Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Plafon infundat

galileo
post 12 Jul 2004, 18:28
Post #1


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




Salutare!
In urma furtunii de sambata m-am ales cu plafonul indoit sad.gif (destul de putin, dar daca e masina curata se vede curbura cam cat jumate de palma).

Aveti idee cum se repara asta in service, ca mi-e frica sa nu se apuce sa desfaca sudurile din spate. Oricum, la Serus mi-au spus ca de-abia pe 3 august pot face prima programare, si reparatia dureaza 4 zile! :?:

Multumesc


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 12 Jul 2004, 19:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




daca nu merge impins din interior ca sa o indrepti si zici ca nu se vede, eu as renunta la idea de a o duce in service pt ca metodele lor implica prea multe chestii de desfacut sau mai rau chit, asa ca nu se merita !


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 12 Jul 2004, 19:22
Post #3


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




Partea cu chitul am mai auzit-o si de la altii si ma gandeam eu ca e cam nasol. Cum se pune chitul ala? deasupra plafonului?
As incerca sa desfac capitonajul interior sa imping, dar am observat ca s-a format si un "varf de ac" de la indoitura. Dar ce mi-e cel mai frica este sa nu imi desfaca sudura cu montantii spate. In plus, e normal sa dureze 4 zile?


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 12 Jul 2004, 19:30
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




plafonul nu se poate da jos pentru ca este lipit ! partea de panza adika ! daca il dai jos o sa iti fie foarte greu sa il pui la loc ! plus de asta este foarte probabil sa rupi toate manerele laterale din interior pt ca sistemul de prindere este de tot rahatul deci de unica folosinta ! ei o repara astfel : iti dau jos plafonul ( cu greu ) indreapta mecanic cat de mult pot si dupa aia dau cu chit si vopsesc ! io nu as face asta chiar acum !


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 12 Jul 2004, 19:35
Post #5


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




Hai ca m-am intristat si mai mult decat eram :cry:
O mai monteaza astia la loc cum era? Ce impresie aveti de Serus?
Daca dau cu chit, peste 1-2 ani nu apar probleme in zona aia (sa se crape chitul ?...).
Ma streseaza rau de tot dupa ce o spal sa nu se vada luciu perfect, dar daca raman cu masina bucati, mai bine lipsa.


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 12 Jul 2004, 19:39
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




ideea e urmatoarea ! masina o sa iasa super iti garantez ! au fost mai multe lovite si iti spun eu ca ies de nu se cunoaste nimik ! chitul nu o sa se umfle ! acu e doar la latitudinea ta daca te lipesti sau nu de masina ! io zic ( daca e doar un pic infundata cum zici tu ) sa o lasi asa ! altfel faci cum te simti tu mai bine !


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 12 Jul 2004, 19:45
Post #7


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




Ok! Merci mult.
O sa trec maine pe la Serus sa vorbesc cu ei si la fata locului. Va tin la curent.


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 12 Jul 2004, 19:49
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




galileo vezi ca ai un mp !


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 12 Jul 2004, 19:49
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti




pune mai multi prieteni si sotia/prietena sa se uite la masina si sa-ti zica daca observa ceva suspect

daca nu observa, eu zic sa o lasi asa :-) o chestie pe care o vezi numai tu nu merita sa intervii


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 12 Jul 2004, 19:52
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




bine zis ! s-ar putea ca indoitura sa fie mai mult pe creier pe undeva ! cum la mine in cap sunt multe batai si scartaituri !


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 12 Jul 2004, 20:00
Post #11


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




Am incercat asta. La prietena a trebuit sa ii arat unde sa se uite... biggrin.gif
Dar prietenii soferi au observat


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 13 Jul 2004, 10:27
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Cumnatul meu a busit acum un an Puegeotul 206 si a indoit capota! S-a dus la Eurial si a ramas cracanat de ce au facut aia: au venit cu niste ventuze, le-au pus pe capota, si au corectat strambaturile. Totul era controlat de un computer. A iesit perfecta, bine, evident, ca a trebuit revopsita. Acum, nu stiu, cat te poate ajuta aceasta informatie:1) daca se muleaza la problema ta si 2) daca vreun service R are asa ceva


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 13 Jul 2004, 10:31
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Am auzit ca cei de la Cobalcescu ar avea un astfel de robot.
Asta daca ai curaj sa lasi masina la ei.


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 13 Jul 2004, 10:32
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




QUOTE
Asta daca ai curaj sa lasi masina la ei.

Da, asta cam asa e...


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 13 Jul 2004, 11:45
Post #15


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




Hai ca am fost azi la Serus. Asa mi-au spus si mie, ca pun niste ventuze si se indreapta; nu imi desface nimic din masina, nici in interior nici in exterior. Banuiesc ca o sa si revopseasca, ca dureaza 3-4 zile cica.


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 13 Jul 2004, 14:05
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Bravo, sa iasa treba bine!


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 13 Jul 2004, 14:09
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Vezi sa nu-ti puna chit sau sa-ti faca alte mizerii de genul asta. Azi , tocmai mi-a povestit cineva o astfel de intamplare...


