si imi pare rau pt asta,chiar nu am vrut asta,discutia am dezvoltat-o pur si simplu pt ca am gasit persoane interesate de modificari tehnice.
Nu o luati drept lipsa de respect pt Dacia frantuzoaica,nici vorba de asa ceva.Deasemenea am vazut titlul topicului,stiam ca nu am o frantuzoaica si chiar am spus sincer acest lucru,dar din ce am citit inainte de a ma inregistra am vazut ca aici pot gasii majoritatea proprietarilor de Dacii 1300 si asta imi doream,sa vorbesc cu cat mai multi asemenea oameni,sa ne intalnim,sa schimbam pareri si piese sau accesorii.

Sa stiti ca sunt si eu interesat de accesorii originale,cromate,am si intrebat de un set de stergatoare originale,pt ca vreau sa dau Daciei mele o imagine clasica combinata cu sportivitatea-cel mai bun model fiind R12 GORDINI,dupa care ma si ghidez,cel putin pt aspectul exterior.

daca-i ceva rau in asta sau nu am postat bine aici si pt putin sport sau imbunatatiri tehnice,inca o data scuze,nu mai vb de tuning.
Oricum,am crezut ca se pot face discutii libere,pe diverse teme legate de Dacioarele vechi,nu neaparat sa transformam topicul in unul despre tuning.. wacko.gif

asa ca,vin cu intrebari legate de piese originale frantuzesti:are cineva de vanzare ornamente nichelate pt aripi spate sau stergatoare?
eu scot la vanzare,sau la schimb,scaune fata tapitate cu vinilin negru si set de huse originale,din '80,rosii,in stare buna,cu decupatura pt cotiera de la bancheta spate..VREA CINEVA???






--------------------
Dacia 1300 - BR 98 NIG 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floryyn
post 26 Apr 2007, 18:53
Post #2675


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 19 November 06
From: Targu Jiu




QUOTE(andyhd @ 26 Apr 2007, 17:09)
cand aud chestii de tunning si alte prostii....chiar nu mai imi vine sa intru pe forum...
*


Banuiesc ca despre Bogdan e vorba...parerea mea e urmatoarea: omul e nou venit pe Daciaclub, poate mai posteaza in sectiunea nepotrivita, dar eu zic ca masinuta lui si entuziasmul de care da dovada sunt 2 motive sa treceti cu vederea unele nepotriviri. Cei mai vechi si cu experienta ar trebui sa-l indrume, pe el si pe toti nou venitii pe forum.
Bogdan, , fiind si tu '80-cist ca mine biggrin.gif , te salut si te felicit pentru masinuta ta. E faina si ingrijita!


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 1300
post 26 Apr 2007, 20:32
Post #2676


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




merci mult FLORYYN!
sa inteleg ca si tu ai o 1300 din '80?
din ce mi-au povestit ai mei despre masina,asta a mea a beneficiat de cateva dotari suplimentare la acea vreme,respectiv tapiterie si pe montanti,bricheta la bord(care functioneaza grozav si acum) si lampi pentru mers inapoi.
Insa nu mai avea nimic frantuzesc pe ea,barele erau model mai ingust,cu tampoane mici,..etc

daca e cineva care cunoaste mai multe detalii despre astea din '80 il rog sa ma ajute-stiu ca au reprezentat cumva o trecere de la un model la altul,dar las cunoscatorii sa dea mai multe detalii.. smile.gif

si sper ca nu s-a suparat lumea pe mine cheers.gif


--------------------
Dacia 1300 - BR 98 NIG 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psyche
post 26 Apr 2007, 21:39
Post #2677


In Thrust We Trust


Group: Members
Posts: 663
Joined: 22 May 06
From: Suceava




vad ca parerile sunt impartite. eu sunt de acord cu ambele variante, reconditionare si tuning, pentru ca ambele implica multa pasiune si bani. ar trebui sa fim mult mai ingaduitori, mai ales cu noi insine. multa bafta tuturor si lasati totusi oamenii sa se exprime.


