Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

42 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

[Bucuresti] Serus, Bld. Timisoara 60E, Sector 6

Adi86
post 20 Aug 2008, 08:19
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 28 July 08
From: Lausanne, Switzerland




biggrin.gif posibil!
Stai linistit, kilometrii vor fi aceeasi, la intrara in service, ei au notat kilometrajul. Eventual va fi un km in plus, cat au mutat ei masina, au dus-o la spalat, etc.

Sa fii atent in interiorul masinii, sa nu cumva sa-ti fi lasat urme de kit sau ceva pe tapiseria de pe usi scaune, stalpi. Eu ieri cand am vazut-o, cu toate ca erau pungi pe scaune si volan, materialul negru de pe usi arata ca la o masina de zugravi! Mi-au zis ca iese la spalat+aspirat. Sper!


--------------------
Renault Megane Sedan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 20 Aug 2008, 08:51
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Eu am avut cadou de la ei niste urme de degete jegoase pe montantii bej de la parbriz!
Ce dracu au cautat ei acolo cand aveau de lucru doar la pasajul rotii spate?
@adi86:Daca ti-au zis ca iese la spalat, trebuia sa le zici : Pai de ce mai stam la discutii? Spalati-o! biggrin.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi86
post 20 Aug 2008, 09:08
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 28 July 08
From: Lausanne, Switzerland




@Solon - Eu nu mi-am scos masina inca! am mai lasat-o sa revopseasca usa care nu a iesit bine, abia apoi va fi spalata. Daca raman urme de mizerie pe tapiserie, au dat de dracu toti imbecilii care n-au avut grija (e masina noua - 3500 de km)

This post has been edited by Adi86: 20 Aug 2008, 09:08


--------------------
Renault Megane Sedan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
85dci
post 20 Aug 2008, 09:42
Post #244


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 15 August 08




a mea e si mai tanara, avea 1276 km cand am dus-o....azi trebuie sa primeasca Serusul acceptul


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 Dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 20 Aug 2008, 14:34
Post #245


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(Adi86 @ 20 Aug 2008, 08:06)
@j.d Sa stii ca faza cu prietenii (ma rog, sunt niste cunostinte notorii care se ocupa cu tot felul de chestii) chiar merge.Acum un an, aveam un Vectra din 92, si mi-a cazut sonda lambda. Au pus-u la un service pe tester (normal ca si-au dat seama care e problema), si mi-au tras teapa, mi-au schimbat prima data bujiile, catalizatorul huh.gif  si in final sonda, care costa 2 mil laugh.gif
Dupa ce ne-am dus peste ei, am ajuns sa platesc doar sonda, fara manopera, fara nimic.
*




