Pata de ulei (sau motorina), ..cunoaste cineva problema?
![]() ![]() ![]() |
Pata de ulei (sau motorina), ..cunoaste cineva problema?
raszvan |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|||
WOLF |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 19 September 05 ![]() |
Aceeasi problema am constatat si eu. Cred ca provine de la imbinarea tubulaturii ce duce catre radiatorul (intercooler) de racire aer(iesirea din turbina). Imbinarea cu colier cred ca a fost prost facuta. Intrebarea este insa daca este normal sa existe ulei la iesirea din turbina. Inteleg ca turbina trebuie sa aiba un sistem de ungere avand piese in miscare , dar ce sa caute uleiul in circuitul sistemului de alimentare cu aer ? Sa fie turbina uzata ? Asa repede !?!?!
Catre ceilalti posesori de dci 80 cp : aveti urme de ulei la imbinarea respectiva ? |
--------------------
Clio
Expresion 80 CP
2005 CLIO SYMBOL ,EXPRESSION 80CP DCI, 2005
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu este nici o problema....
La orice motor turbodiesel aerul nu intra uscat in motor, are vapori de ulei. La voi probabil nu inchide bine garnitura sau colierul si atunci transpira putin. La Megane am cam acelasi lucru, iar la R25 transpira la imbinarea adminisiei cu blocul motor. P.S. Daca vezi ca incepe sa scada nivelul uleiului atunci este o problema. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Garrett |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 June 05 ![]() |
Daca uleiul provine de la turbo, ar insemna ca s-a distrus segmentul de etansare al axului cu carterul compresor
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005 Dynamique Garrett
Clio Symbol Dynamique 1,5 dci 80 CP mai 2005 |
|
WOLF |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 19 September 05 ![]() |
Tocmai am verificat pe alta masina . Identic : o urma de ulei la imbinare (amestecat cu praf) .
Este vorba doar de o pleicula ulei , nu de o scurgere (pete sub masina). Nivelul uleiului neschimbat (maxim - asa a ramas de cand am luat-o ) . Am gasit un jpg(atasat) cu motorul dci 1,5 in care se vede turbocompresorul si conducta (galben) pe unde se realizeaza ungerea axului turbinei. Probabil exista o mica scurgere de ulei , posibil normala. Deci consider plauzibil sa existe vapori de ulei in aerul ce iese din turbina (post cj98czh) . Oricum urmeaza revizia de 15.000 . Am sa intreb in service. 15dci2004.jpg ( Size: 103.75k ) Number of downloads: 381 |
--------------------
Clio
Expresion 80 CP
2005 CLIO SYMBOL ,EXPRESSION 80CP DCI, 2005
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
In mod sigur sunt vapori de ulei dar nu strica sa intrebi.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
raszvan |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
m-ati mai linistit.
sambata merg pana la service sa schimb filtrul de motorina si intreb de problema. va tin la curent multumesc |
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
raszvan |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
M-au lamurit, nu este problema. Cauza nu mi-au spus-o.
|
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Salutare la toata lumea .
Redeschid din pacate acest subiect legat de pierderea uleiului pe la turbina deoarece ma aflu si eu in situatia aceasta . Posed una bucata Clio Symbol Faza 4 , motor 1.5 Dci proaspat , luat in 11 -2006 , are 3200 km ,la verificarea uleiului am constat ca de la maxim nivelul s-a mutat la jumatate intre min si max . ![]() Nu am dat importanta prea mare dar cand am observat si pete de ulei pe la turbina inspre partea de admisie aer atunci am realizat eu unde au disparut cei 500 ml de ulei de motor in 3000 km din care 1500 am facut rodaj ca la carte iar restul mers batraneste prin oras . Am trecut la inspectarea turbinei , chiar daca nu am ridicat-o inca pe o rampa , si ulei exista pe: - furtunul de admisie care intra in turbina - pe cel care pleaca catre intercooler - pe galeria de admisie . ![]() Intrebari : - poate fi vreuna din conductele de ulei care duc in turbina stranse prost si pierd ulei , dar in cazul asta nu mai aveam ulei pe furtunul care duce la intercooler ? - sau poate este de la turbina - adica pe langa axul care pierde ulei ? - vapori nu au cum sa fie deoarece am verificat si la un alt motor dci cu 30.000 km si este uscata evacuarea . A mai patit cineva asa ceva ? Intra in garantie ? Voi incerca sa fac o programare saptamana viitoare la service pt constatare . Atasez si o poza cu defectul : This post has been edited by geo.meg: 27 Jan 2007, 22:41 Attached thumbnail(s) scurgeri_ulei__turbina_1.jpg ( Size: 46.46k ) Number of downloads: 276 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
salut, dupa cum ai citit si eu am cam la fel, (am scris si in alt topic) insa eu am 145000 km, dar nu am pierdut 500 ml. La tine nu ar trebui sa fie o problema esti pe garantie.
Uite aici probleme si eventuale cauze. http://www.turbodriven.com/en/turbofacts/troubleshooting.asp |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Da , la tine a aparut problema datorita uzurii normale a turbinei , la mine e ciudat deoarece turbina merge normal ,motorul functioneaza normal , la bord nu se aprinde nici un bec , dar mi-a arunca ulei prin admisie in primii 3000 km .
Este foarte ciudata defectiunea , deoarece daca nu ai un ochi mai ager si nu te pricepi un pic la mecanica poti sa mergi linistit cu masina sa pierzi tot uleiul si sa mai defectezi si alte piese din motor . Defectul care a dus la pierderea de ulei il voi afla saptamana viitoare ,si am sa va dau de stire . |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Raspunsul la defectiunea mea cu pierderea de ulei in zona turbinei il gasiti in topicul :
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=64363 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 05:17 |