Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Revizie 120.000 km

cristisad
post 27 Feb 2015, 15:14
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 28 September 14




Am 130.000km

Am schimbat distributia ( kit distributie Gates)
Nu mi-au schimbat pompa apa, spunand ca e ok pompa, duce mult.

900 RON la reprezentanta Renault. Doar distributia mi-au schimbat,n-au facut nimic altceva. O sa va aduc poza cu facutra, sa veniti cu o parere.


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 12 May 2015, 09:14
Post #62


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




119700 km 4.5 ani de la primul schimb de distributie

- kit distributie SKF
- pompa apa AIRTEX
- kit accesorii CONTITECH
- fulie alternator SKF
- antigel CASTROL

Total: 1900 ron (1500 piesele + 400 manopera)

Nu mai tin minte preturile detaliate la fiecare in parte, ideea e ca gasesti cam la fiecare producator 2-3 preturi diferite pe acelasi produs in functie de tara de provenienta (de ex. CONTITECH: Romania/Turcia/Germania).
Mecanicul care a lucrat (acelasi unde am facut mai toate reviziile la masina, inclusiv distributia trecuta) nu lucreaza decat cu produsele de top. Daca-ti convine, bine, daca nu, sunt destule alte service-uri.
Eu cunoscandu-ma cu el, mi-ar fi lucrat cu orice (data trecuta am cumparat eu kit-urile de origine si el mi le-a schimbat), dar am mers pe recomandarile lui. Pentru 3-400 lei in plus am zis ca merita sa pun ce stie el ca-i mai bun.

Urmeaza (luna viitoare) ulei, filtre, bujii, lichid de frana.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 12 May 2015, 09:53
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Pai in reprezentanta am platit 700 cu toate kiturile originale, bine tu ai schimbat pompa de apa si fulia dar este muuuult prea mult.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nascutinvingator
post 12 May 2015, 10:18
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 12 August 08




smile.gif In urma cu 5-7 ani cat a platit Andurs costa la reprezentanta si cat a platit Alexgeogabriel la un service normal...se intoarce lumea cu susul in jos...plange tabloul lui Boca...vine sfarsitul...smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1,4 8V GPL 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 12 May 2015, 10:55
Post #65


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




La reprezentanta ma costa 2100 (am fost si mi-au facut deviz), iar kit-urile de origine sunt Hutchinson+Koyo (parerea mea ca-i mai bun ce-am pus eu).
Doar kit-urile de origine ajung peste 800 ron.
Nu confundati 1.4 8v cu 1.4 16v!

Edit: V-am spus ca puteam sa ies cu cateva sute de lei mai ieftin si sa pun piese decente sau si mai ieftin daca puneam low-cost. Eu am ales sa pun lucruri mai bune (in opinia mea) si sa sacrific poate o iesire intr-un weekend luna asta.

Edit 2: Sau puteti incerca sa vedeti cat v-ar ajunge sa puneti kit-uri SASIC? Chiar la 1.4 8V!

Concluzie: Sunt piese si service-uri pentru toate gusturile si toate buzunarele. Fiecare face cum crede mai bine. Eu doar am spus cum am procedat eu, fara a avea pretentia c-am facut cele mai potrivite alegeri.

This post has been edited by andurs: 12 May 2015, 11:23


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nascutinvingator
post 12 May 2015, 11:24
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 12 August 08




Asa este ,nu vazusem ca ai 16V si totusi chiar daca la pretul pieselor nu este mai nimic de comentat pentru ca ai luat ce este mai bun si calitatea costa(desi si cele mai ieftine sunt suficient de bune ca sa nu ai probleme pana la urmatorul schimb) , costul manoperei mi se pare exagerat de mare plus ca atitudinea "daca nu-ti convine du-te in alta parte" mi se pare aroganta si eu chiar as schimba mecanicul...sunt destul de multi mecanici buni dar care nu se cred "buricul pamantului" si nu au pretentii exagerate.
Edit. Ai dreptate este alegerea fiecaruia ce piese si ce mecanici alege iti multumesc ca ai impartasit experienta ta si imi cer scuze daca postarea mea te-a suparat ,am vrut doar sa subliniez ca exista si variante mai accesibile din punct de vedere financiar si chiar daca as avea multi bani nu mi se pare normal ca un mecanic sa ma jecmaneasca.