Te cred. Eu chiar vorbea serios sa mergem peste ei. wink.gif

Desi in prima faza am fost multumit de singurul serviciu facut de Serus pentru mine (si anume schimbarea manerelor exfoliate dupa ce am intrat in service la ei fara nici o programare, 40 de minute mai tarziu am plecat acasa cu manere noi, fara nici cea mai mica bataie de cap). Atunci am avut senzatia ca lucrurile incep sa mearga cum trebuie si la noi, si ca in sfarsit producatorului si service-ului ii pasa cu adevar de cleint)...insa, dupa cum voi pevesti si mai jos...aveam sa ma insel.
Am fost joia trecuta la Serus pe centura ca mi se infudase scurgerea de la aer. Am ajuns la ora 16.15-16.20 la ei...programul lor se termina la 16.30...dupa ceva rugaminti mi-au bagat masina inauntru. Desi mi se parea un lucru foarte normal ca aceasta operatiune sa fie facuta pe garantie (ca doar nu scria pe nicaieri in manualul de utilizare al masinii sa nu parchez masina sub capaci -desi acest lucru nu se intampla foarte des)...adica aceasta problema nu s-a ivit din cauza mea, ci din cauza scurgerii mai putin inspirate proiectata de marii ingineri de la Renault). In fine, am ajuns sa platesc filtrul de aer si solutia de curat instalatia in total 140RON...dupa mici discutii in contradictoriu, manopera a fost din bunavointa Renault...drept este ca adevarul este pe undeva pe la mijloc, asa ca nu contest prea mult ca nu a fost trecut integral pe garantie...Contest insa atitudinea mecanicilor care ma indoiesc ca le stiau ei pe toate desi asa dadeau de inteles...cand cineva imi spune ca e recomandat sa schimb uleiul la 5000km imi dau imediat seama cu cine stau de vorba...nu de alta, dar am lucrat un an si ceva in domeniu si la vremea respectiva stiam cam tot ce se poate despre uleiuri auto. Tot la Serus mi-au spus ca ar trebui sa opresc clima si ventilatia cu 5-10 minute inainte de a ajunge la destinatie...radmasa.gif blink.gif Dupa ce mi-au rezolvat scurgerea, am vorbit sa ma programeze si pentru schimbarea manerelor care s-a exfoliat...programare care ramasese pentru ziaua de ieri, marti, 19.08.2008. Inspirat, inainte sa plec din Titan pana pe centura, am sunat la Serus sa confirm programarea, cand aflu cu stupoare ca baiatul care s-a ocupat de acest angajament, a uitat sa mai faca programarea...am vorbit cu el la telefon, mi-a confirmat ca a uitat (am convorbirea inregistrata), dupa care, mi-a dat un numar al unuia de la caroserie si anume o persoana pe nume Roberto Pana...il sun pe Roberto Pana care, cu o nonsalalta iesita din comun imi spune ca daca eu am luat masina de la Cobalcescu sa ma duc acolo, ca el nu mai poate vorbi la telefon ca are mai multi clienti care-l asteapta...in cele din urma a dat dovada de putin bunavointa si imi spune sa vin eu pana acolo sa vada el masina, dupa care, daca manerele sunt intr-adevar exfoliate imi va face el o alta programare nu stie cand, iar atunci cand ma voi intoarce eu la service-ul lor de pe centura pentru a 4 oara, sa-mi repare ei un defect de fabricatie al masinii...iarasi, din punctul lor de vedere proprietarii de reanult sun toti someri cred, si desi le spuneam ca numai dupa ora 15.30 pot sa ajung, insistau sa ma cheme numai la ore gen 12.00, 13.00...eu, ca si ei de altfel, lucrez in acea perioada...
Evident ca dupa ce am dat o groaza de telefoane, (pe banii mei evident) am batut de doua ori drumul pana acolo (pe motorina mea) nu am rezolvat absolut nimic...
Nu ma intelegeti gresit...daca acele manere se exfoliau din vina mea...atunci intelegeam ca eu sa alerg, eu sa sufar, eu sa platesc pentru ele...insa, desi nu ma deranjeaza ca masina are acest defect, nu fac scandal pe tema asta, tot eu ajung sa platesc pentru ceva ce nu este cauzat de mine...nu cred ca asa se rezolva un defect de fabicatie, mai ales din moment ca am mai trecut prin aceasta procedura si stiu ce si cum s-a intamplat atunci...
Acum stau si ma gandesc doar ce se intampla daca masina avea un defect de fabricatie pe parte mecanica, ceva mai grav, ceva din cauza careia masina nici nu pornea sa zicem, iar reparatie era si mult mai scumpa decat 400RON cat costa manerele...ce se intampla atunci, daca pentru probabil cel mai minuscul lucru ce se poate strica (manerele), daca pentru cel mai banal lucru de schimbat, trebuie sa treci prin atatea mizerii...????

Drept urmare am facut o reclamatie la Vocea Clientului inregistrat cu numarul 28618152. Daca in 3 zile nu primesc nici un raspuns, voi mai face o reclamatie, iar daca pana luni nu primesc nici un raspuns, marti la prima ora sunt in briul la directorul Serus, iar miercuri la cineva din conducerea Renault Romania...este absurd sa pierzi atat timp, sa stai sa te rogi, si sa platesti atat de mult pentru un fleac care tine de ei sa-l remedieze...
Eram pe punctul de a achiztiona un Megane RS, mai ales ca am aproape am vandut masina mea, insa cu tot regretul va anunt ca daca reclamatiile mele raman fara raspuns nu mai acord nici o sansa Renault-ului...
Pacat de masina, care este chiar una foarte buna, sa-si bata joc de ele cei din service-uri...