--------------------
Dacia/Vw 1300/Golf GT 1977/1996
SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andyhd
post 26 Apr 2007, 22:13
Post #2678


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 23 February 05




da, eu sunt putin suparat, ca am gasit o dacie din 71...impecabila...dar cu fusta spate schimbata....stopuri mari...sa zicem ca se rezolva...dar bordul gaurit in mijloc sa-i puna turometru deasupra...., groaznic....din cauza asta sunt suparat...pe modificari wink.gif

This post has been edited by andyhd: 26 Apr 2007, 22:14


--------------------
DACIA 1300 1975 ; VW PHAETON V10 TDI ; VW GOLF V, , 1.9 TDI 4MOTION - HD-14-DAE HD-14-DEY 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 26 Apr 2007, 23:23
Post #2679


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




@andyhd: deci tu esti de parere ca o fusta spate schimbata se rezolva, dar un bord gaurit e mult mai greu de inlocuit... radmasa.gif Sunt curios daca amicul meu Gheorghedracu citeste acest post, cred ca ar fi pe gustul lui radmasa.gif iti dau dreptate in legatura cu pagina de forum consumata inutil cu modificari aduse bolizilor nostri (in mare parte in privinta imbunatatirii performantelor prin schimbarea ambreiajului - va asigur ca nici nu v-ati da sema de diferente intre 2 discuri de ambreiaj de 170 si 180, in cazul in care ambele ar fi noi!!), daca nu ma insel exista pe forum o sectiune dedicata imbunatatirilor..
Oricum, bun venit Bogdan si apreciez macar pasiunea pentru Old Style..


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 - Dacia 1301 1974 1975
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psyche
post 26 Apr 2007, 23:24
Post #2680


In Thrust We Trust


Group: Members
Posts: 663
Joined: 22 May 06
From: Suceava




bord gasesti, stiu ca e trist cand se intampla asta. eu as fi preferat sa schimb ceasurile cu unele jaeger cu turometru central decat sa dau gauri in el, dar fiecare cu parerile lui.
tuningul trebuie sa pastreze niste limite si sa fie facut cu cap.


--------------------
Dacia/Vw 1300/Golf GT 1977/1996
SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 27 Apr 2007, 00:32
Post #2681


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Eu nu stiu cat s-a vorbit de tunning aici! Nu mi se pare ca masina lui Bogdan este tunata! Poate ca i-a adus anumit aspect mai sportiv dar nu tunning!
Ati vazut o masina tunnata ca sa vedeti cum arata????
Daca tot vorbiti de masini frantuzesti si de reconditionarae acestora pe acest topic mi se pare normal sa posteze doar cei cu masini ai caror ani de fabricatie sa fie cuprins intre 69-72 pentru ca atunci s-au fabricat adevaratele frantuzoice!
Cei care au adus reclamatii sunt tocmai cei care posteaza aproape o data pe luna pe acest topic, sau foarte rar, si care nu ne-au spus si noua cum si-au reconditionat masinile! wacko.gif
Asa ca haideti sa fim mai uniti si sa abordam tot ceea ce este legat de 1300!
Daca un om vrea sa aduca anumite imbunatatiri tehnice dar sa pastreze linia originala nu vad care e problema! Masina lui nu se va mai numi Dacia 1300???? huh.gif
Cred ca fiecaruia din noi i-ar fi placut sa aibe un R12 Gordini original! Unii insa incearaca macar sa se simta ca intr-un R12 aducand daciei lor un anumit look asemanator!

This post has been edited by Alex 23: 27 Apr 2007, 00:37


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 - 8-B 4746/8-B 7768 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_pt
post 27 Apr 2007, 01:26
Post #2682


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 31 October 06




Masina lui Bogdan este tunata, dar in stilul de epoca. Si imi place cum arata, pentru ca pastreaza stilul anilor 70. Problema cu tuning se pune cand se distruge o masina rara sau importanta, sau cand e de prost gust. De exemplu, daca Dacia lui Bodgan era un break sau un pick-up original din 1980, deci o masina deosebit de rara (cand ati vazut ultima data un pick-up cu fata frantuzeasca?), ar fi mare mare pacat de masina. Dar fiind in fine o berlina din 1980 put numai sa-l felicit si sa-i spun sa puna in regula cateva mici detalii ca sa iese o masina foarte frumoasa. Aici, de exemplu, eu voad o masina facuta cu bun gust dar tinand cont de spiritul epocii, si rezultatul mi se pare unul foarte bun. Dar sa nu uitam ca la unguri masinile cu patru faruri din 1983-92 deja se restaureaza cu piese originale ca masini de colectie....