This post has been edited by nascutinvingator: 12 May 2015, 11:35


--------------------
Renault Clio Symbol 1,4 8V GPL 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 12 May 2015, 11:42
Post #67


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Omul e super calm si meticulos, imi place mult cum lucreaza, iar la reprezentanta era peste 400 manopera pentru aceleasi operatuni. Iar pentru tot ce-am schimbat eu nicaieri nu mi-ar fi cerut sub 300. La atitudine n-ai ce sa-i reprosezi, omul iti da garantie si pune ce vrea el.
Ai si tu dreptate cand spui ca rezista si cele mai ieftine la interval de schimb de 60k km. Eu am avut de origine (pe distributie Gates+Ina, pe accesorii Hutchinson+Koyo) si nu aratau chiar bine curelele, mai ales cea de accesorii.
Acuma, eu schimb destul de sus, sta in viteza tot timpul (frana de motor) plus ca scoasa afara (pe autostrazi) sta constant peste 4000 de ture. La 4000 am fix 130km/h in bord.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 12 May 2015, 12:18
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Nu te supara pe mine dar diferenta de piese de origine Koyo/Hutchinson fata de Conti/Skf/Gates nu este chiar atat de mare, la curele maxim 10-20 lei, daca sunt si aia. Nu stiu la ce reprezentanta ti-au facut deviz dar mie imi luau manopera 389 lei pt distributie, accesorii si pompa de apa, inca 50-60 lei pt fulie. Stai sa se intample ceva, doamne fereste', sa vezi ce garantie iti da. Intr-adevar as spune ca nu am fost deloc multumit de Koyo, desi nu avea joc, dupa exact 4 ani incepuse sa huruie ceva dinspre accesorii/distributie. N-am mai riscat si am schimbat totul ca se facusera 4 ani. Ce m-a frapat insa, este faptul ca se facusera maxim 18.000km de la precedentul schimb dar poti da vina si pe vechime. Macar stau calm ca sunt schimbate intr-un service autorizat Rar, produsele fiind cumparate din acelasi loc.

This post has been edited by alexgeogabriel: 12 May 2015, 12:20


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 12 May 2015, 13:59
Post #69


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Nu ma supar, ca vorbim pe-aceeasi limba. tongue.gif Asta am spus si eu, ca era peste 400 manopera (vreo 470 daca imi aduc bine aminte) la reprezentanta (la 16v e cu cativa lei mai scump ca-s mai multe role). Iar legat de schimb si eu am procedat la fel ca tine, omul are service autorizat RAR, piesele luate de la el (ba chiar am stat cu el ca sa le alegem si sa dea comanda). Nu-i nicio problema pentru el sa dea si factura, pur si simplu n-am vrut eu ca ne stim de peste 10 ani si 80% din ce s-a schimbat la masina asta el a schimbat.
La mine a fost un caz fericit inseamna daca m-au tinut rolele koyo de la accesorii 4 ani jumate si 60k km. Ca nu huruia nimic, dar cureaua era putin crapacioasa. Cea de distributie arata ceva mai bine dar avea si ea niste urme longitudinale, nu transversale ca cealalta.
Pompa de apa n-avea joc, dar la fel ca si aia de data trecuta se-nvartea cam grelut, iar fulia de la alternator avea un joc fff mic, aproape insesizabil. Oricum era deja cumparata, aveam de gand sa o schimb ca la prima distributie n-am schimbat-o si nu cred ca mai ducea inca 60k km.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 12 May 2015, 14:10
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Vezi ca pompa de apa se misca greu cand de fapt se misca ok;), se schimba cand se misca foarte usor si are joc. Cureaua de distributie la mine era ok(Hutchinson), nu avea nicio urma longitudinala ci doar pe cele transversale pe care le are de noua, aaa...un pic prafuita si atat. O rola de la accesorii se sparsese intr-o parte, lipsea cam 1 cm pe o parte dar nu era foarte adanca. Mecanicul a zis ca nu era problema ca oricum cureaua calca pe centru dar eu am impresia ca zgomotul era provocat de acea rola. Si la mine cureaua de accesorii avea niste crapaturi minore dar macar asta e afectata de factorii meterologici spre deosebire de distributie care este acoperita.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 9 Jun 2015, 14:36
Post #71


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Azi am continuat cu:
- ulei Castrol Magnatec 5w40 - 5l
- bujii NGK (pt GPL) - 4buc
- filtre (aer, habitaclu, combustibil, ulei)
- lichid frana
700 ron cu tot cu manopera

P.S. Prima data cand nu bag Elf. Sa vedem daca-i place Castrol-ul.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 9 Jun 2015, 16:20
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




O sa vomite...


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 08:56
Dacia