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 20 Aug 2008, 14:41
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Vezi ca tu cu ambitiile tale incepi sa pierzi timp chiar la modul serios!
Daca te duci pe la birouri pierzi timp cacalau!
Trebuie sa ai arta vorbitului la telefon si scutesti drumurile pe la toate animalele!

OFF: Roberto? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Al dracu' mecanic italian tocmai la noi a ajuns! radmasa.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 20 Aug 2008, 14:53
Post #247


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




Stiu Soloane, stiu...insa m-am saturat de bataia de joc care s-a generalizat la noi in tara...


Da, Roberto...radmasa.gif Chiar l-am intrebat pe baiatu care a uitat sa-mi faca programarea daca e italian...si surpinzator...nu...nu este. radmasa.gif

This post has been edited by j.d: 20 Aug 2008, 14:53


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 20 Aug 2008, 14:55
Post #248


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




e de la Italiea, Mc Trafic Greu cool.gif tal3nt de vyp *

*pamflet, poate la fata locului se dovedeste totusi a fi un om de treaba, daca nu, uzitam si noi la pilele din serus biggrin.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi86
post 20 Aug 2008, 15:04
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 28 July 08
From: Lausanne, Switzerland




Arta vorbitului la telefon? radmasa.gif de saptamana trecuta de Luni, cred ca mi-am desavarsit-o. NU glumesc, am dat zeci de telefoane la Serus, Renault Romania, Omniasig, etc. NU poti, chiar n-ai cu cine. La un moment dat am vorbit cu cateva persoane care chiar pareau OK. Am primit promisiuni in genu: "va sunam in cateva minute, sigur, se rezolva" si dupa ce mi-am dat seama ca nu e asa, adica stateam ca bou' langa telefon, apoi cand sunam inapoi imi spuneau ca au uitat, ca "batman-batman", am decis ca nu mai merge cu vorba buna.Propun sa fiti mai agresivi putin, ca daca te vede "baiat bun" te ia de prost.Mergeti la ei cu tupeu, si le acordati voi timp din oficiu! "Cand e gata masina? Joi? NU! Miercuri vin dupa ea! Sa dea dracu' sa nu fie gata! Direct, spus in fata inginerului. Oricum fiti rezonabili. Adica nu mergeti cu ea epava si s-o vreti in 2 zile biggrin.gif dar nici sa asteptati pt. o usa si o aripa 2 saptamani.


--------------------
Renault Megane Sedan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 20 Aug 2008, 18:04
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Te contrazici! Ba zici sa fim rezonabili ba zici sa-i dracuim! wacko.gif
Eu am stat 50 zile pentru o bara si dadeam telefon zilnic dupa ea dar nici nu m-as fi dus pana in Pitrsti unde era imobilizata masina.
Deh, mai am si eu de perfectionat la arta trancanitului la telefon!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi86
post 20 Aug 2008, 18:34
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 28 July 08
From: Lausanne, Switzerland




@Solon: dupa cum am spus pe parcursul discutiei, am fost sfatuit sa fiu rezonabil, si intr-adevar am vorbit foarte frumos si politicos.
Repet:"E simplu: daca data viitoare ma mai abureste careva cu masina, sau nu pot s-o iau, trecem la fapte". Ti se pare ca ma contrazic? huh.gif no offense blush.gif

La faza cu "fiti rezonabili" ma refeream la simplul fapt de a nu exagera. Sa-i dracui ca nu ti-au terminat de vopsit intreaga caroserie in 2 zile - nici chiar asa!