This post has been edited by Adrian_pt: 27 Apr 2007, 01:36

Attached thumbnail(s)
anunt_68754_2.jpg ( Size: 15.15k ) Number of downloads: 432


--------------------
Dacia 1310 1984

http://volganeagra.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovidiu Comănescu
post 27 Apr 2007, 01:39
Post #2683


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 26 September 06
From: Ploiesti




Alex23, frantuzoaice sau fabricat si in 73 si 74 poate si mai tarziu. Si a mea e din 74 dar a suferit mici modificari, pe ici pe colo mai are ceva original, de vremurile, de unde piese frantuzesti, un ghid de supapa, un lant de distributie, releu de incarcare, caroserie(o parte), un stop de spate, ventilatorul, etc,dar ce sa-i faci, daca gaseam piese originale era beton. Inca mai caut ornamentele cromate de la chedere, la ale mele sa dus cromul de mult, daca mai are cineva accesorii, ca astea imi mai trebuie sau alte piese. Si daca are cineva manerele de deasupra usilor, locurile de prindere le am dar lipsesc manerele, sau dus de mult.

This post has been edited by Ovidiu Comănescu: 27 Apr 2007, 01:41


--------------------
Dacia 1300 - PH07DEH 1977
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 27 Apr 2007, 07:21
Post #2684


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




Ideea era ca nu are rost sa postez de 30 de ori pe luna, de cate ori imi iau cate un surub si sa pun si 15 poze cu el.. Asta e o parere personala.. wink.gif Tot respectul pentru cei cu masini din 69-72, care arata ca masini din 69-72...


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 - Dacia 1301 1974 1975
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 27 Apr 2007, 09:13
Post #2685


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




fiecare face ce vrea cu masina lui, dar sa nu ne abatem de la partea cu restaurarea daciei 1300 frantuzoaica wink.gif


--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 27 Apr 2007, 09:20
Post #2686


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Uitati o masina frantuzeasca originala din 70 mai putin rotile, bobina de inductie si carburatorul care a fost dat jos din cauza cuiului ponto care se stricase!
uap.JPG ( Size: 89.97k ) Number of downloads: 656

Baietii care au fost la intalnire stiu despre ce e vorba! cool.gif
Asta masina cu elemente de fabrica, nu model 77 cu emblema de 70! wink.gif

Ovidiu ma refeream strict la frantuzoaice veritabile! wink.gif

Alex-mun problema este ca toti avem tendinta ca masinile noastre sa arate ca cele din 70, stopuri cromate, embleme mari si restul! Oare chiar in asta consta reconditionarea?? Eu cred ca asta tine de unele infrumusetari pentru ca cele din 70 aveau elemente mai frumoase decat cele din anii 80! Nu cred ca asta chiar inseamna reconditionare! O masina reconditionata trebuie sa corespunda standardului anului in care s-a fabricat!

Bogdan ce planuri ai de viitor cu masinuta?? Poate in postul urmator am sa t erog sa-mi dai voie sa-ti dau niste indicatii! Poate ii faci si niste poze mult clare sa vedem stadiul actual in care se masina!

This post has been edited by Alex 23: 27 Apr 2007, 09:33


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 - 8-B 4746/8-B 7768 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 27 Apr 2007, 09:40
Post #2687


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




asa este Alex 23, tu ai dreptate, daca vrei sa faci restaurare ca la carte, tre sa pui piese EXACT cum a avut masina in perioada cand s-a fabricat, dar ..... cum am mai zis, fiecare isi face masina dupa placul inimii. si faptul ca folosesti piese frantuzesti, in locul porcariilor astora romanesti, eu cred ca este o imbunatatire de epoca, nu tuning, si mai stiu eu ce. eu unul am pus multe elemente frantuzesti pe dacia mea, pe care romanii nu le mai utilizau de mullta vreme in 76, si daca mai gasesc cred ca o sa schimb cam tot ce mi-a mai ramas romanesc, pt ca piesele romanesti sunt de calitate net inferioara celor frantuzesti . in discutie, nu intra bucsaraie, amortizoare, articulatii, pt ca nici alea frantuzesti nu mai au cum sa mai fie ok, dupa atatia ani.