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 13 Jul 2004, 14:56
Post #18


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




Pai chit am inteles ca se pune oricum! La ce te referi?
Eu am inteles ca dupa ce niveleaza tabla cat se poate, se pune un strat f subtire de chit (am si vazut azi cum faceau la o capota de megane) si aduce totul la nivel, dupa care vopseste. Insa nu prea mi-e clar cum o sa vopseasca plafonul fara sa desfaca nimic (sper sa nu vopseasca doar pe portiunea aia :evil: ).

Oricum, pana pe 4 august cand am programarea, ma mai documentez :wink:


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 13 Jul 2004, 14:57
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Stai sa intreb daca au pus chit la P206! Nu raspunde...o sa intreb si o sa-ti spun...A zis ca nu stie...Eu m-am referit la faptul sa nu te pacaleasca ca o baga la robot si ei, de fapt, sa incarce cu chit fara numar. La el a fost simplu, s-a uitat si pe interiorul capotei si era ca in palma (adica nu mai era stramba).


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 13 Jul 2004, 17:04
Post #20


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




hmmmm. totusi, ma gandesc ca nu o sa isi dea cu firma in cap doar ca sa ma "faca" pe mine. oricum, o sa ma gandesc la o metoda sa verific treaba asta. poate stau langa ei pana vad ca au indreptat tabla... biggrin.gif


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 13 Jul 2004, 19:13
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




fara chit nu scapi orice ai face ! nu stiu de ce iti e frica de chit ! ala crapa doar cand e in cantitati industriale ! la tine vor trece zece ani si nici macar nu se va observa !


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 13 Jul 2004, 19:24
Post #22


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




nuuu, nu mi-e frica de chit ca m-am lamurit cum e treaba, si cum ziceam si mai sus, am vazut azi cum e procedura. Radu718 zicea sa nu bage direct chit cat sa umple gaura, fara sa indrepte tabla deloc, ceea ce ar fi NASOL. chit trebuie sa puna strat fff subtire.


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 5 Aug 2004, 10:45
Post #23


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




Am lasat ieri masina in service si azi am fost in inspectie. 8)
Procedeul a fost in felul urmator: au scos din exterior antena, si au ridicat suportul antenei la vreo 2cm de plafon. Indreptarea se face cu o ventuza, dupa care au vopsit tot plafonul. Azi am vazut-o si este super ok.

DAR... i-am surprins pe baieti in "flagrant" cu o chestie care m-a deranjat: am ajuns si aveam capota ridicata, si fire trase de la bateria mea la alta masina care avea fata facuta varza (praful de sub capota la locul lui biggrin.gif ); nu le-am zis nimic, dar cand au vazut ca e masina mea, au inchis repejor capota cand nu eram atent. Am iesit vreo 5 min, si cand m-am intors sa vad ce mai fac, iar capota ridicata si fire trase. Voi ce parere aveti de chestia asta? Are ce sa imi dauneze la baterie sau sa imi "furgaseasca" ceva fara sa se observe? Ca sa stiu cum pun problema maine cand iau masina :?


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 5 Aug 2004, 10:48
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Era bine sa ii intrebi la fata locului ce fac...


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 5 Aug 2004, 10:50
Post #25


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




Da, am avut un impuls, dar pe urma m-am gandit ca poate chiar fac vreo chestie banala si sa nu ma iau aiurea de ei, ca masina o iau abia maine...


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 5 Aug 2004, 12:24
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Te uiti maine mai atent la ea...


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 5 Aug 2004, 12:33
Post #27


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




e ceva la care ar putea ei sa umble (schimbe) fara umble sub capota? (de ex sa poata schimba doar umbland sub masina). Ma gandesc ca daca se apuca sa scoata ceva de prin capota, praful nu au de unde sa il puna la loc.
Stiti din experienta ceva anume la care sa fiu atent in mod special?

PS: Poate sunt eu prea maniac :roll:


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 5 Aug 2004, 12:55
Post #28


The Gotfather


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 04
From: Romania




Romanu si.....cu ! Pai ce naiba sa caute idiotii la motor daca masina a fost dusa la service pt probleme de tinichigerie :evil: Daca mi-e imi faceau asta pai ii lua naiba ! Din cate stiu eu (sper sa nu ma insel) nu prea este ok sa dai curent la o alta masina, am inteleles ca din cauza componentelor electronice existente in masina pot aparea unele probleme la respectivele componente ! In orice caz romanasii nostri de la service au ramas tot la mentalitatea invechita dupa vremea lui ceasca ! sad.gif


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 5 Aug 2004, 13:00
Post #29


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




Pai asta ma gandeam si eu... ce draq sa caute la motor? Da' maine o verific la sange in fata lor :evil:
Cat despre faza cu datul de curent, eu sper sa te inseli :?


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RCS
post 5 Aug 2004, 13:09
Post #30


The Gotfather


Group: Members
Posts: 630
Joined: 4 August 04
From: Romania




Chestia cu datul curentului a patit-o un amic ce are un 206 CC. Tot asa i-a dat la unul curent ca nu-i mergea masina si i-a aparut ceva eroare la computerul de bord (masina mergea totusi) iar cand a fost la peugeot la service si le-a spus ce a facut a spus ca de aici porneste hiba. Problema s-a rezolvat repede printr-o simpla resetare a computerului in service! 8)
Ca ziceai ca esti maniac: eu de cate ori ma duc cu masina la service nu ma misc de langa ea si de trebuie sa stau 5 ore langa ea ! Deci cine este maniac ? biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Audi A4 2.0T-200cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 12:18
Dacia