This post has been edited by Adi86: 20 Aug 2008, 18:37


--------------------
Renault Megane Sedan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
85dci
post 21 Aug 2008, 06:50
Post #252


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 15 August 08




am reusit ieri sa imi ridic in sfarsit masina, si da, tot de Roberto Pana e vorba si la mine, e fiind cel care mi-a luat masina, si care isi tine telefonul inchis...

masina a iesit bine, nu se observa nici o diferenta, sau cel putin nu am obs eu, si am studiat vreo 2 ore doar sa caut asa ceva...insa cand am plecat din service, pentru 15-20 de minute, mi s-a parut ca masina nu mai trage cum trebuie, si cum eram deja nervos dupa lunga asteptare(am reusit insa sa ma calmez cand am vb cu ei si cand mi-am luat masina, pe care la final au clatit-o un pic cu apa), m-am intors in service sa vad ce se intampla....mi-au confirmat(?) ca nu s-a umblat decat la caroserie si ca totul e in regula......

cat despre garantie, pentru vopsea si tot ce mi-au facut, mi-a zis ca e acoperita de renault romania, ca cea din fabrica, si ca daca se intampla ceva cu vopseaua sa ma duc la ei, ca nu-i nici o problema( decat poate sa mai astept catava saptamani)....



--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 Dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 21 Aug 2008, 08:14
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(85dci @ 21 Aug 2008, 07:50)
m-am intors in service sa vad ce se intampla....mi-au confirmat(?) ca nu s-a umblat decat la caroserie si ca totul e in regula......
*


Iti dai seama ca si daca umblau la motor nu erau tampiti sa recunoasca! biggrin.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 21 Aug 2008, 11:50
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Problema e ca s-a generalizat peste tot nesimtirea.... Si eu sunt calm la inceput....

Faza cu manarele de usi am patit-o si eu la IPSO mai demult, cand ziceau ca trebuie sa faca poze, si apoi sa ia acceptul Reno si o sa ma suna ei.... Le-am zis cum fac pozele? Pai cica la partea exfoliata! Si atunci le-am replicat ca cei de la Reno n-au cum sa isi dea acceptul dupa o poza cu 2 bule.. ca se pot gandi ca toata masina arata naspa si de aia s-a exfoliat... Au da-o din colt in colt, ca nu e cel cu garantiile si la fel sa revin... Atunci m-am otarat si le-am zis ca ei m-au chemat atunci si sa vina ala in 15 min.... A aparut cu scuze dupa 20 min si apoi s-a rezolvat...

Asa ca daca nu ai glas..... Eu merg pe ideea de civilizatie, ma comport frumos, nu zic nimic, da daca primesc in schimb bataie de joc, ma comport si eu la fel..

PS. Am fost la IPSO acu 2 zile, ca mi se infundase scurgerea de la AC. Era 7.30 seara. Sun la ei, ei au zis sa trec fara programare, asa ca ma sui in masina si la 8.20 is la ei. Bineinteles ca nu isi mai aducea nimeni aminte cine m-a chemat fara programare da am repetat clar ca am vorbit cu ei si au bagat masina imediat, oricum era mai liber.... A durat fix 20 kin, platit 40 RON si gata... Mecanicu foarte amabil, am stat langa masina...


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 21 Aug 2008, 12:11
Post #255


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




Tocmai ce am primit un telefon de la Vocea Clientului in urma reclamatiei facute acum cateva zile...mi-au zis sa ma duc inapoi la service sa vad ce rezolv...cum frate sa-ti spune asa ceva...eu tot ce vroiam sa aud era sa ma duc in service in cel mai scurt timp posibil, si daca problema reclama se dovedeste a fi reala, atunci se va rezolva pe loc...o fi atat de greu...raspunsul este DA...cel putin din punctul de vedere al incompetentului care m-a sunat...


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi86
post 21 Aug 2008, 12:19
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 28 July 08
From: Lausanne, Switzerland




Astia de la vocea clientului cred ca functioneaza ca politia comunitara care te opreste pe strada sa te legitimeze.Trebuie sa dea si ei telefon inapoi, ca sa-si faca norma biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
85dci
post 21 Aug 2008, 13:35
Post #257


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 15 August 08




QUOTE(Solon @ 21 Aug 2008, 09:14)
Iti dai seama ca si daca umblau la motor nu erau tampiti sa recunoasca! biggrin.gif
*



da ai dreptate, insa m-am mai linistit, masina merge cum trebuie, cred ca a fost doar o senzatie de moment incarcata cu nervi.....