--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 27 Apr 2007, 09:51
Post #2688


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Faceam referinta la interior-exterior! Fiecare isi face masina dupa placul inimii! Asta nu inseamna ca trebuie sa-i respingem pe cei care nu au o 1300 originala 100 la 100 sau vor s-o transforme in ceva sar pastrand stilul clasic!
Dupa ce o sa se dea drumul la REMAT,sau deja s-a dat or s afie si mai putine 1300 pe strazi! Mi s-ar parea normal sa avem printre noi cati mai multi posesori de 1300!
Problema este ca sunt unii care probabil in inchipuirea lor cred ca detin suprematia cu masinile lor!

This post has been edited by Alex 23: 27 Apr 2007, 09:53


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 - 8-B 4746/8-B 7768 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 1300
post 27 Apr 2007, 11:37
Post #2689


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




Alex 23,frantuzoaica aia visinie expusa de tine e superba!!!-dar pana acolo cred ca a fost f.mult de munca si bineinteles multi bani bagati..dar merita tot efortul sa o aduci la stadiul asta!
insa neaparat ai nevoie de o alta masina cu care sa-ti faci treaba,iar bijuteria aia sa stea la garaj.. smile.gif

Baieti,asa ca idee,o sa pun cateva poze cu o 1300-ta,pe care probabil o stiti,ca sa va dati si voi cu parerea..
si ca raspuns la intrebarea ta Alex 23,eu vreau pt a mea ceva si mai frumos,si mai clasic-caroseria ca la cea din poze insa cu toate elementele cromate pe ea-am acasa si masca fata originala,cu tot cu ornament la capota motor,iar pe masina am in acest moment oglinzi nichel 2 buc,ornamente praguri stg-dr,ormament sub capota portbagaj inlocuit de curand cu unul beton,ornamentele pe lateralele pavilionului si doar bratele la stergatoare nichelete.
caut inca 2 stergatoare originale si 2 ornamente aripi spate nichelate.

Eu zic ca va iesii super!!!
Dar hai sa pun pozele de care vorbeam mai sus..

Attached thumbnail(s)
3WRC_2014.jpg ( Size: 192.43k ) Number of downloads: 474
DSC00052.JPG ( Size: 46.64k ) Number of downloads: 424


--------------------
Dacia 1300 - BR 98 NIG 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 75 UAP
post 27 Apr 2007, 12:05
Post #2690


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 16 January 06
From: Bucuresti




@Alex 23 Daca tie ti se pare ca se "pastreaza stilul clasic", folosind lampi cu UV, proiectoare cu "LASER", jucarii de plus, geamuri ionizate, jante si masca made in TURKEY, aprindere electronica huse de imitatie de piele pe scaune de BMW,, sa nu uitam cadranele albe pentru bord si vestitele filtre sport, deja celebre pentru performantele pe care ofera..... atunci no comment! Iar, pe de alta parte, daca tot o vrei mai "frumoasa" si mai "puternica" decat au gandit-o toti prostii aia de la Renault si Dacia, nu vad de ce te mai lauzi ca e frantuzeasca...
@ Bogdan 1300 Frantuzoaica aia visinie e asa cum a scos-o mamica ei din fabrica, nu a fost refacuta are pana si cauciucul de pe roata de rezerva Michelin, cu care a venit din fabrica, chiar si trusa medicala sigilata de atunci.. E adevarat ca ii mai lipseste cate ceva, dar, dupa cum am mai zis, atat timp cat modificarile sunt reversibile si nu depasesc bunul simt, mie nu mi se pare o problema..