asadar, serus pica, ipso am vazut ca e cam la fel, cine ramane? Gica' de la garaju' din colt?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 Dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 21 Aug 2008, 14:02
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Si Meridian pica!
Mai sunt Dab-ul! Si alte service-uri care se comporta onorabil! Si te duci cu piesele tale!
Daca nici asa nu e bine, atunci in provincie! Cazul meu! biggrin.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 21 Aug 2008, 14:05
Post #259


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




oameni buni, mama nu lucreaza la Serus si nici tata la Reno

da' speriati oamenii si nu ramane nici un servis de mers cu masina daca citim partea cu servisurile

Dl Roberto Pana (mai roman decat mine) s-a "ocupat" si de masina mea ... l-am gasit tot timpul la telefon, nu am avut nici o problema cu el, nu l-am "uns", masina a fost gata cu vreo doua zile inainte de termenul avansat de el etc.

deci iata un caz fericit ... cei interesati sa judece, sa-si asume riscurile etc.

pe de alta parte am si nemultumiri fata de Serus dar a fost totusi alegerea mea intotdeauna pt. revizii etc.

adevarat, mereu intreaba "ati luat de la noi masina" ca si cum ar fi gata sa te trimita acolo de unde ai luat-o sau de parca ar conta ... la raspunsul-intrebare al meu "Conteaza?" mi s-a raspuns mereu ca e doar pt. baza de date etc. - eu zic ca-i abureala si cred ca cei care au luat masina de la Serus au "un punct in plus" in fata lor ... de ce? sa mor de inteleg! poate o fi si "politica" Reno de a face oamenii sa nu se aglomereze la un dealer toti clientii, sau poate e Serus prea aglomerat ... nu stiu

asadar fata de Serus sunt neutru ... nu il recomand dar nici nu sfatuiesc sa-l ocoliti ... zic ca merita incercat ... nimeni nu poate garanta ca Ipso, Cobalcescu, Meridian samd is mai buni etc.
senzatia care o am eu dupa citit forumul este insa ca-i mai scump decat celelalte

This post has been edited by crisolro: 21 Aug 2008, 14:15


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sadi
post 21 Aug 2008, 21:11
Post #260


tanti moderatoreasa


Group: Moderatori
Posts: 2.001
Joined: 23 August 07
From: Bucuresti




QUOTE(j.d @ 20 Aug 2008, 15:34)
Drept urmare am facut o reclamatie la Vocea Clientului inregistrat cu numarul 28618152. Daca in 3 zile nu primesc nici un raspuns, voi mai face o reclamatie, iar daca pana luni nu primesc nici un raspuns, marti la prima ora sunt in briul la directorul Serus, iar miercuri la cineva din conducerea Renault Romania...este absurd sa pierzi atat timp, sa stai sa te rogi, si sa platesti atat de mult pentru un fleac care tine de ei sa-l remedieze...
*



j.d, nu vreau sa te descurajez, dar la o reclamatie se raspunde in max 30 de zile.. asa face chiar si ANPC..
ca te-au sunat, a fost doar praf in ochi, mai ales ca nu ti-au zis nimic concret, ci ca trebuie sa discuti cu aia de la service


--------------------
VW Passat Confortline 2.0 TDI 140 cp 2009 - numar de moldova :)
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi86
post 22 Aug 2008, 14:32
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 28 July 08
From: Lausanne, Switzerland




Povestea cu Serus merge mai departe.O sa va relatez doar ultima parte, restul povestii il gasiti in topicul asta.

Dupa ce am mai lasat inca 3 zile masina la ei pe motiv ca nu le-a placut cum a iesit lucrarea (trebuiau sa revopseasca una bucata usa biggrin.gif ), ieri imi confirma ca pot sa vin dupa ea. Ma urc in Taxi si plec din Otopeni la Serus Militari.800 de mii.Pe drum, eram deja trecut de mijloc, ma suna injineru' sa-mi spuna ca ii pare rau de situatie, dar nu-i place cum a iesit nici de data asta. Fac spume, ii zic ca nu-mi pasa, ca in 30 de min. sunt la ei. Era deja a 2-a oara cand m-as fi dus degeaba dupa masina.Dupa inca 5 minute, ma suna din nou sa-mi spuna ca masina nu e inca echipata, ca mai trebuie puse bandourile si oglinda. La fel ii raspund ca nu ma intereseaza, eu in 30 de min. sunt la ei. Ajung la Serus, ma uit la masina, vopsita perfect. Inauntru pe scaune erau bandourile si oglinda.Il intreb ce i se pare ca nu a iesit bine si imi arata o portiune din usa care arata impecabil. Am zis ca o iau asa, ca oricum intra in continuarea pe garantia caroseriei.Ma hotarasc sa astept pana imi monteaza cineva piesele. trece deja 1 ora, nimeni nimic. Apare inginerul si imi explica cum ca nu mai gasesc cartela, ca ceva baiat din schimbu trecut o fi uitat-o in salopeta, etc.

CLAR: nu-mi place cum a iesit nici de data asta = Bai fraiere nu veni ca ti-am pierdut cartela blink.gif

Imi ofera ca alternativa sa facem un drum pana la mine acasa sa luam cardul de rezerva, si ne intoarcem inapoi, masina e echipata si plec acasa.Promisiunea a fost ca azi imi voi recupera cardul, problema e ca nu l-au gasit inca biggrin.gif

Oricum o sa-mi plateasca ei un card nou, dar nu-mi convine fara sa-mi schimbe si toate codurile si sa-mi anuleze si cardul actual.

Concluziile le trageti voi, sa aveti mare grija la Serus sa nu ramaneti fara card!


--------------------
Renault Megane Sedan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 22 Aug 2008, 17:21
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Zici ca e poveste SF! radmasa.gif
Ce distrusi!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 22 Aug 2008, 17:45
Post #263


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Adi, iti dai seama cate comisioane si-a facut baiatu` cu masina ta precum faptul ca ea nu a mai fost revopsita, iar cartela ta e pierduta de cam 5-6 zile?


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi86
post 22 Aug 2008, 18:13
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 28 July 08
From: Lausanne, Switzerland




Pai prima data cand chiar a iesit naspa, am observat si eu o mica diferenta, si toate bandourile +chedere erau montate. Atunci cardul exista (am intrat in masina-de acolo si observarea interiorului murdar). Asta a fost Marti la ora 7 AM. Mi-a zis s-o mai las 2-3 zile iar ieri am fost dupa ea. Abia acuma a scaldat-o din nou ca "nu a iesit bine", dar m-am crizat urat de tot si m-am dus peste ei. S-a constat cu stupoare ca "n-a iesit bine" = lipsa card. huh.gif

Nu mai am cuvinte, important e ca mi-am luat masina, am rezolvat cu inca un set de numere rosii, si lucrarea a iesit in final foarte bine.Pacat ca am facut 2 drumuri dus-intors degeaba, am pierdut in total o zi de munca (in loc sa castig bani, eu am cheltuit). Si ramane de vazut cu recuperarea cardului. Pt. chestia asta as putea sa fac o reclamatie la ANPC. N-au vrut sa-mi spuna cine s-a ocupat de masina, dr totusi e in responsabilitatea inginerului care s-a ocupat de masina. Nu dau nume ca poate citesc astia pe forum, cum de altfel a facut-o d-nul "Roberto"


--------------------
Renault Megane Sedan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 22 Aug 2008, 18:31
Post #265


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




ti-a scos ochii? radmasa.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nr1_gogon_1979
post 22 Aug 2008, 19:21
Post #266


MEMBRUL


Group: Members
Posts: 729
Joined: 22 August 08
From: Bucuresti: Floreasca & Muncii




popa.gif si atunci unde sa ne mai ducem cu masinile la reparat???chiar asa probleme sunt la service-uri???intreb deoarece am si eu de reparat pe casco si citind despre service-urile din Bucuresti parca nu-mi mai vine sa bag masina in service.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2007
Dacia 1310 TX/1989
Renault Laguna I RN/1994
Chrysler 300c /2010
Mercedes E280 CDI 4Matic /2009
Mercedes C200 diesel /1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 22 Aug 2008, 21:08
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Indiferent cat iti este de scarba pana la urma tot o sa trebuiasca sa-ti repari masina cu orice risc!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
conucristi
post 22 Aug 2008, 22:40
Post #268


Un membru oarecare ...