--------------------
R12G 1972 - Dacia 1300 - Dacia 1301 1974 1975
..C'etait au temps ou Renault triomphait..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Betian
post 27 Apr 2007, 12:12
Post #2691


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 August 05




QUOTE(Alex 23 @ 27 Apr 2007, 09:20)
Uitati o masina frantuzeasca originala din 70 mai putin rotile, bobina de inductie si carburatorul care a fost dat jos din cauza cuiului ponto care se stricase!
uap.JPG ( Size: 89.97k ) Number of downloads: 656

Baietii care au fost la intalnire stiu despre ce e vorba! cool.gif
Asta masina cu elemente de fabrica, nu model 77 cu emblema de 70! wink.gif

Ovidiu ma refeream strict la frantuzoaice veritabile! wink.gif

Alex-mun problema este ca toti avem tendinta ca masinile noastre sa arate ca cele din 70, stopuri cromate, embleme mari si restul! Oare chiar in asta consta reconditionarea?? Eu cred ca asta tine de unele infrumusetari pentru ca cele din 70 aveau elemente mai frumoase decat cele din anii 80! Nu cred ca asta chiar inseamna reconditionare! O masina reconditionata trebuie sa corespunda standardului anului in care s-a fabricat!

Bogdan ce planuri ai de viitor cu masinuta?? Poate in postul urmator am sa t erog sa-mi dai voie sa-ti dau niste indicatii! Poate ii faci si niste poze mult clare sa vedem stadiul actual in care se masina!
*




Eram hipnotizat.. wub.gif tongue.gif rolleyes.gif biggrin.gif cool.gif


--------------------
Dacia 1300 - 3-B 5638
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papamuntz991
post 27 Apr 2007, 12:28
Post #2692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 496
Joined: 15 January 07
From: Militari Customs




evident ca erai...i-ai tras la poze...numai langa ea stateai...mai aveai putin si ii faceai poze si in rezervor:P...serios vorbind am ramas si eu inmarmurit cand am vazut masina aia...pur si simplu n-am mai vazut asa ceva...absolut superba...


--------------------
Dacia 1310 - B 17 M.. '90 TLX
cu Dacia in suflet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 1300
post 27 Apr 2007, 12:33
Post #2693


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




Merci de informatii UAP,intradevar impresionant!
Oricum nu cred ca a rulat f mult,cred ca omu' a pornit din start cu ideea de a o pastra,pt ca peste f multi ani sa aiba o veritabila piesa de colectie..asa mai zic si eu..nu ca in cazul Dacie mele unde mi-a fost f greu sa o aduc la stadiul actual,ca atunci cand mi-a ramas de la taica-miu era varza,plina de rugina,drumuita mult pe la tara cu cate 600 de kile de porumb si alte chestii prin ea.. plange.gif

UAP,tu stii cate ceva despre astea din '80,au fost ultimele 1300 cumva?


--------------------
Dacia 1300 - BR 98 NIG 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floryyn
post 27 Apr 2007, 12:52
Post #2694


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 19 November 06
From: Targu Jiu




QUOTE(Bogdan 1300 @ 27 Apr 2007, 12:33)
UAP,tu stii cate ceva despre astea din '80,au fost ultimele 1300 cumva?


A mea e din '81, probabil din ultimele serii cu 2 faruri. Daca-mi aduc eu bine aminte, parca in Almanahul Auto pe 1981 s-a prezentat prima oara asa-numita Dacia 1300 cu imbunatatiri. Apropo, are cineva colectia Almanah Auto?

Acum vad ca s-a mai dezbatut pe forum...dacia '81

This post has been edited by floryyn: 27 Apr 2007, 13:03


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 27 Apr 2007, 12:54
Post #2695


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Ultimele 1300 au fost in 82 si erau hibrid. Aratau ca a lui speedy82, doar ca aveau stopuri de 1300 pe spate


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO - B ** *** TICO 1999
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 1300
post 27 Apr 2007, 13:28
Post #2696


Membru autentic


Group: Members
Posts: 455
Joined: 25 April 07




Si totusi..nu zice nimeni nimic de 1300-ta din pozele puse de mine?..chiar nu va place?