Group: Members
Posts: 106
Joined: 12 September 06
From: Bucuresti




Eu zic ca depinde si de noroc. Eu am bagat masina in service luni dimineata si azi am luat-o. Lucrarea pare OK la prima vedere ... mai discutam peste vreun an ... desi eu sper sa nu fie probleme. Si surpiza, tot ing. Roberto Pana s-a ocupat si de masina mea si nu am nimic sa-i reprosez. Si au avut de lucru la ea nu gluma: portierele si aripile spate, plus bara fata si spate! Bine, in mare parte chestii minore care nu necesitau si tinichigerie dar oricum.
Pana acum multumit de Serus ... poate sunt eu mai norocos. blush.gif

P.S. - Asa cum spunea si crisolro "oameni buni, mama nu lucreaza la Serus si nici tata la Reno" biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nr1_gogon_1979
post 22 Aug 2008, 23:14
Post #269


MEMBRUL


Group: Members
Posts: 729
Joined: 22 August 08
From: Bucuresti: Floreasca & Muncii




sa inteleg ca acest domn Roberto mi-l recomandati?sau stiti pe altcineva?nu as vrea sa-mi tina masina foarte mult,mai ales ca nu am chiar asa de mult de reparat la ea dar din cate vad aici sunt probleme cu vopsitoria(sau am inteles eu gresit?).de asta tot domnul inginer se ocupa?pun intrebarile astea deoarece eu nu am mai dus niciodata masina in service in afara de revizii si chiar nu as vrea sa-si bata joc serus-ul sau orice alt service de masina la care totusi platesc niste rate...intelegeti voi.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2007
Dacia 1310 TX/1989
Renault Laguna I RN/1994
Chrysler 300c /2010
Mercedes E280 CDI 4Matic /2009
Mercedes C200 diesel /1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 23 Aug 2008, 01:23
Post #270


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




In mod cert ca Serus nu este un service slab, ba dimpotriva. Eu chiar eram foarte multumit de serviciilor lor...tocmai de aceea STIU CA SE POATE...insa mai si gresesc din cand in cand...problema e ca atunci cand gresesc, gresesc din cauza unor angajati care NU VOR sa-si ia munca in serios...de exemplu, eu tot ce vroiam sa aud de la acest "Roberto" Pana era "veniti (nu "vino") cu masina aici, unde daca defectul reclamat de dumneavoastra (nu "de tine/dumneata") corespunde criteriilor de inlocuire pe garantie, va schimbam piesa pe loc..." de ce spun asta...pentru ca stiu ca SE POATE....STIU ca au manerele pe stoc, lucru confirmat de baiatul care a uitat sa-mi faca programanea, si repet, le-am mai schimbat o data si atunci am intrat tot la Serus fara nici un fel de programare si 40 de minute mai tarziu am plecat acasa cu manere noi...si nici atunci nu aveau loc in service de aglomerat ce era, fapt ce-l pot confirma personal, drept pentru care mi le-a schimbat in fata intrarii din hala...asadar am tot dreptul sa spun ca daca SE VREA SE SI POATE....de aceeea acum imi este greu sa cred ca nu se poate, ci sunt convins ca nu se vrea...altfel, de ce mi-ar fi spus "Roberto" Pana pe un ton foarte nepasator ca trebuie sa vin sa vada EL masina si sa-mi faca programare pentru o constatare (citez: "nu, nu se poate face prin telefon programarea" blink.gif , sa vin inca o data sa faca constatarea, dupa care sa mai vin inca o data sa-mi schimbe efectiv manerele...adica asta inseamna sa lipsesc 3 zile de la locul de munca dupa ce am mai lipsit una cand credeam ca am programare blink.gif si am plecat mai devreme de la serviciu cand am fost sa-mi fac programrea si sa-mi rezolve scurgerea...nu zic sa vina la mine acasa sa-mi schimbe manerele, insa putin intelegere pentru un defect al masinii pentru care eu nu am nici cea mai mica vina, si pentru care ei si-au asumat responsabilitatea de la inceput...intreb si eu asa...poate ar trebui sa se gandeasca ca la fel cum lucreaza si ei, lucram si noi majoritatea si cum ar fi daca lor li s-ar cere sa plece de la serviciu ca sa rezolve problemele altora de 5 ori intr-o luna (adica o saptamana de lucru)...iinteleg, pleci o data, dar si rezolvi problema...sau de ce mi-ar fi spus acelasi personaj "daca ai luat masina de la Cobalcescu, du-te tot la ei sa ti-o rezolve", sau de ce sa termine convorbirea cu "vino cu masina aici si rezolvam noi cumva..." blink.gif pe mine exprimarea asta nu ma poate duce cu gandul decat la un singur lucru...
Insa repet, la noi vad ca "nu se poate" pentru ca NU SE VREA...asta e, traim printre romani, si asta chiar ca imi ocupa tot impul...cel putin in ultima saptamana...
Si uite asa ajungi tot tu sa platesti pentru niste nimicuri pentru care nu ai nici o vina...eu chiar nu am fost deranjat de acest mic defect al masinii...l-am acceptat ca atare, fiind de altfel unul dintre foarte putinele...poate si din cauza asta vroiam sa raman tot pe Renault urmand sa achizitionez un RS in luna ce urma...
Pacat de masini, care sunt chiar foarte bune (tin sa reamintesc ca este al 3-lea Megane din familie, si al 5-lea Renault) daca oamenii mici din service-uri trateaza problemele la acest mod.



Adi, oricum, ceea ce ti s-a imtamplat tie este destul grav...eu cred ca nu ar trebui sa te multumesti doar cu faptul ca ti-ai luat masina inapoi intreaga...pentru ca in felul asta, pe viitor tot clientul va avea de suferit in urma unor greseli, care pana urma sunt in natura fiecarui om...problema apare la cum sunt gestionate aceste greseli...si ma refer aici la ambele parti...daca mecanicul care ti-a pierdut cardul nu pateste nimic, si poate fi vorba si de o atentionare verbala mai dura chiar, tot nu va intelege...si pe partea cealalta...in relatia cu clientul...adica ce era atat de grav incat sa-si recunoasca greseala si sa-ti faca alt card, impreuna cu scuzele de riguare...nu cred ca le lua mai mult de 30 de minute...in schimb nu, ei te-au mintit...adica nu ca au ascuns adevarul...TE-AU MINTIT - lucru destul de grav de altfel, pentru ca daca au facut-o o data poti sa fii sigur ca acest lucru s-a mai intamplat si se mai poate intampla si pe viitor tie sau altui client mai putin norocos...si tu ai plecat acasa cu masina tot fara card...eu cand mai uit la acel service nu imi vine sa cred ca nu au capacitatea a inclui un card sau de a schimba niste manere pe loc...pur si simplu nu cred...Serus este o companie destul de mare incat sa nu-si permita asa ceva...cum de altfel sunt ferm convins de inca un aspect...sunt sigur ca daca domnii directori ar afla de toate aceste aspecte mai neplacute pe care nu le putem nu-mi chiar cazuri izolate, in mod cert altfel s-ar pune problema si sigur lucrurile s-ar rezolva mult mai repede si mult mai elegant...insa, poate ei nu stiu tot timpul ce se intampla exact, si in anumite cazuri, afla doar punctul de vedere al propriilor angajati (evident, nu totdeauna corect), fara a-l avea si pe cel al cleintului...de altfel, cam asa se intampla in orice firma care este cat de cat mai mare...cei mici sunt niste oameni cu care nu prea te poti intelege...mai complexati probabil, desi ei le stiu pe toate nu, si directorii sunt intr-adevar niste oameni cu care poti discuta si rezolva problema intr-un mod mult mai eficient...eu unul, am fost crecut de mic copil sa nu judec oamenii dupa studiile lor...insa pe zi ce trece imi dau seama cat de gresita a fost acea indrumare... unsure.gif

This post has been edited by j.d: 23 Aug 2008, 01:46


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
42 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:39
Dacia