--------------------
Dacia 1300 - BR 98 NIG 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 27 Apr 2007, 14:27
Post #2697


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




75 UAP pentru cunostiinta ta masina mea a suferit mai multe schimbari de cand o stii tu si anume volan original, capitonaje usi originale, lampa interioara noua din 69 ca si bara pe spate! Filtru sport il voi scoate azi si-l voi monta pe cealalta masina! Si te-as ruga sa nu mai faci anumite afirmatii neadevarate! Nu am scaune de BMW, nu am caesuri cu cadran alb! Poate tu stii mult mai bine masina mea si eu nu! ohmy.gif
Mai bine ai avea mai mare grija de masinile tale, in primul rand ai vopsi aripa stanga fata la cea alba, ai scoate cotiera dintre scaune, ai sterge vaselina aia care e data degeaba la contraripile de la motor, vopsestei jentile si punei emblema cu Dacia 1300 cu scris mic! Si sa nu mai vorbim de partea mecanica care e la pamant!
Despre cea neagra nu vreau sa mai aduc discutia, stii prea bine cat de super e!

Pana acum nu cred ca s-a discutat despre masina mea, dar daca tot s-a adus vorba mi-am permis sa fac si eu cateva precizari! tongue.gif

Si pentru toata lumea ca sa se stie, masina este pe drumul care peste catva timp o va face originala in proportie de 85 la suta! cool.gif
Daciuta mea a fost muncita pana in 99 nu a zacut prin garaje! wink.gif

This post has been edited by Alex 23: 27 Apr 2007, 14:39


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 - 8-B 4746/8-B 7768 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 27 Apr 2007, 14:40
Post #2698


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




alex, pt ca tot venii vorba de vaselina, sa stiti de la mine, ca vaselina niciodata nu este data degeaba. protejeaza mai bine decat orice vopsea anticoroziva, antifon, grund,.... a mea are pe dedesubt antifonul original. mosul de la care am luat-o, i-a dat cand a luat-o o mana sanatoasa de vaselina, si cred ca asa am sa fac si eu. este cea mai buna protectie pt tabla , credeti-ma wink.gif .


--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 27 Apr 2007, 14:44
Post #2699


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Stiu ca asa este si masina mea a rezistat tot din cauza vaselinei! Dar si aceasta trebuie data pe unde trebuie! Daca manjesti contraripile de la compartimentul motor in ce fel protejeaza?? In totdeauna rugina pleaca de dedesubt pentru ca acolo bate noroiu si apa! Nu cred ca compartimentul motor sta in apa, la mine cel putin nu! Toate masinile pe care le-am vazut erau ruginite din interior spre exterior si nu invers!

Bogdan masina aceea o cunosc, am vazut-o in realitate! Omu dupa cate stiam participa pe la curse cu ea!

This post has been edited by Alex 23: 27 Apr 2007, 14:49


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 - 8-B 4746/8-B 7768 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex-mun
post 27 Apr 2007, 14:56
Post #2700


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.115
Joined: 14 October 06




pai se da dedesubt, bineinteles, la mine le-am pus ulei si pe interior, si pe urma am sters, ramanand o pelicula fina, care iimpiedica tabla sa mai rugineasca. am sa va arat acum si ce-mi sta pe suflet la caprioara asta a mea : usa de la sofer care a fost bubuita de mosu rau de tot, are o galeata de chit pe ea, si nu mai sta bine deloc, si aripa pe dreapata care de asemenea a fost lovita si a reparat-o un dobitoc, care cred ca era orb 022.gif caut o usa de la sofer si o aripa pe dreapta. vara asta neaparat vreau sa le schimb

Attached thumbnail(s)
IMAG0040.JPG ( Size: 383.02k ) Number of downloads: 188
IMAG0041.JPG ( Size: 368.28k ) Number of downloads: 219
imag0039.JPG ( Size: 292.99k ) Number of downloads: 199


--------------------
DACIA 1300 - CT 84 MUN 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Va rog ca pentru anunturi de vanzare de piese, sa folositi aria BURSA a forumului!
Acest topic este pentru discutii legate de Dacia 1300, discutii in primul rand tehnice. Va rog sa va abtineti de la comentarii legate de preturi!

Incepand de astazi, 01.02.2013, NU se mai accepta totusi link-uri catre topicuri de bursa

Orice mesaj offtopic sau ofensator poate fi adus intr-un mod automat la cunostinta moderatorilor sectiunii folosind butonul REPORT prezent in dreptul FIECARUI mesaj.


--------------------
Go to the top of the page
992 Pages « < 88 89 90 91 92 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st September 2025 - 13:26
Dacia